Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#341 Příspěvek od eliott » 01 dub 2011 11:35

bobes píše:Dají se sehnat za rozumnou cenu ty dva šrouby co drží rezervu na kapotě. Byl jsem ve Fabory ( s tím mým ožvýkaným) a tam po půlhodinovém zkoumání závitu prodavač vyhodil cenu 425,-Kč za kus. :D
p.s. na velikosti hlavy určitě netrvám, stačí mi shodný průměr 1/2 ", stoupání 16 závitů na palec a délka šroubu 76 mm. Tipnul jsem to na závit BSF.
Tak z Defa tam nejde, ale ten na Serii stojí v replice 284, to je výrazně méně, než Fabory, a má správnou hlavu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#342 Příspěvek od bobes » 03 dub 2011 18:38

Díky za snahu. To už by šlo. Bohužel jsem zjistil, že ty závity v kapotě nejsou v nejlepší kondici. Tak ty zbytky vyvrtám a vyříznu M14x1,5. Jinak kdybys našel ty moje zástěrky,už bych je tam docela potřeboval dát.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#343 Příspěvek od eliott » 03 dub 2011 21:05

bobes píše:Díky za snahu. To už by šlo. Bohužel jsem zjistil, že ty závity v kapotě nejsou v nejlepší kondici. Tak ty zbytky vyvrtám a vyříznu M14x1,5. Jinak kdybys našel ty moje zástěrky,už bych je tam docela potřeboval dát.
No, zkusím se podíva tam, kde jsem je viděl před rokem :Sorry:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#344 Příspěvek od 1960SeriesII » 16 dub 2011 12:06

Dal jsem do inzerce pár knížek (SIII, RRC...), tj. kdo ještě nenakoupil knihovničku, tak si tam může doplnit mezery :)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#345 Příspěvek od motorovej slon » 03 kvě 2011 18:14

Sháním 2x šrouby hlavy válců 1/2 UNF x 2.5/8 in.
nejbližší rozměr který jsem našel je 1/2 UNF x 2.3/4 in. (Grade 'S' 50/55 Tons/square inch) což by snad mělo odpovídat grade 8,8. ale jsou pozinkované.
U Fábory mají bohužel pevnostní UNF jen do 40mm délky.
Netušíte jaká pevnost (grade) se používa pro tyto šrouby, zda nevadí pozinkování a popř. kde se dají sehnat v tomto rozměru?
Díky.

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#346 Příspěvek od Allik » 03 kvě 2011 18:57

orginalni cisla z katalogu nemas?
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#347 Příspěvek od motorovej slon » 03 kvě 2011 19:18

516908
ale psal jsem všem: dunsfold, pablanchard,lrs atd...a nic
potřebuju to na "tousťáka" pro držák 24v alternátoru

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#348 Příspěvek od Allik » 04 kvě 2011 18:05

taky sem nenasel, ale da se najit pod 2910007350238 nato kodem u nekterych dodavatelu vojenskeho materialu, otazka je, zda se budou bavit o 2 sroubech :D
jestli sezenes ten delsi, tak to fakt problem nebude, pozink se da chemicky nacernit a pevnost v pul palci bych fakt neresil protoze na to neni v podstate zadne namahani
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#349 Příspěvek od motorovej slon » 04 kvě 2011 23:28

Díky za pátrání, je to možný, že se nebudou bavit o tak malém množství...
našel jsem ještě ty delší černé s (grade 12,9) mají sice imbusovou hlavu, tak uvidim, pro co se na konec rozhodnu.

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#350 Příspěvek od will.26 » 06 kvě 2011 07:04

..
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#351 Příspěvek od eliott » 09 kvě 2011 22:59

will.26 píše:chtěl bych ještě tady v tomto vlákně poděkovat eliotovi za darovaní starteru ,podařilo se mi ze dvou udělat jeden kus a dědek startuje jak šílený :party konec startovaní klikou :Sorry:
To rád slyším :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#352 Příspěvek od will.26 » 23 kvě 2011 07:56

.
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#353 Příspěvek od 1960SeriesII » 23 kvě 2011 07:59

Vypadá krásně, gratulace :!: 8)

Škoda, že nepřijedeš do Kutné Hory :(
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#354 Příspěvek od will.26 » 23 kvě 2011 08:52

.
Naposledy upravil(a) will.26 dne 23 kvě 2012 15:29, celkem upraveno 1 x.

Series 1982
Příspěvky: 18
Registrován: 21 srp 2011 09:40
tel.: 608564110
auto: Series III 88

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#355 Příspěvek od Series 1982 » 05 zář 2011 17:37

Zdravím Vás pánové.Jsem červstvím pajitelem LR series III 1982.
Po asi tříletém sledování těchto krásných vozů jsem to už neustál
a vzhledem k té ceně nebylo co řešit.
Auto se tady objevilo v sekci na prodej,je to ten stroj z Jindřichova Hradce původně od Violky.
V současné době jsem ve fázi rozebírání a to důkladném protože rám dude potřeba
opravit na více místech a doufám že po opískování z něj něco zůstane,v každém
případě finance nedovolují koupit nový i když by si to zasloužil.
Měl bych prozačátek několik dotazů:

Zaprvé- auto nemělo rezervu a navíc jsou na každé nápravě jiné pneu,takže
bych potřeboval sehnat jeden disk ale jak s pneu,může být jakákoli toho rozměru?

Za druhé -Violka tady to auto komentoval a zmiňoval že možná něco klepalo v motoru.
Vzhledem k tomu že je motor celý přetěsměný(červený silikon na víku vent. i na vaně,bočních
víkách)chtěl jsem se zeptat jestli se na něm něco neřešilo u něj?
Teď mi nepřipadá že by z něj šlo nějaké klapání jen po startu než si natáhne olej
je slyšet klapot.

Za třetí - je tam neorig.vzduch filtr a ten bych taky potřeboval sehnat starší.
Kdyby někdo měl budu moc rád.

Tak to by pro začátek stačilo,mám před sebou dlouhou trať a nechci to na startu
přepálit.Časem vložím nějaké foto.

Předem moc děkuji za odpovědi. :D

Uživatelský avatar
Violka
Příspěvky: 1469
Registrován: 30 led 2008 19:09
Bydliště: Litoměřice

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#356 Příspěvek od Violka » 05 zář 2011 19:17

Ahoj,jestli to je ta 88 LHD,tak auto jsem měl z Bělče,jak jsem ho naložil,tak jsem ho prodal. Já ho prodal do Brna. Pamatuji si,že tam něco cvakalo,ale já na tom nic neřešil.

Uživatelský avatar
bugz
Příspěvky: 56
Registrován: 03 úno 2010 09:04
auto: Def 110, S3 109
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#357 Příspěvek od bugz » 07 zář 2011 14:28

Good afternoon ladies and gentlemen! :mrk
Výše uvedenou SIII 88 od JH kterou prodával můj kamarád jsem nevzal protože jsem nechtěl benzína.
Před pár dny se náhodně naskytla možnost koupě SIII 109 o které jsem věděl asi 15 let. Včera už se pelášilo domů.
Je to import ze Švýcarska, interier je napaden vandalismem mládeže a je tudíž jemně nekompletní.
Prosím o radu, pod kapotou je už ze Švýcarska implantovaný Peugeot/Indenor 2,3l nebo 2,5l TD.
Máte někdo zkušenost s podobnou motorizací? Motor se pokusím oživit až provizorně natahám dráty které mládež uřezala. :(
Nechat nebo vrátit něco od LR (třeba 200ku) ?
Přílohy
transport.JPG
(245.96 KiB) Staženo 270 x

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#358 Příspěvek od 1960SeriesII » 07 zář 2011 15:33

Series 1982: plechový disk určitě nebude problém sehnat, lze použít i defendrový - mám takový pocit, že v inzerci má nějaká kola eliott. S ostatními technickými dotazy ti pomůžou znalejší, já jsem lempl - jinak vítej mezi majiteli dědků, můžeš pak případně zvážit i členství v LRSC (http://www.lrsc.cz" onclick="window.open(this.href);return false; - lze se hlásit u Allika tady na fóru).

Podle toho, odkud jsi (případně jaké máš možnosti dopravy dílů), je možné proklepnout skladové zásoby u Land Jirky (Boskovice), eliotta (České Budějovice) a krytena (Běleč, okr. Kladno). Myslím, že mají na fóru všichni psané i telefony.

bugz: nevím tady o nikom na fórum, kdo by měl v autě podobný motor, ale třeba se někdo se zkušenostmi přihlásí. Mám taky pocit, že náhradní díly se budou mnohem snáze shánět na LR než na motor francouzské provenience, ale to může být také nedostatkem zkušeností v tomto ohledu.

Platí samozřejmě to co píšu nahoře, vítej mezi dědkaři, ať tě auto baví, vypadá, že si ho dostaneš příležitost osahat ze všech stran.

Jinak máš tu nejkmotrovatější SPZ, co jsem zatím viděl :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#359 Příspěvek od eliott » 07 zář 2011 21:47

Indenor by letěl obloukem do nejbližší sběrny, 2.5TD by tam vypadal jako když tam patří a i to pojede.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
bugz
Příspěvky: 56
Registrován: 03 úno 2010 09:04
auto: Def 110, S3 109
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: Začínáme s dědkem - rady pro začínající dědkaře.

#360 Příspěvek od bugz » 07 zář 2011 22:19

eliott píše:Indenor by letěl obloukem do nejbližší sběrny, 2.5TD by tam vypadal jako když tam patří a i to pojede.
Asi to seriozně probereme až se zastavím pro ten prostřední pás. :yes
Bude to snažší i pro testaci.

Odpovědět