Záchrana překulence II.
Moderátor: Rover
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Záchrana překulence II.
Nevím, jestli to nepatří do jinýho vlákna...Neklan odpustí.....na dědkovi S3 88" mám taky pásy. Našel jsem jen tuhle fotku, jestli ti to nepomůže, vyfotím a dám ji do vlákna všechno o Series3 jak se dostanu k autu.
- Přílohy
-
- P3010003m.JPG (24 KiB) Zobrazeno 4837 x
Re: Záchrana překulence II.
Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
Jenom bych chtěl upozornit, že rozprodej dílů z S2A už visí zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 19 led 2009 09:48
- tel.: 608216507
- auto: Defík
- Bydliště: Praha 5, Pavrovského 2502
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana překulence II.
Auto jsem u Eliotta viděl a je parádní. Blahopřeji k nákupu.Neklan píše:Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.
Ivan
LR Defender 110 TD5, http://www.ismrcka.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
LR Defender 110 TD5, http://www.ismrcka.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Záchrana překulence II.
Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?
U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...
Osobně bych zkusil jiný válec...
Je tam posilovač nebo ne?
U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...
Osobně bych zkusil jiný válec...
Country boy...
Re: Záchrana překulence II.
Já bych taky zkusil jiný válec, podle toho co píšeš to vypadá, že nedodává dostatečný objem kapaliny.
Re: Záchrana překulence II.
Je tam ten o tam byl,číslo sedí.Stejně se liší jenom umísěním nádobky vývodu podtlaku na posilovač.Rover píše:Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?
U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...
Osobně bych zkusil jiný válec...
Posilovač má,jako každá SIII
k.
Re: Záchrana překulence II.
Neklane,nepropadne se až na podlahu,zadní okruh normálně funguje pořád.Neklan píše:Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky
k.
Re: Záchrana překulence II.
Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.
Re: Záchrana překulence II.
Některá auta mají na zadní bubnové brzdy našrobované na hlavním brzdovém válci zpoždovací ventily, které pustí tlak do zadních bubnových brzd později než do předních kotoučových, které brzdí nepatrně dřív a hlavně je v soustavě předních brzd kotoučových větší tlak než v zadních bubnových. Možná by to stálo za vyzkoušení.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Záchrana překulence II.
Předtím to nebrzdilo,dlouho to nejelo.Martin T píše:Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.
k.
Re: Záchrana překulence II.
Tak musí být problém ve spolupráci pumpy a brzdičů, zejména když při ucpání jednoho druhý brzdí. To vypadá, jak už jsem psal na malé množství dodávané kapaliny.
Re: Záchrana překulence II.
Kapalina tam jde,myslím že tenhle typ válce není konstruovaný na kotoučové brzdy...
Rocky mountain ale tvrdí že to má fungovat...
Nebo je fakt kazový válec od Shitpartu
k.
Rocky mountain ale tvrdí že to má fungovat...
Nebo je fakt kazový válec od Shitpartu
k.
Re: Záchrana překulence II.
Asi se nehneme dál, dokud tam na zkoušku nenamontujeme nějaký jiný master cylinder. Nemáte někdo nějaký na zápůjčku? Je to tuším 569671 a na válci samotném bude vyraženo 64676942.
Ještě mě napadá, jestli to nemůže být v tom posilovači. Asi je to blbost, ale jak je propojen válec s posilovačem a pedálem? Posilovač samotný asi na hydraulický okruh napojen není, a zadní brzdy fungují, tak je to asi mimo mísu, fakt už nevím. Pořád se mi nějak nechce věřit, že by natolik solidní firma, jako je Rocky Mountain lhala a za dost peněz prodávala produkt, který ve finále nefunguje tak, jak deklarují.
Ještě mě napadá, jestli to nemůže být v tom posilovači. Asi je to blbost, ale jak je propojen válec s posilovačem a pedálem? Posilovač samotný asi na hydraulický okruh napojen není, a zadní brzdy fungují, tak je to asi mimo mísu, fakt už nevím. Pořád se mi nějak nechce věřit, že by natolik solidní firma, jako je Rocky Mountain lhala a za dost peněz prodávala produkt, který ve finále nefunguje tak, jak deklarují.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana překulence II.
Proto bych věřil napřed tomu, že natolik "proslavená" firma jako Britpart má výrobní vadu ve brzdovým válci. Bohužel ale nepomůžu, náhradu nemám. Posilovačem to snad být nemůže, auto musíš zabrzdit i když vypadne posilovač.
Re: Záchrana překulence II.
Posilovačem to být nemůže.
Re: Záchrana překulence II.
Myslel jsem si toMartin T píše:Posilovačem to být nemůže.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Záchrana překulence II.
díky za ochotu, ale to by nepasovalo.Rover píše:Trojkový válec nemám, akorát dvojkový CB...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE