CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je stř úno 22, 2017 18:48

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 12:47 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
zatim to vypada na zesileni podlepenim a prinytovani. prasklina v predni casti blatniku je v miste kde je upinak na predni kapotu, nejake sily tam jsou, lepidlo bude malo. svarovani, pajeni je moc destruktivni. jine napady se zatim neobjevily. v zadni casti blatniku je pak materialu na svarovani poskrovnu.

proc je pruzeni zamcene je videt zde... preci jen toho mista je dosti malo. pri te prilezitosti opravuji ulozeni praveho predniho kola, horni ulozeni ma vuli velikou. brzdy prosakuji snad by stacila vymena tesneni... ale objednat lze jen cely valecek... ale mozna spatne koukam.


Přílohy:
WP_20160806_09_46_38_Pro(3).jpg
WP_20160806_09_46_38_Pro(3).jpg [ 294.12 KiB | Zobrazeno 781 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Co se týká toho blatníku tak by bylo asi lepší to neinvazivní řešeni. To vaření zanechá optické skody, i když to zase bude funkční. V angli by přes tomdali záplatu a přinýtovali.
S tím dorezem je to zajímavé jak je blízko. Jinak jsem si myslel že prosakujue olej do brzd z nápravy, brzdovka se neztrácela. Teda pokud se to nerozhýbalo jak se začalo jezdit.

Sada na opravu prasátek je třeba tady, ale nevím jaká kvalita.
http://www.johncraddockltd.co.uk/series ... e-set.html

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 16:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
Ano, v Anglii by to vyřešili třeba takto :-) :


Přílohy:
or.jpg
or.jpg [ 142.07 KiB | Zobrazeno 747 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 16:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Krásná práce!!! :)

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 17:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 12, 2008 17:34
Příspěvky: 1854
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
a takto ..... (Pampelišky "záplata")


Přílohy:
záplata1.JPG
záplata1.JPG [ 124.08 KiB | Zobrazeno 733 x ]
záplata2.JPG
záplata2.JPG [ 119.07 KiB | Zobrazeno 733 x ]

_________________
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 18:31 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
parada. diky za inspiraci :)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 19:03 
Offline

Registrován: úte říj 27, 2009 20:25
Příspěvky: 420
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko
Lepení bych nepodceňoval, pokud to bude podlepené v dostatečné ploše - lepí se celé karoserie.
Nýty budou vidět, ne ?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 19:08 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8080
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Když to podlepíš kusem plechu a dobrrým lepidlem - existují i průhledná, a nebude to stačit, tak přenýtovat to můžeš vždycky. Akorát nevím, jestli se ti podaří takové záplaty jako jsou ty na obrázcích. Když použiješ duralový plech, ten plamenem před ohýbáním vyhřeješ, tak ti změkne a nechá se natvarovat bez popraskání. A po čase zase sám vytvrdne.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 19:35 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
zesileni dam z vnitrni strany, mista je tam na to dost. tim ze si prava strana vice uzila, ma vice prohnuti nez asi vyjel pred 66ti lety :) na krase mu to ale neubralo. svarovani by to "srovnani" vyrovnalo, lepeni si nejsem jist, nytovani to jen pojisti, nebude jich treba moc, cast navic zakryje kapota.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 19:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Přimlouval bych se za řešení lepením jak píše MadTom...

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
Moderní lepidla to určitě zvládnou a jak již je psáno výše, přinýtovat to můžeš vždy. Stejně jako Rover se přimlouvám za lepení. Sám mám blatníky slepené už víc než 10 let a stále drží.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 20:19 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Citace:
Moderní lepidla to určitě zvládnou a jak již je psáno výše, přinýtovat to můžeš vždy. Stejně jako Rover se přimlouvám za lepení. Sám mám blatníky slepené už víc než 10 let a stále drží.
10 let je dlouho... a vzpomenes si co to bylo za lepidlo ?


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 20:38 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8080
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Když vezmu obyčejnej Mamut, co ho prodávají skoro všude, tak i v několik milimetrů tlusté vrstvě má pevnost tuším 20kg/cm2. Co jsme s tím lepili plasty na antény, tak to mělo jednu zásadní nevýhodu - rozebrat to prostě nešlo, i když se člověk hodně snažil. A více profi tmely budou podle mě držet víc, akorát budou náchylnější na přípravu povrchu, teplotu lepení a stáří tmelu. Osobně bych vzal Mamuta v jeho čiré verzi (průhledný), budeš mít méně problémů s tím, že je lepidlo někde ve spáře vidět. Akorát to chce vždy předem vymyslet, jak se věc složí a stáhne, nebo alespoň zmáčkne na začátku. Ony ty tmely jsou dost husté, aby se tím daly lepit lehké věci přímo na strop. Vem si na zkoušku dva kusy hliníku, tuba tmelu stojí asi 150Kč, k tomu dobrou vytlačovací pistoli a zkus si to. Ještě mě napadla VHB lepící páska, ale na nerovné věci by jsi se s tím asi nedomluvil, jak to přilepit na celé ploše naráz. A než dávat rovnou nýty, tak raději to udělat bez ostrých rohů, kde by se to mohlo míst snahu odlupovat, a nalepit to na větší ploše. Trošku problém může být v případném přelakování - chce to vyzkoušet, ale obecně to moc u tmelů nejde, nebo to stejně popraská.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: pon srp 08, 2016 22:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
To si určitě nevzpomenu, ale od té doby jsou lepidla jistě lepší a když dodržíš technologický postup, tak to musí fungovat.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2016 16:58 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Saša trefně okomentovala... Charles dostal protézu.
Stav po očištění, protéza :wink: a umístěno. Už mám i vlepeno, jen nemám fotku.
Díky Všem za podněty... dostalo se na všechno vyjma vaření... lepidlo ( MAMUT, díky Tome za doporučení ) a mám tam nýtky.
Příloha:
mWP_20160819_18_21_33_Pro.jpg
mWP_20160819_18_21_33_Pro.jpg [ 340.04 KiB | Zobrazeno 513 x ]
Příloha:
mWP_20160819_18_19_59_Pro.jpg
mWP_20160819_18_19_59_Pro.jpg [ 370.38 KiB | Zobrazeno 513 x ]


Přílohy:
mWP_20160818_20_30_20_Pro.jpg
mWP_20160818_20_30_20_Pro.jpg [ 315.98 KiB | Zobrazeno 513 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 20:47 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
trochu jsme se posunuli... nové pružiny,tlumiče, nová koule na nejhorší straně, přetěsněný motor, repasovaný karburátor. Dostalo se i na originální zadní lavice odpovídající roku výroby včetně provedení potahového materiálu .. fotky nejsou nejnovější, jsme o kousek dál... jen by na nich nebylo vidět co se změnilo :)


Přílohy:
mWP_20160915_17_38_13_Pro.jpg
mWP_20160915_17_38_13_Pro.jpg [ 338.04 KiB | Zobrazeno 412 x ]
mWP_20160905_19_35_18_Pro.jpg
mWP_20160905_19_35_18_Pro.jpg [ 595.76 KiB | Zobrazeno 412 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
:yes


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Mám velkou radost!!! :yes

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2016 14:42 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Charles je až na drobné opravy v původním stavu s žádnou nebo povrchovou korozí. Potřeboval bych poradit čím zakonzervovat... často je lak na podvozku oprýskán a kov je bez koroze po té co jsem jej omyl ( viz foto níže... příčka pro zesílení rámu za motorem ). Můžu samozřejmě počkat až si podvozek Charles zakonzervuje sám,ale asi to bude trvat trochu déle, poněvadž mnohé části jsou přetěsněny a chvíli to zřejmě vydrží.

Nejraději bych to něčím zastříkal, ale tak ať to není barva a nebo se na to následně bude lepit prach.

Od Rovera mám zatím návrh na vosk https://granex.cz/meguiars-ultimate-qui ... oCFe_w_wcB

Ještě jsem narazil na teflon ve spreji... vytvoří film který konzervuje i proti působení soli ( aspoň to na něm tak píší ).

Máte někdo s takovou konzervací zkušenosti ?

Děkuji


Přílohy:
mWP_20160903_18_08_15_Pro.jpg
mWP_20160903_18_08_15_Pro.jpg [ 812 KiB | Zobrazeno 330 x ]
Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2016 14:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Ještě bych zvážil čirý vosk na spodky aut např. Tectyl Amber od Valvoline - je průhledný vidiš co se děje pod tím a po zaschnutí se na něj nic nelepí. Klidně bych ho na tohle použil, raději než ten vosk co jsi dával odkaz.

S teflonem zkušenost nemám.

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Poly a 4 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz