Stránka 19 z 23
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 08 zář 2011 17:19
od Series 1982
Ahoj,Violko děkuji za odpověď ,je to auto o kterém mluvíš.Od tebe šlo do Brna a potom někam do Jižních Čech a tam to měli dva majitelé,každopádně z něj někdo odřízl zadní crossmember a odvrtal zadní
znak.Ten mi taky schází.
Pokusil jsem se sem vložit foto zadní části ale nevím jestli se zobrazí,kažkopádně je tam těch "neopálenejch"fleků víc tak by mě zajímalo co tam patří?
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 08 zář 2011 23:29
od Allik
ocividne tam byl pant na dvere, takze kdysi davno jezdilo i s hardtopem a safari dverma, ty obdelnikovy fleky budou po pridavnych mlhovkach a zpateckovem svetle bych tipoval, ale standardne tam nejsou, ovsem ve svycarsku si na upravy a vylepseni celkem potrpeli, takze kazdy auto je original
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 09 zář 2011 20:14
od Series 1982
Díky Alliku,ještě jeden totaz.K čemu slouží tahleta součástka.Původně to bylo připojené k brzd.trubce
a vedou do toho dvě hadice ale nemám fantazii k čemu to mohlo spoužit?
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 09 zář 2011 23:24
od eliott
Je to pozůstatek vzduchových brzd pro přívěs.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 11 zář 2011 19:13
od Series 1982
Díky Eliotte,zajímalo by mě jak to původně fungovalo?Chápu že to byl původně ventil který v závislosti na tlaku v zadních brzdách pouštěl tlak.vzduch do brzd přívěsu a to potom byl na motoru kompresor nebo to fungovalo na bázi podtlaku jako posilovač brzd?
A ještě mám dotaz na zkušené opraváře těchto vozů.
Zaprvé- na jedné z rozvodovek jsem našel RRC,znamená to že ji tam někdo dal z Range Rovera a je to vůbec tech. možné?
Zadruhé - u přední rozvodovky má hřídel s unašečem kardanu velikou vůli ,jak axiální tak radiální ,je to nějaká známá bolest jako opotřebené ložisko nebo se mám připravit na nějakou jobovku?
Zatřetí-vydrolené místa na rejdových koulích,řešíte to nějakou opravou - tvrdonávar a pak obrobit a nebo výměna?Zároveň nějakou přibližnou cenu dílů za repas př.nápravy pokud můžu poprosit,jen orientačně na co se mám připravit.
Začtvrté-plechovou příčku na fotce jsem dostal k autu a prý ležela v kabině,nevíte někdo kam ten díl patří?
- nový-1.jpg (81.27 KiB) Zobrazeno 10320 x
- nový-2.jpg (58.28 KiB) Zobrazeno 10320 x
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 11 zář 2011 19:33
od McPet
Ta příčka patří za přední sedadla (u 88''), kde slouží k uchycení rezervy
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 11 zář 2011 20:32
od eliott
RRC je začátek čísla odlitku, s Rangem to nemá nic společného.
No to ložisko je třeba zkontrolovat, ale vůle se na dálku posuzuje blbě.
Kouli určitě novou, stojí tuším okolo 2000,- , další díly do nápravy jsou už výrazně levnější, jde o to, co bude potřeba měnit.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 11 zář 2011 20:36
od will.26
.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 27 zář 2011 09:12
od Series 1982
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 27 zář 2011 09:51
od Rover
Ozvi se Krytenovi...
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 27 zář 2011 09:56
od eliott
Taková prasklina se dá opravit, kdysi na Aru jsme to dělali několikrát.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 04 pro 2011 11:59
od Series 1982
Dobý den pánové,snažím se dát nějak dohromady potřebné náhradní díly a abych řekl pravdu trochu jsem narazil u brzd.Koukám do katalogu který je v pdf skoro na každých stránkách s nabídkou dílů + všeljaké e shopy ale čím víc se v tom hrabu tím víc je mi to nejasné.
Mám r.v. 1982 LHD 2,25 petrol,mohl by mi s tím někdo píchnout?
Jdemi o to zda použít třeba nejakou sadu válečků s paknami nebo to pořítit zvlášť a hlavně jaké?
Předem díky za vaši pomoc,Miloš.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 04 pro 2011 12:11
od Zanzibar
Myslím, že u Krytena jedny moje brzdy původně na SIII jsou. Zkus mu napsat.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 05 pro 2011 12:44
od Allik
od roku 1980 se pouziva u 88 novejsi typ brzd, k tomu se da poridit i cela repasovaci sada, cena je nekde okolo 2000
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 07 pro 2011 17:37
od Zanzibar
Kdyby někdo sháněl :
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=16368" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 13 pro 2011 09:31
od Tomš
Ahoj.Asi po roce jsem se opět dostal do vrtání se v SIII a potřeboval bych radu,kde se dají sehnat holendry na brzdové potrubí a jaký byl mezi nimi rozdíl co se roku výroby týká... Věděl by jste někdo?
Díky moc
Tom
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 13 pro 2011 12:48
od Allik
holendry se prodavaj treba na Paddocku, jsou dva typy - samice a samci a pak se jeste lisi, jestli jsou imperialni nebo metricke u S3 sem zatim vzdycky pouzil imperialni
spise vsak doporucuju koupit primo celou trubicku s holendry, ktera je pripravena jen namontovat a neni medena, ale ocelova, jak ma spravne byt, na exponovanych mistech se to vyplati
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 13 pro 2011 14:11
od Tomš
Tak opět díky za rady Allíku
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 14 pro 2011 08:19
od Tomš
A ještě jednu... Jak jsou plátěné popruhy na uchycení zadní nápravy proč je jeden delší a druhý kratší????
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Napsal: 14 pro 2011 09:24
od will.26
.