Charles

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#21 Příspěvek od alberth » pon srp 08, 2016 12:47

zatim to vypada na zesileni podlepenim a prinytovani. prasklina v predni casti blatniku je v miste kde je upinak na predni kapotu, nejake sily tam jsou, lepidlo bude malo. svarovani, pajeni je moc destruktivni. jine napady se zatim neobjevily. v zadni casti blatniku je pak materialu na svarovani poskrovnu.

proc je pruzeni zamcene je videt zde... preci jen toho mista je dosti malo. pri te prilezitosti opravuji ulozeni praveho predniho kola, horni ulozeni ma vuli velikou. brzdy prosakuji snad by stacila vymena tesneni... ale objednat lze jen cely valecek... ale mozna spatne koukam.
Přílohy
WP_20160806_09_46_38_Pro(3).jpg
WP_20160806_09_46_38_Pro(3).jpg (294.12 KiB) Zobrazeno 1531 x

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles

#22 Příspěvek od Rover » pon srp 08, 2016 16:10

Co se týká toho blatníku tak by bylo asi lepší to neinvazivní řešeni. To vaření zanechá optické skody, i když to zase bude funkční. V angli by přes tomdali záplatu a přinýtovali.
S tím dorezem je to zajímavé jak je blízko. Jinak jsem si myslel že prosakujue olej do brzd z nápravy, brzdovka se neztrácela. Teda pokud se to nerozhýbalo jak se začalo jezdit.

Sada na opravu prasátek je třeba tady, ale nevím jaká kvalita.
http://www.johncraddockltd.co.uk/series ... e-set.html
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 780
Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Charles

#23 Příspěvek od Martin T » pon srp 08, 2016 16:37

Ano, v Anglii by to vyřešili třeba takto :-) :
Přílohy
or.jpg
or.jpg (142.07 KiB) Zobrazeno 1497 x

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles

#24 Příspěvek od Rover » pon srp 08, 2016 16:47

Krásná práce!!! :)
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1871
Registrován: stř lis 12, 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles

#25 Příspěvek od Zanzibar » pon srp 08, 2016 17:36

a takto ..... (Pampelišky "záplata")
Přílohy
záplata1.JPG
záplata1.JPG (124.08 KiB) Zobrazeno 1483 x
záplata2.JPG
záplata2.JPG (119.07 KiB) Zobrazeno 1483 x
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#26 Příspěvek od alberth » pon srp 08, 2016 18:31

parada. diky za inspiraci :)

KDB
Příspěvky: 424
Registrován: úte říj 27, 2009 20:25
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Charles

#27 Příspěvek od KDB » pon srp 08, 2016 19:03

Lepení bych nepodceňoval, pokud to bude podlepené v dostatečné ploše - lepí se celé karoserie.
Nýty budou vidět, ne ?

MadTom
Příspěvky: 8884
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Charles

#28 Příspěvek od MadTom » pon srp 08, 2016 19:08

Když to podlepíš kusem plechu a dobrrým lepidlem - existují i průhledná, a nebude to stačit, tak přenýtovat to můžeš vždycky. Akorát nevím, jestli se ti podaří takové záplaty jako jsou ty na obrázcích. Když použiješ duralový plech, ten plamenem před ohýbáním vyhřeješ, tak ti změkne a nechá se natvarovat bez popraskání. A po čase zase sám vytvrdne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#29 Příspěvek od alberth » pon srp 08, 2016 19:35

zesileni dam z vnitrni strany, mista je tam na to dost. tim ze si prava strana vice uzila, ma vice prohnuti nez asi vyjel pred 66ti lety :) na krase mu to ale neubralo. svarovani by to "srovnani" vyrovnalo, lepeni si nejsem jist, nytovani to jen pojisti, nebude jich treba moc, cast navic zakryje kapota.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles

#30 Příspěvek od Rover » pon srp 08, 2016 19:36

Přimlouval bych se za řešení lepením jak píše MadTom...
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 780
Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Charles

#31 Příspěvek od Martin T » pon srp 08, 2016 19:58

Moderní lepidla to určitě zvládnou a jak již je psáno výše, přinýtovat to můžeš vždy. Stejně jako Rover se přimlouvám za lepení. Sám mám blatníky slepené už víc než 10 let a stále drží.

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#32 Příspěvek od alberth » pon srp 08, 2016 20:19

Martin T píše:Moderní lepidla to určitě zvládnou a jak již je psáno výše, přinýtovat to můžeš vždy. Stejně jako Rover se přimlouvám za lepení. Sám mám blatníky slepené už víc než 10 let a stále drží.
10 let je dlouho... a vzpomenes si co to bylo za lepidlo ?

MadTom
Příspěvky: 8884
Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Charles

#33 Příspěvek od MadTom » pon srp 08, 2016 20:38

Když vezmu obyčejnej Mamut, co ho prodávají skoro všude, tak i v několik milimetrů tlusté vrstvě má pevnost tuším 20kg/cm2. Co jsme s tím lepili plasty na antény, tak to mělo jednu zásadní nevýhodu - rozebrat to prostě nešlo, i když se člověk hodně snažil. A více profi tmely budou podle mě držet víc, akorát budou náchylnější na přípravu povrchu, teplotu lepení a stáří tmelu. Osobně bych vzal Mamuta v jeho čiré verzi (průhledný), budeš mít méně problémů s tím, že je lepidlo někde ve spáře vidět. Akorát to chce vždy předem vymyslet, jak se věc složí a stáhne, nebo alespoň zmáčkne na začátku. Ony ty tmely jsou dost husté, aby se tím daly lepit lehké věci přímo na strop. Vem si na zkoušku dva kusy hliníku, tuba tmelu stojí asi 150Kč, k tomu dobrou vytlačovací pistoli a zkus si to. Ještě mě napadla VHB lepící páska, ale na nerovné věci by jsi se s tím asi nedomluvil, jak to přilepit na celé ploše naráz. A než dávat rovnou nýty, tak raději to udělat bez ostrých rohů, kde by se to mohlo míst snahu odlupovat, a nalepit to na větší ploše. Trošku problém může být v případném přelakování - chce to vyzkoušet, ale obecně to moc u tmelů nejde, nebo to stejně popraská.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 780
Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Charles

#34 Příspěvek od Martin T » pon srp 08, 2016 22:04

To si určitě nevzpomenu, ale od té doby jsou lepidla jistě lepší a když dodržíš technologický postup, tak to musí fungovat.

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#35 Příspěvek od alberth » ned srp 21, 2016 16:58

Saša trefně okomentovala... Charles dostal protézu.
Stav po očištění, protéza :wink: a umístěno. Už mám i vlepeno, jen nemám fotku.
Díky Všem za podněty... dostalo se na všechno vyjma vaření... lepidlo ( MAMUT, díky Tome za doporučení ) a mám tam nýtky.
mWP_20160819_18_21_33_Pro.jpg
mWP_20160819_18_19_59_Pro.jpg
Přílohy
mWP_20160818_20_30_20_Pro.jpg

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles

#36 Příspěvek od alberth » čtv zář 15, 2016 20:47

trochu jsme se posunuli... nové pružiny,tlumiče, nová koule na nejhorší straně, přetěsněný motor, repasovaný karburátor. Dostalo se i na originální zadní lavice odpovídající roku výroby včetně provedení potahového materiálu .. fotky nejsou nejnovější, jsme o kousek dál... jen by na nich nebylo vidět co se změnilo :)
Přílohy
mWP_20160915_17_38_13_Pro.jpg
mWP_20160905_19_35_18_Pro.jpg

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 780
Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Charles

#37 Příspěvek od Martin T » čtv zář 15, 2016 20:55

:yes

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles

#38 Příspěvek od Rover » čtv zář 15, 2016 20:59

Mám velkou radost!!! :yes
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

alberth
Příspěvky: 209
Registrován: ned bře 17, 2013 09:11

Re: Charles - konzervace

#39 Příspěvek od alberth » sob zář 17, 2016 14:42

Charles je až na drobné opravy v původním stavu s žádnou nebo povrchovou korozí. Potřeboval bych poradit čím zakonzervovat... často je lak na podvozku oprýskán a kov je bez koroze po té co jsem jej omyl ( viz foto níže... příčka pro zesílení rámu za motorem ). Můžu samozřejmě počkat až si podvozek Charles zakonzervuje sám,ale asi to bude trvat trochu déle, poněvadž mnohé části jsou přetěsněny a chvíli to zřejmě vydrží.

Nejraději bych to něčím zastříkal, ale tak ať to není barva a nebo se na to následně bude lepit prach.

Od Rovera mám zatím návrh na vosk https://granex.cz/meguiars-ultimate-qui ... oCFe_w_wcB

Ještě jsem narazil na teflon ve spreji... vytvoří film který konzervuje i proti působení soli ( aspoň to na něm tak píší ).

Máte někdo s takovou konzervací zkušenosti ?

Děkuji
Přílohy
mWP_20160903_18_08_15_Pro.jpg

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4794
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod hradem Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Charles - konzervace

#40 Příspěvek od Rover » sob zář 17, 2016 14:55

Ještě bych zvážil čirý vosk na spodky aut např. Tectyl Amber od Valvoline - je průhledný vidiš co se děje pod tím a po zaschnutí se na něj nic nelepí. Klidně bych ho na tohle použil, raději než ten vosk co jsi dával odkaz.

S teflonem zkušenost nemám.
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Odpovědět