Už jme tady
Napsal: 23 led 2008 21:12
Tak jsme konečně dorazili s Bílou Paní domů
Cesta byla vzhledem k mému zdravotnímu stavu a počtem poruch dost divoká.Začalo to už asi 20 mil od Bristolu po prvním natankování už motor nenaskočil.Jak už psal Rover,nalil jsem do horizontálních karburátorů chybějící olej(ne benzín) a chytla na první ťuknutí.Další problém byl se spotřebou oleje,poté co začaly za jízdy cvkat hydraulická zdvihátka ventilů bylo jasno,měrka neukázala nic.Tak jsme do ní nakonec za těch cca 900mil nalili přes 30 litrů motorového oleje
V Doveru po otevření závory u lodních lístků Bílá Paní opět nenastartovala,ochotní pánové z obsluhy nás odtlačili stranou a sehnali nám šroubovák.Nebyl odtrh na kladívku rozdělovače a byly zoxidované kontakty na víčku.Povedlo se.Ten odtrh jsem musel udělat ještě několikrát v Německu,protože nebyla ničím namazaná vačka rozdělovače a třecí plastová část kladívka se postupně obrušovala.
Jinak jak už psal Rover-dveře řidiče zamčeny,topení netopilo-teda nešel větrák a proto netopilo.A foukal studený vzduch na nohy.
Jinak ale svezení úžasné,to se nedá popsat jak sedí,péruje,řízení,brzdy vše funguje s neskutečnou lehkostí.Motor V8 o obsahu 6750 nemá žádný problém se zrychlením i do prudkých táhlých kopců.Jeli jsme pohodovou jízdu kolem 60-70mph při spotřebě cca 18l vysokoktanového benzínu.Takže to odpovídá prospektů fy.RR kde píšou "spotřeba přiměřená" a slovům bývalého majitele který řekl že je "terrible"
Cesta byla vzhledem k mému zdravotnímu stavu a počtem poruch dost divoká.Začalo to už asi 20 mil od Bristolu po prvním natankování už motor nenaskočil.Jak už psal Rover,nalil jsem do horizontálních karburátorů chybějící olej(ne benzín) a chytla na první ťuknutí.Další problém byl se spotřebou oleje,poté co začaly za jízdy cvkat hydraulická zdvihátka ventilů bylo jasno,měrka neukázala nic.Tak jsme do ní nakonec za těch cca 900mil nalili přes 30 litrů motorového oleje
V Doveru po otevření závory u lodních lístků Bílá Paní opět nenastartovala,ochotní pánové z obsluhy nás odtlačili stranou a sehnali nám šroubovák.Nebyl odtrh na kladívku rozdělovače a byly zoxidované kontakty na víčku.Povedlo se.Ten odtrh jsem musel udělat ještě několikrát v Německu,protože nebyla ničím namazaná vačka rozdělovače a třecí plastová část kladívka se postupně obrušovala.
Jinak jak už psal Rover-dveře řidiče zamčeny,topení netopilo-teda nešel větrák a proto netopilo.A foukal studený vzduch na nohy.
Jinak ale svezení úžasné,to se nedá popsat jak sedí,péruje,řízení,brzdy vše funguje s neskutečnou lehkostí.Motor V8 o obsahu 6750 nemá žádný problém se zrychlením i do prudkých táhlých kopců.Jeli jsme pohodovou jízdu kolem 60-70mph při spotřebě cca 18l vysokoktanového benzínu.Takže to odpovídá prospektů fy.RR kde píšou "spotřeba přiměřená" a slovům bývalého majitele který řekl že je "terrible"