Přestavba RHD discovery
Moderátor: Miky_CZ
- Blankczechbook
- Příspěvky: 65
- Registrován: 03 bře 2011 16:17
- tel.: 605 247 224
- auto: jeste malo kusy
- Bydliště: Dvorec Nepomuk PJ
Re: Přestavba RHD discovery
pravy volant karoserie cislo + VIN pred 1996 nema E homologace na stitek.. je dalsi problem - pro dovoz a hlaseni.
ale mam ceske spz na auto s pravy volant - je legalni.
delam pomoc pro hodne cizi prihlaseni anglicky aut... mg/astra/911/renault/land rover/peugoet/toyota neni problem...
ale mam ceske spz na auto s pravy volant - je legalni.
delam pomoc pro hodne cizi prihlaseni anglicky aut... mg/astra/911/renault/land rover/peugoet/toyota neni problem...
Adrian of Nepomuk, Skype name - Blankczechbook - mam Hawkeye na Frl1, DS2 a P38
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
- faethor
- Příspěvky: 183
- Registrován: 23 led 2010 13:43
- tel.: 607140385
- auto: Discovery1,Defender
- Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce
Re: Přestavba RHD discovery
raven.99 píše:
pokial si dobre pametam, tak disko 1 automat ma elektronicke vstrekovanie, preto ma aj o par kW navyse oproti manualu
Ano, jenže existujou dvě verze, jedna automat s elektronickým plynem a se vším tímhle haraburdím, jako je váha vzduchu a tak a ten má 90 kw. Potom je druhej ten má jen těch 83 kw, a ten tyhle věci nemá. Oba tyhle modely mám doma. A udajně právě downgrade z těch 90 na 83 jde udělat.
Blankczechbook píše:pravy volant karoserie cislo + VIN pred 1996 nema E homologace na stitek.. je dalsi problem - pro dovoz a hlaseni.
Díky za nabídku, ale já nehodlám v čr jezdit s pravým volantem, já to právě překopávám na to, aby to mělo volant na levé straně a bbudu to přihlašovat na český papíry, jako výměnu náhradních dílů.
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Přestavba RHD discovery
tady je k tomu vic infofaethor píše:raven.99 píše:
pokial si dobre pametam, tak disko 1 automat ma elektronicke vstrekovanie, preto ma aj o par kW navyse oproti manualu
Ano, jenže existujou dvě verze, jedna automat s elektronickým plynem a se vším tímhle haraburdím, jako je váha vzduchu a tak a ten má 90 kw. Potom je druhej ten má jen těch 83 kw, a ten tyhle věci nemá. Oba tyhle modely mám doma. A udajně právě downgrade z těch 90 na 83 jde udělat.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =6&t=11312" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- faethor
- Příspěvky: 183
- Registrován: 23 led 2010 13:43
- tel.: 607140385
- auto: Discovery1,Defender
- Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce
Re: Přestavba RHD discovery
JJ, tam jsem se i ptal, a říkali mi že to jde ,takže tomu i věřím:-).
Spíše větší problém mám ted s tím motorem.
Spíše větší problém mám ted s tím motorem.
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
- Blankczechbook
- Příspěvky: 65
- Registrován: 03 bře 2011 16:17
- tel.: 605 247 224
- auto: jeste malo kusy
- Bydliště: Dvorec Nepomuk PJ
Re: Přestavba RHD discovery
videl jsme manual s jini electronic - 1998 asi 300tdi a nemyl alarm ecu spider..
tak asi myl 90kw ale nevim 100%
normalni 300tdi manual myl spider a 83kw
( mam delani sani a bez egr a opravani turba a pumpa.. od JE engineering 132 bhp & 340 Nm (250 Lb.ft) Torque asi :-D )
http://www.jeengineering.co.uk/discover ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tak asi myl 90kw ale nevim 100%
normalni 300tdi manual myl spider a 83kw
( mam delani sani a bez egr a opravani turba a pumpa.. od JE engineering 132 bhp & 340 Nm (250 Lb.ft) Torque asi :-D )
http://www.jeengineering.co.uk/discover ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Adrian of Nepomuk, Skype name - Blankczechbook - mam Hawkeye na Frl1, DS2 a P38
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Přestavba RHD discovery
it looks very goodBlankczechbook píše:videl jsme manual s jini electronic - 1998 asi 300tdi a nemyl alarm ecu spider..
tak asi myl 90kw ale nevim 100%
normalni 300tdi manual myl spider a 83kw
( mam delani sani a bez egr a opravani turba a pumpa.. od JE engineering 132 bhp & 340 Nm (250 Lb.ft) Torque asi :-D )
http://www.jeengineering.co.uk/discover ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
What is the fuel consumption?
what is different on the air inlet and intercooler?
I have a sport filter, no egr, no catalysator and no last sillencer exhaust, and electric fan
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Blankczechbook
- Příspěvky: 65
- Registrován: 03 bře 2011 16:17
- tel.: 605 247 224
- auto: jeste malo kusy
- Bydliště: Dvorec Nepomuk PJ
Re: Přestavba RHD discovery
stary maitel - anglicky rodina moje - myl od JE tento oprava..
brouseni sani a intercooler trubky - konus ?
filed/ground pipes on the inlet and intercooler to smooth the airflow, itg air filter instead of the paper filter.
ale cerpadlo a tlak na turba nevim kolik rozdil.
je lepsi silou vedle normalni 300tdi.. je to videt.
s potreba nevim.. mam mezi 8 a 12 l/100 pro kratky denni cestou nebo plzen/praha... s vlek nebo bez..
brouseni sani a intercooler trubky - konus ?
filed/ground pipes on the inlet and intercooler to smooth the airflow, itg air filter instead of the paper filter.
ale cerpadlo a tlak na turba nevim kolik rozdil.
je lepsi silou vedle normalni 300tdi.. je to videt.
s potreba nevim.. mam mezi 8 a 12 l/100 pro kratky denni cestou nebo plzen/praha... s vlek nebo bez..
Adrian of Nepomuk, Skype name - Blankczechbook - mam Hawkeye na Frl1, DS2 a P38
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
Pokud pojedete přes Nepomuk - stavte se na šálek spravneho čaje! Landie majitelé vítejte!
- faethor
- Příspěvky: 183
- Registrován: 23 led 2010 13:43
- tel.: 607140385
- auto: Discovery1,Defender
- Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce
Re: Přestavba RHD discovery
Tak jsem zase postoupil, mám opískovaný a stříknutý rám, nakonec jen jen barvou, páč zinek mi nedoporučili že by to moc bublalo::) fotky jsou před a po.
Rám je ted na naastřiku Wurthem a vystříkání dutin, až bude hotovo, tak se pustím dále.
Rám je ted na naastřiku Wurthem a vystříkání dutin, až bude hotovo, tak se pustím dále.
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Re: Přestavba RHD discovery
jak jako moc bublalo? mohl by jsi to rozvést?
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- faethor
- Příspěvky: 183
- Registrován: 23 led 2010 13:43
- tel.: 607140385
- auto: Discovery1,Defender
- Bydliště: Hradec Králové nebo kousek od Hradce
Re: Přestavba RHD discovery
Dlouho nebyl čas, škola práce a tak. S tím bubláním, prostě že když jde rám do lázně a vevniř je na tom barva a bordel, tak by prej v zinkové lázní to dělalo neplechu, a prej to prská a podobně.
Jinak auto ted vypadá takto:
Jinak auto ted vypadá takto:
Disco I, se kterým jezdí táta.
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci
Defender 110
RRC 76 v čekající renovaci