Tak z Defa tam nejde, ale ten na Serii stojí v replice 284, to je výrazně méně, než Fabory, a má správnou hlavu.bobes píše:Dají se sehnat za rozumnou cenu ty dva šrouby co drží rezervu na kapotě. Byl jsem ve Fabory ( s tím mým ožvýkaným) a tam po půlhodinovém zkoumání závitu prodavač vyhodil cenu 425,-Kč za kus.
p.s. na velikosti hlavy určitě netrvám, stačí mi shodný průměr 1/2 ", stoupání 16 závitů na palec a délka šroubu 76 mm. Tipnul jsem to na závit BSF.
Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Moderátor: Rover
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Díky za snahu. To už by šlo. Bohužel jsem zjistil, že ty závity v kapotě nejsou v nejlepší kondici. Tak ty zbytky vyvrtám a vyříznu M14x1,5. Jinak kdybys našel ty moje zástěrky,už bych je tam docela potřeboval dát.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
No, zkusím se podíva tam, kde jsem je viděl před rokembobes píše:Díky za snahu. To už by šlo. Bohužel jsem zjistil, že ty závity v kapotě nejsou v nejlepší kondici. Tak ty zbytky vyvrtám a vyříznu M14x1,5. Jinak kdybys našel ty moje zástěrky,už bych je tam docela potřeboval dát.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Dal jsem do inzerce pár knížek (SIII, RRC...), tj. kdo ještě nenakoupil knihovničku, tak si tam může doplnit mezery
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Sháním 2x šrouby hlavy válců 1/2 UNF x 2.5/8 in.
nejbližší rozměr který jsem našel je 1/2 UNF x 2.3/4 in. (Grade 'S' 50/55 Tons/square inch) což by snad mělo odpovídat grade 8,8. ale jsou pozinkované.
U Fábory mají bohužel pevnostní UNF jen do 40mm délky.
Netušíte jaká pevnost (grade) se používa pro tyto šrouby, zda nevadí pozinkování a popř. kde se dají sehnat v tomto rozměru?
Díky.
nejbližší rozměr který jsem našel je 1/2 UNF x 2.3/4 in. (Grade 'S' 50/55 Tons/square inch) což by snad mělo odpovídat grade 8,8. ale jsou pozinkované.
U Fábory mají bohužel pevnostní UNF jen do 40mm délky.
Netušíte jaká pevnost (grade) se používa pro tyto šrouby, zda nevadí pozinkování a popř. kde se dají sehnat v tomto rozměru?
Díky.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
orginalni cisla z katalogu nemas?
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
516908
ale psal jsem všem: dunsfold, pablanchard,lrs atd...a nic
potřebuju to na "tousťáka" pro držák 24v alternátoru
ale psal jsem všem: dunsfold, pablanchard,lrs atd...a nic
potřebuju to na "tousťáka" pro držák 24v alternátoru
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
taky sem nenasel, ale da se najit pod 2910007350238 nato kodem u nekterych dodavatelu vojenskeho materialu, otazka je, zda se budou bavit o 2 sroubech
jestli sezenes ten delsi, tak to fakt problem nebude, pozink se da chemicky nacernit a pevnost v pul palci bych fakt neresil protoze na to neni v podstate zadne namahani
jestli sezenes ten delsi, tak to fakt problem nebude, pozink se da chemicky nacernit a pevnost v pul palci bych fakt neresil protoze na to neni v podstate zadne namahani
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- motorovej slon
- Příspěvky: 121
- Registrován: 09 pro 2008 11:51
- Bydliště: PRAHA
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Díky za pátrání, je to možný, že se nebudou bavit o tak malém množství...
našel jsem ještě ty delší černé s (grade 12,9) mají sice imbusovou hlavu, tak uvidim, pro co se na konec rozhodnu.
našel jsem ještě ty delší černé s (grade 12,9) mají sice imbusovou hlavu, tak uvidim, pro co se na konec rozhodnu.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
..
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
To rád slyšímwill.26 píše:chtěl bych ještě tady v tomto vlákně poděkovat eliotovi za darovaní starteru ,podařilo se mi ze dvou udělat jeden kus a dědek startuje jak šílený konec startovaní klikou
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
.
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Vypadá krásně, gratulace
Škoda, že nepřijedeš do Kutné Hory
Škoda, že nepřijedeš do Kutné Hory
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
.
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 21 srp 2011 09:40
- tel.: 608564110
- auto: Series III 88
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Zdravím Vás pánové.Jsem červstvím pajitelem LR series III 1982.
Po asi tříletém sledování těchto krásných vozů jsem to už neustál
a vzhledem k té ceně nebylo co řešit.
Auto se tady objevilo v sekci na prodej,je to ten stroj z Jindřichova Hradce původně od Violky.
V současné době jsem ve fázi rozebírání a to důkladném protože rám dude potřeba
opravit na více místech a doufám že po opískování z něj něco zůstane,v každém
případě finance nedovolují koupit nový i když by si to zasloužil.
Měl bych prozačátek několik dotazů:
Zaprvé- auto nemělo rezervu a navíc jsou na každé nápravě jiné pneu,takže
bych potřeboval sehnat jeden disk ale jak s pneu,může být jakákoli toho rozměru?
Za druhé -Violka tady to auto komentoval a zmiňoval že možná něco klepalo v motoru.
Vzhledem k tomu že je motor celý přetěsměný(červený silikon na víku vent. i na vaně,bočních
víkách)chtěl jsem se zeptat jestli se na něm něco neřešilo u něj?
Teď mi nepřipadá že by z něj šlo nějaké klapání jen po startu než si natáhne olej
je slyšet klapot.
Za třetí - je tam neorig.vzduch filtr a ten bych taky potřeboval sehnat starší.
Kdyby někdo měl budu moc rád.
Tak to by pro začátek stačilo,mám před sebou dlouhou trať a nechci to na startu
přepálit.Časem vložím nějaké foto.
Předem moc děkuji za odpovědi.
Po asi tříletém sledování těchto krásných vozů jsem to už neustál
a vzhledem k té ceně nebylo co řešit.
Auto se tady objevilo v sekci na prodej,je to ten stroj z Jindřichova Hradce původně od Violky.
V současné době jsem ve fázi rozebírání a to důkladném protože rám dude potřeba
opravit na více místech a doufám že po opískování z něj něco zůstane,v každém
případě finance nedovolují koupit nový i když by si to zasloužil.
Měl bych prozačátek několik dotazů:
Zaprvé- auto nemělo rezervu a navíc jsou na každé nápravě jiné pneu,takže
bych potřeboval sehnat jeden disk ale jak s pneu,může být jakákoli toho rozměru?
Za druhé -Violka tady to auto komentoval a zmiňoval že možná něco klepalo v motoru.
Vzhledem k tomu že je motor celý přetěsměný(červený silikon na víku vent. i na vaně,bočních
víkách)chtěl jsem se zeptat jestli se na něm něco neřešilo u něj?
Teď mi nepřipadá že by z něj šlo nějaké klapání jen po startu než si natáhne olej
je slyšet klapot.
Za třetí - je tam neorig.vzduch filtr a ten bych taky potřeboval sehnat starší.
Kdyby někdo měl budu moc rád.
Tak to by pro začátek stačilo,mám před sebou dlouhou trať a nechci to na startu
přepálit.Časem vložím nějaké foto.
Předem moc děkuji za odpovědi.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Ahoj,jestli to je ta 88 LHD,tak auto jsem měl z Bělče,jak jsem ho naložil,tak jsem ho prodal. Já ho prodal do Brna. Pamatuji si,že tam něco cvakalo,ale já na tom nic neřešil.
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Good afternoon ladies and gentlemen!
Výše uvedenou SIII 88 od JH kterou prodával můj kamarád jsem nevzal protože jsem nechtěl benzína.
Před pár dny se náhodně naskytla možnost koupě SIII 109 o které jsem věděl asi 15 let. Včera už se pelášilo domů.
Je to import ze Švýcarska, interier je napaden vandalismem mládeže a je tudíž jemně nekompletní.
Prosím o radu, pod kapotou je už ze Švýcarska implantovaný Peugeot/Indenor 2,3l nebo 2,5l TD.
Máte někdo zkušenost s podobnou motorizací? Motor se pokusím oživit až provizorně natahám dráty které mládež uřezala.
Nechat nebo vrátit něco od LR (třeba 200ku) ?
Výše uvedenou SIII 88 od JH kterou prodával můj kamarád jsem nevzal protože jsem nechtěl benzína.
Před pár dny se náhodně naskytla možnost koupě SIII 109 o které jsem věděl asi 15 let. Včera už se pelášilo domů.
Je to import ze Švýcarska, interier je napaden vandalismem mládeže a je tudíž jemně nekompletní.
Prosím o radu, pod kapotou je už ze Švýcarska implantovaný Peugeot/Indenor 2,3l nebo 2,5l TD.
Máte někdo zkušenost s podobnou motorizací? Motor se pokusím oživit až provizorně natahám dráty které mládež uřezala.
Nechat nebo vrátit něco od LR (třeba 200ku) ?
- Přílohy
-
- transport.JPG
- (245.96 KiB) Staženo 270 x
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Series 1982: plechový disk určitě nebude problém sehnat, lze použít i defendrový - mám takový pocit, že v inzerci má nějaká kola eliott. S ostatními technickými dotazy ti pomůžou znalejší, já jsem lempl - jinak vítej mezi majiteli dědků, můžeš pak případně zvážit i členství v LRSC (http://www.lrsc.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - lze se hlásit u Allika tady na fóru).
Podle toho, odkud jsi (případně jaké máš možnosti dopravy dílů), je možné proklepnout skladové zásoby u Land Jirky (Boskovice), eliotta (České Budějovice) a krytena (Běleč, okr. Kladno). Myslím, že mají na fóru všichni psané i telefony.
bugz: nevím tady o nikom na fórum, kdo by měl v autě podobný motor, ale třeba se někdo se zkušenostmi přihlásí. Mám taky pocit, že náhradní díly se budou mnohem snáze shánět na LR než na motor francouzské provenience, ale to může být také nedostatkem zkušeností v tomto ohledu.
Platí samozřejmě to co píšu nahoře, vítej mezi dědkaři, ať tě auto baví, vypadá, že si ho dostaneš příležitost osahat ze všech stran.
Jinak máš tu nejkmotrovatější SPZ, co jsem zatím viděl
Podle toho, odkud jsi (případně jaké máš možnosti dopravy dílů), je možné proklepnout skladové zásoby u Land Jirky (Boskovice), eliotta (České Budějovice) a krytena (Běleč, okr. Kladno). Myslím, že mají na fóru všichni psané i telefony.
bugz: nevím tady o nikom na fórum, kdo by měl v autě podobný motor, ale třeba se někdo se zkušenostmi přihlásí. Mám taky pocit, že náhradní díly se budou mnohem snáze shánět na LR než na motor francouzské provenience, ale to může být také nedostatkem zkušeností v tomto ohledu.
Platí samozřejmě to co píšu nahoře, vítej mezi dědkaři, ať tě auto baví, vypadá, že si ho dostaneš příležitost osahat ze všech stran.
Jinak máš tu nejkmotrovatější SPZ, co jsem zatím viděl
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Indenor by letěl obloukem do nejbližší sběrny, 2.5TD by tam vypadal jako když tam patří a i to pojede.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.
Asi to seriozně probereme až se zastavím pro ten prostřední pás.eliott píše:Indenor by letěl obloukem do nejbližší sběrny, 2.5TD by tam vypadal jako když tam patří a i to pojede.
Bude to snažší i pro testaci.