Záchrana překulence II.

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od eliott » 13 srp 2008 09:16

Vidíš, že jsi neřekl, vnucovali mi v anglii LT77 s krátkou fremou a já ohrnoval nos...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#22 Příspěvek od Neklan » 10 úno 2011 22:13

Tak jsem po hodně dlouhé odmlce zase zpátky v sekci Series LRs. Jak už asi víte z jiného vlákna, záchrana překulence se konečně hýbe dopředu, ale úplně jinak, než jsem měl v plánu. Ukázalo se, že zástavba V8 + LT77 do S2A a kompletní rekonstrukce překuleného Dědka je nad mé síly. Proto jsem pořídil tuhle krásnou SIII, která je z hlediska koroze ve výborném stavu. Dneska jsem lezl pod ní s kladívkem v ruce a věřte nebo ne, kromě jednoho outrigeru (toho, který drží nádrž), je šasi úplně vpořádku. Stejně jako bulkhead, bude potřebovat jenom pořádně umýt, nechat vyschnout a nakonzervovat. Nápravy s odpružením přehodím z překulence a můžu jezdit. Jenom interier bude potřeba trochu poladit, ale není to nic, z čeho bych měl být zklamaný. To auto je super. Je to original Station Wagon švýcarské specifikace s Deluxe čalouněním (které bude potřeba vyměnit), rok 1979, 2,25 benzin.

Příští týden chci dát s Krytenem dohromady soupis dílů, které budou na prodej. Určitě 3,5 V8, 88" šasi v excelentním stavu, 5-ti kvalt LT77, obě nápravy z SIII, hardtop bouda, zahrádka atd. Konečnou nabídku dám do sekce bazar.
Přílohy
LRSIIIb.jpg
(137.61 KiB) Staženo 658 x
LRSIIIa.jpg
(124.37 KiB) Staženo 658 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
McPet
Příspěvky: 333
Registrován: 29 zář 2008 16:37
Bydliště: Vsetín

Re: Záchrana překulence II.

#23 Příspěvek od McPet » 10 úno 2011 22:29

Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... :wink: Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Záchrana překulence II.

#24 Příspěvek od cyril » 10 úno 2011 22:33

Gratuluju....:-)) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu :lol: . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. :Pohoda: Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas? :yes

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#25 Příspěvek od Martin T » 10 úno 2011 22:44

Pěkný :yes . Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#26 Příspěvek od Allik » 10 úno 2011 22:50

Fenix opet povstava :D , vitej mezi zivymi :drink

paraboliky tam byly urcite, pokud je tedy po te nehode nevyhodil :think
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3218
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#27 Příspěvek od 1960SeriesII » 11 úno 2011 07:58

Tak honem, ať je na BBW hotový :) Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka :lol:
McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... :wink: Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW? :oops:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
McPet
Příspěvky: 333
Registrován: 29 zář 2008 16:37
Bydliště: Vsetín

Re: Záchrana překulence II.

#28 Příspěvek od McPet » 11 úno 2011 08:14

1960SeriesII píše:Tak honem, ať je na BBW hotový :) Ten cyrilův byl na vloni sraze jako leštěnka, Nekulenec také nevypadá zle. Doufám, že zase nebudeš chtít na poli všem to odpružení ukázat zlbízka :lol:
McPet píše:Opravdu pěkný a zachovalý kousek! Těším se na další podrobnější fota tvé nové Sérky a textové příspěvky... :wink: Hlavně ať hezky jezdí! A snad se uvidíme v Kutné Hoře?
Doufám, že jsem zase něco nepřehlédl, ale přijedeš na BBW? :oops:
Nepřehlédl :oops: Promiň, Honzo, ještě jsem se nenahlásil, tak bych to rád tímto napravil: Chci se zúčastnit BBW, vypadá to, že sobota je jistá...zbytek (neděle) se uvidí, chatku ZATÍM NEBERU. Díky! :wink:

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#29 Příspěvek od Neklan » 11 úno 2011 08:34

cyril píše:Gratuluju....:-)) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu :lol: . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. :Pohoda: Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas? :yes
Nazdar brácho :hand :D , jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#30 Příspěvek od Neklan » 11 úno 2011 08:39

Martin T píše:Pěkný :yes . Můžeš mu zatím říkat třeba Nekulenec. To odpružení budou paraboliky?
S tím Nekulencem je to dobrý nápad :!: :rofl
Paraboliky od RM s tlumiči ProComp budu přehazovat s celými nápravami z překulence včetně předních kotoučových brzd od RM. Nápravy mi totiž Kryten dělal, vpředu jsou nové koule a vzadu repasovaný diferencial s Detroit Lockerem, nikde nic neteče, takže je škoda jich nepoužít, když na nich bylo uděláno tolik práce.
Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Naposledy upravil(a) Neklan dne 11 úno 2011 09:09, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#31 Příspěvek od eliott » 11 úno 2011 08:49

Neklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Myslím, že je Kryten nepustí :chuckle
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Záchrana překulence II.

#32 Příspěvek od Rover » 11 úno 2011 11:53

Gratulace Neklanovi, mám za Tebe radost... a jseš zpátky...

Napadá mně citace z Red Dwarf, kde v páté sérii říká Kryten: "Jsem zpátky a zlobivej..., samozřejmě v rámci určitých nastavených parametrů..."

Tak přeju ať máš parametry nastavené tak, že nebude žádné koulení a podobné adrenalinové záležitosti... 8) 8) 8)
Country boy...

Uživatelský avatar
MIROFF
Příspěvky: 293
Registrován: 18 říj 2007 20:28
tel.: +421915833118
auto: Discovery 300 Tdi
Bydliště: Dudince, Prešov, Bratislava - Karloffka

Re: Záchrana překulence II.

#33 Příspěvek od MIROFF » 11 úno 2011 14:38

Neklan paráda :yes .Pôjdeš s ním do Polska, alebo ostaneš verný RRC ?
Miro
Always Look on the Bright Side of Life...

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Záchrana překulence II.

#34 Příspěvek od PavelU » 11 úno 2011 15:39

Neklane ta Serie je pěkná, těším se až ji třeba na Valachách uvidím... :wink:

Jinak se tu nenechávej nikým ovlivňovat a buď svůj, tak jak tě znám.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Záchrana překulence II.

#35 Příspěvek od cyril » 11 úno 2011 16:26

Neklan píše:
cyril píše:Gratuluju....:-)) Můj dědek má v ČR konečně švýcarskýho bráchu :lol: . Taky mám s čalouněním. Renovovali jsme si jej sami, jde to v pohodě. Nová koženka a molitan z Řempa. A auto teď v zimě při doteku nestudí. :Pohoda: Potom je někdy musíme vyfotit vedle sebe. Souhlas? :yes
Nazdar brácho :hand :D , jasně, že je někdy vyfotíme společně. Koukal jsem, že i ten stěrač na zadních dveřích a zrcátka jsou stejné. Taky jsi tam měl vzdušník a v motoru řemenem poháněný kompresor na vzducho - tlakové brzdy přívěsu? Jinak u mě je ten kompresor dead, tak to půjde ven.
Deluxe sedadla mám z překulence a dveřní čalounění stojí 15 liber za kus, takže to koupím a vyměním. Čalounění stropu je úplně vpořádku, ale podlaha je celá zabahněná a obložení tunelu převodovky značně nechutné, tak uvidím, co s tím. Molitan a koženku použiju na vrchní desku přístrojovky.
Supeer!!!
Žádnej kompresor jsem tam něměl. To bude teda asi jedinej rozdíl....

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Záchrana překulence II.

#36 Příspěvek od kryten » 11 úno 2011 16:41

eliott píše:
Neklan píše:Nicméně i na SIII jsou nápravy OK, koule jsou ve skvělém stavu, žádná rez, takže kdo je koupí, neprohloupí..
Myslím, že je Kryten nepustí :chuckle
Si piš :D
Jen upozorním Neklana na to,že dvojkové nápravy jsou RHD,budeme muset předělat páku řízení :idea:
k.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#37 Příspěvek od Neklan » 11 úno 2011 16:56

No jo, vidíš, dobrá poznámka, tak uvidíme, co bude jednodušší, jestli zrepasovat trojkovou LHD nápravu nebo přestavět RHD nápravu na LHD z dvojky. Skoro si říkám, že v té trojce je o 10 let mladší diferenciál, navíc je to zesílená náprava, tak asi bude lepší na ni přehodit věci z překulence a použít ji. Uvidíme.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#38 Příspěvek od bobes » 12 úno 2011 08:32

Je pěknej. Vyfoť mi prosím tě jak tam máš daný bezp. pasy. Tedy pokud tam máš samonavíjecí. Stačí mi uchycení toho navíječe dole u sedačky, Dík
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Záchrana překulence II.

#39 Příspěvek od tulda » 12 úno 2011 08:49

Na ex hasiči co tu kdysi byl na prodej byly taky samonavíjecí pásy, ale to byla 109 a 2.6 některé fotky si ukládám, jinak jestli to je nanic, tak se omlouvám.
Kopie - P1010105.JPG
(226.81 KiB) Staženo 630 x
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#40 Příspěvek od bobes » 12 úno 2011 20:01

Já mám 88 a tam jsou vedle sedačky. Akorát ať dumám a měřím jak chci musím je tam dát obráceně tj. ten plast co kreje navíjecí váleček směrem k sedačce a při otevření dveří koukat na tu pásovinu na které je to uchyceno. Sundaval jsem to, ale už si to nepamatuju. Levý a pravý jsem si označil. Jinak moc dík za snahu!
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Odpovědět