Záchrana překulence II.

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#61 Příspěvek od Neklan » 26 kvě 2011 20:55

Ozval se mi přímo výrobce kotoučovek z Kanady a ptá se, jestli máme dobře nastavené zadní brzdy, protože pokud jsou příliš rozhozené, může tam jít příliš kapaliny dřív, než stihnou zareagovat ty přední, ale to je myslím mimo mísu, protože jednak z odvzdušňováků předních brzd při jejich otevření normálně kapalina teče a hlavně si myslím, že u dvouokruhového systému by to nemělo mít vliv.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Záchrana překulence II.

#62 Příspěvek od tulda » 26 kvě 2011 21:13

Series neznám, mají bubnové brzdy samoseřizovací mechanismus opotřebení obložení ? Jak jsou zapojené okruhy ? Na jeden okruh předek a na druhý zadek, nebo do kříže, nepomohlo by dát na jeden okruh jeden buben a do kříže k němu kotouč + zpožďovací ventil na zadní buben a seřídit co nejmenčí vůli vzadu na bubnu ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#63 Příspěvek od Martin T » 26 kvě 2011 21:40

No jo, při otevřených odvzdušňovákách kapalina sice teče, ale nehýbe písty, tj. prostor za nimi má malý objem. Když odvzdušňováky zavřeš a písty se začnou roztahovat, objem se zvětšuje až přesáhne objem kapaliny, který je válec schopný vytlačit. Jinými slovy, objem kapaliny v části hlavního válce vyhrazený pro přední brzdy je menší než objem kapaliny nutné pro roztažení obou pístů.
Dvouokruhový systém musí mít vyrovnání tlaku mezi okruhy, takže co zmizí dozadu, může chybět vepředu.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Záchrana překulence II.

#64 Příspěvek od Neklan » 28 bře 2012 18:54

Aktualizoval jsem díly z S2A a S3 na prodej - je to tady: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false;
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět