Vše kolem Series 3
Moderátor: Rover
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Tabulky rozměrů pneu od Michelinu... http://www.militarytires.com" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Vše kolem Series 3
Díky za info
Ještě nevim jestli mam fouknout disky stejnou barvou co je na autě nebo třeba lehkym černym polomatem nebo stejnou barvou co mam na rámu a nápravách ( šedá-tý mam ještě dost )
Ještě nevim jestli mam fouknout disky stejnou barvou co je na autě nebo třeba lehkym černym polomatem nebo stejnou barvou co mam na rámu a nápravách ( šedá-tý mam ještě dost )
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: Vše kolem Series 3
mam dotaz na tlakoměru oleje jsou dva kontakty (v zadu) kam je zapojit je to běžnej tlakoměr co se používá v LR
Už to vim
Už to vim
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: Vše kolem Series 3
Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Kapoty jsou minimálně tři civilní, ta De-Luxe (vyšší) je buď s prolisem na rezervu, nebo bez. A pak jsou Military verze, zase min. dva druhy, pro Ambulanci a pro FFR, liší se uchycením rezervyTomš píše:Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
Máš tričko Abraxas? Dej menší detail...nevím k čemu to patří.....Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Je to vršek pístu dědka...Dej menší detail...nevím k čemu to patří.....
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Nic jinýho, horšího?eliott píše:Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Ptal jsem se Jirky a těsnění na 88 SIII je prý jen v jedné tloušťce. Víš něco víc?
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
No jo...to mě nenapadlo. To víš..., my, co se živíme sběrem papíru tyhle věci neznáme.Old Black píše:Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
To je velmi pravděpodobné!eliott píše:A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Vše kolem Series 3
Ten motor Ti někdo dělal myslím ne? Matně si něco vybavuju, že jsi to řešil... Doufám, že do KH přijedeš aspoň Defíkem!!!
Country boy...
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
Tak jsem se dnes, možná i díky Olinovu příspěvku rozhodl rozchodit alespoň jednoho dědka, abych mohl o víkendu do Kutné Hory. Los padl samozřejmě na věrnou a spolehlivou S3. Nejdřív jsme ho umyli a naleštili a rozhodili karbec, protože to pořád chcípalo. Nakonec se auto přeci jenom umoudřilo a jelo. Daleko hůř jsou na tom ale brzdy. Nemá to ale bohužel nic společného se zimní odstávkou, protože zlobily už i na podzim. Když se rozjedu a zabrzdím poprvé, brzdy zaberou sice velmi razantně, ale především na levé přední kolo. Při dalším sešlápnutí pedálu brzdy už auto brzdí na všechna kola, ale posilovač má velmi chabou účinnost. Paradox je ten, že jsem posilovač z tohoto důvodu na podzim vyměnil za nový, bohužel bez uspokojivého výsledku. Ložiska v kolech jsou také ok, Podtla z karburátoru jde rovněž novou hadičkou. Tak nevím, čím jet....
S2 Diesel má netěsné vstřikovací čerpadlo a dost teče, S1 nepovažuji za hotovou a s V8 automatem si netroufám vyjet, protože motor nejde tak, jak bych si představoval.... Holt na auta není čas, teď řešíme pracovně hlavně motorky a do měsíce konečně začínáme bourat a stavět nové firemní prostory, takže máme docela jiné starosti...
Doufám, že se utrhnu alespoň na jednu noc. Vypadá to nejspíš na tu sobotní. Snad stihnu i vyjížďku. Ta dnešní byla nakonec super. Brzdy teď brzdí "v normě", ale na dlouhý přejezd po hlavních tazích, abych to nejel celý den je to dost o hubu.
Zítra na to snad kluci budou mít čas mrknout.
S2 Diesel má netěsné vstřikovací čerpadlo a dost teče, S1 nepovažuji za hotovou a s V8 automatem si netroufám vyjet, protože motor nejde tak, jak bych si představoval.... Holt na auta není čas, teď řešíme pracovně hlavně motorky a do měsíce konečně začínáme bourat a stavět nové firemní prostory, takže máme docela jiné starosti...
Doufám, že se utrhnu alespoň na jednu noc. Vypadá to nejspíš na tu sobotní. Snad stihnu i vyjížďku. Ta dnešní byla nakonec super. Brzdy teď brzdí "v normě", ale na dlouhý přejezd po hlavních tazích, abych to nejel celý den je to dost o hubu.
Zítra na to snad kluci budou mít čas mrknout.
Re: Vše kolem Series 3
Určitě přijeď, ať se konečně dvojčata seznámí. Myslím, že není samozřejmé, že jsou v ČR dvě auta pravděpodobně z jedné objednávky pro jednu švýcarskou firmu. Jinak si nedokážu vysvětlit naprostou shodu v provedení včetně nestandardních doplňků.
Já jsem se před chvílí vrátil z garáže. Měnil jsem bezpečnostní pásy, protože jedu s oběma dcerami a v autě byly jenom dva pásy a z toho fungoval jenom ten u řidiče a to ještě ne úplně dobře. Udělal jsem tu blbost, že jsem si objednal samonavíjecí i ty jenom přes břicho na střední sedadlo vpředu a jeden dozadu. Ten navíječ je docela objemný a není na něj nikde místo, takže jsem vyráběl různé příchytky, vzadu jsem musel vymontovat a znovu namontovat lavičku, což je horor, protože se téměř nedá dostat dvěma klíči k povolovacím šroubům opěradla. Nakonec je vše hotovo, ještě jsem vyměnil kryty zadních koncových světel, protože byly popraskané a zbývá jenom naložit stan, další věci, natankovat a v pátek odpoledne vyrazit.
Já jsem se před chvílí vrátil z garáže. Měnil jsem bezpečnostní pásy, protože jedu s oběma dcerami a v autě byly jenom dva pásy a z toho fungoval jenom ten u řidiče a to ještě ne úplně dobře. Udělal jsem tu blbost, že jsem si objednal samonavíjecí i ty jenom přes břicho na střední sedadlo vpředu a jeden dozadu. Ten navíječ je docela objemný a není na něj nikde místo, takže jsem vyráběl různé příchytky, vzadu jsem musel vymontovat a znovu namontovat lavičku, což je horor, protože se téměř nedá dostat dvěma klíči k povolovacím šroubům opěradla. Nakonec je vše hotovo, ještě jsem vyměnil kryty zadních koncových světel, protože byly popraskané a zbývá jenom naložit stan, další věci, natankovat a v pátek odpoledne vyrazit.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 30 kvě 2013 11:43, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Vše kolem Series 3
Já chci taky jet !!!!! alesponˇ jako loni do Čáslavi, a zatím musím montit novou formu pro Volvo , z které musí být v pondělí vzorky v Belgiii To je na GIN
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
Dědek je na jámě....Jako první zákusek maj kluci zalomený odvzdušňovák v praseti. Na novém nám chybí a ještě ke všemu jsou nová prasátka bez šteftů. Plný regály nových dílů na Series, ale tohle mi zrovna chybí. Eliott nemá, PavelU právě posílá Poštou odvzdušňovací šroubky. Pochybuju, že se nám podaří z jinýho auta sebrat celej funkční díl. Jak to začne trvat moc dlouho, kašlu na to. Stojí nám práce. Jestli prasknou při demontáži štefty, přijedu Defem, nebo vůbec.
- KENY
- Příspěvky: 750
- Registrován: 20 říj 2011 19:21
- tel.: +420725929400
- auto: Nějaký ten LR
- Bydliště: u nás na západě!!!
Re: Vše kolem Series 3
Bojuj!!!cyril píše:Dědek je na jámě....Jako první zákusek maj kluci zalomený odvzdušňovák v praseti. Na novém nám chybí a ještě ke všemu jsou nová prasátka bez šteftů. Plný regály nových dílů na Series, ale tohle mi zrovna chybí. Eliott nemá, PavelU právě posílá Poštou odvzdušňovací šroubky. Pochybuju, že se nám podaří z jinýho auta sebrat celej funkční díl. Jak to začne trvat moc dlouho, kašlu na to. Stojí nám práce. Jestli prasknou při demontáži štefty, přijedu Defem, nebo vůbec.
Já taky ještě nejsem pojízdný ale ještě jsem to nevzdal. Díky Tvému příspěvku jsem se rozhodl do brzd dnes nesahat a doufat v jejich dobrou vůli a náklonost popř. že stihnu šlápnout vícekrát