Zdravím všechny,
mám Freelandera benzin r.v. 2000 , 3dv a včera po té co jsem ho byl trochu ušpinit mi začal blbnout a To že na neutrál neklesnou otáčky pod 1500 a jinak padaji hrozně pomalu. Nemáte s tím někdo zkušenost čím by to mohlo být?
Dík
DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek
Moderátor: Safraporte
- jeanes
- Příspěvky: 227
- Registrován: 05 úno 2010 09:51
- auto: Freelander TD4 2005
- Bydliště: Česká Skalice
Re: DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek
Zdravim, nechtel jsem zakladat novy tema - sem by to mohlo pasovat. Mam "chvili" pred koupi Freelandera. Vybral jsem a BUDU mit jednickovy model po faceliftu. Motor 2 litr naftu TD4 (82kW). Porad si tady ctu o tom, ze se musi prekonat prvotni investice a pak SNAD uz to bude dobry. Nebo ze LR bud milujes (a neresis) nebo zanevres a "uz nikdy". Muj nazor je ten, ze kazdy bude milovat auto, ktery se nese*e a naopak kazdy bude nesnaset a chtit prodat a zanevre na auto, do kteryho porad jenom cpe prachy. Resenim "vymenit vsechno co je rozbity" opravim kazdy auto a to i ten nejvetsi shit. Kazdopadne LR jeste nemam a uz ted k nemu citim neco vic ke kteremukoliv autu co jsem mel... Kazdopadne z toho co jsem se tady docetl mi pripada, ze vymena visky, differaku, (nekdy ird) atd atd je povazovano snad za normalni...
Chci se zeptat - na co se mam pri koupi zamerit? Samozrejme budu sledovat klasicky veci jako u jinyho auta - licovani dilu kastle, funkcnost elekto i neelektro veci, treba i zmerit tlousku laku, kouknout se na spodek, zakverlak kolama atd. Pri jizde pak to zkusit vytocit, prudce brzdit, zastavit - dat plny rejd - rozjezd - kvuli homokinetakum atd. Vim ale ze se tady muze pokazit nekolik dalsich veci, tak bych vas zkusene chtel moc poprosit abyste mi napsali aspon par veci, ktery se teda muzou pokazit a jak pripadnou zavadu zjistit. Vim ze to tady uz bylo receno ale je to tady ruzne roztahane a pak se odskakuje od tematu tak abych to mel tak nejak vsechno po kupe at mam aspon castecne jasno. Co vim, tak se teda casto rozbiji ta visko spojka, diferak, ird (ird nejak spolupracuje s viskou a diferakem? - nejsem na 4x4 zadnej expert)...
A jeste jedna vec - par lidi co chteli nejakyho LR si koupili Free a pak litovali a byla jim doporucena Diskarna (idealne 2)... Verim ze je spolehlivejsi ale vzhledove me Free po faceliftu opravdu dostal. Abych mel Disco ve verzi co se mi uz opravdu libi tak bych musel mit rojku a ta je cenove uz tam kam nedosahnu (zatim)... Absolutne s tim neplanuju jezdit v horach a prekonavat ruzny prekazky - me staci mit ten pocit, ze to dokaze vic nez jen klasickej osobak takze s tim budu temer ve 100%-tech jezdit po silnicich (ktery se tedy v CR pomalu blizi polnackam a lehcimu terenu - coz je taky jeden z duvodu, proc jsem vubec zacal uvazovat o takovemto typu aut)... No uz jsem toho nakecal dost. Doufam ze mi nekdo pomuzete protoze bych nerad pak resil neco cemu jsem mohl predejit. Diky Honza
Chci se zeptat - na co se mam pri koupi zamerit? Samozrejme budu sledovat klasicky veci jako u jinyho auta - licovani dilu kastle, funkcnost elekto i neelektro veci, treba i zmerit tlousku laku, kouknout se na spodek, zakverlak kolama atd. Pri jizde pak to zkusit vytocit, prudce brzdit, zastavit - dat plny rejd - rozjezd - kvuli homokinetakum atd. Vim ale ze se tady muze pokazit nekolik dalsich veci, tak bych vas zkusene chtel moc poprosit abyste mi napsali aspon par veci, ktery se teda muzou pokazit a jak pripadnou zavadu zjistit. Vim ze to tady uz bylo receno ale je to tady ruzne roztahane a pak se odskakuje od tematu tak abych to mel tak nejak vsechno po kupe at mam aspon castecne jasno. Co vim, tak se teda casto rozbiji ta visko spojka, diferak, ird (ird nejak spolupracuje s viskou a diferakem? - nejsem na 4x4 zadnej expert)...
A jeste jedna vec - par lidi co chteli nejakyho LR si koupili Free a pak litovali a byla jim doporucena Diskarna (idealne 2)... Verim ze je spolehlivejsi ale vzhledove me Free po faceliftu opravdu dostal. Abych mel Disco ve verzi co se mi uz opravdu libi tak bych musel mit rojku a ta je cenove uz tam kam nedosahnu (zatim)... Absolutne s tim neplanuju jezdit v horach a prekonavat ruzny prekazky - me staci mit ten pocit, ze to dokaze vic nez jen klasickej osobak takze s tim budu temer ve 100%-tech jezdit po silnicich (ktery se tedy v CR pomalu blizi polnackam a lehcimu terenu - coz je taky jeden z duvodu, proc jsem vubec zacal uvazovat o takovemto typu aut)... No uz jsem toho nakecal dost. Doufam ze mi nekdo pomuzete protoze bych nerad pak resil neco cemu jsem mohl predejit. Diky Honza
Jak se do lesa volá,...
Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...
Land Rover FREELANDER TD4, 2005, černá metalíza, světlá kůže, audio Harman/Kardon, 18"ALU, xenony, přední + boční rámy...
- jendarover
- Příspěvky: 89
- Registrován: 29 bře 2009 22:37
- auto: Freelander
- Bydliště: Chodov
Re: DALŠÍ NOVÁČEK - pár otázek
čti čti čti a budeš vědět víc už se tu skoro vše řešilo snad milionkrát http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... koup%C4%9B