Záchrana překulence II.

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Záchrana překulence II.

#41 Příspěvek od cyril » 12 úno 2011 20:15

Nevím, jestli to nepatří do jinýho vlákna...Neklan odpustí.....na dědkovi S3 88" mám taky pásy. Našel jsem jen tuhle fotku, jestli ti to nepomůže, vyfotím a dám ji do vlákna všechno o Series3 jak se dostanu k autu.
Přílohy
P3010003m.JPG
P3010003m.JPG (24 KiB) Zobrazeno 4837 x

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#42 Příspěvek od Neklan » 12 úno 2011 21:08

Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#43 Příspěvek od Neklan » 15 úno 2011 21:42

Jenom bych chtěl upozornit, že rozprodej dílů z S2A už visí zde: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Ivan
Příspěvky: 91
Registrován: 19 led 2009 09:48
tel.: 608216507
auto: Defík
Bydliště: Praha 5, Pavrovského 2502
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#44 Příspěvek od Ivan » 15 úno 2011 21:45

Neklan píše:Díky za fotky, sám bych nemohl sloužit, protože auto je pořád u Eliotta a ještě měsíc tam bude. Důkladně vystříkal wapkou všechny dutiny a zákoutí rámu, teď bude měsíc schnout pod střechou a pak se nakonzervuje.
Auto jsem u Eliotta viděl a je parádní. Blahopřeji k nákupu. :)
Ivan
LR Defender 110 TD5, http://www.ismrcka.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#45 Příspěvek od Neklan » 25 kvě 2011 11:18

Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Záchrana překulence II.

#46 Příspěvek od Rover » 25 kvě 2011 12:00

Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?

U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...

Osobně bych zkusil jiný válec...
Country boy...

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#47 Příspěvek od Martin T » 25 kvě 2011 13:15

Já bych taky zkusil jiný válec, podle toho co píšeš to vypadá, že nedodává dostatečný objem kapaliny.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana překulence II.

#48 Příspěvek od kryten » 25 kvě 2011 14:22

Rover píše:Ono tam u trojek bylo několik druhů master cylinderů, jseš si jistý, že tam je ten správný?
Je tam posilovač nebo ne?

U dvouokruhových brzd jsou to na trojku třeba čísla dílů 569671, 90577520, NRC6096, všechno to jsou hlavní brzdové válce a něčím se zřejmě liší... Jinak ještě pozor někde jsem četl (na nějakém foru), že si někdo stěžoval, že číslo vyražené na válci vůbec nedpovídá katalogovým číslům LR. Takže je to trochu experimentování...

Osobně bych zkusil jiný válec...
Je tam ten o tam byl,číslo sedí.Stejně se liší jenom umísěním nádobky vývodu podtlaku na posilovač.
Posilovač má,jako každá SIII
k.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana překulence II.

#49 Příspěvek od kryten » 25 kvě 2011 14:23

Neklan píše:Auto by bylo více méně připravené na Kutnou Horu, nebýt problému s brzdami. A tak se na vás obracím s prosbou o radu či nápad, jak to vyřešit. Zadní brzdy jsou zrepasované a také dobře fungují. Rozvod trubek byl také zrepasován a větší část vyměněna. Válec je nový, nicméně po ruce byl pouze Britpart. Na přední nápravě je konverze na kotouče od Rocky Mountain, kteří tvrdí, že nevyžaduje žádné další zásahy do systému a že brzdy fungují se standardním brzdovým válcem ze Series LR. Brzdy jsou odvzdušněny, nicméně ty přední nebrzdí. Systém nevyvine tlak potřebný k tomu, aby pístky pohly destičkami. Když Kryten zaškrtil přívod k jedné z předních brzd, brzdy šly našlapat a držely, pístky hýbaly destičkami, v momentě, kdy se zapojily opět obě přední brzdy, pedál se propadl až na podlahu. Kontrolka ztráty tlaku v brzdovém systému se rozsvítí při každém sešlápnutí pedálu. Rocky Mountain nadále tvrdí, že těch konverzí prodaly mraky a nikde se nevyskytl podobný problém. Jejich UK prodejce Martin Hogan žhaví linky do Kanady, kde byla konverze vyrobena a snaží se na něco přijít, nicméně v Kanadě je noc a BW se blíží. Máte někdo nějaký nápad, kde by mohl být zakopaný pes? Díky
Neklane,nepropadne se až na podlahu,zadní okruh normálně funguje pořád.
k.

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#50 Příspěvek od Martin T » 25 kvě 2011 14:39

Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Záchrana překulence II.

#51 Příspěvek od tulda » 25 kvě 2011 14:59

Některá auta mají na zadní bubnové brzdy našrobované na hlavním brzdovém válci zpoždovací ventily, které pustí tlak do zadních bubnových brzd později než do předních kotoučových, které brzdí nepatrně dřív a hlavně je v soustavě předních brzd kotoučových větší tlak než v zadních bubnových. Možná by to stálo za vyzkoušení.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana překulence II.

#52 Příspěvek od kryten » 25 kvě 2011 15:32

Martin T píše:Tak jestli to předtím brzdilo, tak musí být závada v těch předních brzdičích a nebo to nejsou ty správné.
Předtím to nebrzdilo,dlouho to nejelo.
k.

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#53 Příspěvek od Martin T » 25 kvě 2011 17:06

Tak musí být problém ve spolupráci pumpy a brzdičů, zejména když při ucpání jednoho druhý brzdí. To vypadá, jak už jsem psal na malé množství dodávané kapaliny.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana překulence II.

#54 Příspěvek od kryten » 25 kvě 2011 17:32

Kapalina tam jde,myslím že tenhle typ válce není konstruovaný na kotoučové brzdy...
Rocky mountain ale tvrdí že to má fungovat...
Nebo je fakt kazový válec od Shitpartu :roll:
k.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#55 Příspěvek od Neklan » 26 kvě 2011 14:46

Asi se nehneme dál, dokud tam na zkoušku nenamontujeme nějaký jiný master cylinder. Nemáte někdo nějaký na zápůjčku? Je to tuším 569671 a na válci samotném bude vyraženo 64676942.
Ještě mě napadá, jestli to nemůže být v tom posilovači. Asi je to blbost, ale jak je propojen válec s posilovačem a pedálem? Posilovač samotný asi na hydraulický okruh napojen není, a zadní brzdy fungují, tak je to asi mimo mísu, fakt už nevím. Pořád se mi nějak nechce věřit, že by natolik solidní firma, jako je Rocky Mountain lhala a za dost peněz prodávala produkt, který ve finále nefunguje tak, jak deklarují.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#56 Příspěvek od Mirko » 26 kvě 2011 15:13

Proto bych věřil napřed tomu, že natolik "proslavená" firma jako Britpart má výrobní vadu ve brzdovým válci. Bohužel ale nepomůžu, náhradu nemám. Posilovačem to snad být nemůže, auto musíš zabrzdit i když vypadne posilovač.

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#57 Příspěvek od Martin T » 26 kvě 2011 15:41

Posilovačem to být nemůže.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Záchrana překulence II.

#58 Příspěvek od Rover » 26 kvě 2011 16:44

Trojkový válec nemám, akorát dvojkový CB...
Country boy...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#59 Příspěvek od Neklan » 26 kvě 2011 19:09

Martin T píše:Posilovačem to být nemůže.
Myslel jsem si to
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#60 Příspěvek od Neklan » 26 kvě 2011 20:21

Rover píše:Trojkový válec nemám, akorát dvojkový CB...
díky za ochotu, ale to by nepasovalo.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět