Přestavba Santany

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#41 Příspěvek od kalda1 » 19 led 2015 20:57

Myslel jsem že ty díry bych si odvrtal, to by zas takový problém být neměl ne ...
Jinak Díky tobě a nápovědě OME jsem to našel ...
http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... tovych-per
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#42 Příspěvek od kalda1 » 19 led 2015 21:01

A tohle si taky udělám, to vypadá moooc hezky. Kdo maže ten jede :-D

http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... -pera-gs19

Je na tom krásně vidět jak vyřešili tvar houpačky do trojuhelniku a ten třetí nemazanej šroub je tam podle mě jako ta zarážka aby se nestala ta věc jak je tu na obrazku, neotočila se houpačka dopředu a nezavánělo to zničením pera ....
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#43 Příspěvek od dava » 19 led 2015 22:26

:mrgreen: s tím vrtáním teda moc nevím... já jednou vařil pero z L200 na dojetí a nechytala se mi na to ani flexa, když jsem si chtěl připravit V na svar ( elektrodou Castolin)

U těch vložek si myslím, že to nebude pro parabolický, nebo ne tyhle. Měly by mít tvar aby kopíroval profil, jinak se asi rychle ojedou. Mě se líbí spíš takový ty pásky z nějakýho kluznýho plastu, ale nevím kde to maj.
Ale rozhodně ty kluzný vložky jsou výborný.

Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
JirkaDK
Příspěvky: 67
Registrován: 08 pro 2013 18:56
Bydliště: Dolní Kralovice

Re: Přestavba Santany

#44 Příspěvek od JirkaDK » 20 led 2015 09:20

kalda1 píše:A tohle si taky udělám, to vypadá moooc hezky. Kdo maže ten jede :-D

http://www.offroad-obchod.cz/produkt/om ... -pera-gs19

Je na tom krásně vidět jak vyřešili tvar houpačky do trojuhelniku a ten třetí nemazanej šroub je tam podle mě jako ta zarážka aby se nestala ta věc jak je tu na obrazku, neotočila se houpačka dopředu a nezavánělo to zničením pera ....
-Mazané závěsy per je dobrá věc, akorát Santana má šrouby závěsů per o průměru 14mm a to po provrtání už nebude nic moc,
chtělo by to si nechat vyrobit silentbloky s vnitřním průměrem 16mm a patřičně upravit přední závěsy per a houpačky a vyrobit
vrtané šrouby 16mm.
-Při montáži šroubů závěsů per je nedotahovat na krev, jinak se omezí volný pohyb šroubů ve vnitřních trubičkách silentbloků
a z auta se stane nádherný kostitřas (častý jev).
-Dorazy proti přetočení houpaček má Santana již namontované z výroby, tady není potřeba nic upravovat.
-Tlumiče, zásadní věc, originální se jeví jako moc "tvrdé", pro začátek stačí levné Monroe Adventure, jako např: http://www.offroadforum.cz/viewtopic.ph ... 6&start=75

ateliersk
Příspěvky: 84
Registrován: 03 kvě 2012 21:35
Bydliště: Kutna Hora

Re: Přestavba Santany

#45 Příspěvek od ateliersk » 20 led 2015 12:29

dava píše:Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju
no, záleží, čemu říkáš normální provoz. Mě to papa v kombinaci, lehký terén a město stabilně okolo deseti litrů na sto. Když jsem se po ose přesouval na ukrajinu a zpět, tak při cestovní rychlosti 80-90 km/h to bylo za nějakých 8,5 l/100km , po ukrajině to v celkovém průměru bylo opět přesně deset - kombinace nějaký terén na redukci + jejich rozbité silnice na trojku.

Pepa

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#46 Příspěvek od dava » 20 led 2015 16:57

ateliersk píše:
dava píše:Já jsem jinak teda taky nalomenej, že bych prodal diskošku a zkusil santánu, už jsem i na pár koukal.
Kolik chlastá v normálním provozu, s tím že se jezdí tak 20 km skoky a sem tam nějakej vlek, 2x měsíčně 300 km dálky a 2x do tejdne pracovní terén?? Právě kdyby se tam dala fakt dát ta defácká přídavka, tak je to úplně ono co si představuju
no, záleží, čemu říkáš normální provoz. Mě to papa v kombinaci, lehký terén a město stabilně okolo deseti litrů na sto. Když jsem se po ose přesouval na ukrajinu a zpět, tak při cestovní rychlosti 80-90 km/h to bylo za nějakých 8,5 l/100km , po ukrajině to v celkovém průměru bylo opět přesně deset - kombinace nějaký terén na redukci + jejich rozbité silnice na trojku.

Pepa
OK, tak to je cca jako DII Td5, což je pohoda, za míň stejně žádnej off nejede. Díky.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#47 Příspěvek od kalda1 » 20 led 2015 17:58

Tak jsem ty podložky na pera objednal a proste to zkusím, pokud to půjde tak by to bylo fajn .... :-)
Nad těmi tlumiči jsem už přemýšlel ... dával jsem nový od Eliotta co jsou z SIII, je to tak rok, ale rozdíl jsem nepoznal :-( zkusím ty monroe a uvidíme ...
Tu úpravu houpaček jsem tu psal proto, že bych to rád trochu zvednul a když to budu zvedat tak bych ty prodloužený držáky vyřešil třeba takto ...
Dneska jsem byl v Ivecu pro silentbloky na předek na pera, změřím si pak co tam jde za šrouby, kdyžtak bych se to pokusil nějak vyřešit abych tam tu vazelínu nějak dostal ...
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#48 Příspěvek od kalda1 » 20 led 2015 20:29

Jinak já s ní jezdím taky za 10 litrů, ať je naložená anebo ne, pořád stejně ...
Jen počítej, že je to jízda max 100 Km/h, pak to už hodně točí motor ...
Jakmile napasuju L-R převodovku tak dám vědět :-)
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#49 Příspěvek od dava » 20 led 2015 20:50

Jojo... já stejně jezdím tak do kila i s diskoškou, bo jsem buď někde po šoustce, nebo táhnu vozejk. Se ani nepamatuju, kdy jsem jel rychlejc , páč na dálky si bez vozejku beru osobák od ženy boženy...
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#50 Příspěvek od kalda1 » 20 led 2015 21:14

tak jsem našel jaká by mohla být převodovka a jaká přídavka:

Hlavní převodovka LT85 - přídavka LT230

Pokud to někdo znáte podle těch čísel tak mi prosím řekněte zdali je možná záměna za tu stálou 4x4 s uzávěrkou

Dík moc !!!
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#51 Příspěvek od dava » 20 led 2015 21:31

kalda1 píše:tak jsem našel jaká by mohla být převodovka a jaká přídavka:

Hlavní převodovka LT85 - přídavka LT230

Pokud to někdo znáte podle těch čísel tak mi prosím řekněte zdali je možná záměna za tu stálou 4x4 s uzávěrkou

Dík moc !!!
LT 230 je pokud vím Defender právě, takže to asi nebude tak docela pravda.

Názory se různí, co jsem zběžně koukal po forech, někde píšou že nepasuje hřídel, ale tady je inzerát kterej by napovídal že snad by to pasovat mělo. : http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... 8-223-2149

To budou znát dědkaři... on někdo poradí
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#52 Příspěvek od kalda1 » 20 led 2015 22:23

Čekám tedy na radu :Pohoda:


v mezičase se zeptám jestli náhodou netušíte co je to zač? :
Přílohy
uzaverka.jpg
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#53 Příspěvek od eliott » 21 led 2015 17:45

To je uzávěra diferáku, podle mne Offrotec. Přídavka podle mne bude pasovat z Defendera bez úprav, akorát bude potřeba trochu upravit táhla řazení.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#54 Příspěvek od kalda1 » 21 led 2015 18:33

Děkuju. To mám na autě který rozebírám, tak snad to funguje. Přitah jsem ho na podvalu nepojízdný ...
Aspoň vím na jakej typ koukat na předek ať je to vše na podtlak ...
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#55 Příspěvek od dava » 21 led 2015 18:59

:-( tohle bude vepředu hodně na ráně... nejde to udělat jinak?? Ono i vzadu je to na ráně.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#56 Příspěvek od kalda1 » 21 led 2015 22:04

ale je zadarmo :grin: protože už ji mám ........ uvidíme jak to mají vymyšlené na předek ....
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#57 Příspěvek od eliott » 25 led 2015 22:14

Stejně...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
kalda1
Příspěvky: 40
Registrován: 17 led 2015 21:29
tel.: 602942600
auto: Santana PS10 2x
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#58 Příspěvek od kalda1 » 26 led 2015 20:29

Psal jsem mu a odpovídal, že nějak zezadu, že to není tak na ráně, pokud to bude blbý tak tam půjde vzduchová, kompresor stejne na aute bude kvůli měchům .....
Santana PS10
Santana PS10
Kangoo 4x4
SCAM 4x4 SMT50

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba Santany

#59 Příspěvek od eliott » 26 led 2015 20:36

Máš dost poloos? Když vidím, jak je to na Santany s dílama, tak bych byl s těma uzávěrama opatrný....
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Přestavba Santany

#60 Příspěvek od dava » 26 led 2015 20:55

eliott píše:Máš dost poloos? Když vidím, jak je to na Santany s dílama, tak bych byl s těma uzávěrama opatrný....
No Eliotte, a jsou to teda poloosy, resp. dify z nějakýho LR nebo co myslíš?? Podle všeho by to mělo být na bázi licence SIII, ale to mám z informací na forech, což je tak 50/50. Novější know-how LR nejspíš neprodal.

Jinak, co jsem se teď díval na Santany, protože se mi to auto fakt zalíbilo, tak spousta z nich měla obě špéry od nova. S jednou jsem jel, je to docela živý a ... klasický off. Pohledově to vypadá celkem mohutný , dify velký.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět