LR 88 SIII - Koprivak
Moderátor: Rover
LR 88 SIII - Koprivak
Tak jsem se rizenim osudu stal majitelem Serie.
Urcite neni malo tech, kteri by netouzili po Serii. Nekteri opravdu zapaleni pote hledaji a cekaji na tu spravnou prilezitost. Ja se musim otevrene priznat, ze jsem nikdy mezi inkriminovanou skupinu nepatril - Serie si tak nejak nasla me.
Vse zacalo vloni na zacatku leta nenapadnou cestou pro nahradni dily na mou krabici (Volvo 740, pro mistni komunitu “brichoplaz”, pripadne take “zadohrab”) k jednomu clenu Volvoklubu. Mezi dvema darci organu jiz zminovane svedske automobilky mu na zahrade nekolik let uspesne zarustal do kopriv Land Rover 88 series III. V danou dobu jsme jej s vdekem pouzili jako vesak na svrsky.
Do onech koncin jsem se pak vratil jeste nekolikrat, ze zminovaneho volvare se postupne stal kamarad, pricemz jsem pri kazde dalsi navsteve se vzrustajicim zajmem obchazel tu do hliny zarustajici “vec”. Nakonec slovo dalo slovo a ja se na Silvestra roku 2015 stal jejim majitelem.
Serii jsem pracovne pojmenoval dle mista nalezu “Koprivak”. Jedna se o verzi z beznzinovym 2 ¼ litrovym motorem, RHD, rok vyroby neznamy. Auto je stale na platnych britskych papirech, ktere se vsak zatim nepodarilo dohledat, MOT je samozrejme propadla. Puvodne s nim majitel dojel po vlastni ose z Anglie.
Toliko na uvod.
Rad bych “Koprivaka” uvedl do provozuschopneho a zaroven pokud mozno puvodniho stavu, proto bych rad pozadal mistni osazenstvo o nekolik rad:
1.Existuje nejake jednoznacne voditko podle ktereho se dopidit roku vyroby? Me pokusy z brouzdani po webech selhaly, nebot dle informaci ziskanych z internetu na zaklade registracni znacky by se melo jednat o rok vyroby 1981, coz neodpovida vyrobnimu stitku, ktery uvadi Chassis No. 90353045A. Ten ukazuje, ze by se melo jednat o vuz vyrobeny mezi lety 1972 az 1979. Nemuze byt onen rozdil zpusobeny tim, ze Koprivak opustil Solihull jako CKD? Lze se dopidit, kdy a kde ho kdo nakonec smontoval?
2.Co na auto nepatri cize co je potreba odstranit nebo naopak doplnit? Je mi jasne, ze rozhodne nejsou puvodni kola na kterych v soucasne dobe stoji a ktera zasadne degraduji moznosti v jizde po cemkoliv jinem, nez po asfaltu. Nenasla by se u nekoho z vas sada original 16-ti palcovych disku? Mel by pripadne nekdo zajem o stavajici disky?
3.Na co si dat pri oziveni pozor? Serie stala cca 6 let na miste, prozatim jsem v sobe nenasel odvahu pokusit se o start. Zatim jsem pouze opravil kabelaz, kterou prekousaly kuny a mysi a nechal zrepasovat predni kardanku, ktera lezela demontovana v kabine (vymena obou krizaku a drazkove hridele).
4.Jak dostat Koprivaka na znacky, tedy legalizovat? Puvodni UK papiry se nam bohuzel nepodarilo dohledat. Zadat o duplikat je pomerne problematicke, nebot dle infci uvedenych na formulari V62 musi mit zadatel (majitel na nehoz je vuz v Britanii registrovan) britskou adresu. Ma nekdo zkusenosti s “British Heritage Trust” a akceptaci jimi vydaneho”Heritage Certificate” ? Predpokladam, ze na klasicke “bile” znacky se mi ho asi dostat nepodari, v uvahu tedy prichazi pouze ty veteranske. Vi nekdo, na koho se v tomto pripade obratit?
Predem diky za info.
Urcite neni malo tech, kteri by netouzili po Serii. Nekteri opravdu zapaleni pote hledaji a cekaji na tu spravnou prilezitost. Ja se musim otevrene priznat, ze jsem nikdy mezi inkriminovanou skupinu nepatril - Serie si tak nejak nasla me.
Vse zacalo vloni na zacatku leta nenapadnou cestou pro nahradni dily na mou krabici (Volvo 740, pro mistni komunitu “brichoplaz”, pripadne take “zadohrab”) k jednomu clenu Volvoklubu. Mezi dvema darci organu jiz zminovane svedske automobilky mu na zahrade nekolik let uspesne zarustal do kopriv Land Rover 88 series III. V danou dobu jsme jej s vdekem pouzili jako vesak na svrsky.
Do onech koncin jsem se pak vratil jeste nekolikrat, ze zminovaneho volvare se postupne stal kamarad, pricemz jsem pri kazde dalsi navsteve se vzrustajicim zajmem obchazel tu do hliny zarustajici “vec”. Nakonec slovo dalo slovo a ja se na Silvestra roku 2015 stal jejim majitelem.
Serii jsem pracovne pojmenoval dle mista nalezu “Koprivak”. Jedna se o verzi z beznzinovym 2 ¼ litrovym motorem, RHD, rok vyroby neznamy. Auto je stale na platnych britskych papirech, ktere se vsak zatim nepodarilo dohledat, MOT je samozrejme propadla. Puvodne s nim majitel dojel po vlastni ose z Anglie.
Toliko na uvod.
Rad bych “Koprivaka” uvedl do provozuschopneho a zaroven pokud mozno puvodniho stavu, proto bych rad pozadal mistni osazenstvo o nekolik rad:
1.Existuje nejake jednoznacne voditko podle ktereho se dopidit roku vyroby? Me pokusy z brouzdani po webech selhaly, nebot dle informaci ziskanych z internetu na zaklade registracni znacky by se melo jednat o rok vyroby 1981, coz neodpovida vyrobnimu stitku, ktery uvadi Chassis No. 90353045A. Ten ukazuje, ze by se melo jednat o vuz vyrobeny mezi lety 1972 az 1979. Nemuze byt onen rozdil zpusobeny tim, ze Koprivak opustil Solihull jako CKD? Lze se dopidit, kdy a kde ho kdo nakonec smontoval?
2.Co na auto nepatri cize co je potreba odstranit nebo naopak doplnit? Je mi jasne, ze rozhodne nejsou puvodni kola na kterych v soucasne dobe stoji a ktera zasadne degraduji moznosti v jizde po cemkoliv jinem, nez po asfaltu. Nenasla by se u nekoho z vas sada original 16-ti palcovych disku? Mel by pripadne nekdo zajem o stavajici disky?
3.Na co si dat pri oziveni pozor? Serie stala cca 6 let na miste, prozatim jsem v sobe nenasel odvahu pokusit se o start. Zatim jsem pouze opravil kabelaz, kterou prekousaly kuny a mysi a nechal zrepasovat predni kardanku, ktera lezela demontovana v kabine (vymena obou krizaku a drazkove hridele).
4.Jak dostat Koprivaka na znacky, tedy legalizovat? Puvodni UK papiry se nam bohuzel nepodarilo dohledat. Zadat o duplikat je pomerne problematicke, nebot dle infci uvedenych na formulari V62 musi mit zadatel (majitel na nehoz je vuz v Britanii registrovan) britskou adresu. Ma nekdo zkusenosti s “British Heritage Trust” a akceptaci jimi vydaneho”Heritage Certificate” ? Predpokladam, ze na klasicke “bile” znacky se mi ho asi dostat nepodari, v uvahu tedy prichazi pouze ty veteranske. Vi nekdo, na koho se v tomto pripade obratit?
Predem diky za info.
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Gratuluju ke Kopřivákovi!Zajímavé jak to někdy osud nachystá
Dle mých informací byla registrována v pondělí 5.10.1981 v Coventery
TAX je propadlá od 1.11.2009
MOT nemá od 2.4.2010
Co se týče zprovoznění,neboj se toho,chce to vypustit starý benzín z nádrže,nalít nový,vyčistit odkalovací skleničku a karburátor a směle vezmi za klíček!Pak samozřejmě výměna oleje,kouknout na svíčky,rozdělovač atd atd...
Co se týče registrace na veteránské značky,nevidím v tom problém,pokud chybí původní doklady stačí kupní smlouva od původního majitele.Pokud by jsi chtěl,umíme s tím pomoci u nás v LRSC.CZ
Na registraci na běžné značky zapomeň,tam to bez původních dokladů nejde.Za určitých okolností lze získat duplikát V5C od DVLA ale je to dost složité,další postup na úřadech a STK,Dekře je i tak dost komplikovaný a nákladný.
k.
Dle mých informací byla registrována v pondělí 5.10.1981 v Coventery
TAX je propadlá od 1.11.2009
MOT nemá od 2.4.2010
Co se týče zprovoznění,neboj se toho,chce to vypustit starý benzín z nádrže,nalít nový,vyčistit odkalovací skleničku a karburátor a směle vezmi za klíček!Pak samozřejmě výměna oleje,kouknout na svíčky,rozdělovač atd atd...
Co se týče registrace na veteránské značky,nevidím v tom problém,pokud chybí původní doklady stačí kupní smlouva od původního majitele.Pokud by jsi chtěl,umíme s tím pomoci u nás v LRSC.CZ
Na registraci na běžné značky zapomeň,tam to bez původních dokladů nejde.Za určitých okolností lze získat duplikát V5C od DVLA ale je to dost složité,další postup na úřadech a STK,Dekře je i tak dost komplikovaný a nákladný.
k.
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Gratuluji, pěkně Kopřivák vypadá.
Co se týče veteránských papírů je zde LRSC, tedy Land Rover Series Club a obrátit se můžeš na mě. Odkud jsi?
Co se týče veteránských papírů je zde LRSC, tedy Land Rover Series Club a obrátit se můžeš na mě. Odkud jsi?
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Gratuluju k pořízení stroje, mimo těch všelijakých nápisů a plecháčů z Disco vypadá dobře - i ty dobové rychlé pruhy na bocích jsou super. Rozhodně je zajímavá ta jedna chybějící luftovací klapka v bulkheadu, to je určitě odlišovací prvek, který bych na takovém autě chtěl nechat, byť to není standardní (a v létě moc praktické). Mám rád auta, která jsou něčím jiná.
Ať se povede brzy auto rozjezdit a dělá jen radost
Ať se povede brzy auto rozjezdit a dělá jen radost
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Dekuji vsem za reakce.
Vycistil jsem palivove vedeni (mimochodem takhle pekelny pristup ke sklenicce a pumpe jsem uz dlouho nevidel), osadil nove zapalovaci kabely (znalci prominou, sahl jsem po nahrade ze Skody Favorit), pokusil se otocit klickem.... a ono nic. Nastesti problem vyresil lehky poklep na solenoid, kteryzto jsem ke svemu udivu nalezl mimo starter na prave strane kousek za baterkou - clovek se holt uci cely zivot
Abych se dostal k veci: A PRECE SE TOCI !!!
Uprimne me velmi prijemne prekvapilo, jaky ma motor klidny a vyrovnany chod - doslova sepot kvetin. Tedy az na lozisko k vodni pumpe, ktere evidentne kraci k Charonovu privozu.
Ted uz zbyva namontovat predni kardanku a pockat, az se setmi, abych zbytecne neprovokoval organy
Pri pojizdeni po dvorku jsem narazil na neco, co bych rad, aby mi nekdo potvrdil/vyvratil. Je normalni, ze musim vsechny kvalty krome zpatecky hledat jak u stare Avie? Zkratka najit jednicku je doslova ocistec.
Poznamka k registraci:
Omlouvam se za to nevyplnene bydliste, nejak jsem ho pri registraci prehledl. Jsem z Turnova, coz je jak koukam trosku mimo dosah mistni "dedkovske" komunity. Ale i pres to, pokud jste schopni a ochotni pomoci pri registraci, budu samozrejme rad. Veteranske papiry jsem doposud nikdy neresil, neb vsechny veterany ktere jsem mel/mam meli/maji klasicke bile znacky. V totmo pripade nepruchodnost zapisu do klasickeho registru chapu uz jen kvuli RHD.
Co se dalsi existence koprivaka tyce, krom malych uprav mam v umyslu ho zachovat jak je. S renovacemi mam sve trpke zkusenosti a mit auto rozdelane 10 let v garazi neni mym cilem.
Zadna puritanska ocista od vseho nepuvodniho se tedy konat nebude, pouze bych rad nahradil mnou drive popisovana a zde po zasluze kritizovana kola necim puvodnim. Zkousim to tedy znovu - nema nekdo zajem o stavajici 16" plechace? Nelezi nekomu nevyuzita sada puvodnich disku?
Vycistil jsem palivove vedeni (mimochodem takhle pekelny pristup ke sklenicce a pumpe jsem uz dlouho nevidel), osadil nove zapalovaci kabely (znalci prominou, sahl jsem po nahrade ze Skody Favorit), pokusil se otocit klickem.... a ono nic. Nastesti problem vyresil lehky poklep na solenoid, kteryzto jsem ke svemu udivu nalezl mimo starter na prave strane kousek za baterkou - clovek se holt uci cely zivot
Abych se dostal k veci: A PRECE SE TOCI !!!
Uprimne me velmi prijemne prekvapilo, jaky ma motor klidny a vyrovnany chod - doslova sepot kvetin. Tedy az na lozisko k vodni pumpe, ktere evidentne kraci k Charonovu privozu.
Ted uz zbyva namontovat predni kardanku a pockat, az se setmi, abych zbytecne neprovokoval organy
Pri pojizdeni po dvorku jsem narazil na neco, co bych rad, aby mi nekdo potvrdil/vyvratil. Je normalni, ze musim vsechny kvalty krome zpatecky hledat jak u stare Avie? Zkratka najit jednicku je doslova ocistec.
Poznamka k registraci:
Omlouvam se za to nevyplnene bydliste, nejak jsem ho pri registraci prehledl. Jsem z Turnova, coz je jak koukam trosku mimo dosah mistni "dedkovske" komunity. Ale i pres to, pokud jste schopni a ochotni pomoci pri registraci, budu samozrejme rad. Veteranske papiry jsem doposud nikdy neresil, neb vsechny veterany ktere jsem mel/mam meli/maji klasicke bile znacky. V totmo pripade nepruchodnost zapisu do klasickeho registru chapu uz jen kvuli RHD.
Co se dalsi existence koprivaka tyce, krom malych uprav mam v umyslu ho zachovat jak je. S renovacemi mam sve trpke zkusenosti a mit auto rozdelane 10 let v garazi neni mym cilem.
Zadna puritanska ocista od vseho nepuvodniho se tedy konat nebude, pouze bych rad nahradil mnou drive popisovana a zde po zasluze kritizovana kola necim puvodnim. Zkousim to tedy znovu - nema nekdo zajem o stavajici 16" plechace? Nelezi nekomu nevyuzita sada puvodnich disku?
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: 02 kvě 2014 17:00
- tel.: 604512740
- auto: Defender 110SW
- Bydliště: Hodkovice nad Mohelkou
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Konečně někdo postižený,kdo nebydlí na druhé straně republiky .Také gratuluji k nádhernému dědkovi.Hódně závidím a gratuluji k rozhodnutí nechat na něm "patinu".
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Gratulace k přírůstku!!!! Turnov je kousek a je tam krásně.
Mně by ty ráfky ani nevadily, v Anglii na těchto kolech jezdí spousta Series LR, dal bych akorát větší gumy ale ráfky bych nechal pokud ho chceš nechat v "British look".
Mně by ty ráfky ani nevadily, v Anglii na těchto kolech jezdí spousta Series LR, dal bych akorát větší gumy ale ráfky bych nechal pokud ho chceš nechat v "British look".
Country boy...
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Ivane ?? Co to čtu, od tebe? Ty kola na Series vypadají opravdu strašně !! To už raději Mangelsy...Rover píše:Gratulace k přírůstku!!!! Turnov je kousek a je tam krásně.
Mně by ty ráfky ani nevadily, v Anglii na těchto kolech jezdí spousta Series LR, dal bych akorát větší gumy ale ráfky bych nechal pokud ho chceš nechat v "British look".
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: LR 88 SIII - Koprivak
ale ty kola se opravdu k nápisům ONE LIFE LIVE IT a hrananatým světýlkům nad oknem hodí... Dotváří to ten styl...
Country boy...
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Kdyby jsi chtěl, vyměním ti ty disky za originální Defenderovské bílé které se nejvíc blíží originál vzhledu, viz [url]http://bespoke_cars.esellution.co.uk/media/bespoke_cars/products/152/52b03fea59964-Steel.jpg[/url]
Gratulace, ať ti Kopřivák dělá radost .
Gratulace, ať ti Kopřivák dělá radost .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
A já vyměním Defenderové od Vency za originální na Sérii
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: LR 88 SIII - Koprivak
A já komukoliv prodám originální na Sérii
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
A můžu je k Vencovi v pondělí doručit...eliott píše:A já vyměním Defenderové od Vency za originální na Sérii
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: LR 88 SIII - Koprivak
VencaZE píše:Kdyby jsi chtěl, vyměním ti ty disky za originální Defenderovské bílé které se nejvíc blíží originál vzhledu, viz [url]http://bespoke_cars.esellution.co.uk/media/bespoke_cars/products/152/52b03fea59964-Steel.jpg[/url]
Gratulace, ať ti Kopřivák dělá radost .
Vyborne, trosku mi to pripomina pohadku "Jak starecek menil az vymenil"eliott píše:A já vyměním Defenderové od Vency za originální na Sérii
Zbyva pouze dohodnout kdy a kde.
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Jsem ze západních čech.. Ale bude se to tedy odvíjet od toho, jestli se dohodneme s Eliottem.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Ciste pro pripad, ze by dohoda nevysla, vzal bych od Tebe ty Defendrovske - bude to porad lepsi nez to, co tam je tedVencaZE píše:Jsem ze západních čech.. Ale bude se to tedy odvíjet od toho, jestli se dohodneme s Eliottem.
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Bez těch kol to ale už nebude ten správný "British offroad gangsta" styl...
Country boy...
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Fotka pro vás oba, jak vypadají 4 kusy, pátá rezerva je skoro bez koroze. A teď už tomu nechám volný průběh .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Tak ty moje jsou některé i lepší
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: LR 88 SIII - Koprivak
Diky za nabidky,eliott píše:Tak ty moje jsou některé i lepší
jak jsem psal, pokud se dohodnete, preferuji originaly. Pokud ne, vezmu za vdek i temi na Defa - nechavam tomu tedy volny prubeh.
Jeste dotaz, nemate nekdo nahodou na prodej kouli na radici paku? Ta hruza co tam je se mi opira o palubku
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9