CZECH LAND ROVER FORUM

Pro příznivce této anglické značky
Právě je stř led 18, 2017 02:46

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 50 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: sob zář 17, 2016 15:34 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 7917
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
Pokud se nepoužije klasicky lak, tak jedině nějakej vosk, jak píše Rover, ale musí být tvrdý a nelepivý a musí se ho udělat pořádná vrstva, na rozdíl od laku. Na drobné věci typu VIN na rámu používám vosk na dutiny ve spreji. Lepí a nehodí se na místa, kde ho umyje voda nebo se prostě setře. Podstatné je, že je ve spreji hned po ruce, takže není problém stříknout to rychle kamkoliv je potřeba a pokračovat ve šroubování. Na velké plochy je to ve spreji dost drahé - obsah je prostě malý, takže spíš něco v plechovce co se stříká pistolí.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2016 08:36 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 129
diky pánové.

původně jsem zvažoval použití teflonoveho spreje od den bravenu ( na mobilu se mne nadari vlozit odkaz ). uz jej mam jen jsem nestihl vyzkuoset.

nicméně vosk od valvoline vypada lepe.
navic nepredpokladam ze charlese budu trapit v podminkach ktere by jeho stav menili. na dest si ale bude muset zvyknout, ne vzdy se podari destivemu pocasi predejit.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - konzervace
PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2016 09:36 
Offline

Registrován: čtv lis 06, 2008 23:15
Příspěvky: 7917
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc
S teflonem obecně pozor - pokud se zahřeje plamene, třeba při následném svařování, tak se z něj uvolňuje něco jako fosgen, což je bojová chemická látka a při vdechnutí je to velmi nebezpečné. Navíc se to podobný prevít jako silikon - nejde to umýt před lakováním.
Docela zajímavá látka na konzervaci je ACF50 - pěkně to zateče. Ukazoval mi to kamarád co má pár letadel, jestli se ty věci dají tak nazvat. Preventivně to čas od čas stříkne do míst, kde by se mohla držet vlhkost a následně to tam korodovat. Ať už je to železo nebo hliník. On dural ze kterého se dělají letadla zrovna moc odolnej korozi není.

_________________
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 14:16 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 129
Vyměnil jsem rejdovou kouli na pravé straně, včetně těsnění. Vše nové.
Náplň je olej převodový 90.
Bohužel teče.

Na těsnění je vidět, že nesedí 100% po celém obvodu.
Pokud měřím pro kontrolu s levou, originální stranou, zdá se vše v pořádku.

Na autě je ještě nejstarší provedení kloubu - složené ze tří částí, horní uložení je pak kluzné ložisko.

Když tam dám náplň STC3435, která bude hustší než olej 90, bude mazáno vše jak má ?

Předem díky za názory.


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 18:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1422
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Jestli je ta drazka na gufero cista,neni duvod aby nesedelo po celem obvodu a netesnilo.Drazku na gufero i vnitrni stranu gufera je potreba naplnit vazelinou,aby to poradne tesnilo.Hustejsi grafitovou napln bych tam nedaval,nejstarsi provedeni kloubu typu "tracta joint" potrebuje byt maceno v poctivem oleji...
k.

_________________
http://www.vintagecars.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Charles - rejdová koule
PříspěvekNapsal: sob říj 01, 2016 19:46 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 129
Drážky čisté, přesto je vidět, že horní část přiléhá více než spodní, přes kterou to teče/teklo.
Prohodil jsem vymezovací podložky z pod horního čepu na spodní čep abych kouli vystředil. Podložky pro vymezení mají cca 0,30mm, křivé nic nebude, vystředění to ale zásadně nemohlo pomoci, je ale vidět že spodní část gufera přiléhá lépe - a neteče ( teda zatím ).

Jestli je vazelína, součástí těsnění jako zajištění... pak díky za radu, to by mne nenapadlo.
Jednoduché řešení.

Stačí obyčejná ( 2 ) nebo nějaká jiná hustší ?
Aby se to časem nerozředilo...


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned pro 04, 2016 21:23 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 129
Prosím o radu... přetěsnil jsem olejovou vanu motoru ( korkové + gumové těsnění v zadní části motoru ). Přesto olej teče ( v zadní části, kde je i gumové těsnění ). Je na to nějaká finta jak pro rejdovou kouli nebo jsem koupil nekvalitní těsnění ? Předem děkuji A.


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: ned pro 04, 2016 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 11, 2007 16:33
Příspěvky: 1422
tel.: +420606042322
Bydliště: Sýkořice
Rizikové místo je právě ve spoji gumového těsnění s korkovým.Je potřeba to dotěsnit Hylomarem.
http://www.hylomarsealant.com/
Tak je doporučováno i v servisním manuálu.Hylomar není na bázi silikonu,to tam samozřejmě nepatří!

_________________
http://www.vintagecars.cz" onclick="window.open(this.href);return false;


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 19:03 
Offline

Registrován: ned bře 17, 2013 09:11
Příspěvky: 129
Mnohé díky. Jednoduché věci jsou někdy složitější než se zdají... pro jistotu těsnění od Rolls Royce na letecké motory... tak znovu tedy :) snad to už pak bude lítat jak má..


Nahoru
   
PříspěvekNapsal: pon pro 05, 2016 20:52 
Offline

Registrován: čtv dub 17, 2008 15:26
Příspěvky: 276
Bydliště: Praha
Hylomar se používal na letecké motory i v ČSSR. Měl jsem ho od souseda, který pracoval v leteckých opravnách v Malešicích a v době kdy byl na trhu jen Hermetik to bylo něco nevídaného. Už v té době byl modrý v žluté tubě jako zubní pasta.

_________________
LR Series, Zetor


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 50 příspěvků ]  Přejít na stránku Předchozí 1 2 3

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz