CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je čtv úno 23, 2017 05:43

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2016 15:34 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8080
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Pokud se nepoužije klasicky lak, tak jedině nějakej vosk, jak píše Rover, ale musí být tvrdý a nelepivý a musí se ho udělat pořádná vrstva, na rozdíl od laku. Na drobné věci typu VIN na rámu používám vosk na dutiny ve spreji. Lepí a nehodí se na místa, kde ho umyje voda nebo se prostě setře. Podstatné je, že je ve spreji hned po ruce, takže není problém stříknout to rychle kamkoliv je potřeba a pokračovat ve šroubování. Na velké plochy je to ve spreji dost drahé - obsah je prostě malý, takže spíš něco v plechovce co se stříká pistolí.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2016 08:36 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
diky pánové.

původně jsem zvažoval použití teflonoveho spreje od den bravenu ( na mobilu se mne nadari vlozit odkaz ). uz jej mam jen jsem nestihl vyzkuoset.

nicméně vosk od valvoline vypada lepe.
navic nepredpokladam ze charlese budu trapit v podminkach ktere by jeho stav menili. na dest si ale bude muset zvyknout, ne vzdy se podari destivemu pocasi predejit.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2016 09:36 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 8080
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
S teflonem obecně pozor - pokud se zahřeje plamene, třeba při následném svařování, tak se z něj uvolňuje něco jako fosgen, což je bojová chemická látka a při vdechnutí je to velmi nebezpečné. Navíc se to podobný prevít jako silikon - nejde to umýt před lakováním.
Docela zajímavá látka na konzervaci je ACF50 - pěkně to zateče. Ukazoval mi to kamarád co má pár letadel, jestli se ty věci dají tak nazvat. Preventivně to čas od čas stříkne do míst, kde by se mohla držet vlhkost a následně to tam korodovat. Ať už je to železo nebo hliník. On dural ze kterého se dělají letadla zrovna moc odolnej korozi není.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 14:16 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Vyměnil jsem rejdovou kouli na pravé straně, včetně těsnění. Vše nové.
Náplň je olej převodový 90.
Bohužel teče.

Na těsnění je vidět, že nesedí 100% po celém obvodu.
Pokud měřím pro kontrolu s levou, originální stranou, zdá se vše v pořádku.

Na autě je ještě nejstarší provedení kloubu - složené ze tří částí, horní uložení je pak kluzné ložisko.

Když tam dám náplň STC3435, která bude hustší než olej 90, bude mazáno vše jak má ?

Předem díky za názory.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 18:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1441
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Jestli je ta drazka na gufero cista,neni duvod aby nesedelo po celem obvodu a netesnilo.Drazku na gufero i vnitrni stranu gufera je potreba naplnit vazelinou,aby to poradne tesnilo.Hustejsi grafitovou napln bych tam nedaval,nejstarsi provedeni kloubu typu "tracta joint" potrebuje byt maceno v poctivem oleji...
k.

_________________
http://www.vintagecars.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 19:46 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Drážky čisté, přesto je vidět, že horní část přiléhá více než spodní, přes kterou to teče/teklo.
Prohodil jsem vymezovací podložky z pod horního čepu na spodní čep abych kouli vystředil. Podložky pro vymezení mají cca 0,30mm, křivé nic nebude, vystředění to ale zásadně nemohlo pomoci, je ale vidět že spodní část gufera přiléhá lépe - a neteče ( teda zatím ).

Jestli je vazelína, součástí těsnění jako zajištění... pak díky za radu, to by mne nenapadlo.
Jednoduché řešení.

Stačí obyčejná ( 2 ) nebo nějaká jiná hustší ?
Aby se to časem nerozředilo...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned pro 04, 2016 21:23 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Prosím o radu... přetěsnil jsem olejovou vanu motoru ( korkové + gumové těsnění v zadní části motoru ). Přesto olej teče ( v zadní části, kde je i gumové těsnění ). Je na to nějaká finta jak pro rejdovou kouli nebo jsem koupil nekvalitní těsnění ? Předem děkuji A.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned pro 04, 2016 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1441
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Rizikové místo je právě ve spoji gumového těsnění s korkovým.Je potřeba to dotěsnit Hylomarem.
http://www.hylomarsealant.com/
Tak je doporučováno i v servisním manuálu.Hylomar není na bázi silikonu,to tam samozřejmě nepatří!

_________________
http://www.vintagecars.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 19:03 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Mnohé díky. Jednoduché věci jsou někdy složitější než se zdají... pro jistotu těsnění od Rolls Royce na letecké motory... tak znovu tedy :) snad to už pak bude lítat jak má..


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 20:52 
Offline

Registrován: čtv dub 17, 2008 15:26
Příspěvky: 281
Bydliště: Praha
Hylomar se používal na letecké motory i v ČSSR. Měl jsem ho od souseda, který pracoval v leteckých opravnách v Malešicích a v době kdy byl na trhu jen Hermetik to bylo něco nevídaného. Už v té době byl modrý v žluté tubě jako zubní pasta.

_________________
LR Series, Zetor


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 18:15 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
jak pak poradíte prosím...

* když zmáčknu spojku, zastaví se táhlo až na trubce výfuku. Není někde doraz, který přehlížím ?
* vyrovnal jsem podlahu a zesílení u řidiče, spolujezdce. Čím ošetřit... obvyklou Bronze green nebo i nějakým novějším materiálem ?
* kde pak koupím opletené dráty na rozvod blinkrů ? Na webu lze najít weby ale jestli má někdo již s někým zkušenosti budu vděčen...

Předem díky


Přílohy:
mWP_20170129_16_23_09_Pro.jpg
mWP_20170129_16_23_09_Pro.jpg [ 505.64 KiB | Zobrazeno 320 x ]
mWP_20170129_16_26_56_Pro.jpg
mWP_20170129_16_26_56_Pro.jpg [ 337.11 KiB | Zobrazeno 320 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Ahoj,
http://www.vintagemotorspares.com/phdi/ ... ent&part=3

Objednávka mailem, fungují v pohodě.

- s tím pedálem to začalo dělat když jsem dal nový výfuk, s tím předchozím to nedělalo, naučil jsem se nevyšlapávat až na podlahu, doraz tam není, podle mně to je tím neorigo výfukem, origo se ale nesežene...

- jestli myslíš čím stříknout hliníkovou podlážku, tak asi jen bronz green...

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 19:56 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
ahoj také... na kabely jsem koukal zde http://www.veterankabely.cz/. Ale Tvůj odkaz vypadá že bude typově blíže k tomu co na autě je. Nebo shodné ?


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 20:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
Příspěvky: 4623
tel.: 736173373
Bydliště: Beroun
Ten český odkaz je asi taky použitelný, zkus to tady...

_________________
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 2002 Rover 75 Tourer


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 20:32 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
já už koukal co v UK na odkazu vše mají. Ono to na konec nebudou jen dráty to tak vypadá... těch elektrických cingrlátek bude nakonec asi vícero...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned led 29, 2017 21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
Já kupuju kabely tady: http://www.autosparks.co.uk a zatím k plné spokojenosti. Veteran kabely ti nejspíš řeknou, že to nemají na skladě a dodají to za půl roku.
Podlahu nech bez barvy, tak to bylo z výroby, stříkalo se to jen z vrchu. Opravdu, nekecám.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon led 30, 2017 00:00 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
bez barvy... je pravda ze vetsi cast spodni casti byl jen hlinik, co bylo prekryto tak to je spis druhy lak, ktery charles v case dostal. zkusim to tedy jen ocistit a zakonzervovat voskem viz vyse, uz se resilo. nechat to jen tak je asi skoda. vosk bude vratna zmena :)


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 07:20 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
najde se někdo s LR serie 1, ochotný udělat mne fotku uchycení motorku stěrače ( originální řešení ) ?
Motorek je ten jenž tam má být pouze jeho připevnění k rámu je jiné než by asi mělo být.
Kde sehnat díly mám již vyřešeno. Jen nevím které všechny díly tam patří.


Přílohy:
wiper motor original.jpg
wiper motor original.jpg [ 49.18 KiB | Zobrazeno 169 x ]
wiper motor fixing.jpg
wiper motor fixing.jpg [ 142.11 KiB | Zobrazeno 169 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 16:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 24, 2007 22:57
Příspěvky: 772
Bydliště: Praha
Já bych řekl, že to uchycení je přesně jak má být. Tady je fotka, lepší nemám.


Přílohy:
palubní deska s volantem.jpg
palubní deska s volantem.jpg [ 473.05 KiB | Zobrazeno 136 x ]
Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2017 19:45 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 144
Martine.. rozdíl je zde.. v systému uchycení na okno.. fotky motorku z Charlese ( první dvě ), pak nový nepoužitý se všemi podložkami. Měal by ale snad být použita pouze jedna podložka z vnitřní strany. Motorek je rokem OK.. 1949.. jen asi byl na jiné značce auta. Ivan jej k autu sehnal, původně tam byl jiný LUCAS asi.. našel jsem jej v krabici s díly. Jestli mohu poprosit spíš o foto z druhé strany/boku motorku. Případně popsat jak to má být správně.


Přílohy:
mWP_20161230_14_16_22_Pro.jpg
mWP_20161230_14_16_22_Pro.jpg [ 399.86 KiB | Zobrazeno 119 x ]
mWP_20161230_14_16_34_Pro.jpg
mWP_20161230_14_16_34_Pro.jpg [ 369.79 KiB | Zobrazeno 119 x ]
wiper motor original.jpg
wiper motor original.jpg [ 49.18 KiB | Zobrazeno 119 x ]
Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 67 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3 4 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz