Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
Moderátor: Rover
Re: Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
kupovat n. díly tzv. Náhrada, tak to jsou vesměs vyhozený peníze , pak je tzv. OEM, tam je to loteríe, někdy je to Ok,někdy šunt, téměř zaručená kvalita je orig. díly Land Rover, ale má to jednu nevýhodu -cenu, prakticky stejné jako na zn. Toyota ,která je považována že má hodně drahý náhradní díly,
Re: Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
Originál díly Land Rover by byly sice nejlepší,ale už toho moc v nabídce na Series není...nehledě na to,že zrovna třeba ty spojkové válečky by byly asi stejně TRW Lucas přebalené do krabičky a vydávány za Genuine za trojnásobnou cenu...
OEM kvalita je OK a do tisícovky za hlavní spojkový válec mi to vůbec nepřijde drahé.
OEM kvalita je OK a do tisícovky za hlavní spojkový válec mi to vůbec nepřijde drahé.
Re: Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
Dakujem Kryten este raz, je to dobra a jednoduchsia cesta, uz je vonku mrcha. Robil som to sam, takze na tie kontry som si musel robit rozne udelatka a co vam budem hovorit, z tych 8 srobov som musel asi polovicu urezat karboskou, predsa len 35 rokov stara 10 sroub sa nemusi dat povolit - zo strany podbehu boli zhrdzavene do gulata... Tym ze som nemal partaka, tak mi to trvalo asi trikrat dlhsie, nevadi. Valec je v prdeli, ako si vravel tak struna je asi rozpadnuta lebo piest je v zatlacenej polohe. Este sa mi ho podarilo zatlacit uplne nadoraz, valec som vycistil a premazal, ale ani kompresor 3 atmosfery ho nevytlacil von aby som videl jak to vnutri vyzera.
Davam fotky, ak by to niekomu mohlo v buducnosti pomoct, pre ucely vyhladavania na fore " vymena spojkoveho valce ":
Davam fotky, ak by to niekomu mohlo v buducnosti pomoct, pre ucely vyhladavania na fore " vymena spojkoveho valce ":
- Přílohy
-
- DSC_1961.JPG (97.02 KiB) Zobrazeno 2993 x
-
- DSC_1962.JPG (110.82 KiB) Zobrazeno 2993 x
-
- DSC_1963.JPG (128.18 KiB) Zobrazeno 2993 x
Konečne mám skutočný dôvod vlastniť 4x4! www.savolax.se
Re: Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
Pani specialisti, vidim ze bez vas si neporadim. Dnes som vymenil spojkovy hlavny cylinder za novy. Pedal aj tlacnu tycinku som nastavil podla manualu. Vyskusal som ci vytlaca kvapalinu kym som napojil trubku, vytlaca. Po napojeni hydraulickej trubky sa pri stlacani spojky ale nic nedeje. Myslel som ze je to zavzdusnene. Ked som ale povolil odvzdusnovak na pomocnom cylindri pri spojke, tak z neho ziadna kvapalina nevyteka, a to som pumpoval s pedalom velice usilovne. Hladina v nadrzke sa ani nepohla. Zial, nepodarilo sa mi zatial uvolnit holender na pomocnom cylindri aby som zistil ci bude kvapalina vytekat tade. Ta 13-ka je strhnuta a pristup je tam velice mizerny aby som mohol pouzit blicky. Co myslite, moze byt ucpana ta hydraulicka trubka? A keby bola, dal by sa pedal tak lahko stlacat az na podlahu? Mate radu jak uvolit ten holender ? Dakujem za akekolvek rady, lebo uz sa mi zle pozera na to nepojazdne auto.
Konečne mám skutočný dôvod vlastniť 4x4! www.savolax.se
Re: Vaše názory na kúpu SIII, rok 82
Tak hura, nakoniec som ho spojazdnil. Pumpoval som neunavne s pedalom az nakoniec z odvzdusnovaku vytiekol taky hnusny sajrajt a postupne som to cele preplachol kym nevytekala cista kapalina. Odvzdusnil som a spojka zabera, uz som aj pojazdil. Idem si nastudovat ako pouzivat tie rozne radiace paky.
Konečne mám skutočný dôvod vlastniť 4x4! www.savolax.se