Mark´s and Ian´s Workshop Meet Tring - report
Moderátor: Rover
Mark´s and Ian´s Workshop Meet Tring - report
Právě jsme se s Krytenem vrátili z anglického workshop meetu. Bylo to moc fajn, spousta zajímavého "šrotu" na prodej, moc fajn lidi, naše tradiční divadlo s nakládáním neuvěřitelného nákladu do dodávky. Rekord v počtu vypitých Guinessů. Co nejdřív sem dám nějaké fotky.
Jako perlička byla účast pana Eliotta, který přijel s čerstvě smontovanou démonickou 110... Bohužel Eliott momentálně trčí někde v hotelu v NL, dotáhl to někam na konec Belgie (což vzhledem k tomu čím jel byl sám o sobě heroický výkon), kde se mu rozpadla napínací kladku rozvodů..., potom odtah, no a teď vymetá holandské LR shopy a shání tuto kladku, aby jí vyměnil. Bohužel ho nenapadlo si rozvody za směšnou cenu koupit když nakupoval v Paddocku. Učiňme tedy na něj tichou vzpomínku a držme mu palce, aby se vrátil aspoň do středy, kdy oslaví již týden na cestách. Držme též palce, aby se mu cestou nevysypalo ještě něco jiného...
Jako perlička byla účast pana Eliotta, který přijel s čerstvě smontovanou démonickou 110... Bohužel Eliott momentálně trčí někde v hotelu v NL, dotáhl to někam na konec Belgie (což vzhledem k tomu čím jel byl sám o sobě heroický výkon), kde se mu rozpadla napínací kladku rozvodů..., potom odtah, no a teď vymetá holandské LR shopy a shání tuto kladku, aby jí vyměnil. Bohužel ho nenapadlo si rozvody za směšnou cenu koupit když nakupoval v Paddocku. Učiňme tedy na něj tichou vzpomínku a držme mu palce, aby se vrátil aspoň do středy, kdy oslaví již týden na cestách. Držme též palce, aby se mu cestou nevysypalo ještě něco jiného...
Naposledy upravil(a) Rover dne 10 bře 2008 14:22, celkem upraveno 1 x.
Country boy...
Report další část.
Na fotografii níže vidíte pana Eliotta, který z nepotřebných a angličany vyhozených dílů odložených do kontejneru, který vidíte na fotografii vpravo, díky své nesporné manuální zručnosti, smontoval 110, která se mu i podařila dočasně rozjezdit. Za povšimutí stojí střecha z 90 (v kontejneru nebyla ze 110), dále například citlivě vybrané lakování v odstínu všem dobře známé krávy Milka a mnoho dalších vkusně vybraných detailů. Protože každý ví, tedy i Eliott, že kola dělají auto, namontoval k vyzdvižení svého díla zbrusu nová kola zakoupená v nejmenovaném anglickém shopu. Své dílo završil nalepením nálepky na přední okno, jeho životního hesla, ONE LIFE. LIVE IT. Jak jsem již uvedl s tímto strojem se Eliott dostal až na konec Belgie, kde musel v noci vyhledat odtahovou službu. Cestou překonal různé překážky, díky svým perfektním jazykovým dispozicím byl vypuštěn z Anglie, povoleno mu naložení na vlak do Eurotunelu a dokonce byl i vpuštěn do Francie. Pro tyto účely si zakoupil pár dobře rostlých žabích stehýnek, které použil jako pozornost pro francouzského úředníka. Stehýnka měla úspěch.
Jeho osudy budeme pečlivě sledovat a samozřejmě budeme průběžně informovat jak se jeho dobrodružství vyvíjí.
Na fotografii níže vidíte pana Eliotta, který z nepotřebných a angličany vyhozených dílů odložených do kontejneru, který vidíte na fotografii vpravo, díky své nesporné manuální zručnosti, smontoval 110, která se mu i podařila dočasně rozjezdit. Za povšimutí stojí střecha z 90 (v kontejneru nebyla ze 110), dále například citlivě vybrané lakování v odstínu všem dobře známé krávy Milka a mnoho dalších vkusně vybraných detailů. Protože každý ví, tedy i Eliott, že kola dělají auto, namontoval k vyzdvižení svého díla zbrusu nová kola zakoupená v nejmenovaném anglickém shopu. Své dílo završil nalepením nálepky na přední okno, jeho životního hesla, ONE LIFE. LIVE IT. Jak jsem již uvedl s tímto strojem se Eliott dostal až na konec Belgie, kde musel v noci vyhledat odtahovou službu. Cestou překonal různé překážky, díky svým perfektním jazykovým dispozicím byl vypuštěn z Anglie, povoleno mu naložení na vlak do Eurotunelu a dokonce byl i vpuštěn do Francie. Pro tyto účely si zakoupil pár dobře rostlých žabích stehýnek, které použil jako pozornost pro francouzského úředníka. Stehýnka měla úspěch.
Jeho osudy budeme pečlivě sledovat a samozřejmě budeme průběžně informovat jak se jeho dobrodružství vyvíjí.
- Přílohy
-
- Milka.jpg (198.61 KiB) Zobrazeno 4317 x
Country boy...
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...tak tohle je adrenalinovej zajezd
Slo by na tom zalozit cestovku,jakoze ,,sestav a dojed"
Bezim za nasim panem fararem z Cimelic at za nej da slouzit msi na dojeti.
Drzime ti palce Eliote,
Honza
Slo by na tom zalozit cestovku,jakoze ,,sestav a dojed"
Bezim za nasim panem fararem z Cimelic at za nej da slouzit msi na dojeti.
Drzime ti palce Eliote,
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj všichni, děkuji za podporu, držení palců pomohlo, ve 3 v noci jsem dorazil domů. Oprava v Holandsku byla opravdu prima zážitek. Poté co jsem pomocí navigace a telefonní seznamu lokalizoval nejbližší servis (6km od hotelu) jsem se rozhodl vyrazit tam pěšky. Naštěstí je Holandsko cyklistická velmoc, tak hned po 200m jsem viděl v křoví pohozené kolo. Hned jsem ho osedlal, naštěstí bylo funkční, a pokračoval do servisu. Tam jsem jim vysvětlil, co potřebuju. Následoval telefonát s tím, že vodící kladku neumí sehnat. Tak jsem jim řekl, ať se podívají jestli nemají nějakou podobnou starou, co někomu vyměnili. Našli jednu o stejném průměru, ale snapínací - s ramenem. Nejdřív tvrdily, že to tam nepůjde, protože to má jiný spůsob uchycení. Pak jsem mechanika chvíli navigoval, co má dělat, a za 10 min jsem odcházel s kopičkou dílů, o kterých jsem byl přesvědčen, že problém vyřeší. Pak už jen 2 hodiny sra.. s nastavováním rozvodů a radostný start a 800 km nonstop jízdy při ohlušujícím řevu výfuku...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Nech toho, porád, seš skoro jak moje máma ONE LIVE, LIVE IT ! To jsou takové přípravy na expedici
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
re
Zdary.Jestli mohu tak se připojím.Byl jsem totiž také účastníkem zájezdu.A mohu říci že to stálo za to.Rouver v podstatě napsal vše a dosti barvitě.Já jsem fungoval jako fotograf celé expedice tak dodám obrazový materiál bez komentáře.
Naposledy upravil(a) Lád'a P dne 11 bře 2008 21:49, celkem upraveno 1 x.