Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 9995
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#21 Příspěvek od eliott » pát bře 06, 2015 09:09

juango píše:U nás na ocelárně ještě jezdí T55
A celý by odvézt nešel :lol: ?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 2785
Registrován: pát kvě 04, 2007 06:45
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#22 Příspěvek od 1960SeriesII » pát bře 06, 2015 11:37

Když chvíli počkáme, tak sem Putin naveze spoustu náhradních dílů :lol:
SI 86" (r. v. 1953) "Jekyll" -- SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC (r. v. 1966) "Robur"

Born (to be) Wild -- http://www.facebook.com/born.wild.cz -- Trika, samolepky, hrnky, LR pohádky, LR omalovánky.

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#23 Příspěvek od juango » pát bře 06, 2015 11:47

Kdysi tam stávaly řady t34,54,55 i úplně nových na náhradní díly a přestavby na tankozery. Tankozery se používaly na hrnutí na haldách a dodnes se využívají na vyhrnování žhavé strusky z pod ocelářských pecí. Za komunistů tam šlo sehnat cokoliv i celý motor. Kradly se upálené hlavně na sloupy - má je i můj soused. Všude po fabrice se válely zbytky pásů a sundané věže - to by měli naši nepřizpůsobiví občané radost. Dnes je všechno jinak, ale zkusím se poptat. Jednou ujel tank s dílny, projel zdí a zastavil se až o vagóny v kolejišti, protože mu začaly prokluzovat pásy na kolejích. Díra se zazdila, vagóny nakolejily a nikdo z toho nedělal estrádu. Nespravedlivé je, že se bojová technika musí kupovat přes překupníky, kteří mají licenci a nejde to přímo od armády (oni si pak přirazí několik set procent navíc) a tak tu žijeme a bojujeme.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 9995
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#24 Příspěvek od eliott » pát bře 06, 2015 12:21

No, to koneckonců právě vyplouvá na povrch, jak ty obchody probíhají. A jak se všichni tváří hrozně překvapeně :lol: :lol: .

No nic. Kdybys narazil na jakýkoli přebytečný díl tanku, dej vědět, určitě ho budu potřebovat :devil
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 292
Registrován: úte čer 10, 2014 21:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#25 Příspěvek od Tazik1992 » pát bře 06, 2015 12:22

juango píše: Jednou ujel tank s dílny, projel zdí a zastavil se až o vagóny v kolejišti
Koukam, že u Vás na dílně musí bejt veselo. A v "poddílní" ještě víc :rofl
eliott píše:dokázal be někdo sehnat něco z tohoto?
Eliotte, Ty stavíš tank? Nebo jde o nějakou konverzi, něco jako RusRover :grin:
No na jih od jednoho města na Vysočině je opravárenský podnik naší army. Spíš je to vrakoviště. Tušim, že sem tam na ploše viděl i několik vyřazených VT-34. Třeba by se slitovali ...
Sloužim lidu! :-)

ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma r.v.2008

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#26 Příspěvek od juango » pát bře 06, 2015 12:47

Štve mě za kolik se prodává např. BVP a v nákupu stojí cca 60.000,-Kč včetně DPH. P

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 9995
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#27 Příspěvek od eliott » pát bře 06, 2015 13:02

juango píše:Štve mě za kolik se prodává např. BVP a v nákupu stojí cca 60.000,-Kč včetně DPH. P
No jasně, obchodovat s armádními přebytky je zlatý důl, ale jen pro vyvolené. Ale když dojde k výměně vládních struktur, mění se i vyvolení :Ale fuuj:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#28 Příspěvek od juango » pát bře 06, 2015 13:09

Na T34 mám momentálně doma jen čepy pásů, které používám jako sekáče - nevím jak to ti soudruzi dělali, ale lepší materiál jsem na sekáč ještě neměl. P

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 9995
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#29 Příspěvek od eliott » pát bře 06, 2015 13:14

juango píše:Na T34 mám momentálně doma jen čepy pásů, které používám jako sekáče - nevím jak to ti soudruzi dělali, ale lepší materiál jsem na sekáč ještě neměl. P
A nemáš jich zbytečně moc? Mám několik článků, ale nemám to čím spojit. Prodáš? Případně vyměníš za čepy do T55? Ty jsem viděl na Aukru
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 2278
Registrován: sob kvě 17, 2008 13:51
tel.: 602 550 993
auto: D110, D1,P38,R45
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#30 Příspěvek od VencaZE » pát bře 06, 2015 13:39

Pardon za OT, ale co se týká startu klikou... No prostě mi to nedá:
https://www.youtube.com/watch?v=0TV2l6TOuGA
Urbanovi Pneu&Cars, údržba a opravy LR, diagnostika LYNX, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#31 Příspěvek od juango » pát bře 06, 2015 15:51

Kdyby byly nepoužité tak ti je daruji, ale bohužel jsem je nechal v práci překovat. Jinak u nás na Opavsku stojí docela dost T34rek volně v polích a u pevností ( to není návod aby jsi je rozebral). Například za Darkovičkama. Jak bude pěkně tak se tam protáhnu na kole a udělám pár fotek. Jinak krásné video!

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 696
Registrován: čtv led 18, 2007 18:18

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#32 Příspěvek od Kangaroo » ned bře 08, 2015 17:13

Ještě k tomu startu klikou: na podzim jsme se snažili s kamarádem nastartovat stabilák Lorenz (dvoudobý jednoválec diesel) ketrý poháněl celý mlýn. Motor 50 let stál a neběžel. Klikou jsme to fakt nedokázali a nakonec jsme použily elektrický motor a řemen. Komprese byla obrovská, když to nejsilnější z nás roztočil co to šlo, zavřeli jsme dekompresor a klika se vrátila (jen vzduchem bez zážehu a hodila ho na zed.
Motor se rozběhl neskutečně tiše a hladce. No prostě 100 let stará poctivá kovářská práce.
https://www.youtube.com/watch?v=QQ_Ze0QNjSM
https://www.youtube.com/watch?v=uBf_WI2kRtA

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 9995
Registrován: sob led 06, 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: 10x LAND ROVER
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#33 Příspěvek od eliott » ned bře 08, 2015 21:27

juango píše:Kdyby byly nepoužité tak ti je daruji, ale bohužel jsem je nechal v práci překovat. Jinak u nás na Opavsku stojí docela dost T34rek volně v polích a u pevností ( to není návod aby jsi je rozebral). Například za Darkovičkama. Jak bude pěkně tak se tam protáhnu na kole a udělám pár fotek. Jinak krásné video!
Neboj, vím o nich :devil . A pokud vím, tak před 20ti lety byly některé k odvozu, nějaká SU85 nebo SU100 snad měla být i n nějaké rokli plné odpadků...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#34 Příspěvek od juango » pon bře 09, 2015 07:57

Jak se částečně likvidoval pomník v Hrabyni tak toho bylo k odvezení docela dost. Součástí pomníku byl i statek na druhé straně cesty a u něho na zahradě bylo museum vojenské techniky. Velmi rád jsem tam se synem chodil. Později tam byl bazar pneu a disků. P

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#35 Příspěvek od juango » pon bře 09, 2015 14:59

Přidávám video svého dvoutaktního diesela + start.

https://www.youtube.com/watch?v=O1AL1RyPL3E

Uživatelský avatar
juango
Příspěvky: 59
Registrován: úte čer 24, 2014 05:34
auto: light III,truck III
Bydliště: OSTRAVA

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#36 Příspěvek od juango » pon čer 20, 2016 09:20

Tak konečně jsem k původnímu tématu přidal slíbené video. Budu rád když se vám bude líbit.


https://www.youtube.com/watch?v=hT-i2Y21ej8

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 4768
Registrován: úte říj 10, 2006 14:56
tel.: 736173373
Bydliště: Pod Kumburkem
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#37 Příspěvek od Rover » pon čer 20, 2016 09:38

Paráda, obě videa...
1969 LR S2A 88", 1969 Ford Cortina Mk2, 1976 Ford Capri Mk2, 1980 Castleton Rovana Caravan, 1983 LR 110 HiCap, 1992 Range Rover Classic V8 4.6, 1999 Rover 75 2.0 KV6

Uživatelský avatar
kamca
Příspěvky: 569
Registrován: stř dub 01, 2009 22:28
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#38 Příspěvek od kamca » pon lis 28, 2016 19:45

Rád bych se zeptal, zda konverze jak je popsaná v tomto příspěvku přispěje k větší spolehlivosti žhavícího systému?
http://www.seriesdiesellandrover.com/Gl ... rsion.html

Pokud ano, dá se někde uvedený kit sehnat či je možno to udělat doma? Jde mně především o to, aby systém byl co nejjednodušší a nejspolehlivější.
Je tedy lepší ponechat starý systém zapojení do serie a jen ho zrenovovat, či zapojit svíčky paralerně? Budu nechávat dělat celou novou elektriku, tak bych to rád udělal při jednom.

Děkuji

Uživatelský avatar
Poly
Příspěvky: 88
Registrován: pon říj 11, 2010 11:20
auto: LR Series III 88 RHD

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#39 Příspěvek od Poly » pon lis 28, 2016 20:08

...
Naposledy upravil(a) Poly dne pon lis 28, 2016 21:20, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Pama
Příspěvky: 165
Registrován: sob led 10, 2009 20:26
tel.: 724365722
auto: většina LR
Bydliště: Vyškov

Re: Žhavení 2,25 diesel a start 2,25 petrol klikou

#40 Příspěvek od Pama » pon lis 28, 2016 20:12

[quote="juango"]T 34 se dá údajně nastartovat stlačeným vzduchem z tlakové láhve vedle řidiče, ale v životě jsem neviděl tímto způsobem nastartovat studený motor. Tatra 111 12V má také kliku, ale nastartovat studený motor by nezvládl ani superman. V zimě se T 34 plnily horkou vodou, jakmile motor chytil většinou se ustřihla hřídelka olejového čerpadla. Startovali jsme je v zimě každý den jako tankozery na práci - i tak se dá využít nepotřebná bojová technika. S tím Tigrem bych tomu věřil pokud je motor ohřátý nějakým způsobem - nouzový start v boji pokud selže elektroinstalace. Dnešní tanky ani neví co to je. U T 34 myšlenka dobrá, protože je to vodou chlazený diesel a tudíž nepotřebuje ke svému chodu AKU. P[/quote]

I T55am2 ve sve przencce jsme startovali nekolika moznymi zpusoby, nejbezneji kombinovane, tedy elektrostarterem spolecne s roztacenim stlaceneho vzduchu.

Letos jsme s juniorem vyjizdeli s LR101 a byla slaba baterka, synovec se se synem prsili, ze to roztoci klikou, vysmal jsem se jim.
Oni chytli za kliku a Forward sel na drc.......

Odpovědět