můj život s L322 MKIII 4,4i V8
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
můj život s L322 MKIII 4,4i V8
tak jedu po fóru a hledám info o L322. Moc toho tu není a většinou přání a dohady.
Po D3 jsem se stal majitelem L322.
D3 byla funglovka, nafta, ale motor ji slušel a dělal jí čest, jezdila jak z praku, vydržela vše a nikde mě nenechala - teda mimo mé neracionálně přemýšlivé blbosti poslechnout radu zkušenějšího...
L322 je rv2002 a 180.000 km najeto - zase jsem se vrátil k V8 a benzínu, kecám, mám tam i LPG BRC - poprvé po 35 letech řidičáku (mimo D) a jsem docela příjemně překvapen.
Ale začátek je poznamenán přáním, dát Rendžího do kondice. Stál víc jak půl roku a to ho poznamenalo. Zdá se, že nejdelší cesta je mezi LR Elčkner servis, BMW servis a LPG servis. Ale až to vychytám a opravím a odservisuju zanedbané, bude z něj Merlinův Rendžík...
Po koupi zatím zjištěno a nebo opraveno:
-po výměně aku autobazarem, neaktivní air susp a klíče - diagnostikou opraveno
-výměna všech náplní včetně filtrů, v podstatě rozšířená 7 inspekce - pro jistotu
-zjištěn přední diff těsně před smrtí - naštěstí na svolávačku která končí letos bude za dáčo - až příjde - vyměněno
-naprasklé prsa mototoru - potřeba vyměnit včetně lišty zdvihátek - toď zkušenosti BMW servisu
-přetěsnění vík ventilů, sákne olej a svíčky se topí v oleji a proto je volnoběh nepravidelnej
-vůle na čepů řízení
-chybí silentblock posledního dílu výfuku
-nejsou nášlapy a zadkem jsou oježděné plasty na výstupních stranách předních sedaček
-do CD 6xchangeru jsem dal 6x CD a už nejdou vyndat a systém dělá, že tam nejsou
-prý LPG způsobuje, že po pár desítkách km po vymazání diagnostikou se sonda přehřeje a čidlo vystaví ikonu chyba motoru
-nemám rezervu(kolo), mám LPG toroid 60l, vystačí tak na 300km a díky tomu přemístili kompresor do pravého blatníku, tím tam chybí tapicírunk, kompresor je na stojáka a prý je to blbě a je hlučnej a určitě vodejde ...
- mám 20" letní kola a jedno nejde vyvážit a na sundání nebyl bezpečnostní vořech, a alu disk byl svařovaný - sháním
no to byly mínusy
Ale ty plusy ...
-jsem zase v LR, tedy v RR
-návrat k V8, zvuk, pocit, síla ...
-komfort, teda na sedáky z BMW (RR) asi nikdo nemá, to D3 byla sice luxusní, ale žalářní pryčna
a líbí se mi čím dál víc ...
a já se nelíbím okolí čím dál víc ...
a bude asi hůř, tady v česku ...
a proto s Rendžím budu stále v sedle ...
a postupně sem dám co mě potká
Po D3 jsem se stal majitelem L322.
D3 byla funglovka, nafta, ale motor ji slušel a dělal jí čest, jezdila jak z praku, vydržela vše a nikde mě nenechala - teda mimo mé neracionálně přemýšlivé blbosti poslechnout radu zkušenějšího...
L322 je rv2002 a 180.000 km najeto - zase jsem se vrátil k V8 a benzínu, kecám, mám tam i LPG BRC - poprvé po 35 letech řidičáku (mimo D) a jsem docela příjemně překvapen.
Ale začátek je poznamenán přáním, dát Rendžího do kondice. Stál víc jak půl roku a to ho poznamenalo. Zdá se, že nejdelší cesta je mezi LR Elčkner servis, BMW servis a LPG servis. Ale až to vychytám a opravím a odservisuju zanedbané, bude z něj Merlinův Rendžík...
Po koupi zatím zjištěno a nebo opraveno:
-po výměně aku autobazarem, neaktivní air susp a klíče - diagnostikou opraveno
-výměna všech náplní včetně filtrů, v podstatě rozšířená 7 inspekce - pro jistotu
-zjištěn přední diff těsně před smrtí - naštěstí na svolávačku která končí letos bude za dáčo - až příjde - vyměněno
-naprasklé prsa mototoru - potřeba vyměnit včetně lišty zdvihátek - toď zkušenosti BMW servisu
-přetěsnění vík ventilů, sákne olej a svíčky se topí v oleji a proto je volnoběh nepravidelnej
-vůle na čepů řízení
-chybí silentblock posledního dílu výfuku
-nejsou nášlapy a zadkem jsou oježděné plasty na výstupních stranách předních sedaček
-do CD 6xchangeru jsem dal 6x CD a už nejdou vyndat a systém dělá, že tam nejsou
-prý LPG způsobuje, že po pár desítkách km po vymazání diagnostikou se sonda přehřeje a čidlo vystaví ikonu chyba motoru
-nemám rezervu(kolo), mám LPG toroid 60l, vystačí tak na 300km a díky tomu přemístili kompresor do pravého blatníku, tím tam chybí tapicírunk, kompresor je na stojáka a prý je to blbě a je hlučnej a určitě vodejde ...
- mám 20" letní kola a jedno nejde vyvážit a na sundání nebyl bezpečnostní vořech, a alu disk byl svařovaný - sháním
no to byly mínusy
Ale ty plusy ...
-jsem zase v LR, tedy v RR
-návrat k V8, zvuk, pocit, síla ...
-komfort, teda na sedáky z BMW (RR) asi nikdo nemá, to D3 byla sice luxusní, ale žalářní pryčna
a líbí se mi čím dál víc ...
a já se nelíbím okolí čím dál víc ...
a bude asi hůř, tady v česku ...
a proto s Rendžím budu stále v sedle ...
a postupně sem dám co mě potká
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
konečně se tu snad začne trochu psat o L322.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Dobré vlákno . Taky po něm začínám pokukovat, takže kdyby někdo z vás věděl o nějakém ubožákovi rozbitém, dejte mi vědět.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak na tohle bylo obuto, svár je pouze zevnitř, zvenčí není nic poznat. Možná je to svařený ok. Ale to podstatný - nejde vyvážit.
Proto sháním jeden disk 20"
Proto sháním jeden disk 20"
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak základní servis proveden.
Kontrola LPG, vše prověřeno, filtry vyměněny. 100 km a dva roky bez kontroly. Po objednání na počkání na Harfě, cca 3 hod. Možná bude ještě repase vstřiků.
Motor přetěsněn, výměna lišty rozvodů, svíček. Po objednání mělo být v poledne hotovo, jenom zapomněli říct, který den. Ale motor ožil neuvěřitelně, jezdím bez rádia abych si užil zvuk. Spotřeba klesla z 20 na 17l/100 ale nevím čeho, asi plynu.
Britishmotors.cz, pan Elčkner, výměna předního diffu. Po objednání jsem dorazil z jistých důvodů o den později. Dnes v pátek ve dvanáct (12:00) jsem přistavil, ve tři (15:00) bylo po zkušební jízdě. Neuvěřitelný... díky, můžu jet na víkend. A to bylo na svolávačku.
Teď už mě čeká jen spodek, nějaké čepy, silentbloky, pořád to nemožný kolo 20" - nemáte někdo? A potom snad jen krášlení, nějakej ten plast a třeba rozchození CD changeru nebo sehnání CD navi...
Kontrola LPG, vše prověřeno, filtry vyměněny. 100 km a dva roky bez kontroly. Po objednání na počkání na Harfě, cca 3 hod. Možná bude ještě repase vstřiků.
Motor přetěsněn, výměna lišty rozvodů, svíček. Po objednání mělo být v poledne hotovo, jenom zapomněli říct, který den. Ale motor ožil neuvěřitelně, jezdím bez rádia abych si užil zvuk. Spotřeba klesla z 20 na 17l/100 ale nevím čeho, asi plynu.
Britishmotors.cz, pan Elčkner, výměna předního diffu. Po objednání jsem dorazil z jistých důvodů o den později. Dnes v pátek ve dvanáct (12:00) jsem přistavil, ve tři (15:00) bylo po zkušební jízdě. Neuvěřitelný... díky, můžu jet na víkend. A to bylo na svolávačku.
Teď už mě čeká jen spodek, nějaké čepy, silentbloky, pořád to nemožný kolo 20" - nemáte někdo? A potom snad jen krášlení, nějakej ten plast a třeba rozchození CD changeru nebo sehnání CD navi...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
tak nevím kde udělali soudruzi z NDR chybu...., ale pod autem se lesknou olejový loužičky. A to jsem nechal přetěsnit motor. Možná je to jenom nějaká prkotina nedotažená...
A tak jsem si zapnul rádio, ale Rendží asi chtěl, abych poslouchal zvuk motoru. A tak mi ho pravidelně po pár vteřinách vypínal. A tak jsem ho po několika marných pokusech vypnul já. Prostě reset jak u Woken a vše fungovalo jak má...
A tak jsem si zapnul rádio, ale Rendží asi chtěl, abych poslouchal zvuk motoru. A tak mi ho pravidelně po pár vteřinách vypínal. A tak jsem ho po několika marných pokusech vypnul já. Prostě reset jak u Woken a vše fungovalo jak má...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
tak po čtyřdenním martýriu s autogenem a flexou v Britishmotors.cz se nepoužitelné odstranilo a vyměnilo a podvozek je pevný. Vyměněny nějaké ty čepy, šrouby atd. Bohužel následná geometrie nedopadla nejlíp. Tím se také zjistilo, že auto asi nějakou ránu dostalo. Horní uchycení tlumičů je převrtané a vystřeďovací kolíčky nejsou. Odklon kol, který je daný konstrukcí a přichycením tlumiče není jak seřídit a není v normě. (to svařený kolo bylo asi účastníkem rány)
Ale celkově je podvozek o sto pro lepší.
Ale plyn není zapojen - plynaři ho museli odpojit kvůli práci s ohněm a flexou - a když vraceli toroid, ohnuli trubku a ta musí na výměnu, celá, od předu až dozadu. Tak zase zítra ...
A začal opět sáknout olej z pod vík ventilů. Tedy pojedu na reklamaci do bawora...
Ale celkově je podvozek o sto pro lepší.
Ale plyn není zapojen - plynaři ho museli odpojit kvůli práci s ohněm a flexou - a když vraceli toroid, ohnuli trubku a ta musí na výměnu, celá, od předu až dozadu. Tak zase zítra ...
A začal opět sáknout olej z pod vík ventilů. Tedy pojedu na reklamaci do bawora...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
nějaké foto, prohlíželi jsme kde co, ale toho si na začátku nikdo nevšim ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak tohle jsem si namontoval a je to funkční za $200 + $15 doprava + cca 1/2 hod práce.
Krabička je schovaná pod přístrojovkou a EAS dostal nový rozměr. Nejen, že můžu číst a mazat chyby ECU EAS, ale taky kalibrovat, číst teplotu kompresoru a měnit nastavení všech režimů výšky vozidla. A to vše pouze tlačítky tempomatu.
Vše funguje jak má. Jo, já kupoval od autora na ebay, ale tady asi nevyprší platnost.
https://www.dragtimes.com/parts/Range-R ... 09361.html
Krabička je schovaná pod přístrojovkou a EAS dostal nový rozměr. Nejen, že můžu číst a mazat chyby ECU EAS, ale taky kalibrovat, číst teplotu kompresoru a měnit nastavení všech režimů výšky vozidla. A to vše pouze tlačítky tempomatu.
Vše funguje jak má. Jo, já kupoval od autora na ebay, ale tady asi nevyprší platnost.
https://www.dragtimes.com/parts/Range-R ... 09361.html
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
dneska mi v LPG na Harfě udělali repas LPG vstřiků a výměnu svíček. Cestou dom cca 30 km mi neustále lezla spotřeba dolů. Už jsem se bál, že je něco pokažený. Zatím to skončilo na 16 l/100 km.
Příjemné ...
Příjemné ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Palubní počítač ukazuje spotřebu plynu? Já měl zato, že pouze benzínu.
Range Rover 4.6 Mk II
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Palubní počítač ukazuje spotřebu čehokoliv. Bere to z toho kolik má vstřiknout paliva na ujetý km. Ale nepozná, že mu nefungují vstřiky benzínu, ale plynu. Takže to ukazuje stále "dobře"
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Merline, pokracuj prosim. Krasny serial, se spoustou zkusenosti. Dikas za neho.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Někdy před týdnem jsem nechal v British motors vyměnit náplně v diffech, rozvodovce a převodovce. Vše se zlepšilo, některé divné zvuky zmizely. Řadí to líp, ale na měniči asi něco je, protože v mírném tahu při pomalé rychlosti se zachvěje. Jinak velká spokojenost a liboval jsem si, jak to pomohlo.
Dnes se mi stalo v myčce co táhne auto takový ten váleček. Mám nastartováno, neutrál. Najednou Trans Failsafe prog.
Hrklo ve mě, ale i když se hláška na klástru pořád zobrazovala, vše řadilo, jelo jak má. Žádnej failsafe mód na trojku jak píšou. Raději jsem motor nevypnul a mazal ještě 30km po dálnici a vše bez problémů, vše řadilo. Vypnul jsem klíček, zamknul, chvíli počkal, zapnul klíček a hláška v klástru byla nejdřív High range, potom select neutral a nakonec parking brake...
Opět jsem vypnul, počkal dýl a od tý doby vše OK a bez chybových hlášek.
Je vidět, že reset windows funguje i u RR...
Důvod chyby se mohu jen domnívat, nejspíš nějaká vlhkost spojená s N a pomalu otáčející se kola?
Budu muset jet na T4ku aby přečetli chybu a možná i důvod.
Dnes se mi stalo v myčce co táhne auto takový ten váleček. Mám nastartováno, neutrál. Najednou Trans Failsafe prog.
Hrklo ve mě, ale i když se hláška na klástru pořád zobrazovala, vše řadilo, jelo jak má. Žádnej failsafe mód na trojku jak píšou. Raději jsem motor nevypnul a mazal ještě 30km po dálnici a vše bez problémů, vše řadilo. Vypnul jsem klíček, zamknul, chvíli počkal, zapnul klíček a hláška v klástru byla nejdřív High range, potom select neutral a nakonec parking brake...
Opět jsem vypnul, počkal dýl a od tý doby vše OK a bez chybových hlášek.
Je vidět, že reset windows funguje i u RR...
Důvod chyby se mohu jen domnívat, nejspíš nějaká vlhkost spojená s N a pomalu otáčející se kola?
Budu muset jet na T4ku aby přečetli chybu a možná i důvod.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Přijel jsem do British motors na výměnu silentbloku horního ramene. Říkal jsem si, že tím bude po mechanické části auto OK.
Překvapení, z pod kapoty nějaké kouřové signály. A ejhle, začal sáknout chladič. Po natlakování dokonce čůrek.
Druhý překvapení, celkem příjemné bylo, že chladič mají na skladě. Prý běžná závada u L322, zvlášť V8.
Další překvapení? Vzhledem k tomu, že jedeme lyžovat, bombardýno se sakra prodraží.
edit: už vím cenu, těsně pod 18k, na eBay je nový genuine LR parts kolem 200 liber
zdá se, že by bylo dobré si vytvořit mezisklad
Ale teď už snad přišel čas na uklizení a leštění jak si zaslouží.
Překvapení, z pod kapoty nějaké kouřové signály. A ejhle, začal sáknout chladič. Po natlakování dokonce čůrek.
Druhý překvapení, celkem příjemné bylo, že chladič mají na skladě. Prý běžná závada u L322, zvlášť V8.
Další překvapení? Vzhledem k tomu, že jedeme lyžovat, bombardýno se sakra prodraží.
edit: už vím cenu, těsně pod 18k, na eBay je nový genuine LR parts kolem 200 liber
zdá se, že by bylo dobré si vytvořit mezisklad
Ale teď už snad přišel čas na uklizení a leštění jak si zaslouží.
Naposledy upravil(a) merlin dne 24 úno 2011 22:39, celkem upraveno 2 x.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ten chladič je asi opravdu nepovedená konstrukce. Už jsem to četl často, že je to u LMka spotřební díl a ty to opět potvrzuješ.
- kounakov
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27 úno 2011 23:37
- auto: chystám RR 4.4
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Zdravím,
zvažuji taky koupi RR 4.4 V8 nevím proč ale bafta ta stará mi přijde slabá. Stejně vždycky jsem měl benzíňáky. Po poslednim průseru z GTI už bych chtěl něco pohodlnějšího klidnějšího abych naložil partu kámošu a psa a vyjel na hory nebo i na cestování po Evropě a sem tam lehký terén (občas pomoct pár SUV z příkopu a tak:) proto asi RR. Chtěl bych se zeptat vaše zkušenosti právě z 4.4 (poruchovost případně spotřeba a tak) našel jsme jednoho hezkýho z roku 2003 a za rozumný peníze Vogue výbava tak váhám. a další všiml jsme si, že máte plyn nějak jsem to nepřišel na chuť, ale spíš si to nedovedu dost dobře představit a vůbec kolik to zabere místa v kufru?
Díky moc za odpověď
Lukáš
zvažuji taky koupi RR 4.4 V8 nevím proč ale bafta ta stará mi přijde slabá. Stejně vždycky jsem měl benzíňáky. Po poslednim průseru z GTI už bych chtěl něco pohodlnějšího klidnějšího abych naložil partu kámošu a psa a vyjel na hory nebo i na cestování po Evropě a sem tam lehký terén (občas pomoct pár SUV z příkopu a tak:) proto asi RR. Chtěl bych se zeptat vaše zkušenosti právě z 4.4 (poruchovost případně spotřeba a tak) našel jsme jednoho hezkýho z roku 2003 a za rozumný peníze Vogue výbava tak váhám. a další všiml jsme si, že máte plyn nějak jsem to nepřišel na chuť, ale spíš si to nedovedu dost dobře představit a vůbec kolik to zabere místa v kufru?
Díky moc za odpověď
Lukáš
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Sice nemám L322, ale s LPG to bude podobné jako u mě, tzn. že plynová nádrž může být toroidní umístěná místo rezervy. Takže v kufru nezabere žádné místo.
Myslím, že v toroidu může být max 80-ti litrová, já mám 70-ti. Dojezd tedy nic moc, vzhledem k naplnitelnosti nádrže do max. tuším 75%?
Co se týče rezervy, tak se vetšinou vozí opravná sada na pneu, protože RR má opravdu velkou rezervu a v kufru zabere mnoho místa.
Rozhodně je ale lepší V8 s kombinaci plynu než nafta. Ten výkon a zvuk, nemluvě o nákladech na km.
Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.
Myslím, že v toroidu může být max 80-ti litrová, já mám 70-ti. Dojezd tedy nic moc, vzhledem k naplnitelnosti nádrže do max. tuším 75%?
Co se týče rezervy, tak se vetšinou vozí opravná sada na pneu, protože RR má opravdu velkou rezervu a v kufru zabere mnoho místa.
Rozhodně je ale lepší V8 s kombinaci plynu než nafta. Ten výkon a zvuk, nemluvě o nákladech na km.
Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.
Range Rover 4.6 Mk II
- kounakov
- Příspěvky: 13
- Registrován: 27 úno 2011 23:37
- auto: chystám RR 4.4
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Díky moc za odpověď. No určitě jediná nafta kterou bych zkousnul je TDV8:) mám zvláštní pocit že 130kw je prostě "málo":( ovšem TDV8 je v jiné cenové galaxii:) no s lpg já k tomu chovám takovej zvláštní pocit jak řikám nedovedu si to asi moc představit. Pořád váhám jestli to nenechat aspoň prozatím jen benzínek a pak se uvidí. zas na druhou stranu si uvědomuju, že jezdit za půl je jezdit za půl:) ten dojezd je třeba 300km? a dá se plyn natankovat a jezdit na benzin a kdyz dojde nenzin jet jenom na plyn k nejbližší pumpě jako třeba taková větší rezerva:)
- stan
- Příspěvky: 680
- Registrován: 22 zář 2009 20:35
- tel.: +420 603 499 869
- auto: Discovery III - 4,4i
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
drive byly systemy rucne prepinane a ty se daly nastartovat i jen na LPG, nicmene neni to dobrekounakov píše:Díky moc za odpověď. No určitě jediná nafta kterou bych zkousnul je TDV8:) mám zvláštní pocit že 130kw je prostě "málo":( ovšem TDV8 je v jiné cenové galaxii:) no s lpg já k tomu chovám takovej zvláštní pocit jak řikám nedovedu si to asi moc představit. Pořád váhám jestli to nenechat aspoň prozatím jen benzínek a pak se uvidí. zas na druhou stranu si uvědomuju, že jezdit za půl je jezdit za půl:) ten dojezd je třeba 300km? a dá se plyn natankovat a jezdit na benzin a kdyz dojde nenzin jet jenom na plyn k nejbližší pumpě jako třeba taková větší rezerva:)
vhodnejsi je (a resi to ted automaticke prepinani) nastartovat na benzin a až po zahrati motoru prepnout na plyn
cili obecne receno - benzin je nutny, bez nej se nerozjedes...
co se tyka dojezdu, kdyz si vezmes svou spotrebu, prictes si cca 1-2 litry (na tvuj motor) a vezmes si objem nadrze, vyjde ti dojezd...
ja mam D3 s motorem 4,4V8, mam misto rezervy 80l toroid a dojezd na plyn, kdyz jedu slusne, je necelych 400km (prumerna spotreba kolem 17-18l/100km)
jeste jedna vec - nadrz na LPG se ma plnit na max. 80% (ja ji teda plnim vice )
Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo
nafta je palivo satanovo