S3, 2.25 diesel - vstrikovaci cerpadlo

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Odpovědět
Zpráva
Autor
RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

S3, 2.25 diesel - vstrikovaci cerpadlo

#1 Příspěvek od RostaO » 18 čer 2012 10:00

Ahoj vsem,

prosim o radu. Mate nekdo kontakt na nekoho, kdo umi opravit vstrikovaci cerpadlo? Ono mozna bude chtit jen rozebrat, vycistit a rozhybat. Je to 2.25 diesel, C.A.V.

Pred dvema roky se nam ten motor jako celek povedlo nahodit, z ceho usuzuji, ze asi nejak fungovalo. Ted jsem dal motor do auta a cerpadlo nedava tlak na vstriky. Trosicka nafty tam jde, ale jen kapky.

Nebo je nejaka jina cesta, kterou jit?

Diky.
LR SIII

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: S3, 2.25 diesel - vstrikovaci cerpadlo

#2 Příspěvek od kryten » 18 čer 2012 11:02

http://www.delphidieselservis.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Osvědčená kvalita :yes
k.

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S3, 2.25 diesel - vstrikovaci cerpadlo

#3 Příspěvek od Allik » 18 čer 2012 16:48

prischla ti tam diky kvalitni ceske nafte ta pohybliva soupatka na vysokotlaky casti, sundej nahore vicko a cely ho nech odmocit nekolik dnu v nejaky rozpoustedle, myslim ze se da pouzit aceton, obcas ho protoc a uvidis, kdyz to nepomuze tak do Malesic, kdyztak ti to zaridim
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: S3, 2.25 diesel - vstrikovaci cerpadlo

#4 Příspěvek od MadTom » 18 čer 2012 16:55

Podobnej problém jsem viděl na jaře na kombajnech zanašených biosložkama v naftě. V nádrži se to krásně separovalo a na dně zůstalo něco jako rosolo. Takže komplet rozborka palivovýho systému. U starých věcí s mechanickým čerpadlem to akorát naštvalo, common rail motor prodělal repasi čerpadla a vstřikovačů a několik desítek tisíc korun, protože čerpadlo se stihlo přidřít a vstřikovače to samozřejmě vzalo ssebou. čističe do palivového systému co se lejou do nádrže tuším obsahují aceton, jak už tady zaznělo. Skladovatelnost nafty je dnes tuším 3 měsíce. :evil:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět