Spaní ve Free I.
Moderátor: Safraporte
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
ale já se směju páč jako vtip dobrý takže tě může leda těšit že jsi mě rozesmál .
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Spaní ve Free I.
víš jak se to říka...co se škádlivá rádo se mívá
- fotosam
- Příspěvky: 278
- Registrován: 08 pro 2009 14:29
- tel.: 603262798
- auto: Freelander 1,8i
- Bydliště: kousek od Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
Tak koukám, že než jsem stačil naformulovat ten náš nápad na spaní ve Freečku, tak jste se o to postarali bez nás ! Rýsuje se to skvěle! My to mysleli jako Will - konstrukce v kufru ve výšce sklopených zadních sedaček z AL profilů, na ní pevná deska a pod ní - klidně i bez těch speciálních propojených boxů - prostor pro zavazadla, po sklopení zadních sedaček a posunutí předních na max dopředu sklopení dalších dvou dílů desky s "nožičkami" tak, aby obkročily zadní sedačky - no a hotovo. Tu konstrukci pod desku v kufru bych na podlaze u prahu kufru nespojoval příčnými profily, aby se do ní daly zasouvat případně zavazadla či přepravky nebo někdy v budoucnu i takové ty speciální boxy. No a na poskládané desce za zadními sedadly by bylo uložené spaní (spacáky, karimatky nebo třeba peřiny ).
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Spaní ve Free I.
wille: az udelas to spani do free a budes mit cas, tak bysme mohli neco vymyslet do moji disco, matracka kterou to resim ted mi vyhovuje, ale problem je, ze neco hledat v kufru znamena vzdycky vsechno vykramovat ven, coz neni treba v desti nebo vlhku nejlepsi, takze supliky do kufru jsou jasna volba:-) pripadne dalsi suplik mezi sedacky, otvirany zhora, ale to uz bysme vymysleli aji rozkladaci system jako mas nakresleny misto te matracky
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
Neboj Fotosam, ono to bude dotažené k dokonalosti ,jak jsem viděl Will staříka , nemám strach a o mistru kovu - Macim nepochybuji ani na moment
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Spaní ve Free I.
fotosam-přesně to jsem myslel -jednoduché ,praktické a dostupné všem (teda kromě tagra ....to bude na delší dobu samozřejmně to bude našlapané)
miky-a ty už ma neser bo jsem ti minele řikal že vrazime tvoji diskošku do haly a něco vymyslíme bo u tebe se dá tvořit bo ty máš takový malý obyvák
miky-a ty už ma neser bo jsem ti minele řikal že vrazime tvoji diskošku do haly a něco vymyslíme bo u tebe se dá tvořit bo ty máš takový malý obyvák
Re: Spaní ve Free I.
ale ja nejsem ještě staříktagr píše:Neboj Fotosam, ono to bude dotažené k dokonalosti ,jak jsem viděl Will staříka , nemám strach a o mistru kovu - Macim nepochybuji ani na moment
- macejky1
- Příspěvky: 2214
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
Ten Tagr je drzý až vyzývavý ......will.26 píše:ale ja nejsem ještě staříktagr píše:Neboj Fotosam, ono to bude dotažené k dokonalosti ,jak jsem viděl Will staříka , nemám strach a o mistru kovu - Macim nepochybuji ani na moment
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
Ad Will,myslel jsem samo Tvého LR ne Tebe A neboj te nejsem víte jak co se škádlívá .....
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Spaní ve Free I.
Tak jsem po včerejším večerním vrtání dodělal šuplíky a první část vrchu. A dnes jsem doplnil další fotky
http://ok2mtm.rajce.idnes.cz/Suplikovy_ ... iscovery2/
Pěkně to celé těžkne, hliníkovou konstrukci jsem nesl v jedné ruce, tohleto už si musím rozmýšlet jak ponesu, ale furt to ještě dostanu sám do auta.
http://ok2mtm.rajce.idnes.cz/Suplikovy_ ... iscovery2/
Pěkně to celé těžkne, hliníkovou konstrukci jsem nesl v jedné ruce, tohleto už si musím rozmýšlet jak ponesu, ale furt to ještě dostanu sám do auta.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
hezký a věřím že i těžké,ale i pevné.Tohle je na mě moc jednoúčelové. Ale na to co chceš a určitě i někteří ostatní pěkné provedení .
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Spaní ve Free I.
Tak jsem udělal zatěžkávací zkoušku šuplíků a potvrdilo se moje předchozí podezření, že ty kuličkové výsuvy trošku pruží. Takže 1mm mezera dole je málo. Takže rozebrat, ještě že je to celé spojené M4 šrouby, propilovat o 3mm díry, znovu složit a je to v pohodě. Ještě jsem spočítal kolik jsem tam vlastně naložil (20l bečka s vodou, 55Ah baterie, pár velkých kusů hliníku a mosazi, nějaké menší baterie - prostě co jsem tak okolo našel) a ono to bylo cca 63kg. Po úpravě je tam ještě cca 2mm vůle, takže se bude dát naložit i více. Akorát se bude muset dávat pozor při vysunutí, aby se ty výsuvy nezlomily, kdyby se o ně člověk opřel.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
jestli by to nechtělo nějaké pevnější,nebo je přišroubovat tak aby zlomení nehrozilo. Třeba přidat i pár děr a vrutů
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Spaní ve Free I.
Ale ony jsou přišroubované - na spodku šuplíků je Al L 40x40x2mm po celé délce a k němu je přišroubované jak dno tak boky šupléků tak ty pojezdy. Akorát jsou dlouhé 70cm a o 70cm se ty šuplíky vysouvají ven. Zbylých 10cm šuplíků zůstátá uvnitř. Takže je to docela slušná páka, pokud do šuplíku naložím rovnoměrně 50kg věcí, tam mi jich bude ven koukam cca 45kg - to je v pohodě, akorát se o to nesmím opřít ještě já, to už by v pohodě být nemuselo. Aby to uneslo i mě, musely by to být podstatně jiné pojezdy, určitě ne nábytkářské.
A to že se při zatížení trošku prohly po celé délce dolů, to je OK, on je to jenom ohnutý železný plech, takže pružit to prostě musí.
A to že se při zatížení trošku prohly po celé délce dolů, to je OK, on je to jenom ohnutý železný plech, takže pružit to prostě musí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spaní ve Free I.
Aha tak to jo, snad to vydrží vše co chceš
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
Re: Spaní ve Free I.
existují ještě pojezdy na kartoteky ale jsou mastné jak hovado ,použití celovysuvu si myslím je dostačujicí a pokud ne tak ještě mužeš přidat jeden pojezd,jeden by byl dole a druhý nahořeMadTom píše:Ale ony jsou přišroubované - na spodku šuplíků je Al L 40x40x2mm po celé délce a k němu je přišroubované jak dno tak boky šupléků tak ty pojezdy. Akorát jsou dlouhé 70cm a o 70cm se ty šuplíky vysouvají ven. Zbylých 10cm šuplíků zůstátá uvnitř. Takže je to docela slušná páka, pokud do šuplíku naložím rovnoměrně 50kg věcí, tam mi jich bude ven koukam cca 45kg - to je v pohodě, akorát se o to nesmím opřít ještě já, to už by v pohodě být nemuselo. Aby to uneslo i mě, musely by to být podstatně jiné pojezdy, určitě ne nábytkářské.
A to že se při zatížení trošku prohly po celé délce dolů, to je OK, on je to jenom ohnutý železný plech, takže pružit to prostě musí.
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Spaní ve Free I.
To je dobrej nápad, s těma pojezdama nahoře. Na to možná dojde. Ale to se uvidí, až to bude hotové v autě a bude se to používat. Teď spíš potřebuju vyřešit panty na to rozklápěcí spaní, ukotvení do auta (tam už vím jak, ale musím to naměřit v autě) a nějaké západky na zajišťování těch šuplíků, aby nejezdily samy. Poraď.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Spaní ve Free I.
co se týče toho slapění tam bych dal buď klavirový závěs po celé delce spoje (asi to bude tvuj případ) nebo existují sklopné pantíky které se musí zafrezovat do materialu(to bude asi muj případ),a zablokovaní šuplíku bych řešil nějakou západkou
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Spaní ve Free I.
Asi si rozumíme - kravírový pant půjde do toho prvního spoje mezi bednu a střední odklápěcí prkno. Mám to ještě udělané tak, že ten pant nebude na kraji bedny, ale cca 5cm zpátky, aby se to prkno o tu bednu opřelo. Je nějakej fígl, jak to udělat, aby v rozevřeném stavu ten pant nevykukoval? Zatím mě napadl silnější matrace.
Dál bude pod tím prostředním prknem nějaká nejspíš sklápěcí nebo oddělávací opěrka, kterou se na druhém konci opře buďto o složené zadní sedačky, nebo s delší nožičkou až o zem, pokud bude sedačky demontované. Až sem je to asi OK.
Horší to bude s tím třetím prknem, které se rozbalí úplně dopředu - tam zatím nevím. Zkusím to pořešit trošku o víkendu přímo v autě.
Zafrézovávací panty znám, posledně jsem to honil na velké fréze na kov abych si udělal ty správné díry.
Dál bude pod tím prostředním prknem nějaká nejspíš sklápěcí nebo oddělávací opěrka, kterou se na druhém konci opře buďto o složené zadní sedačky, nebo s delší nožičkou až o zem, pokud bude sedačky demontované. Až sem je to asi OK.
Horší to bude s tím třetím prknem, které se rozbalí úplně dopředu - tam zatím nevím. Zkusím to pořešit trošku o víkendu přímo v autě.
Zafrézovávací panty znám, posledně jsem to honil na velké fréze na kov abych si udělal ty správné díry.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Spaní ve Free I.
tady je bokorys umístění klavirového pantu ,při rozložení vůbec nečouhá (šedá deska je sklopná)
- Přílohy
-
- box free 11.jpg (8.72 KiB) Zobrazeno 5955 x