LR 88 SIII - Koprivak

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#41 Příspěvek od Svedak » 21 črc 2016 10:11

Tak se mi vcera podarilo situaci vyresit temer bez bastleni.
Pouzity material - nerezove struhadlo na kren, prace cca 10 minut :-)
Přílohy
571661 tolerance ring.jpg
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#42 Příspěvek od Rover » 21 črc 2016 14:13

Kolikpak stojí takové struhadlo? Taky mně to čeká u LR110...
Country boy...

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#43 Příspěvek od Svedak » 21 črc 2016 14:33

Rover píše:Kolikpak stojí takové struhadlo? Taky mně to čeká u LR110...
Prosim pekne 45 kc. Kdyby melo vetsi hodnotu, nabidl bych Ti zbytek z toho meho, ale takhle se to skoro ani nevyplati posilat :grin:
Přílohy
Struhadlo.jpg
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#44 Příspěvek od Rover » 21 črc 2016 14:38

Aha, super, díky za tip!
Country boy...

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#45 Příspěvek od kryten » 21 črc 2016 20:10

No to jsi šikula :yes Třeba bys to mohl ve velkém dodávat do Craddocka! :grin:
Vidíš,to mně nenapadlo...vždy jsem se to snažil řešit originálními díly když byly dostupné,ale tomuhle řešení myslím nejde nic vytknout.
k.

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#46 Příspěvek od Svedak » 19 srp 2016 22:24

Tak jsem se tesil, ze mi kazdou chvili dorazi papir z Anglie, ze ktereho se dozvim neco vic o Koprivakovi a misto toho tohle:

On 8/16/2016 15:39, Richard Bacchus wrote:
Dear Mr Stanek

Thank you for your order. Your Land Rover is a CKD (complete knock down) exported from the UK in component form and assembled overseas. As a result we do not have the build record for the vehicle and are therefore unable to produce a Heritage Certificate. I will therefore arrange for you to be refunded.

Regards
Richard Bacchus
Certificate Officer
British Motor Industry Heritage Trust
Heritage Motor Centre

On 16 August 2016 at 17:38, Lukas Stanek <olivin4@yahoo.com> wrote:

Dear Mr Bacchus,
Thank you for your reply. Since I have no records about the vehicle history I would appreciate any information about my Land Rover. Are you able to find at least when the components were despatched from Solihull and what was their destination? I mean where the car was assembled?
Thank you in advance.
Best regards
Lukas Stanek

On 8/17/2016 08:51, Richard Bacchus wrote:
Dear Mr Stanek,
Unfortunately there is no surviving record, the chassis number prefix 903 defines a Series III 88 inch petrol basic CKD, so we can't even say to where the component parts were despatched to. The two biggest right hand drive CKD destinations were South Africa and Australia, so it was most likely built in one of those countries.


Regards
Richard Bacchus
Certificate Officer
British Motor Industry Heritage Trust
Heritage Motor Centre


Takze jsem tam, kde jsem byl pred tim - nevim nic :cry
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#47 Příspěvek od Svedak » 30 srp 2016 22:46

Dneska jsem se konecne troosku pohnul smerem vpred. Vymena vodni pumpy, svicek, solenoidu, opetovna montaz predniho kardanu a hura na testovaci jizdu :-)
Tesne po opusteni dvora jsem vsak zaznamenal pomerne vyrazne rany spod predni casti auta. Po navratu se ukazalo, ze zminene zpusoboval predni kardan, jez mel diky zvednutemu podvozku vetsi uhel nez na jaky byl staven, takze mlatily krize o priruby. Jakmile jsem vymenil predni houpacky listovych per pochazejici z "One Ton" za originaly (mimochodem zvlast vyzivna prace na aute co stalo leta v koprivach), tak mlaceni zmizelo a Koprivak jel jako vitr.
Byl jsem uprimne prekvapen, jakou to auto ma trakci - vzal jsem ho v Hodkovicich do krpalu na letiste, kudy jsme jako kluci jezdili motokros. Koprivak k memu prekvapeni vyletl onu "dabelskou" trat celkem bez problemu a nahore si proklestil cestu mlazim az na letistni plochu! Opravdu parada :clap
Abych nezapomnel, jeste jednou diky tem, co mi dopomohli k original diskum.
Přílohy
30082016.jpg
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

alberth
Příspěvky: 318
Registrován: 17 bře 2013 09:11

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#48 Příspěvek od alberth » 30 srp 2016 23:51

Klucina musí být nadsenej ... konečně pořádne auto a ještě může sedet na kapotě :-)

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#49 Příspěvek od Poly » 06 zář 2016 19:23

Teda! :) Uvedení do provozuschopného stavu bleskovou rychlostí... gratulace :)

BTW: Jaké gumy jsi nakonec pořídil...? Také mne to čeká... Díky...

Jirka

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#50 Příspěvek od Neklan » 06 zář 2016 19:31

to vypadá na Michelin XZL nebo jsou to nějaké protektory?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#51 Příspěvek od Svedak » 06 zář 2016 23:31

Poly píše:Teda! :) Uvedení do provozuschopného stavu bleskovou rychlostí... gratulace :)

BTW: Jaké gumy jsi nakonec pořídil...? Také mne to čeká... Díky...

Jirka
Ahoj,
gratulace je zatim predcasna, ale i tak diky. Koprivak sice jezdi jako drak, ale zatim bohuzel ne zcela legalne. Jak jsem tu citoval, britum se nepodarilo dohledat zadne zaznamy a ja se stale nechci smirit s tim, ze budu mit v papirech rok vyroby 1981 (datum prvni registrace v Britanii) kdyz vim, ze auto je stoprocentne starsi.
Gumy jsem nakonec poridil Michelil OR XZL 7.5x16, jak spravne odhadl Neklan. Puvodne jsem chtel Avon Rangemaster, jenze je celkem problem je sehnat. Par eshopu se sice tvari, ze je maji za slusnou cenu, lec po telefonatu na jejich dostupnost z nich vyleze, ze je vlastne nemaji a ani nejsou schopni je za nabizenou cenu dodat. Co jsem navic cetl na ruznych zahranicnich forech, nejsou na ne uplne nejlepsi reference... Zkratka a dobre, nejlepe mi pomerem cena/vykon vysly zminovane Micheliny - dle recenzi dobra trakce, vyborna zivotnost a stale jeste rozumna cena. :-)
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 341
Registrován: 11 říj 2010 12:20
auto: SIII_88, SIII_109STW
Bydliště: Šumperk

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#52 Příspěvek od Poly » 07 zář 2016 10:55

Michelin XZL vypadají jako velmi dobrá volba... I na pohled nijak neuráží a to se o mnoha modernějších dezénech říct nedá...

Díky za tip... !

Jirka

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#53 Příspěvek od Svedak » 29 bře 2017 14:28

Tak jsem vcera byl po zime vytahnout Koprivaka od znameho ze stodoly a cekalo me pomerne nemile prekvapeni. Po pripojeni baterky a napumpovani benzinu jsem zkusil otocit klickem v zapalovani a ono nic :-( Respektive posledni poloha, ktera spina starter jakoby neexistovala - skoro mi to pripada, jako by tam pres zimu nekdo vlezl a zkousel se necim rypat ve spinacce. Od toho plyne muj dotaz, jelikoz si tenhle detail nejsem schopen vybavit - Kdyz zasunu klicek do spinacky a otocim do prvni polohy, nedeje se nic, telo spinacky pouze zajede kousek dovnitr. Ve druhe poloze se mi rozsviti kontrolky a dale uz klickem nejde vubec hnout :-( Je mozne, aby se pres zimu sama od sebe (v suche stodole) rozpadla spinaci skrinka? Zazil uz nekdo neco podobneho?
Auto jsem ve vysledku nastartoval na prvni otoceni klikou, ale absence starteru je preci jen ponekud tiziva.....
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

MadTom
Příspěvky: 14912
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#54 Příspěvek od MadTom » 29 bře 2017 17:51

Spínačku ven, rozebrat a uvidíš. Zámky na LR nejsou nic moc a umí se různě rozhasit. A jestli se někdo snažil šroubovákem, tak to může být všelijaké.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#55 Příspěvek od Svedak » 29 bře 2017 19:33

MadTom píše: 29 bře 2017 17:51 Spínačku ven, rozebrat a uvidíš. Zámky na LR nejsou nic moc a umí se různě rozhasit. A jestli se někdo snažil šroubovákem, tak to může být všelijaké.
O zamcich jsem to uz bohuzel zjistil. Kuprikladu leve dvere jdou sice zamknout, ale po par zalomcovanich klikou se zase klidne otevrou.

Jeste jeden dotaz - ma SIII zamek volantu, nebo nema? Nejak si nejsem schopen vzpomenout....
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#56 Příspěvek od Rover » 29 bře 2017 19:59

Zkus do spínačky nejdřív stříknout WDčko nebo i kontaktol.
Country boy...

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#57 Příspěvek od Svedak » 29 bře 2017 20:16

Rover píše: 29 bře 2017 19:59 Zkus do spínačky nejdřív stříknout WDčko nebo i kontaktol.
Ja WD40 nerad, ale prostrikal jsem to Konkorem - efekt zadny. Zkusim ji rozebrat a uvidime. Cim si nejsem absolutne jist je zamek volantu, neb si nejsem schopen vybavit, jestli se v loni rizeni zamykalo ci nikoliv...
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#58 Příspěvek od Svedak » 02 dub 2017 22:35

Tak jsem se o vikendu zkousel dostat ke spinaci skrince. Cestou jsem narazil na jeden pomerne zajimavy prvek, jehoz funkci tak nejak nejsem schopen pochopit.
Pomuze mi prosim nekdo identifikovat, k cemu slouzi ten nalitek na tele spinaci skrinky???
Přílohy
Spinacka.jpg
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#59 Příspěvek od kryten » 03 dub 2017 07:49

Máš tam spínačku z Diesel,to je chcípák motoru.U benzínové verze tam má být sytič.Ten máš tedy asi někde jinde.

Svedak
Příspěvky: 56
Registrován: 13 čer 2016 23:23
auto: LR 88 SIII
Bydliště: Turnov

Re: LR 88 SIII - Koprivak

#60 Příspěvek od Svedak » 03 dub 2017 19:42

kryten píše: 03 dub 2017 07:49 Máš tam spínačku z Diesel,to je chcípák motoru.U benzínové verze tam má být sytič.Ten máš tedy asi někde jinde.
Sytic mam pravda jinde, nicmene, auto je benzinove jak papirove tak v realu. Krom toho je spinacka pridelana k volantove tyci original trhacimi srouby. Ze by si nekdo dal tu praci a vymenil celou volantovou tyc i se spinackou se mi nejak nepozdava....
LR 88 SIII "Koprivak"
Velorex 16/350
Tatra 603/II, model 1967
Ruzne zadokolky od Volva, serie 2,7,9

Odpovědět