Záchrana překulence II.
Moderátor: Rover
Záchrana překulence II.
Jak již mnozí víte, i moje SIIA prodělala nedobrovolnou transformaci na překulence a já mám teď bolení hlavy nejen kvůli absolvované konfrontaci s hardtopem, ale také z toho důvodu, že výrobce blatníků loni zavřel krám a já je nemůžu sehnat.
Kdybyste se náhodou dověděli, že někdo má k mání následující díly (třeba na e-bay apod.), dejte mi prosím vědět, protože bez těchto dílů mého Landyho nezbavím cejchu překulence.
1) Bulkhead na SII, SIIA - strana řízení nemá vliv, je to shodné. Second hand v zachránitelném stavu, kontakt na druho-výrobce mám, ale má straaaaašně dlouhý pořadník, není to žádná láce a je to pozinkované, takže se to nedá pořádně vařit, což já potřebuji kvůli zástavbě V8 s 5-ti kvaltem.
2) Front wings - inner + skins neboli přední blatníky komplet a oba. Pozor, moje SIIA má již světla v blatnících (headlamps in the wings), mohou to tedy být i wings na SIII (díru pro topení zacpu schnorchlem)
3) RH rear wing skin neboli pravý boční zadní povrchový díl, podotýkám, že moje SIIA je SWB, tedy kraťas (88" rozvor).
Předem děkuji za jakoukoli informaci
Kdybyste se náhodou dověděli, že někdo má k mání následující díly (třeba na e-bay apod.), dejte mi prosím vědět, protože bez těchto dílů mého Landyho nezbavím cejchu překulence.
1) Bulkhead na SII, SIIA - strana řízení nemá vliv, je to shodné. Second hand v zachránitelném stavu, kontakt na druho-výrobce mám, ale má straaaaašně dlouhý pořadník, není to žádná láce a je to pozinkované, takže se to nedá pořádně vařit, což já potřebuji kvůli zástavbě V8 s 5-ti kvaltem.
2) Front wings - inner + skins neboli přední blatníky komplet a oba. Pozor, moje SIIA má již světla v blatnících (headlamps in the wings), mohou to tedy být i wings na SIII (díru pro topení zacpu schnorchlem)
3) RH rear wing skin neboli pravý boční zadní povrchový díl, podotýkám, že moje SIIA je SWB, tedy kraťas (88" rozvor).
Předem děkuji za jakoukoli informaci
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- JohnSullivan
- Příspěvky: 163
- Registrován: 15 bře 2008 16:48
- Bydliště: Praha-Hostivař
- Kontaktovat uživatele:
Zkousel jsi dat poptavku na S2 forum? Pokud bys chtel muzu napsat Markovi predpokladam ze by to mohl mit nebo o nekom vedet. Jinak u nas trochu pochybuju ze to nekdo bude mit. Jinak myslim ze Jarda Ubl vi o nejakem svycarovi co ma sklad ND na pude. Pripadne by Jarda mohl mit i neco sam
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Koukám že pan Rover podceňuje Jihočeské sklady
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
SIIA
Děkuji všem za reakce, Eliotte, kdybys něco z předmětného měl, nestyď se mi pochlubit formou PM (neboli SZ), Rovere i Pavle, díky za tipy, kdyby Jarda něco měl nebo o něčem věděl, dejte mi prosím vědět nebo nejlépe pošlete mi do PM kontakt na něj. Jak jsem již psal, kdyby jste něco objevili na ebay, pošlete mi prosím echo.
Díky moc.
Neklan
Díky moc.
Neklan
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Překulenec
Pavle díky za pomoc i kontakt
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Valašsko
Neboj, Valašsko bude i kdyby čert na koze jezdil
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
To je dobře. O weekendu jsem byl na Valachách a je tam kurva krásně v tom mém rodném kraji.
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
to není sprosté slovo
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Překulenec II.
Posílám pár fotek ze záchrany překulence. Momentálně řešíme problém jednak s tím, kde sehnat bulkhead (zatím to vypadá na opískování původního a pokus o rekonstrukci, nicméně je totálně rezavý a prohnutý) a pak také dilema, jak dostat V8 a LT77 do dědka, aniž bych měl buď chladič na nárazníku nebo šaltpáku na místě středního sedadla.
- Přílohy
-
- bouračka 2.jpg
- (107.92 KiB) Staženo 2747 x
-
- Zuzka 30 0608 + dědek 015 kopie.jpg
- (91.1 KiB) Staženo 2747 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Překulenec II.
...
- Přílohy
-
- D3 kufr 010 kopie.jpg
- (97.64 KiB) Staženo 2744 x
-
- D3 kufr 012 kopie.jpg
- (87.8 KiB) Staženo 2744 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Neklane, že Tys to dělal proto, abys mohl zase šroubovat a montovat
ať se práce daří
H.
ať se práce daří
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
překulenec
Pomáhal jsem při rozebírání, ale moc mi to nešlo. A teď už se do toho nehrnu.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Překulenec II.
Přijel jsem z Ostrovů s pár díly a můj Dědek byl zase k nepoznání. Zbytky karoserie nikde a k Series Transfer boxu byl už připojen 5-ti kvalt LT77 přes 5-speed series kit od Ashcroftu. 3,5V8 čeká na svojí šanci ukázat, co umí v SIIA.
- Přílohy
-
- D3 kufr 050 kopie.jpg
- (123.24 KiB) Staženo 2610 x
-
- D3 kufr 049 kopie.jpg
- (112.07 KiB) Staženo 2610 x
-
- D3 kufr 017 kopie.jpg
- (93.35 KiB) Staženo 2609 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Překulenec II.
Jak a jak rychle dál, záleží na mnoha okolnostech. Momentálně jen nečinně přihlížím, jak se daří Krytenovu sanatoriu v Bělči v přestavbě mého dědka a jenom sem tam přihodím nějaký ten obtížně sehnaný díl nebo často ještě obtížněji sehnatelný návrh řešení vhodný pro onu ne úplně běžnou konverzi. Můj Dědek byl původně 2,25 l diesel, později se dal na benzin (4-válec 2,5 litru z ranných Ninety / One Ten), kdy zůstal u původní 4-stupňové převodovky a teď se pokoušíme o V8 3,5 litru / 5-ti kvalt LT77 / Series transfer box, to vše pod krátkou kapotou SIIA a já doufám, že se vše podaří na výbornou, ostatně, jak bylo v Bělči doposud zvykem...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
brzdy
Na přední nápravě už přibyly kotoučové brzdy od Rocky Mountain. Osmiválec je potřeba i bezpečně zastavit...
- Přílohy
-
- Brzdy K.jpg
- (109.99 KiB) Staženo 1284 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
SIIA
Dědek zaparkoval ve stodole a uložil se k letně - podzimnímu spánku. Zatím chybí fréma z Defa 200tdi + krátká mrkev, z karoserie pak zadní pravý tube-skin, zadní čela a maličkost - bulkhead .
Jinak už se mi donesla fáma, ža jsem se zbláznil a pořídil si V8 od RPI a chci ho dát do Dědka. Tak takhle to prosím není. Opakuji, že do Dědka půjde karburátorový V8 z RRC - 132 koní + 5-ti kvalt LT77, což je docela honička to tam poskládat. Až se to povede a já doufám, že jo, tak sem pověsím zprávu jak a co k tomu bylo potřeba. Zatím je jisté, že to obnáší dvě konverzní redukce, jednu od Ashcroftu a druhou od M&D Engineering.
Dědek uvolnil místo v dílně Rangiemu, na kterém se pilně vyšívá, ale to je jiné vlákno. Dědka bych rád měl hotového na jaro (kdyby se to povedlo dřív, tak to bude příjemný bonus).
Jinak už se mi donesla fáma, ža jsem se zbláznil a pořídil si V8 od RPI a chci ho dát do Dědka. Tak takhle to prosím není. Opakuji, že do Dědka půjde karburátorový V8 z RRC - 132 koní + 5-ti kvalt LT77, což je docela honička to tam poskládat. Až se to povede a já doufám, že jo, tak sem pověsím zprávu jak a co k tomu bylo potřeba. Zatím je jisté, že to obnáší dvě konverzní redukce, jednu od Ashcroftu a druhou od M&D Engineering.
Dědek uvolnil místo v dílně Rangiemu, na kterém se pilně vyšívá, ale to je jiné vlákno. Dědka bych rád měl hotového na jaro (kdyby se to povedlo dřív, tak to bude příjemný bonus).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE