Diskoška a únik oleje
Moderátor: Miky_CZ
Diskoška a únik oleje
Můžu koupit od známého Disco s motorem 300 tdi a plné výbavě. Motor jde nádherně, jezdí za 9.5 litrů. Podvozek luxusní, to auto nebylo v terénu. Koroze minimální. Před koupí mi ho půjčil, ať si ho osahám. Měl jsem ho měsíc a najel 2500 km. Ted se mám rozhodnout, jestli ho vezmu. Problém je v tom, že docela dost olej utíká kolem motoru (když jsem před autem, tak z levé strany motoru). A musel jsem dolívat. A sviní i podvozek. Nevím kudy. Je to náročné nechat přetěsnit? Na kolik to tak přijde? Kolem víka ventilů to neutíká.
To auto si mě docela získalo a když sednu do současný břichoplazky jsem nervozní, že z ní nic nevidím. Ta "moje" to auto nazvala na začátku hnusnou krabicí a teď se může přetrhnout, aby to řídila
děkujeme
To auto si mě docela získalo a když sednu do současný břichoplazky jsem nervozní, že z ní nic nevidím. Ta "moje" to auto nazvala na začátku hnusnou krabicí a teď se může přetrhnout, aby to řídila
děkujeme
Obecně skoro všechny LR mají snahu pouštět olej, přetěsnění vany a případně serva, které taky rádo teče není co materiálu drahá záležitost a ani časově moc nezabere a rozhodně se oplatí, zvláště pokud stáváš před domem na zámkové dlažbě.Je dobré při tom všem udělat zrovna výměnu oleje a filtru.Přídavná převodovka se mi jen trochu rosí, ale žádné dráma to není na pořadu dne.
Pokud je jinak mechanicky v pořádku tak bych se toho nebál a šel do ní.
Pokud je jinak mechanicky v pořádku tak bych se toho nebál a šel do ní.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Nekdo tady nekde rikal, ze kdyz z Land Roveru netece nekde olej, tak je nejvetsi problem s tim, ze uz vsechen vytekl. Zvykni si a bude to OK. pokud ti tece olej na podvozek je to dobre, protoze pokud je namazanej, tak odpuzuje vodu a tim ti napomaha jako antikorozivni ochrana. Kdybys vyzkousel LR v Presticich, tak uz ho nedas z ruky (jako ta moje - nejdriv to byl traktor a po lehkem trialku v Presticich o nej regulerne valcime....)
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Disco
Tak se hlásím, po čase. Auto jsem koupil a super poježdění. Není to dravec, ale jezdí parádně. První přišlo na řadu těsnění ventilového víka a hadice odvětrání - tam nebylo vůbec dotažená sponka Výsledkem je naprosto suchý vršek! posouváme se dolů na vacuum pump, kolem to trochu rosí-spíš na konci pumpy než u bloku motoru. Nevíte proč?
Pak jsem přišel na únik otvorem na přední straně motoru (mezi blokem a řemenicí)
Strana Disco manuálu 88/976 , je to n tomhle obrázku.
http://ukazto.com/?img=LR_pr_cover.jpg
jak jsem označil šipkou, má tam být nějaká zátka?
Díky pavel
Pak jsem přišel na únik otvorem na přední straně motoru (mezi blokem a řemenicí)
Strana Disco manuálu 88/976 , je to n tomhle obrázku.
http://ukazto.com/?img=LR_pr_cover.jpg
jak jsem označil šipkou, má tam být nějaká zátka?
Díky pavel
Re: Disco
Fakt nikdo neví???Don Paulo píše:Tak se hlásím, po čase. Auto jsem koupil a super poježdění. Není to dravec, ale jezdí parádně. První přišlo na řadu těsnění ventilového víka a hadice odvětrání - tam nebylo vůbec dotažená sponka Výsledkem je naprosto suchý vršek! posouváme se dolů na vacuum pump, kolem to trochu rosí-spíš na konci pumpy než u bloku motoru. Nevíte proč?
Pak jsem přišel na únik otvorem na přední straně motoru (mezi blokem a řemenicí)
Strana Disco manuálu 88/976 , je to n tomhle obrázku.
http://ukazto.com/?img=LR_pr_cover.jpg
jak jsem označil šipkou, má tam být nějaká zátka?
Díky pavel
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
...
Hoši , velmi děkuji, máte na těch autech asi dost "namontováno"
Takže ted nezbývá dohonit údržbu co předchozí majitel zanedbal. O víkendu jsme prolízali rám a nemám ani stopu rzi na rámu.
Takže, co to obnáší?
Přední gufero: Motor ven, přední kryt rozvodů ven, domeček rozvodů a kola ven a vyměnit gufero ERR4575? Pak poskládat a trefit to
http://www.connectstores.com/lr/sp_35370.html
Zadní: Tady přesně nevím.
Když by byl motor venku, co se ještě vyplatí udělat?
A ještě kolik peněz si mám tak nachystat až to budu dávat do servisu?
Ještě mě napadlo vyměnit olejové hadice (mezi motorem a chladičem), ale nikde v ceníku je nemůžu najít.
Takže ted nezbývá dohonit údržbu co předchozí majitel zanedbal. O víkendu jsme prolízali rám a nemám ani stopu rzi na rámu.
Takže, co to obnáší?
Přední gufero: Motor ven, přední kryt rozvodů ven, domeček rozvodů a kola ven a vyměnit gufero ERR4575? Pak poskládat a trefit to
http://www.connectstores.com/lr/sp_35370.html
Zadní: Tady přesně nevím.
Když by byl motor venku, co se ještě vyplatí udělat?
A ještě kolik peněz si mám tak nachystat až to budu dávat do servisu?
Ještě mě napadlo vyměnit olejové hadice (mezi motorem a chladičem), ale nikde v ceníku je nemůžu najít.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Kvůli přednímu guferu na klice nemusíš vydělávat motor. Je to práce na jedno odpoledne a spojil bych ji z výměnou rozvodového řemene.
Tlakové olejové hadice se dají nechat nalisovat nové místo původních a udělají ti to všude tam, kde se zabývají výrobou tlakových hydraulických hadic.
Stojí to pár korun (já to měl za flašku ).
Tlakové olejové hadice se dají nechat nalisovat nové místo původních a udělají ti to všude tam, kde se zabývají výrobou tlakových hydraulických hadic.
Stojí to pár korun (já to měl za flašku ).