CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Oficiální sraz LR fóra - Highland Meeting 19.-21.5 2017 Jihlava
Právě je stř dub 26, 2017 07:04

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 120 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 26, 2008 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 24, 2006 18:09
Příspěvky: 8480
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jedním slovem parááááda. :Pohoda:

_________________
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 11:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 04, 2007 06:45
Příspěvky: 2722
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Jirkovy fotky z Rumunska jsou fantastické, to poježdění tam musí být nádherné - jen ta cesta tam mě odrazuje, ale asi je to jen klamání tělem, možná je to tam blíž, než se zdá :)

_________________
SI 86" (r. v. 1953) "Jekyll" -- SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC (r. v. 1966) "Robur"

Born (to be) Wild -- http://www.facebook.com/born.wild.cz -- Trika, samolepky, hrnky, LR pohádky, LR omalovánky.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 21:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1487
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Ta příroda je krásná,musí to být nádhera.Jen mě odrazuje ten směr na východ...Vyvolává ve mě podivné pocity...


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 22:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 29, 2006 18:40
Příspěvky: 2861
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Ono jde spíš o to, že se tam dá "legálně" zajezdit v přírodě (zatím)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 31, 2008 22:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1487
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Zkusím to překousnout,jel bych
Ale tenhle rok už to vzhledem ke spoustě akcí neklapne..
k.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Romale
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 08:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Příspěvky: 2721
Bydliště: Praha
Taky jsem to vzdal. Posledně jsme se na tom sice v Bělči domlouvali, ale už to časově nemám šanci zvládnout.

_________________
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 20:24 
Offline

Registrován: stř čer 04, 2008 20:07
Příspěvky: 5
Citace:
12) jel jsem také na původních anglických značkách, vybaven MOT, V5C a českým povinným ručením, sjednaným před cestou - nikde žádný problém, ani na našich tehdy ještě předschengenských hranicích.
Ahoj Landroveristi, rád bych se Vás zeptal na detaily této dovozní administrativy. V létě mě čeká pobyt v Anglii a protože mě napadlo spojit příjemné s užitečným, tak bych si rád přivezl "po ose" nějaké "víkendové" přibližovadlo. Neumím kouzlit s přihlášením RHD auta, takže bude muset být do roku 1983 (veteránské RZ).

Chápu to správně, že abych s autem mohl od majitele vyjet musím mít kupní smlouvu, auto musí mít platnou MOT a road tax? Žádné odhlášení a výdej exportních RZ se v UK nekoná? Dělá se plná moc pro pozdější přihlášení na mě podobně jako v ČR? Vyčetl jsem, že "insurance" (pojištění) není v UK potřebné - je to pravda? Nahrazení povinným ručením z ČR zní jako rozumná možnost, i když se pak stejně bude muset měnit kvůli veteránským RZ, že? A poslední... :) Co je to V5C? Díky moc předem.

btw: Zatím mám dva favority - LR SIII (rád bych LWB, ale vídám jich na prodej tuze málo) nebo MG Midget (chromáček). Nerad bych do toho dával se vším všudy (dovoz a nejrůznější poplatky) více než 2000?. Podle cen na autotrader.co.uk bych se mohl vlézt do 1500? za vůz a zbytek by padl právě na dopravu atd... je to podle Vašich zkušeností reálné?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 04, 2008 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
to je spousta otázek a na většinu z nich jistě odpoví povolaní, já vím jen tolik, že V5C je registration certificate, neboli technický průkaz


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 26, 2007 22:48
Příspěvky: 1674
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Ahoj, je zde spousta povolanějších, ale není to takový problém i právník to zvládl :).
Musíš mít papíry od auta (V5C nebo ještě jeden typ) - to Ti dá původní majitel, platnou technickou MOT, zaplacenou pojistku na cestu (www.tempcover.com), dost tabáku a oleje na cestu no a pak už jenom jedeš.

Doporučuji Ti si udělat s autem výlet po UK než to hnát rovnou domů.

Náklady už záleží na Tobě. Odtah mě osobně vyšel na cca 20.000,-- Kč (jel jsem z Belgie) po ose jsem jezdil jenom v UK. Kluci to nějak uměj i přes kamiony, to už se někdo určitě ozve.

H.

_________________
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 11:42 
Offline

Registrován: stř čer 04, 2008 20:07
Příspěvky: 5
Zatím díky za info... právníkovy zápisky z cesty už jsem v rámci přípravy přečetl. Odtah neřeším, doufám že auto vydrží v pojízdném stavu až do Prahy do garáže. Pokud ne, měl bych mít doprovodné vozidlo z ČR (kterým tam původně přijedu) a svoje zkušenosti pouličního opraváře. :lol: Varianta tam letět a zpět jet "dědkem" je sice taky ve hře, ale zatím nevyhrává, protože se stejně ještě před koupí budu potřebovat v UK pohybovat.

Spíš se bojím úřadů - mám z nich hrůzu i v ČR, natož kdekoliv jinde. :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: dovoz
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 13:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Příspěvky: 2721
Bydliště: Praha
Odhlášení v UK se děje tím, že podepíšeš jako nový majitel příslušný chlívek ve V5C, ten se odtrhne a původní majitel ho pošle na UK registr motorových vozidel. Smlouva nebo faktura je dobrá, samozřejmě MOT (potvrzení o technické způsobilosti vozidla) je nutné. Otaxováno bys měl mít vozidlo od roku 1973 po současnost (v UK je hranice veteránů o 10 let starší než u nás). Povinné ručení + zelenou kartu je skutečně dobré sjednat předem u nás (pouze na nezbytně nutnou dobu), při posledním nákupu jsem neměl tu možnost a tak mi to prodávající sjednal v UK a dostal jsem pouze faxovou kopii pojistky, což policajti v ČR moc neberou (zastavili mě kousek před Prahou a hádal jsem se s nimi 20 minut, než nakonec kapitulovali a pustili mě - nikdo z nich neuměl anglicky a očividně si s anglickými papíry nevěděli rady).
2000 liber na MG v chromu je dost málo, to bude strašná plečka, která se nevyplatí, pokud si to neumíš zrestaurovat sám. SIII za dvojku by mohla být slušná, ale pozor, každé auto na fotce vypadá vždy daleko lépe, než v reálu. LWB bývají dokonce levnější než SWB, ale náklady na opravy a údržbu jsou daleko vyšší. Viděl jsem nedávno totálně zrestaurovaný Station Wagon LWB 109" SII a ten, kdo ho dělal říkal, že je stím dvakrát tolik práce než třeba s 88" SWB hardtopem.
Co se převozu týče, levně vychází trajekt Norfolk Line Dover - Dunkerque, ale dej si bacha, zpáteční lístky jsou za určitých podmínek závislých na době, za jakou se jakoby hodláš vrátit, levnější, než single. Někdy se nechá koupit třeba 24h return za cca 25 liber, zatímco single vyjde na 80. Chce to nemít línou hubu a zeptat se. Jinak na dědkovi jsem zatím neměl poruchu, která by způsobila, že bych nedojel do cíle cesty. Jedna cesta by tě neměla stát včetně trajektu víc než 10 tisíc Kč, ale doporučuji neodkládat koupi až na konec pobytu. Na ostrvech je prima poježdění po venkově a navíc můžeš vychytat dost problémů, dokud jsi v zemi, kde je nejvíc náhradních dílů k dispozici.

_________________
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 14:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 26, 2007 22:48
Příspěvky: 1674
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
co se týče té pojistky, tak sjednat si převozní pojištění u nás je dost problém - tedy aspoň podle informací od mého makléře, co mi dělá pojištění. Jmenuje se to přeshraniční pojištění a je to opruz a dělá to snad jenom jedna pojišťovna. Ten www.tempcover.com Ti přijde vše emailem a naši policajti ať si trhnou hnátou, kdyby se učili anglicky, neseděli by tu jako kráva :)

H.

_________________
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: dovoz
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 19:42 
Offline

Registrován: stř čer 04, 2008 20:07
Příspěvky: 5
Děkuji moc Neklane... naprosto vyčerpávající. U toho MG jsou opravdu levnější ty novější "plasťáci", ale vzhledově jasně vedou ty starší ročníky.

Ještě budou velká muka, co si nakonec vybrat. Práce na tom se nebojim, mám to jako relaxaci. Nová přibližovadla jezdí do servisu, stará rozebírám (a občas i dám dohromady) sám. :) Určitě se pak pochlubím nějakou fotkou z dovozu.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: pojistka
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Příspěvky: 2721
Bydliště: Praha
Citace:
co se týče té pojistky, tak sjednat si převozní pojištění u nás je dost problém - tedy aspoň podle informací od mého makléře, co mi dělá pojištění. Jmenuje se to přeshraniční pojištění a je to opruz a dělá to snad jenom jedna pojišťovna. Ten www.tempcover.com Ti přijde vše emailem a naši policajti ať si trhnou hnátou, kdyby se učili anglicky, neseděli by tu jako kráva :)

H.
Když jsem si vezl dědka, tak jsem si nechal vystavit fiktivní fakturu od prodávajícího a nafaxovat V5C a MOT ještě před tím, než jsem se vůbec jel na auto podívat a koupit si ho. Na základě toho mi normálně Česká pojišťovna vystavila povinné ručení a zelenou kartu. Do kolonky spz nenapsala tu anglickou, se kterou jsem jel, ale místo ní tam bylo "čeká spz".

_________________
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 05, 2008 21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 06, 2007 20:40
Příspěvky: 9853
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Ale podle informací co jsem dostal já (a že jsem byl hodně neodbytnej :lol: ) takto uzavřené pojištění neplatí. I anglický polda mi řekl, že pokud bych mu s anglickou registrací předložil české pojištění, nebude platit.

_________________
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 06, 2008 07:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 26, 2007 22:48
Příspěvky: 1674
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Citace:
Ale podle informací co jsem dostal já (a že jsem byl hodně neodbytnej :lol: ) takto uzavřené pojištění neplatí. I anglický polda mi řekl, že pokud bych mu s anglickou registrací předložil české pojištění, nebude platit.
totéž mi potvrdil můj makléř. Že to sice podobně vystavit může, ale bojí se, že to nebude platné. Na dovoz je prý to "přeshraniční" či jak se to jmenuje a to je oser.

_________________
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: pojistka
PříspěvekNapsal: ned čer 08, 2008 21:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:30
Příspěvky: 2721
Bydliště: Praha
tak to děkuji za info, příště už to nebudu zkoušet - zatím mi to prošlo, to povinné ručení na SIIA mi tehdy vystavili na rok a do dnes na něj jezdím. Vlastně je to z mého pohledu prozatím asi jedno, protože kdo ví, kdy si pojedu pro dalšího Landyho, když mám teď dva rozdělané...

_________________
1979 S3 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8, 2016 Discovery 4 SDV6


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 06, 2007 20:40
Příspěvky: 9853
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
No není to sice úplně dědek, ale 19 let už není zrovna nejmíň :? Stav odpovídal stáří, ale s ''Milkou'' se to nedalo rovnat, auto zjevně nezažilo vážnější Offroad.


Přílohy:
Ryan.JPG
Ryan.JPG [ 36.78 KiB | Zobrazeno 2907 x ]
110.JPG
110.JPG [ 46.86 KiB | Zobrazeno 2919 x ]
Craddock.JPG
Craddock.JPG [ 90.34 KiB | Zobrazeno 2932 x ]

_________________
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 11:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 06, 2007 20:40
Příspěvky: 9853
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Postupem času přibývalo dílů, chvílema to vypadalo, že už se tam nic nevejde, ale nakonec se tam všechno vešlo, teda něco muselo být už venku :lol:


Přílohy:
monument.JPG
monument.JPG [ 57.67 KiB | Zobrazeno 2912 x ]
Norfolk.JPG
Norfolk.JPG [ 65.73 KiB | Zobrazeno 2918 x ]

_________________
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 13:31 
Offline

Registrován: stř čer 04, 2008 20:07
Příspěvky: 5
Paráda... podobné výletu miluju. :) Akorát co teď s ním? Když je to (jestli správně počítám) 1989? Budeš ho předělávat na LHD? Já bych totiž Defíka 110 možná raději, než tu SIII LWB (přeci jen bych ho měl hlavně do terénu a těch Sérií už je mi skoro líto, i když vím, že právě pro tohle byly vyrobeny).


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 120 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz