Vše kolem Series 3

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10082
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#901 Příspěvek od eliott » pát pro 28, 2012 22:15

255/85r16 odpovídá tuším 33x10,5 ale ruku do ohně za to nedám...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2752
Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#902 Příspěvek od Neklan » pát pro 28, 2012 22:26

33x10,5R16 jsou trochu širší než 255/85R16 a všechny jsou širší než 9,0x16 (cca 225 - 230), nicméně tyhle dva rozměry mi připadají nejblíž. Ve 255/85R16 se dělají třeba BFG MT KM2.

Ale jinak 900x16 se dají sehnat přes Vintage Tyres a třeba zrovna original Firestone Military http://www.vintagetyres.com/item/316/90 ... -bar-tread" onclick="window.open(this.href);return false; , na silnici se s tím ale asi nebude jezdit zrovna nejlépe.
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5166
Registrován: ned úno 01, 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#903 Příspěvek od PavelU » pát pro 28, 2012 23:00

9-16R pneumatiky jsou v přepočtu zhruba 36" gumy... :idea:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5166
Registrován: ned úno 01, 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#904 Příspěvek od PavelU » pát pro 28, 2012 23:02

Tabulky rozměrů pneu od Michelinu... http://www.militarytires.com" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1072
Registrován: pon lis 24, 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Vše kolem Series 3

#905 Příspěvek od krestak » ned pro 30, 2012 17:58

Díky za info :D
Ještě nevim jestli mam fouknout disky stejnou barvou co je na autě nebo třeba lehkym černym polomatem 8) nebo stejnou barvou co mam na rámu a nápravách :?( šedá-tý mam ještě dost :D )
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1072
Registrován: pon lis 24, 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Vše kolem Series 3

#906 Příspěvek od krestak » pát led 11, 2013 22:07

mam dotaz :D na tlakoměru oleje jsou dva kontakty (v zadu) kam je zapojit :?: je to běžnej tlakoměr co se používá v LR :lol:
Už to vim :lol: :lol:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Tomš
Příspěvky: 121
Registrován: čtv črc 17, 2008 08:51
Bydliště: Kamenné Žehrovice- 603745164

Re: Vše kolem Series 3

#907 Příspěvek od Tomš » úte kvě 28, 2013 08:15

Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10082
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#908 Příspěvek od eliott » úte kvě 28, 2013 10:58

Tomš píše:Ahoj,
mohl by jste mi někdo vyfotit jak vypadá uchycení rezervy na přední kapotě?
A když už jsem u kapoty, jsou dva druhy. Slabá a taková vyšší. To bylo podle roku výroby?
Díky.
Tom
Kapoty jsou minimálně tři civilní, ta De-Luxe (vyšší) je buď s prolisem na rezervu, nebo bez. A pak jsou Military verze, zase min. dva druhy, pro Ambulanci a pro FFR, liší se uchycením rezervy
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 666
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#909 Příspěvek od Old Black » stř kvě 29, 2013 12:03

Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Přílohy
IMAG0626a.jpg
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2560
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: 608777925
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#910 Příspěvek od cyril » stř kvě 29, 2013 12:18

Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Máš tričko Abraxas? Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10082
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#911 Příspěvek od eliott » stř kvě 29, 2013 12:24

Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2128
Registrován: úte lis 18, 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#912 Příspěvek od Mirko » stř kvě 29, 2013 12:30

Dej menší detail...nevím k čemu to patří..... :shock:
Je to vršek pístu dědka...
4,2/6+3,9/8+4,6/8+2,8/6+3,5/8+3,5/8

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 666
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#913 Příspěvek od Old Black » stř kvě 29, 2013 13:46

Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 666
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#914 Příspěvek od Old Black » stř kvě 29, 2013 13:50

eliott píše:
Old Black píše:Mohl by mně někdo vysvětlit jak dojde k tomuto?
Podle mne špatně zvolená tlouštka těsnění pod hlavu...
Nic jinýho, horšího?
Ptal jsem se Jirky a těsnění na 88 SIII je prý jen v jedné tloušťce. Víš něco víc?
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2560
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: 608777925
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#915 Příspěvek od cyril » stř kvě 29, 2013 13:55

Old Black píše:Cyrile, nenapadlo mě, že nepoznáš píst. To je to co běhá ve válcích.
No jo...to mě nenapadlo. :Ja blb: To víš..., my, co se živíme sběrem papíru tyhle věci neznáme. :Ja blb: :mrgreen:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 10082
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#916 Příspěvek od eliott » stř kvě 29, 2013 14:01

cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Old Black
Příspěvky: 666
Registrován: sob čer 07, 2008 20:08
auto: SI, SIII, 110
Bydliště: Brno, Tetčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#917 Příspěvek od Old Black » stř kvě 29, 2013 14:03

eliott píše:
cyril píše:
Řekl bych, buď nevhodný těsnění pod hlavou, moc sbroušená plocha hlavy při poslední opravě, nebo volný šály na ojnici či na pístním čepu. To je jediná možnost, kterak k sobě na tak blízko dostat píst a ventil.
A nebo někdo v rámci GO motoru přebrousil blok...
To je velmi pravděpodobné!
Fotografie: http://oldblack.galerie.cz
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#918 Příspěvek od Rover » stř kvě 29, 2013 15:47

Ten motor Ti někdo dělal myslím ne? Matně si něco vybavuju, že jsi to řešil... Doufám, že do KH přijedeš aspoň Defíkem!!!
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2560
Registrován: čtv črc 17, 2008 16:22
tel.: 608777925
auto: mockrát LR
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem Series 3

#919 Příspěvek od cyril » stř kvě 29, 2013 18:28

Tak jsem se dnes, možná i díky Olinovu příspěvku rozhodl rozchodit alespoň jednoho dědka, abych mohl o víkendu do Kutné Hory. Los padl samozřejmě na věrnou a spolehlivou S3. Nejdřív jsme ho umyli a naleštili a rozhodili karbec, protože to pořád chcípalo. Nakonec se auto přeci jenom umoudřilo a jelo. Daleko hůř jsou na tom ale brzdy. Nemá to ale bohužel nic společného se zimní odstávkou, protože zlobily už i na podzim. Když se rozjedu a zabrzdím poprvé, brzdy zaberou sice velmi razantně, ale především na levé přední kolo. Při dalším sešlápnutí pedálu brzdy už auto brzdí na všechna kola, ale posilovač má velmi chabou účinnost. Paradox je ten, že jsem posilovač z tohoto důvodu na podzim vyměnil za nový, bohužel bez uspokojivého výsledku. Ložiska v kolech jsou také ok, Podtla z karburátoru jde rovněž novou hadičkou. Tak nevím, čím jet.... :sweat
S2 Diesel má netěsné vstřikovací čerpadlo a dost teče, S1 nepovažuji za hotovou a s V8 automatem si netroufám vyjet, protože motor nejde tak, jak bych si představoval.... :Ja blb: Holt na auta není čas, teď řešíme pracovně hlavně motorky a do měsíce konečně začínáme bourat a stavět nové firemní prostory, takže máme docela jiné starosti...
Doufám, že se utrhnu alespoň na jednu noc. Vypadá to nejspíš na tu sobotní. Snad stihnu i vyjížďku. Ta dnešní byla nakonec super. Brzdy teď brzdí "v normě", ale na dlouhý přejezd po hlavních tazích, abych to nejel celý den je to dost o hubu.
Zítra na to snad kluci budou mít čas mrknout.
Přílohy
IMG_3395.JPG
IMG_3374.JPG
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2752
Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Vše kolem Series 3

#920 Příspěvek od Neklan » stř kvě 29, 2013 20:57

Určitě přijeď, ať se konečně dvojčata seznámí. Myslím, že není samozřejmé, že jsou v ČR dvě auta pravděpodobně z jedné objednávky pro jednu švýcarskou firmu. Jinak si nedokážu vysvětlit naprostou shodu v provedení včetně nestandardních doplňků.
Já jsem se před chvílí vrátil z garáže. Měnil jsem bezpečnostní pásy, protože jedu s oběma dcerami a v autě byly jenom dva pásy a z toho fungoval jenom ten u řidiče a to ještě ne úplně dobře. Udělal jsem tu blbost, že jsem si objednal samonavíjecí i ty jenom přes břicho na střední sedadlo vpředu a jeden dozadu. Ten navíječ je docela objemný a není na něj nikde místo, takže jsem vyráběl různé příchytky, vzadu jsem musel vymontovat a znovu namontovat lavičku, což je horor, protože se téměř nedá dostat dvěma klíči k povolovacím šroubům opěradla. Nakonec je vše hotovo, ještě jsem vyměnil kryty zadních koncových světel, protože byly popraskané a zbývá jenom naložit stan, další věci, natankovat a v pátek odpoledne vyrazit.
Přílohy
foto web 2.jpg
Naposledy upravil(a) Neklan dne čtv kvě 30, 2013 10:43, celkem upraveno 1 x.
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6

Odpovědět