Stránka 1 z 4

Charles

Napsal: 31 črc 2016 15:42
od alberth
po 480km. Pro Ivana.. bez úbytku vody a oleje :grin:

Re: Charles

Napsal: 31 črc 2016 15:47
od Martin T
Podle garáže to vypadá, že o něj bude dobře postaráno.

Re: Charles

Napsal: 31 črc 2016 16:32
od Rover
Tak to bxlo víc km než jsem si myslel, gratulace Charlesovi a celé posádce. Odhaduju že se takhle neprojel za posledních 40 let. Děkuju za foto, skoro to vypadá že se bude mít ještě lépe než u mně.

A netvrdím že se mně po něm nestýská teda ... :doh

Re: Charles

Napsal: 31 črc 2016 17:19
od zidon
alberth píše:po 480km.
Cece ses spravnej srdcar! :clap :rofl

Re: Charles

Napsal: 31 črc 2016 19:13
od Maxsel
Dědeček se z té dálky asi lehce zapotil, ale jinak to vypadá, že je pořád v super kondici. Gratuluji!

Re: Charles

Napsal: 31 črc 2016 22:21
od alberth
tak, tak. je ve skvělé kondici. marně se snažím najít co bych na něm vyměnil ale vyjma drobností ( které naštěstí Ivanovy unikly :-) , abych také na autě něco udělal ) není co. za těch 12hodin cesty jsme se docela seznámili a posledních 100km mne bylo spíš líto že budeme v cíli. charles je v neuvěřitelním stavu na svůj věk a nepotřebuje nic než běžnou údržbu.

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 07:57
od 1960SeriesII
Nádhera, moje první myšlenka u fotky byla stejná jako Martinova - ta garáž je dobrá vizitka majitele :yes

480 km je v 80" dobrý výkon, zvlášť na jeden zátah. Postupně bude cesta stále více cílem - my se teď pomalu chystáme na dovolenou dědkem do Slovinska přes rakouské alpské silnice a Triglav, dohromady 1600 km, včera jsme přípravy oficiálně zahájili koupí potápěčských brýlí dětem :sun

Ať Charles dobře jezdí!

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 09:26
od Rover
Upřímně řečeno jsem byl z toho nápadu jet po ose takovou dálku trochu "na prášky", s autem jsem jel naposledy v červnu 2015 asi 80km, bylo nerozježděné. Sám bych si na to netroufl. Alberth je opravdu srdcař a Charles mně udělal velkou radost, že to zvládl takhle v pohodě... možná jsem ani pořádně nevěděl co jsem doma měl... :roll: Jsem rád, že se Charles opět probudí k životu aktivního důchodce, u mně měl vlastně takový spánek...

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 10:18
od bobes
Taky gratulace a přeji ještě mockrát zopakovat těch 480 Km.

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 11:51
od cyril
:yes :yes :yes :yes

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 20:47
od Poly
:yes Gratulace novému majiteli ! :yes Jednatk k pořízení takového ojedinělého kusu historie a druhak ke zvládnutí té cesty... Na to už člověk musí být pravý srdcař! :heart Ať dělá jen radost.... !!

Re: Charles

Napsal: 01 srp 2016 21:11
od Ivoš Def
Je vidět, že se z dobrých rukou dostal opět do dobrých rukou. To je moc dobře! :nod :yes

Re: Charles

Napsal: 02 srp 2016 19:50
od kubát
Jsem moc rád,že se našel někdo kdo se k němu bude slušně chovat.No a začátek se daří,myslím oboustranně. :yes

Re: Charles

Napsal: 03 srp 2016 01:37
od alberth
dekuji vsem za podporu :)
protoze jsme s charlsem meli dost casu na seznameni.... sveril se s tim co jej trapi... a tak to dopadlo :)
pp predni blatnik se trepal jak ratlik... dle stavu si evidentne zivota uzil vic nez levy... zitra dam foto kde potrebuje pomoc. rad bych zachoval puvodni dil. pokud mne budete umet poradit nekoho zkuseneho se svarovanim hliniku budu rad. nytovacku beru jako posledni moznost, ale asi lepsi nez menit blatnik z jineho auta.

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 06:45
od alberth
Poradíte jak opravit ? Půjde svařit ?

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 07:20
od Rover
Poradím se o víkendu a napíšu...

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 07:36
od MadTom
Možná kacířská myšlenka - co to nevařit, ale podlepit kusem hliníkového plechu. Pokud by se na to vzal nějaký polyuretanový tmel, tak to určitě bude držet - karoserie se tím běžně lepí. A nebude potom potřeba řešit opravu laku.
Jinak na vaření hliníkových věcí, co si netroufnu sám, tak jezdím v Olomouci do prodejny a servisu (oni tam opravdu opravují) svářeček Fronius. Pán co tam dělá vařit doopravdy umí. Je to na výpadovce z Olomouce na Přáslavice, naproti autobazaru AAA. Tohle vypadá, že je to na zavaření na počkání. Akorát se to v místě svařování musí perfektně očistit od zbytků barvy a mastnoty, vadí úplně všechno. Na místě si to ještě těsně před svařováním přeběhnou nerezovým drátěným kartáčem.

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 10:27
od Wiki
určitě by to chtělo do začátku a konce praskliny vyvrtat malou dirku, aby se to dál nešířilo !! a to i kdyby se to mělo svařovat

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 12:38
od alberth
není to kacířská myšlenka Tome. je to varianta méně destruktivní než svařování. zesílení, lepení plus asi nýtování. . ale nechci uspěchat, rád bych zachoval co nejvíce původních části pokud nebude souviset s bezpečností pro provoz.

pokud by měl někdo kousek nepoužitelné části karoserie ze série pro zdroj materiálu na zesílení, dejte mne vědět - stejně budu potřebovat hliník pro další drobné opravy - ten starší je přeci jen kvalitativně na tom lépe než nový.

Re: Charles

Napsal: 04 srp 2016 13:06
od MadTom
K tomu lepení bych to už nenýtoval, jenom tu podkladní latu udělal plošně větší a zakulacenou, aby tam nebyly rožky, které by měly snahu se loupat. Nýty by byly vidět.
Z tvého obrázku si nejsem úplně jistej, ale vypadá to, že to není strukturální věc, která by něco musel pevně držet.
Však uvidíš s čím přijdou ti, co se se Sériema baví déle, třeba na to mají lepší recept.
A ještě jsem si vzpomněl na další možnost - tvrdé pájení. Existuje pájka na hliník, která na ně doopravdy chytá a pro pájení stačí plynovej hořák. Asi by to chtělo trošku cviku, ale podle mě by to stačilo. Jmenovalo se to tuším Durafix, ale dělá to víc výrobců.