Stránka 46 z 47

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: pát pro 28, 2012 22:15
od eliott
255/85r16 odpovídá tuším 33x10,5 ale ruku do ohně za to nedám...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: pát pro 28, 2012 22:26
od Neklan
33x10,5R16 jsou trochu širší než 255/85R16 a všechny jsou širší než 9,0x16 (cca 225 - 230), nicméně tyhle dva rozměry mi připadají nejblíž. Ve 255/85R16 se dělají třeba BFG MT KM2.

Ale jinak 900x16 se dají sehnat přes Vintage Tyres a třeba zrovna original Firestone Military http://www.vintagetyres.com/item/316/90 ... -bar-tread" onclick="window.open(this.href);return false; , na silnici se s tím ale asi nebude jezdit zrovna nejlépe.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: pát pro 28, 2012 23:00
od PavelU
9-16R pneumatiky jsou v přepočtu zhruba 36" gumy... :idea:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: pát pro 28, 2012 23:02
od PavelU
Tabulky rozměrů pneu od Michelinu... http://www.militarytires.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: ned pro 30, 2012 17:58
od krestak
Díky za info :D
Ještě nevim jestli mam fouknout disky stejnou barvou co je na autě nebo třeba lehkym černym polomatem 8) nebo stejnou barvou co mam na rámu a nápravách :?( šedá-tý mam ještě dost :D )

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: pát led 11, 2013 22:07
od krestak
mam dotaz :D na tlakoměru oleje jsou dva kontakty (v zadu) kam je zapojit :?: je to běžnej tlakoměr co se používá v LR :lol:
Už to vim :lol: :lol:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: úte kvě 28, 2013 08:15
od Tomš
Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: úte kvě 28, 2013 10:58
od eliott
Tomš píše:Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Kapoty jsou minimálně tři civilní, ta De-Luxe (vyšší) je buď s prolisem na rezervu, nebo bez. A pak jsou Military verze, zase min. dva druhy, pro Ambulanci a pro FFR, liší se uchycením rezervy

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 12:03
od Old Black
Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 12:18
od cyril
Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Máš tričko Abraxas? Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 12:24
od eliott
Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 12:30
od Mirko
Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:
Je to vršek pístu dědka...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 13:46
od Old Black
Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 13:50
od Old Black
eliott píše:
Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...
Nic jinýho, horšího?
Ptal jsem se Jirky a těsnění na 88 SIII je prý jen v jedné tloušťce. Víš něco víc?

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 13:55
od cyril
Old Black píše:Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
No jo...to mě nenapadlo. :Ja blb: To víš..., my, co se živíme sběrem papíru tyhle věci neznáme. :Ja blb: :mrgreen:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 14:01
od eliott
cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 14:03
od Old Black
eliott píše:
cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...
To je velmi pravděpodobné!

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 15:47
od Rover
Ten motor Ti někdo dělal myslím ne? Matně si něco vybavuju, že jsi to řešil... Doufám, že do KH přijedeš aspoň Defíkem!!!

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 18:28
od cyril
Tak jsem se dnes, možná i díky Olinovu příspěvku rozhodl rozchodit alespoň jednoho dědka, abych mohl o víkendu do Kutné Hory. Los padl samozřejmě na věrnou a spolehlivou S3. Nejdřív jsme ho umyli a naleštili a rozhodili karbec, protože to pořád chcípalo. Nakonec se auto přeci jenom umoudřilo a jelo. Daleko hůř jsou na tom ale brzdy. Nemá to ale bohužel nic společného se zimní odstávkou, protože zlobily už i na podzim. Když se rozjedu a zabrzdím poprvé, brzdy zaberou sice velmi razantně, ale především na levé přední kolo. Při dalším sešlápnutí pedálu brzdy už auto brzdí na všechna kola, ale posilovač má velmi chabou účinnost. Paradox je ten, že jsem posilovač z tohoto důvodu na podzim vyměnil za nový, bohužel bez uspokojivého výsledku. Ložiska v kolech jsou také ok, Podtla z karburátoru jde rovněž novou hadičkou. Tak nevím, čím jet.... :sweat
S2 Diesel má netěsné vstřikovací čerpadlo a dost teče, S1 nepovažuji za hotovou a s V8 automatem si netroufám vyjet, protože motor nejde tak, jak bych si představoval.... :Ja blb: Holt na auta není čas, teď řešíme pracovně hlavně motorky a do měsíce konečně začínáme bourat a stavět nové firemní prostory, takže máme docela jiné starosti...
Doufám, že se utrhnu alespoň na jednu noc. Vypadá to nejspíš na tu sobotní. Snad stihnu i vyjížďku. Ta dnešní byla nakonec super. Brzdy teď brzdí "v normě", ale na dlouhý přejezd po hlavních tazích, abych to nejel celý den je to dost o hubu.
Zítra na to snad kluci budou mít čas mrknout.

Re: Vše kolem Series 3

Napsal: stř kvě 29, 2013 20:57
od Neklan
Určitě přijeď, ať se konečně dvojčata seznámí. Myslím, že není samozřejmé, že jsou v ČR dvě auta pravděpodobně z jedné objednávky pro jednu švýcarskou firmu. Jinak si nedokážu vysvětlit naprostou shodu v provedení včetně nestandardních doplňků.
Já jsem se před chvílí vrátil z garáže. Měnil jsem bezpečnostní pásy, protože jedu s oběma dcerami a v autě byly jenom dva pásy a z toho fungoval jenom ten u řidiče a to ještě ne úplně dobře. Udělal jsem tu blbost, že jsem si objednal samonavíjecí i ty jenom přes břicho na střední sedadlo vpředu a jeden dozadu. Ten navíječ je docela objemný a není na něj nikde místo, takže jsem vyráběl různé příchytky, vzadu jsem musel vymontovat a znovu namontovat lavičku, což je horor, protože se téměř nedá dostat dvěma klíči k povolovacím šroubům opěradla. Nakonec je vše hotovo, ještě jsem vyměnil kryty zadních koncových světel, protože byly popraskané a zbývá jenom naložit stan, další věci, natankovat a v pátek odpoledne vyrazit.