Series v zahranici??

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Potapěč

#21 Příspěvek od Potapěč » 04 dub 2007 21:32

Volant je jedině na pravé straně na tom pravém místě. :idea: :lol:

BigTwin Jirka

#22 Příspěvek od BigTwin Jirka » 04 dub 2007 21:32

Rover píše:Teď dělám jako, že jsem to nečetl jo? :shock: Chceš? :wink:
Já jsem tedy myslel tu moji, starou, zanedbanou a naftovou potvoru pod kapotou. To MBčko tam padlo jako ulité a starému Anglánovi to dodalo punc evropanství.

BigTwin Jirka

#23 Příspěvek od BigTwin Jirka » 04 dub 2007 21:38

Land Jirka píše:Ještě pár argumentů pro volant vpravo:
Vpravo je u série daleko víc místa
U levostraného řízení je ke všemu co je předělaný na levo daleko horší přístup než u praváka (Váleček spojky, brzd a třeba kvůli pomocnému čepu řízení sem musel vydělat chladič což se u praváka nestane)
Mám naftu 2,25 výkon nic moc, ale stačí to. Spotřebu na silnici mám okolo 10 l.
Svatá pravda. Také se musím tísnit na levé sedačce jako na levném záchodku. Jen nerozumím tomu vyndavání chladiče, já jsem zrovna před týdnem měnil olej v tom pomocném čepu a šel jsem na to přes přední masku.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Land Jirka » 04 dub 2007 22:06

Jestli myslíš to co já viz obrázek, tak mě ty dva šrouby co to drží nahoře nejdou vydělat kvůli chladiči. Mám lightweighta takže na SIII to možná jde. Já tam dával vazelínu.
http://ukazto.com/index.php?video=image ... mek019.jpg

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od eliott » 04 dub 2007 22:12

Mám takový pocit, že Rover měl v jednom ze svých vstupů v tomto tématu na mysli mě :) , ale asi mu udělám radost, v Defenderu jsem si už na pravé řízení zvykl, a teď když jsem si přivezl SIII jsem docele rád, že je pravá, je to fakt recese, jak na to fšichni čumí :shock: Jen se divím, že Kocur nejeví zájem o SIII ve Švýcarsku, kterou jsem inzeroval :? :?:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#26 Příspěvek od Kocur » 04 dub 2007 22:50

JJ ta co inzerujes vypada dost zachovale, ale nejde mi tam pod fousy ta strecha :?

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#27 Příspěvek od Kocur » 04 dub 2007 22:54

:lol: Jo a abych byl za klauna tak sem si na zejtra objednal jizdu pravostranym fackem :lol: tak uvidim co na to :?: Jestli me to chytne nebo ne? Pak dam vedet kolik sem toho rozboril :wink:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#28 Příspěvek od Kocur » 04 dub 2007 22:57

Jo a jak se pohybuje spotreba u 2,25 benzina, koukal sem v Paddocku na weber karbec, s tim by to mohlo bejt malinko lepsi ne?

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

#29 Příspěvek od kubes » 05 dub 2007 00:13

Každej kousek, kterej se zachrání, rozumně provozuje a tim pádem slouží k radosti majitele je dobrej. Ať levá nebo pravá strana, víc už jich nebude.
Až u všech těch novejch odejde elektrika, tak tyhle naše starý dobrý mechanický mašinky budou furt jezdit. Kocure jdi do něj, je pěknej. Zdraví kubeš

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#30 Příspěvek od Rover » 05 dub 2007 08:36

Kubes: Hezky jsi to napsal!!! :idea:
Country boy...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#31 Příspěvek od Rover » 05 dub 2007 08:37

Kocur: 10-12 litrů... Moje osobní zkušenost s Weberem je špatná, auto jede hůř a spotřeba je větší, budu dávat nazpátek Zenith...
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#32 Příspěvek od Kocur » 05 dub 2007 10:21

Rover píše:Kocur: 10-12 litrů... Moje osobní zkušenost s Weberem je špatná, auto jede hůř a spotřeba je větší, budu dávat nazpátek Zenith...
:shock: Fakt jo? No vida a tam ho vychvalujou az do nebe...
Nejaky dalsi postrehy o tomhle aute, co je dobry vymenit vylepsit, poupravit, co nevydrzi a tak... sem rad za kazdy info Dik

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od eliott » 05 dub 2007 10:24

Taky dychtím po informacích :D

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#34 Příspěvek od Kocur » 05 dub 2007 10:25

No aje naas vic tak RRRROOOOVVVEER sem s nima!!!!!

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#35 Příspěvek od Rover » 05 dub 2007 10:55

Elliot: nedělej si ze mně srandu, ty to přece víš taky, už si pár Series viděl...

Jinak: moc nevim co psát, prostě Series jsou nesmrtelná auta, pokud se o něj staráš, měníš oleje, děláš dutiny, ..., tak Tě to auto přežije a bude jezdit pořád... Když auto kupuješ prohlídni důkladně rám, bulkhead (mezi motorem a kabinou), kapající olej z motoru a převodovky je vcelku standardní záležitost, horší je když teče olej z náprav dovnitř brzdových bubnů, auto pak v podstatě nebrzdí... Zkušenosti - často se potvrzuje, že staré S2 třeba ze začátku 60. let mají mnohem lepší rámy než poslední trojky z konce 70. a začátku 80. let, byla v šedesátých letech lepší ocel? Zrovna o víkednu mně to potvrdili angličani, mají stejné zkušenosti. Upravovat se dá cokoli, lepší je si hrát s trojkou, je na to mraky věcí, bomba je si dát do trojky motor 200x300Tdi, dá se s tím pak jezdit "daily driving", novější trojky mají posilovač na brzdy, což je fajn. Upravovat dvojku bych se přimlouval, aby ne, už je to přece jen klasický veterán, je jich čím dál tím míň a je škoda je bastlit. Snad jedině dokupovat origo dobové příslušenství, capstan winch, overdrive, free wheeling hubs (volnoběžky) a tak...

Jak říkají angličani - S3 je najsnadnější cesta k Land Roveru, momentálně je to to co je nejlevnější, ale na druhou stranu už je to klasika a pořád ještě ta nesmrtelnost, historickou hodnotu zatím nemá a ještě mít nějakou dobu nebude, to možná spíš úplně první kousky, různé prototypy, edice, ..., ale to asi není důležité...

Stačí nebo ještě něco? :wink:
Country boy...

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#36 Příspěvek od Kocur » 05 dub 2007 11:14

Ja myslim ze supr, ale to neznamena aby si prestal psát :lol: :wink: pokud te jeste neco napadne nebo nas budes necim chtit potesit tak to sem napis dik

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od eliott » 05 dub 2007 11:15

No pár jsem jich sice viděl, ale praktických zkušeností s nimi mám málo, obecně o starších autech vím dost, ale jde mi o detaily. Například chci dát do SIII převodovku R380 (kvůli životnosti)se stálým pohonem 4x4, tak nevím, jestli pasují držáky. Uvažuji o koupi pozinkovaného šasi, moje je sice celkem v pohodě, na svůj věk bych řekl nadmíru svěží, ale pozink je pozink, a rád stavím z nových věcí (krásný pocit :) ). Nerad bych pak zjistil, že musím na nové šasi vařit nějaké držáky, to bych přes srdce nepřenes...

BigTwin Jirka

#38 Příspěvek od BigTwin Jirka » 05 dub 2007 17:30

Já používám SIII prakticky každý den, jezdím s tím 70km tam a zpět do našeho skladu (máme s bráchou velkoobchod ovocem a zeleninou). Nejezdím jenom, když je v zimě posolená silnice, na ničení mám k dispozici jiná auta. Kromě již dříve posané výměny motoru za MB240D na autě nemám žádné extrabuřty, jen jsem koupil nová parabolická péra, tlumiče Procomp, kompletně nové všechny brzdy včetně ruční, částečně udělané nápravy (ložiska, těsnění, ne diferáky, ne koule), nové sedačky, velká zrcátka na dveřní panty,.... prostě to auto mám rád a hraju si s ním a když mám náladu, rozebírám na něm co se dá a dělám preventivní práce "do zásoby". A co je hlavní, už mě nebaví každých pár let kupovat nové auto, já nesnáším, když se pořád něco mění, mám rád kvalitní věci, co vydrží. A ta moje SIII mi do toho mého stylu zapadá. Někdy to třeba až přeháním, pořídil jsem si ještě na silnici druhou sadu kol a pneumatik AT, kterou jsem ovšem během dvou let nasadil pouze asi na padesát kilometrů a pak jsem usoudil, že MT jsou na silnici také dobré a tak podobně. Skladem si držím spoustu běžných náhradných dílů, co kdyby...
Za co jsem velmi rád je truck kabinka, která se v zimě velmi rychle vytopí a i v létě je v ní příjemně (mám dobře odizolovanou střechu a všechna okénka mám funkční, ta zadní šoupací jsou k nezaplacení v kombinaci s výklopnými větracími otvory v bulkheadu), ani nepociťuji absenci klimatizace.
Hodně fotím krajinu, tohle auto mi pomáhá dostat se tam, kam potřebuji už jen z toho důvodu, že jsem tělesně postižený a chůze na vzdálenost několika desítek metrů je můj strop. Nejezdím žádné extrémní trialy (i když ty občas také, vystřihl jsem si i trialovou trať MČR v Bratronicích u Berouna), ale hodně se pohybuji po léta nepoužívaných polních a lesních cestách a ty jsou mnohdy v horším stavu, než okolní příroda, jenže já mám pravidlo, že pohyb mimo cestu je absolutní tabu. V autě nemám rádio, poslouchám motor a přemýšlím.
S autem jsem tedy spokojený, vím, že jsou i lepší, rychlejší, dražší a "terénější" auta, ale já jsem rád za to co mám a neměnil bych ani za nic už jen proto, kolik jsem do toho auta investoval svého volného času a práce, která nikde není vidět. Proto mi zůstane doma napořád. Líbí se mi spousta jiných aut, ale už jsem dospělý a vím, že nemůžu mít úplně všechno, co bych chtěl. Koneckonců, i světová královna krásy je jen jedna a proto ji nemůže mít doma každý.

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 352
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#39 Příspěvek od Kocur » 05 dub 2007 17:45

Tak to je krasnej clanek :wink: Mam drobnou otazecku ohledne toho motoru, co na nej rikaj pri veteranskejch testacich? neni s tim problem?

BigTwin Jirka

#40 Příspěvek od BigTwin Jirka » 05 dub 2007 17:59

Kocur píše:Tak to je krasnej clanek :wink: Mam drobnou otazecku ohledne toho motoru, co na nej rikaj pri veteranskejch testacich? neni s tim problem?
Není. Jsem aktivní člen ve veterán klubu a ono se to pak kouká pod kapotu trochu jinak, když tam nahlíží kamarád převlečený za komisaře. Já mám to auto hlavně pro běžný provoz a kdybych ho jednou chtěl dát do 1a klasického stavu, nebude to velký problém. Ale ta doba je zatím ještě daleko. Mimochodem, věřte nebo nevěřte, ale jezdím cca za 8 litrů, i když 10 až 12 bych spolknul také (jako že by mi ta spotřeba až tak nevadila, ale ta osmička je příjemná).
Naposledy upravil(a) BigTwin Jirka dne 05 dub 2007 18:08, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět