Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
co znamena? rozsviti se po zahrati auta RRC, 3,9EFI
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
na mojom je to signalizacia aktivnej trakcnej kontroly...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
No já tam mám taky takovou kontrolku, ale kontrolu trakce nemám. Mám rok 92, kouknu se ti do příručky.
Jinak to že máš rok 1994 si vysoudil z čeho? Máš nějaké VIN k tomu? Mě to auto je nějak podezřele vybavené, podle všeho jde o nějaký švýcarský model Vogue Plus nebo tak něco. SE to není, to by měl dřevo na palubce, Vogue EFi zas neměl ve dveřích kořenovicu ale méně strukturované dřevo. Taky si pamatuju, že v tom byli jeden čas původní kožené sesla.
Jinak to že máš rok 1994 si vysoudil z čeho? Máš nějaké VIN k tomu? Mě to auto je nějak podezřele vybavené, podle všeho jde o nějaký švýcarský model Vogue Plus nebo tak něco. SE to není, to by měl dřevo na palubce, Vogue EFi zas neměl ve dveřích kořenovicu ale méně strukturované dřevo. Taky si pamatuju, že v tom byli jeden čas původní kožené sesla.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
U mě v příručce to odpovídá: EFI warning light. Něco není v pořádku se vstřikováním...což by odpovídalo spíš než kontrola trakce.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
hmm to uz je horsi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
No ale jak říkám mám modelový rok 92, který ještě kontrolu trakce neměl (poslední bez ní) Jestli máš opravdu rok 94, tak platí spíš teslova výpověď.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
spis teda plati tvoje vysvetleni, s nasi ridici jednotkou to nedelalo, ted sem tam dal jinou (uplne jine cisla na jednote) tak to vyhazuje tuhle kontrolku... ale jezdi narozdil od te nasi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
Jak jste nakonec vyřešili ty katalyzátory, když jsme u toho? Lambdasondy skončili kde? Tys taky naznačil, že nejede ještě na plný výkon ( i když nenech se oblbnout tím objemem, žádný rychlík to není) není teda spíš ještě něco jiného na odchodu? Ona se ta řídicí jednotka dá dokonce napojit na některé diagnostiky a vyhodilo by ti to chyby, které hlásí. Zkoušeli jste na půl hodiny odpojit baterku, aby si řídicí jednotka vymazala chyby?
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
A to VINko teda nemáš, abysme řekli který je to rok? pokud se nejedná o nějakou přestavbu? Klidně do SZ.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
VIN-ko by auto mít mělo, alespoň za mě tam byl štítek. A původně v něm byla část palubky v imitaci dřeva a kožený el. sesle (kůže i na volantu, tempomat, vyhřívaný čelní sklo atd). TC nevím...
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
Tak pak to asi byl regulérní Vogue SE a pokud by to byl 94, tak by musel mít původně vzduchový podvozek a TC. Jo a Range nemá imitaci dřeva ale opravdovou lakovanou dýhu z kořenovice ořechu.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
katalyzatory tam nebyly, dal jsem tam ten jiny odpor, lambdy jsou jeste porad ve vyfucich.Mirko píše:Jak jste nakonec vyřešili ty katalyzátory, když jsme u toho? Lambdasondy skončili kde? Tys taky naznačil, že nejede ještě na plný výkon ( i když nenech se oblbnout tím objemem, žádný rychlík to není) není teda spíš ještě něco jiného na odchodu? Ona se ta řídicí jednotka dá dokonce napojit na některé diagnostiky a vyhodilo by ti to chyby, které hlásí. Zkoušeli jste na půl hodiny odpojit baterku, aby si řídicí jednotka vymazala chyby?
Jestli jede nebo nejede na plny vykon nemuzu moc posoudit, v jinem sem nesedel.
Kdyz baterku odpojim tak kontrolka zmizne, po zahrati se zase rozsviti
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
Taaak, pokud jsi tam nechal lambdy, tak si tam měl nechat i ten bílý odpor (3900 Ohmu) pokud tam dáš zelený odpor (470 Ohmu) tak je to pokyn pro řídicí jednotku, aby nehledala lambdasondy, pokud je tam ale přesto máš, tak jí mateš.
Pokud jsi tam tedy teď dal zelený odpor, tak zkus jen odpojít ty lambda sondy.
Stejně bych tam asi místo nich dal zaslepující šrouby, pravděpodobně ty lambdy už jsou dávno po smrti. Základ je, že fungují čidla před vstupem směsi do motoru. Lambdy už jen umí opravovat chybnou směs, která by tam ale neměla být, když vše funguje jak má.
Pokud jsi tam tedy teď dal zelený odpor, tak zkus jen odpojít ty lambda sondy.
Stejně bych tam asi místo nich dal zaslepující šrouby, pravděpodobně ty lambdy už jsou dávno po smrti. Základ je, že fungují čidla před vstupem směsi do motoru. Lambdy už jen umí opravovat chybnou směs, která by tam ale neměla být, když vše funguje jak má.
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oranžová kontrolka s vykřičníkem?
Tady tenhle článek už jsem ti asi kdysi posílal.
http://www.britishv8.org/articles/rover-14cux-efi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jsou tam popsané všechny prvky, které souvisí se vstřikováním hotwire a které by měli být v pořádku. Ten monitor na chyby, taková primitivní diagnostika, byl ve výbavě jen v USA, ale lze dokoupit neoriginální s vylepšenou funkci.
http://www.bespokeintelligentsystems.co.uk/Products.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.britishv8.org/articles/rover-14cux-efi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Jsou tam popsané všechny prvky, které souvisí se vstřikováním hotwire a které by měli být v pořádku. Ten monitor na chyby, taková primitivní diagnostika, byl ve výbavě jen v USA, ale lze dokoupit neoriginální s vylepšenou funkci.
http://www.bespokeintelligentsystems.co.uk/Products.htm" onclick="window.open(this.href);return false;