Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#121 Příspěvek od Rover » 20 říj 2011 10:31

1997ccm, tedy dvoulitr by v té 88 měl být...
Country boy...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#122 Příspěvek od 1960SeriesII » 20 říj 2011 10:35

Asi 1997 cm3, tj. jedničkový dvoulitr?

Jaké je číslo podvozku? Třeba je to jedna z posledních jedniček :wink: Rozhodně to tu bude jedna z nejmladších, v mé evidenci je to nejmladší krátká jednička v ČR, ze stejného roku by měl Parrott mít svou 107".
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#123 Příspěvek od Zanzibar » 20 říj 2011 10:58

Data jsou čerpána z originál TP.
Mám k ní neskutečně mnoho papírů vč. všech MOT, účtů za všechny opravy atd. Momentálně prošla wapkou a prokoukává.
Chassis Nr. je 116801153
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#124 Příspěvek od Rover » 20 říj 2011 11:11

Podle výrobního čísla to je diesel...
Country boy...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#125 Příspěvek od 1960SeriesII » 20 říj 2011 11:16

LRSOC Chassis Number Identifier píše:1958 Model Year (built between August 1957 and July 1958)
Land Rover 88" Basic 2052cc Diesel - Home Market
V jejich obrázkovém Vehicle Register mnoho aut z té doby není, a to tvoje by tam bylo také nejmladší, jsou tam pouze 116800515 (http://www.lrsoc.com/forum/index.php?ac ... ew;id=3802" onclick="window.open(this.href);return false;) a 116800750 (http://www.lrsoc.com/forum/index.php?ac ... ew;id=3050" onclick="window.open(this.href);return false;), z nichž datum první registrace je vyplněno pouze u toho prvního - 6. 12. 1957.

Rok 1958 tedy určitě sedí, nevím, jak ten motor, ale vypadá každopádně moc hezky - další auto, na které by lak byl čirým plýtváním :wink:

EDIT: Ještě koukám na LRFAQ, v téhle sérii bylo postaveno 1488 aut a byla to opravdu jedna z posledních třech sérií jedniček před nástupem dvojek - a vzhledem k tomu, že obě ostatní série (exportní a CKD) byly mnohem menší, možná to opravdu bude jedna z nejmladších vůbec.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#126 Příspěvek od Zanzibar » 20 říj 2011 12:07

Super, díky. Datum první registrace je 1st Feb. 1958
číslo motoru : 116801341
barva zůstane "původní" :mrgreen:
Na jedničkové forum nemůžu, nemám registraci :( Zatím ...
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#127 Příspěvek od 1960SeriesII » 20 říj 2011 12:26

Tak jsem se právě dočetl, že jedničková výroba pokračovala až do dubna 1958, i když první dvojky vznikaly od 14. března.

Ať už je stará nebo mladá, s originálním motorem nebo ne, je to paráda a jsem rád, že sis kvůli Listí koupil jedničku :lol: :lol: :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#128 Příspěvek od Ivoš Def » 20 říj 2011 15:43

Rover píše:1997ccm, tedy dvoulitr by v té 88 měl být...
Právě, proto mi 1900 nesedí (to by mohla být možná Alfa Romeo Matta nebo Fiat Campaglola :D :Sorry: )

(quote="1960SeriesII")Tak jsem se právě dočetl, že jedničková výroba pokračovala až do dubna 1958, i když první dvojky vznikaly od 14. března.

Jedničky se dělaly dokonce ještě mnohem déle (listopad 1958 - a byla to LWB SW). A jednu z posledních (neskromně si troufám tvrdit, že nejmladší SI u nás :lol: ) mám asi já. Jestli si dobře vybavuji datum z certifikátu, tak 1.9.1958...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3216
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#129 Příspěvek od 1960SeriesII » 20 říj 2011 16:24

U toho dubna psali, že šlo o oficiální ukončení výroby SI, ale o tomhle přesahu výroby STW do dvojkové výroby jsem slyšel, jen jsem nevěděl, jestli se mluví o dubnu nebo nějakém ještě pozdějším datu. Zase jsem o něco chytřejší (tedy do doby, než to zase zapomenu :lol: ).
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#130 Příspěvek od Martin T » 20 říj 2011 16:40

Ano, to má být diesel, vyfoť motorový prostor, zejména saharu, ať to zkouknem.

Uživatelský avatar
Tibor
Příspěvky: 75
Registrován: 06 kvě 2009 22:22
auto: D II, SIIa
Bydliště: Jeseníky

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#131 Příspěvek od Tibor » 20 říj 2011 17:30

Gratulace :mrk Krásný autíčko.

Uživatelský avatar
motorovej slon
Příspěvky: 121
Registrován: 09 pro 2008 11:51
Bydliště: PRAHA

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#132 Příspěvek od motorovej slon » 20 říj 2011 19:22

Gratuluji :D
jedničková nemoc slušně řádí

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#133 Příspěvek od ssang » 20 říj 2011 19:27

motorovej slon píše:Gratuluji :D
jedničková nemoc slušně řádí
Ještě pár kousků a bude jich tu víc, než jich bylo vyrobeno :x .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#134 Příspěvek od Zanzibar » 20 říj 2011 19:51

Martin T píše:Ano, to má být diesel, vyfoť motorový prostor, zejména saharu, ať to zkouknem.
Mám jen toto ....
Přílohy
motorLD.jpg
motorLD.jpg (98.28 KiB) Zobrazeno 4599 x
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#135 Příspěvek od Martin T » 20 říj 2011 20:23

Tam nejsou ty poznávací znaky vidět, ale to nevadí, já se brzy přijedu podívat. Jo a gratuluju, to jsem prve zapomněl :) .

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#136 Příspěvek od Rover » 20 říj 2011 20:27

Jestli jsi Martine myslel zadní část chladiče a ten kryt vrtule (tedy sahara) tak to tam je trochu jiné než u benzína... Na autě je taky dodělávaný dodatečně sytič, osobně se přikláním k tomu, že tam původně ten diesel byl...

Motor co tam je začíná trojčíslím 361 a má externí olejový filtr jako 1600ccm motory. Nevím jestli dvoulitry ze začátku výroby ty filtry takhle měly, myslel jsem si že ne...
Country boy...

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#137 Příspěvek od bobes » 20 říj 2011 20:56

Taky gratulace. Kdybys chtěl dávat orig. 2 litra diesela a tenhle motor ti zbyl, tak se ozvi.
Naposledy upravil(a) bobes dne 20 říj 2011 21:43, celkem upraveno 1 x.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#138 Příspěvek od Zanzibar » 20 říj 2011 21:09

Díky všem. Máme jméno ! Jelikož jej vymyslela moje milovaná žena "zahradnice", které jsem udělil toto právo, je to "PAMPELIŠKA" !
Jsme štastni ! :wink: :D
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#139 Příspěvek od Zanzibar » 20 říj 2011 21:10

bobes píše:Taky gratulace. Kdybys chtěl dávat orig. 2 litra diesela a tenhle motor ti zbyl, tak ho odkoupím.
Díky.
Nechtěl. :wink:
Jdu se vrtat v dokladech MOT atd.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Tak je nás v Bělči zase o jednu více :-)

#140 Příspěvek od Martin T » 20 říj 2011 21:23

Rover píše:Jestli jsi Martine myslel zadní část chladiče a ten kryt vrtule (tedy sahara) tak to tam je trochu jiné než u benzína... Na autě je taky dodělávaný dodatečně sytič, osobně se přikláním k tomu, že tam původně ten diesel byl...

Motor co tam je začíná trojčíslím 361 a má externí olejový filtr jako 1600ccm motory. Nevím jestli dvoulitry ze začátku výroby ty filtry takhle měly, myslel jsem si že ne...
Ano, myslel jsem saharu a jestli je kratší, tak je od dieselu. Motor 361 je siamský dvoulitr z roku 53 a má mít externí olejový filtr, ty byly až do roku 54.

Odpovědět