Vše kolem Series 3
Moderátor: Rover
Re: Vše kolem Series 3
Tohle se mi stávalo taky. Žlutá páka by s tim neměla mít nic společnýho. Podivej se na startér a jestli pastorek chodí jak má. Díly starteru jsme s Allikem probírali TADY
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: Vše kolem Series 3
zkoušel jsem ho když byl venku a normálně se točil a pastorek zajížděl tak jak doufám má jen mi přišlo že ta vratná pružinka je trošku slabší,ale to by s tím nemělo nic mít.Hm.další záhada
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
Re: Vše kolem Series 3
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Re: Vše kolem Series 3
Prosím poraďte mi k čemu slouží:dvoupolohový vypínač uprostřed přístrojové desky nahoře mezi budíky a dvě cosi...co jsou nad sebou na pravé straně vedle tachometru (LHD)
Děkuju
Děkuju
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
Re: Vše kolem Series 3
nemam u sebe ted uzivatelskou prirucku, ale v zasade jsou tam pouze tyto vypinace:
podsviceni palubky - dvoupolohovy
ventilator - tripolohak
svetla - tripolohak
sterace+ostrikovac - knofilik otaci se a zmacknutim ostrikuje
krom toho je na palubce zasuvka na bananky pro inspekcni lampu a par kontrolek, takze vylucovaci metodou, ale rekl bych, ze to je spis lidova tvorivost dle popisu, protoze vsechny vypinace jsou vzdy spolu na strane palubky
podsviceni palubky - dvoupolohovy
ventilator - tripolohak
svetla - tripolohak
sterace+ostrikovac - knofilik otaci se a zmacknutim ostrikuje
krom toho je na palubce zasuvka na bananky pro inspekcni lampu a par kontrolek, takze vylucovaci metodou, ale rekl bych, ze to je spis lidova tvorivost dle popisu, protoze vsechny vypinace jsou vzdy spolu na strane palubky
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: Vše kolem Series 3
Tak to musí být podsvícení přístrojovky to co jsem myslel a ty dva asi ty konektory.Hm.... to jsou věci
Díky moc.už vím co mi ještě nefunguje
Díky moc.už vím co mi ještě nefunguje
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Dědkaři, při extrémní rychlosti nad 75 km/h mně řachtá červená řadící páka redukce. Není na to nějaká vyfikundace? Děkuji, dost mě to se..
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Vše kolem Series 3
Podívej se, jak je tam přidělaná a zjistíš, že řachtat musí.
Re: Vše kolem Series 3
Spoustu pazvuků se spouští určitou frekvencí vibrací, takže zkus jet rychleji, třeba to u 90-ti přestane . Ačkoli můj dědek po překročení 80-ti kilometrové rychlosti dělá takovej brajgl, že je mi nějaká rachtající páka docela ukradená... Ale za to jede i 110km/h!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Třeba by to šlo pořešit uděláním větší koule kloubu
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Vše kolem Series 3
boha co to máte za tuning??? ja vytlačil max 70km/hod
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Vše kolem Series 3
To bude možná rozdíl mezi benzínem a naftou. Moje Serie III 2,3 benzin nedělá když nepočítám vybrující prasklej držák popelníku skoro žádnej rámus. A jede taky přes kilo...Sice je potom docela dobrodružný rychle brzdit ale fakt to tak jede. U nafťáku bych očekával maximálku určitě menší.will.26 píše:boha co to máte za tuning??? ja vytlačil max 70km/hod
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Můj diesel po chiptuningu 90 km/h podle GPS, ale ideál 70-80 km/h.will.26 píše:boha co to máte za tuning??? ja vytlačil max 70km/hod
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Vše kolem Series 3
redukcni paky rachtaj skoro ve vsech, co sem kdy mel moznost ridit, ale prumerna rychlost je 80, pri ktery to zacne rachtat skoro vsude, da se tam zapichnout skvele britskej 200 rannej truhlik na munici, ten ji vzepre a uz nedrnci
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Díky za odpovědi a rady. Dám si vajgly do uší a kašlu na to.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše kolem Series 3
Já mám vyzkoušeno, že na cestě z Anglie vytáhne SIII 105km/h podle navigace
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Vše kolem Series 3
Pozor s těma vajglama , mohlo by se ti to také prodražit. Každý veterán má své zvuky, které jsou třeba hrozné, ale patřej k tvýmu autu - je to OK. Pokud se ti tam bude ale linout podivný a podezřelý pazvuk /ky/, který vybočuje "z normy" , pak není radno ho ignorovat. Tak že ta tvoje poslední věta ,kontruje na moji první větu.Old Black píše:Díky za odpovědi a rady. Dám si vajgly do uší a kašlu na to.
Re: Vše kolem Series 3
No já nevím, jestli zrovna vajgly... Jaromír si také dával vypálené sirky zpátky do krabičky a jak dopadl...Old Black píše:Díky za odpovědi a rady. Dám si vajgly do uší a kašlu na to.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE