TD5 regulator tlaku paliva

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

TD5 regulator tlaku paliva

#1 Příspěvek od DanoDEF » 28 led 2007 10:15

Pravdepodobne mi regulator prepusta naftu nakolko mam cely blok motora od neho "zasrany".

Admine co ty na to staci pretesnit alebo vymenit mam 125tis km takze uz po zaruke.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 28 led 2007 10:22

Záleží kde ti teče. Pokud je to pd těsněním, tak dát nové těsnění, ale většinou odejde ten ventilek vevnitř. Pak se musí měnit celý komplet s hadicema, přírubou, atd. Kdysi se dal objednat jen samotný ventil. Jenže jak se převedl sklad pod skupinu Caterpilar, již není možnost ho objednat.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#3 Příspěvek od DanoDEF » 28 led 2007 10:28

Admin píše:Záleží kde ti teče. Pokud je to pd těsněním, tak dát nové těsnění, ale většinou odejde ten ventilek vevnitř. Pak se musí měnit celý komplet s hadicema, přírubou, atd. Kdysi se dal objednat jen samotný ventil. Jenže jak se převedl sklad pod skupinu Caterpilar, již není možnost ho objednat.
no nie je to nejake striekanie nafty skor iba slzenie ale tazko to vysledovat nakolko vsetko okolo je "zasrane". okolite trubky do regulatoru a teplotne cislo su cisle. takze asi z regulatoru alebo tesnenia.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#4 Příspěvek od DanoDEF » 29 led 2007 21:42

DanoDEF píše: no nie je to nejake striekanie nafty skor iba slzenie ale tazko to vysledovat nakolko vsetko okolo je "zasrane". okolite trubky do regulatoru a teplotne cislo su cisle. takze asi z regulatoru alebo tesnenia.
Tak s odstupom casu...demontoval som ten zazracny-zasrany kryt motora zo spodu a ejhle...vsetko zasrane a nielen od nafty ale aj od oleja...naftu evidentne prepusta regulator tlaku paliva (uz je to v rieseni len dohodnut termin vymeny). Vid foto...poznamka ta kvapka uprostred to nie je kvapka vody ale nafty...kedze ich pribuda tak to musim riesit.

Obrázek

Lenze mam tam aj ine kvapky...a tie ma zlostia viac nakolko mi to zacina robit stopu kdekolvek zastavim...

Obrázek

Tieto kvakpky su po cca 20km od umytia...pravdepodobne tesnenie na klukovke.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Admin » 30 led 2007 19:29

Ty gufera na klikovce se moc nemění. Ale viděl bych to na gufera převodovky. Ale zase ten olej mi na fotce příjde dost tmavý, což by značilo motorák. Tak ti teda nevím :?:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#6 Příspěvek od DanoDEF » 30 led 2007 20:23

Admin píše:Ty gufera na klikovce se moc nemění. Ale viděl bych to na gufera převodovky. Ale zase ten olej mi na fotce příjde dost tmavý, což by značilo motorák. Tak ti teda nevím :?:
Praveze podla farby a hustoty typujem na motor. Navyse v motore mi ubudalo co sa mi doteraz nestavalo.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Ken » 30 led 2007 22:17

Čichem poznáš převodovej olej. Podle barvy to vypadá opravdu na ten motorák (a už pěkně jetej)
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 30 led 2007 22:20

Ken píše:Čichem poznáš převodovej olej. Podle barvy to vypadá opravdu na ten motorák (a už pěkně jetej)
Spravny odhad 24tis km
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#9 Příspěvek od Kakanec » 15 led 2011 14:38

Dneska jsem ležel pod autem a zjistil, že mi taky teče reg. tlaku. Je třeba si dát na něco větší pozor při jeho výměně?
Dík Přemek.
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#10 Příspěvek od eliott » 15 led 2011 14:46

Kakanec píše:Dneska jsem ležel pod autem a zjistil, že mi taky teče reg. tlaku. Je třeba si dát na něco větší pozor při jeho výměně?
Dík Přemek.
Hlavně na čistotu a opatrně na závity v hlavě, už jsem jich viděl několik strhlých ...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#11 Příspěvek od MOPADŽI » 18 led 2011 20:15

Az budes davat novy, vytahni ten ventilek a zkontroluj okrousky. Je to jedna segerovka a to se vyplati, vydelat. Nekdy byvaji ty okrozky z vyroby "seriznute" jak to tam cpou...
Potom das novej a ejhle, on tece take :cry
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#12 Příspěvek od MadTom » 18 led 2011 20:24

A ještě vyndat z hlavy ten filtr, co je pod regulátorem schovanej - těsněnej je jedním Okroužkem - je to takové kovové sítko, já jsem ho měl pěkně zplácnuté a celé zdeformované -nejspíš od nějakého šikult přede mnou. Nafta přez to sice tekla, ale filtrovala tak 1/10 původního povrchu. Stačilo narovnat na dříku vrtáku a po umytí ve WDčku (čistá nafta byla jenom v kanistru) dát zpátky. A samozřejmě nové to ploché těsnění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#13 Příspěvek od Benjamin » 18 led 2011 20:25

MOPADŽI píše:Az budes davat novy, vytahni ten ventilek a zkontroluj okrousky. Je to jedna segerovka a to se vyplati, vydelat. Nekdy byvaji ty okrozky z vyroby "seriznute" jak to tam cpou...
Potom das novej a ejhle, on tece take :cry
Jo to mi říkal Péřina taky, že když jste ho měnili, tak byl i nový už cvaklý, sem koukal jak puk :? Dával mi tam taky nový cca. před dvěma týdny, zatím to vypadá dobře, tak snad bude ok :yes Takže jak říká MOPADŽI, zkontrolovat i ten nový před montáží..
Naposledy upravil(a) Benjamin dne 18 led 2011 20:27, celkem upraveno 1 x.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Kakanec
Příspěvky: 106
Registrován: 18 úno 2009 19:22
auto: Def110
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#14 Příspěvek od Kakanec » 18 led 2011 20:26

OK...raději na to kouknu...díky.
tel.: 606 635 139 - Přemek
http://def110.rajce.idnes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
cicusik
Příspěvky: 212
Registrován: 10 úno 2010 13:43
tel.: +421 908 499 543
auto: defender 90 TD5

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#15 Příspěvek od cicusik » 21 úno 2011 01:23

Mam 120t km a uz 3 regulator, vzdy tiekol cez tu dierocku na tom znovci ventilu, existuje neaka finta ako to odzubat? Uz mam ns to dost nervy, :-(
Mozno to cele neako zasilikonovat?
Ako casto je nutne menit to sitko pod regulatorom v hlave a ako ste ho vyberali?
Dakujem

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#16 Příspěvek od Acon » 21 úno 2011 08:19

to je nejak vysoká spotreba regulátorov. Skúsenosti sú také, že to vydrží 120-160 000km. Pre väčšinu to znamená spotrebu max. 1 regulátoru. Niekde bude chyba.
Je tu niekde pár vlákien na túto tému, no ja som si pre istotu uložil tento odkaz http://www.discovery2.co.uk/Fpr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A ešte som našiel toto no viem, že je tu toho viac:
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... iva#p21601" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Acon dne 21 úno 2011 08:40, celkem upraveno 2 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#17 Příspěvek od DanoDEF » 21 úno 2011 08:19

a pouzivas regulator original genuine ?

... ja mam 280tis km a treti regulator cca to odpoveda tomu co napisal Acon
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#18 Příspěvek od MadTom » 21 úno 2011 09:48

Zasilikonovat to není možné - ten "zvonek" je vlastní regulační část- Regulátor je v principu redukční ventil a v tom "zvonku" je membrána a pružina, která tahá za vlastní ventil. Pokud membrána praskne, začne nafta utíkat tou dírkou ven. Ono by stačilo sehnat někde ten zvonek druhý. Já když jsem auto koupil, tak jsem regulátor měnil po pár měsících. Někdo přede mnou tam dal starší a ještě navíc i se starším těsněním a aby to neteklo, tak to celé pořádně namatlal silikonem. Takže vyčistit, odstranit silikon, vytáhnout a zkontrolovat ten filtr za regulátorem - drží tam jenom gumovým Okroužkem a vypadl mi skoro sám. Novej regulátor a nové těsnění.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#19 Příspěvek od DanoDEF » 21 úno 2011 09:53

MadTom píše:...Novej regulátor a nové těsnění.
... len dodam, ze radsej si priplatit a kupit original genuine. Nahrady stali za prd a tiekli.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: TD5 regulator tlaku paliva

#20 Příspěvek od Rosi » 21 úno 2011 12:56

Mimochodem, jak moc to má cenu řešit "preventivně"?
Najeto mám 215tkm a regulátor vypadá OK = neteče (těžko posoudit z venčí).
Samozřejmě že se mi to řešit nechce, ale nerad bych pak na to dojel někde v prdelákově... :(
Předpokládám, že je spíš průběh postupná než náhlá smrt?
Kromě toho že teče, další symptomy? Dá se bez toho nějak dojet?
To je otázek :Sorry: :mrgreen:
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět