Kupuješ Land Rover? Kupuješ dobře!

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#81 Příspěvek od Rover » 11 pro 2007 16:47

Mně se tyhle světla tak nelíbily, že jsem nevydržel a vyhodil je a dal tam klasický bradavky... Ale z veteránského hlediska jsi udělal dobře Ty, že jsi je tam nechal...
Country boy...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#82 Příspěvek od 1960SeriesII » 12 pro 2007 08:05

Mě se taky původně nelíbily, protože ten "zadní ksichtík" pak vypadá úplně jinak, než u všech jiných sérií, ale pak jsem si říkal, že když to tak dostal do vínku, tak mu je tak nechám. Koneckonců ty díry na původní světla jsou tak hezky zaslepené, že předělat to půjde vždycky.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

světla

#83 Příspěvek od Neklan » 12 pro 2007 11:12

No já byl taky lehce překvapen svými koncovými světly, ale Kryten říká, že u pozdních SIIA se tato světla montovala standardně. Tedy myslím ta spodní, ta na hardtopu jsou už výplodem lidové tvořivosti a to včetně zpětného working light, které je mimochodem velmi praktické. Ta vrchní jsou ale shodná se světly, jaká má Krytenova "Velká Bílá", takže lidový folklorista možná podvědomě vybral stylové řešení. Pro jistotu jsem všechno schoval pod košíky, abych o ty poklady nepřišel :lol: .
Přílohy
D1107 workshop meet 025m.jpg
D1107 workshop meet 025m.jpg (64.73 KiB) Zobrazeno 5945 x
Landy 2.jpg
Landy 2.jpg (87.91 KiB) Zobrazeno 5940 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#84 Příspěvek od Rover » 12 pro 2007 11:44

Těch velkých červených bylo dokonce několik různých typů...
Country boy...

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

Re: Kupuješ Land Rover? Kupuješ dobře!

#85 Příspěvek od bobes » 19 dub 2008 19:37

1960SeriesII píše:První oficiální rok vlastnictví mého Land Roveru se završí až v květnu přístího roku, ale jak se chýlí pomalu ke konci kalendářní rok 2007, kdy jsem tohle auto pořídil, napadlo mě, že bych to nějak shrnul pro ty, kteří ještě úplně nepropadli kouzlu Oválu s velkým šišatým "O" a teprve uvažují o pořízení auta s tím správným oválem "pozemního poutníka" :lol:

Vojenská vozidla mě fascinovala už dlouho, byť především druhoválečná, takže Land Rover, mimojiné také vozidlo mnoha armád světa, byl do jisté míry přirozenou volbou. Celé to ale splývá s dětskými léty, částečnou, do té doby spíš pasivní vášní pro stará auta, vzpomínkami na dokumenty a filmy o Africe a spoustou jiných věcí, o kterých by se naše drahé polovičky povětšinou nevyjádřily nijak mile - nic proti, z větší části mají nejspíš pravdu :D

Za dobu, co mi auto patří, jsem dostal příležitost poznat spoustu lidí, se kterými bych se asi těžko seznámil za jiných okolností, dozvěděl se hodně o téhle zajímavé automobilové značce, která si vybudovala vlastní tradici, která sice ve srovnání s jinými nesahá daleko do minulosti, přesto však vyvolává ve vlastnících zvláštní pýchu lovců lvů a majitelů jiných cizokrajných trofejí - přivést si domů Land Rover je trochu jako ulovit ledního medvěda nebo skolit tygra. Tahle značka má kouzlo dětských snů, sílu spojovat lidi zabředlé po pás v indonésské bažině i usazené u českého piva, sahá přes kontinenty od pralesů přes pouště - a když správně vybereš, i do Tvojí garáže :idea:

A pak je tu fórum - ano, našel jsi to správné. Dá se tu mluvit o spoustě věcí, které tu spousta zprvu zcela cizích lidí naprosto sdílí. I díky tomuhle fóru člověk cítí potřebu vědět o tom autě, jeho historii a dalších jeho soukmenovcích víc - i díky tomuhle fóru se to často podaří. Určitě tohle těžko určitelné místo není smyslem našeho vlastnictví Land Roverů všech možných typů, každopádně je ale tím opravdovým fórem, místem, kde se Ti, kdo chtějí, setkávají a mohou "mluvit".

Takže, jestli můžu radit (a přiznávám, že s tím nemám velkou zkušenost), láká-li Tě tahle značka, jdi do toho prsama, protože tohle všechno můžeš za pár měsíců psát sám, nadšený jako malý kluk (eventuálně malá holka, ani slečny a paní nejsou prosty dětských snů)!
Zdravím všechny účastníky tohoto fóra.
Jelikož ve všech bodech musím souhlasit s tímto článkem rozhodl jsem se pořídit si také Land Rover. Prokousávám se fórem a nejrůznějšími odkazy a snažím se nasbírat co nejvíce informací. Zatím nemám stoprocentně vybraný typ , ale nejraději bych chtěl S III 109 v naftě a s CZ doklady . Potřebuji tahat vlek ( stavebniny, skládka) , vozit a skládat do vody loď ( i s vlekem cca 1.500,-Kg) . To vše do 50 km kolem baráku.
No a pak určitě ještě SII 88, řízení vpravo a veteránské doklady.
Počítám, že to bude jako s traktorama. Taky jsem začal se Zetorem 4011 , aby mu nebylo smutno tak Zetor 25A a nakonec 25K. Před tím dva péráčky, nějaká kývačka a pod. Další dotazy budu již umisťovat do příslušných témat, abych v tom nedělal bordel.

PS. Mám rád Červeného trpaslíka.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od 1960SeriesII » 19 dub 2008 20:02

S tím, co píšu, se dá plně souhlasit až po koupi toho auta, ale souhlas předem je určitě výhoda :D Ať se hledání podaří, i když to tahání těžkých vleků bych žádnému lanďáku nepřál :roll:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#87 Příspěvek od bobes » 19 dub 2008 21:26

1.500 kg celkem není těžký vlek. Jde spíš o to, že nebudu muset nikam na náplavku, ale vyndám to z vody v maríně nebo na pláži a nebudu se tam muset harcovat s traktorem. I když taková vyjižďka se Zetorem 25 z roku 1952, bez kabiny, pokud je pěkné počasí má taky něco do sebe.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#88 Příspěvek od Rover » 20 dub 2008 15:15

bobes: držím palce ať brzo seženeš a doufám, že se brzy staneš taky LR pacientem... Jenom trochu varuju - diesel v trojce na tahání moc není, má co dělat se 109 samotnou, natož ještě s přívěsem... Když trojku a táhání, tak potom Stage One s osmiválcem, ale ten zase trochu papá...

Jinak chválím Tvůj dobrý vkus pro traktory a o Red Dwarf ani nemuvím... 8)
Country boy...

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#89 Příspěvek od bobes » 20 dub 2008 16:10

Když já bych ten benzín musel kupovat u pumpy. Proto mám ty diesely radši . Projel jsem různé inzerce, ale opravdu moc S III 109 STW nebo Hardtop v dieselu není. Ještě tak nějaké 88. Dík za duševní podporu.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
cuisine
Příspěvky: 635
Registrován: 25 bře 2007 22:10

#90 Příspěvek od cuisine » 20 dub 2008 19:14

já jsem jeden čas hledal SIII 109 STW a diesel a to je věc skoro nesehnatelná v rozumném stavu za rozumné peníze :roll:

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od 1960SeriesII » 21 dub 2008 08:14

bobes píše:Když já bych ten benzín musel kupovat u pumpy.
Že by Šejk ibn Bobeš? :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#92 Příspěvek od bobes » 21 dub 2008 10:07

To sotva. Kdybych byl šejk, tak bych měl i benzín. Ten by mě přeci zůstal jako zbytek při výrobě nafty.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#93 Příspěvek od 1960SeriesII » 23 dub 2008 14:56

Na Mobile.De je teď tenhle nafťák za EUR 1900,-. Nestartuje, nesvítí, majitel to odhaduje na špatnou baterii:
Obrázek
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#94 Příspěvek od bobes » 23 dub 2008 19:45

Už jsem ho sondoval. Má volant v pravo, nemá to žádné doklady, měli to jen na jakési filmování a tudíž mi to asi určitě nepřihlásí . Je to auto na díly. Už koukám i po benzínech, ale 109 STW nebo Hardtop potřebuji určitě. Kolik se může tahat kg vlek , když je auto na vetedokladech?
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od 1960SeriesII » 23 dub 2008 19:51

Já mám díky rozumnému přístupu komisaře největší technicky přípustnou hmotnost přípojného vozidla brzděného 1750 kg a nebrzděného 750 kg. Ani jedno asi nevyužiju, ale je to fajn mít to tam pro jistotu zapsané.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

bobes
Příspěvky: 320
Registrován: 17 dub 2008 16:26
auto: LR Series I,II,III
Bydliště: Praha

#96 Příspěvek od bobes » 23 dub 2008 21:01

To by mě bohatě stačilo také. Budu tedy koukat i po volantu vpravo. Tím se mi výběr vozidel docela rozšířil.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

#97 Příspěvek od Gobey » 23 dub 2008 21:20

bobes píše:.... Budu tedy koukat i po volantu vpravo. ...
Správná volba :)
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

#98 Příspěvek od Martin T » 23 dub 2008 21:23


Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3220
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od 1960SeriesII » 24 dub 2008 08:29

Tam bývají pěkná auta, včera ráno jsem tam koukal na toho Pigleta - to tu také ještě nikdo nemá :lol: Do našeho provozu ideální vozidlo 8)
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

MOD

#100 Příspěvek od Neklan » 24 dub 2008 09:27

Zajímavý je i ten original SAS Pink Panther, ale ta cena.... :evil: (?15500,-)
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Odpovědět