Forest Rover
Moderátor: Rover
Forest Rover
Tak si asi neodpustím založit nové vlákno pro tohle autíčko. Jak jsem se dočetl dochovalo se jich pouze 10 ks. Nějak jsem se do něj zakoukal od počátku, kdy jsem začal propadat začce LR.
Jak tak hledám dlouhou SI občas si stáhnu i obrázky a odkazy na prodej krátkých...no a pak jednou.... .....našel jsem tuhle fotku Je to ze stránek, kde jsou určená stará auta k prodeji.......... e-bay to není....
Dva měsíce se je snažím znovu objevit.........a jsem nucen obrátit se na pacienty: eliotte, rovere, krytene, či "jedničkáři" ......... znáte ji někdo
Jak tak hledám dlouhou SI občas si stáhnu i obrázky a odkazy na prodej krátkých...no a pak jednou.... .....našel jsem tuhle fotku Je to ze stránek, kde jsou určená stará auta k prodeji.......... e-bay to není....
Dva měsíce se je snažím znovu objevit.........a jsem nucen obrátit se na pacienty: eliotte, rovere, krytene, či "jedničkáři" ......... znáte ji někdo
- Přílohy
-
- forest!!!!!!!.jpg (49.71 KiB) Zobrazeno 10204 x
Re: Forest Rover
Při poslední konverzi dat zmizely zde publikované fotky ......... Tak ty co mám v archivu.....
- Přílohy
-
- Forest_Rover_ 1.jpg (24.36 KiB) Zobrazeno 10202 x
-
- Forest_Rover_ 2.jpg (23.29 KiB) Zobrazeno 10201 x
-
- Forest _Rover_3.jpg (19.74 KiB) Zobrazeno 10201 x
Re: Forest Rover
A ještě dvě:
- Přílohy
-
- Forest_Rover_4.jpg (24.73 KiB) Zobrazeno 10199 x
-
- Forest_Rover_5.jpg (26.52 KiB) Zobrazeno 10200 x
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Nejmenuje se to náhodou správně Roadless Traction?
Naposledy upravil(a) 1960SeriesII dne 16 led 2008 15:39, celkem upraveno 1 x.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Jinak tadyhle je ta potvora v pohybu:
http://www.youtube.com/watch?v=iGLZkSHG-Sc
http://www.youtube.com/watch?v=iGLZkSHG-Sc
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Ta fotka je z www.dunsfold.com sekce vehicle sales, ale ten forest rover na prodej bohužel není, ten je tam ve sbírce The Dunsfold collection, viz: http://www.dunsfoldcollection.co.uk/gallery4.shtml
Hm.. koukal jsem tam potom asi 3x a neviděl . Dík, to že není na prodej mi trochu ulehčiloMartin T píše:Ta fotka je z www.dunsfold.com sekce vehicle sales, ale ten forest rover na prodej bohužel není, ten je tam ve sbírce The Dunsfold collection, viz: http://www.dunsfoldcollection.co.uk/gallery4.shtml
No, mohli by jsme zkusit bratříčky. To už by jsme mohli mít hotové dílny a k zemědělským strojům a dílům mám blízkokryten píše:Hodně mě to láká,v horizontu několika let by to mohlo jít.
Pro začátek by to chtělo začít sbírat výkresy,fotky,dokumentaci a začít se koukat po nápravách a diskách.V ostatním bych neviděl problém(až na ten čas).Pomůžete při hledání dokumentace?
k.
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Tak už jsem se na toto téma vzdělal. Možná už to všichni víte, ale Forest-Rover byl postavený pro britskou lesnickou komisi jako vozidlo pro přejezd těžkého terénu. Dovoluje působivé křížení náprav, řízení však bylo "nejisté" a bylo třeba stanovit limit pro rychlost vozidla na silnicích (maximální rychlost je uváděna 45-55 km/h).
Správný/úplný název je Roadless Traction (výrobcem byla firma Roadless Traction Ltd., Hounslow, Middlesex) Forest-Rover (typ). Motor byl standardní benzínový 2,25 l (byl postaven také jeden s dvoulitrovým dieselem), standardní převodovka z SII (suffix 'c'), nádrž o kapacitě 68 litrů, nápravy vyrobené firmou Kirkstall Forge Engineering Ltd. Leeds (3.6:1 ratio with 3.6:1 planetary hub gears), ráfky z traktorů Ferguson s upravenými středy a pneumatikami 11.20" x 28" (jako možnost byly k dispozici i pneumatiky 10.00" x 28" nebo 13.5" x 28"), rozchod vpředu 76 palců, tj. 193 cm, vzadu 66 palců, tj. 167,6 cm (širší rozchod vpředu měl umožnit lepší poloměr otáčení). Uzávěrky diferenciálů nebyly montovány. Výroba začala roku 1961 (poté, co firma Land-Rover konverzi oficiálně posvětila), v letech 1963 a 1964 byly Land-Rover exportovaný do Kanady konvertován podobně také pro kanadskou lesnickou komisi, údajně to však není přímo Roadless-Traction, jinde se tvrdí, že se jednalo o stavebnici Forest-Roveru sestavenou v Kanadě.
Vyrobeno bylo pouze 9 kusů (ale také 15 sad náprav) této specifikace. Objevuje se i údaj o 20 kusech a o tom, že první vyrobené kusy měly modifikované nápravy GMC a modifikované bubnové brzdy z traktorů značky Ferguson.
Australská konverze pro provoz v australských Snowy Mountains (při budování tamní vodní elektrárny a přehrady na zachytávání vody z tajícího sněhu - mimochodem měli také Series I a je o tom krásné video) měla standardní diferenciály a nápravy se samodomo podložkami umožňujícími použití velkých kol a pneumatik z traktorů Ferguson.
Na internetu se objevuje pán z Falklandských ostrovů, jehož rodina si Forest-Rover pořídila jako nový (tehdy stál 2300 liber, tj. téměř třiapůlnásobek ceny běžné 88" a víc než mnohé běžné traktory) a stále ho vlastní. Jeho otec byl na dnu otevřených dveří pořádaném firmou Land-Rover u Solihullu (ve starých filmech je tam vidět Cuthbertson, jak projíždí opravdu VELKOU kaluží) a nakonec si vybral místo Cuthbertsonu Forest-Rovera. Prý je dobře, že si jeho otec nepořídil Cuthbertson, protože ty potvory si dávají spojky k snídani a na otočení potřebují fotbalové hřiště na šíř
Ten pán píše o tom, jak dříve, když z města k farmám ještě nevedly silnice, čekali lidi v zimě ve městě na jeho otce, až se vypraví směrem ke své farmě, aby mohli co nejdál jet za ním v koloně a aby je vytáhl, když ve sněhu zapadnou
Jejich auto má prý "deluxe cab", s plachtou vzadu, Capstan winch a držákem na rezervu - pořád má ještě původní Dunlopy a na nich ještě dvě třetiny vzorku
Různé zdroje se v údajích liší, ale pokusil jsem se dát dohromady to, co se opakuje alespoň ve dvou z nich. Tady je ještě pár fotek pro krytena, aby mohl začít už letos
Správný/úplný název je Roadless Traction (výrobcem byla firma Roadless Traction Ltd., Hounslow, Middlesex) Forest-Rover (typ). Motor byl standardní benzínový 2,25 l (byl postaven také jeden s dvoulitrovým dieselem), standardní převodovka z SII (suffix 'c'), nádrž o kapacitě 68 litrů, nápravy vyrobené firmou Kirkstall Forge Engineering Ltd. Leeds (3.6:1 ratio with 3.6:1 planetary hub gears), ráfky z traktorů Ferguson s upravenými středy a pneumatikami 11.20" x 28" (jako možnost byly k dispozici i pneumatiky 10.00" x 28" nebo 13.5" x 28"), rozchod vpředu 76 palců, tj. 193 cm, vzadu 66 palců, tj. 167,6 cm (širší rozchod vpředu měl umožnit lepší poloměr otáčení). Uzávěrky diferenciálů nebyly montovány. Výroba začala roku 1961 (poté, co firma Land-Rover konverzi oficiálně posvětila), v letech 1963 a 1964 byly Land-Rover exportovaný do Kanady konvertován podobně také pro kanadskou lesnickou komisi, údajně to však není přímo Roadless-Traction, jinde se tvrdí, že se jednalo o stavebnici Forest-Roveru sestavenou v Kanadě.
Vyrobeno bylo pouze 9 kusů (ale také 15 sad náprav) této specifikace. Objevuje se i údaj o 20 kusech a o tom, že první vyrobené kusy měly modifikované nápravy GMC a modifikované bubnové brzdy z traktorů značky Ferguson.
Australská konverze pro provoz v australských Snowy Mountains (při budování tamní vodní elektrárny a přehrady na zachytávání vody z tajícího sněhu - mimochodem měli také Series I a je o tom krásné video) měla standardní diferenciály a nápravy se samodomo podložkami umožňujícími použití velkých kol a pneumatik z traktorů Ferguson.
Na internetu se objevuje pán z Falklandských ostrovů, jehož rodina si Forest-Rover pořídila jako nový (tehdy stál 2300 liber, tj. téměř třiapůlnásobek ceny běžné 88" a víc než mnohé běžné traktory) a stále ho vlastní. Jeho otec byl na dnu otevřených dveří pořádaném firmou Land-Rover u Solihullu (ve starých filmech je tam vidět Cuthbertson, jak projíždí opravdu VELKOU kaluží) a nakonec si vybral místo Cuthbertsonu Forest-Rovera. Prý je dobře, že si jeho otec nepořídil Cuthbertson, protože ty potvory si dávají spojky k snídani a na otočení potřebují fotbalové hřiště na šíř
Ten pán píše o tom, jak dříve, když z města k farmám ještě nevedly silnice, čekali lidi v zimě ve městě na jeho otce, až se vypraví směrem ke své farmě, aby mohli co nejdál jet za ním v koloně a aby je vytáhl, když ve sněhu zapadnou
Jejich auto má prý "deluxe cab", s plachtou vzadu, Capstan winch a držákem na rezervu - pořád má ještě původní Dunlopy a na nich ještě dvě třetiny vzorku
Různé zdroje se v údajích liší, ale pokusil jsem se dát dohromady to, co se opakuje alespoň ve dvou z nich. Tady je ještě pár fotek pro krytena, aby mohl začít už letos
- Přílohy
-
- RTFR3.jpg (204.15 KiB) Zobrazeno 10029 x
-
- RTFR2.jpg (203.92 KiB) Zobrazeno 10029 x
-
- RTFR1.jpg (207.04 KiB) Zobrazeno 10029 x
Naposledy upravil(a) 1960SeriesII dne 17 led 2008 10:33, celkem upraveno 1 x.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3220
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
...
- Přílohy
-
- roadless11.jpg
- (62.43 KiB) Staženo 2765 x
-
- RTFR5.jpg (201.97 KiB) Zobrazeno 10026 x
-
- RTFR4.jpg (203 KiB) Zobrazeno 10022 x
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Krásný elaborát,Honzo!To jsem teda nečekal
Začít letos vzhledem k současné rozpracovanosti ale opravdu nemůžu
Ale začít shánět pro začátek nápravy,to by šlo-bohužel se neseženou origo tak alespoň nějaké co nejpodobnější-věřím že něco vyšťouráme.
Ale rám,bulkhead,truck cab,motor,převodovku a podobné drobnosti už mám,dneska jsem se koukal
k.
Začít letos vzhledem k současné rozpracovanosti ale opravdu nemůžu
Ale začít shánět pro začátek nápravy,to by šlo-bohužel se neseženou origo tak alespoň nějaké co nejpodobnější-věřím že něco vyšťouráme.
Ale rám,bulkhead,truck cab,motor,převodovku a podobné drobnosti už mám,dneska jsem se koukal
k.