přírustek SIII
Moderátor: Rover
Re: přírustek SIII
Když je auto v pořádku, tak funguje perfektně a nějaké áro na něj nemá... a to s tou bytelností je pěkná blbost...
A pokud jsou několik desítek let nenamazaná pera, tak se není co divit, že to nekříží a drncá...
To mně vždycky dostane jak si majitelé aut s totálně zanedbanou údržbou stěžují, že nic nefunguje a že to je krám...
A pokud jsou několik desítek let nenamazaná pera, tak se není co divit, že to nekříží a drncá...
To mně vždycky dostane jak si majitelé aut s totálně zanedbanou údržbou stěžují, že nic nefunguje a že to je krám...
Country boy...
Re: přírustek SIII
Kdyz si vzpomenu co na tom projede Olin (OLD BLACK) a porovnam co tady popisujes tak mas neco spatne protoze jeho serie projede snad VSCHNO mato
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
to jsem přesně čekal pár aut už jsem dohromady dal a moc dobře vím že až listy rozeberu každý zvlášť namažu a případně mezi každý list dám (klužné lůžko-třeba mosazný nebo silonový plát) tak se to zlepší ,ale furt se nedostanu na schopnosti Ara
ale to nemá cenu rozepisovat .....snad motor a brzdy bych označil za lepší než u Ara
každopádně už jsem do toho spadnul,tak nezbívá než se pokusit s tím bojovat a doladit to
ale to nemá cenu rozepisovat .....snad motor a brzdy bych označil za lepší než u Ara
každopádně už jsem do toho spadnul,tak nezbívá než se pokusit s tím bojovat a doladit to
Re: přírustek SIII
musim přiznat tvoje aro projede neskutečný věci tak to jednou snad porovnáme
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
jojo ...áro funguje bohužel už mi neříká pane....prodal jsem ho abych koupil serii aspoň že je u kamarádů v dobrých rukách....třeba bude někdy příležitost koupit ho zpět
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
tak jsem trošku hledal na Google a našel pár zajímavích nápadu
třeba tuto s odstraněním příčky za sedačkama .....díky tomu by se dali nahnat cenné centimetry za volantem
jen bych měl strach o pevnost karoserie-myslím že ta příčka určitě zpevňuje kastli
třeba tuto s odstraněním příčky za sedačkama .....díky tomu by se dali nahnat cenné centimetry za volantem
jen bych měl strach o pevnost karoserie-myslím že ta příčka určitě zpevňuje kastli
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
a pak je tu ještě jedna věc která mě zaujala (za tu mě asi zastřelíte)
ale je na foto vidět že tam zustali i držáky listových per a tudíz by neměl být problém to kdykoliv zase přehodit zpět do původního stavu
http://www.flickr.com/photos/23145544@N ... /lightbox/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale je na foto vidět že tam zustali i držáky listových per a tudíz by neměl být problém to kdykoliv zase přehodit zpět do původního stavu
http://www.flickr.com/photos/23145544@N ... /lightbox/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: přírustek SIII
mne sa celkom paci ako to mal def od 2002
ale ci je nejaka sada na prestavbu
ale ci je nejaka sada na prestavbu
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
koukám že je to vyztužené trubkou ...tak to bych si asi vyrobit dokázal
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: přírustek SIII
okukaj od niekoho v okoli a ked sa nahodou do toho pustis tak daj obrazkovy navod
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
dokumentace bude určitě,ale zatím je to v nedohledné době to jsou zatím jen úvahy myšlenky at
Re: přírustek SIII
vypadá to zajímavě. jak sedačky tak ta bílo žlutá trojka se zlejma kolama
S2A 1964 Ex MOD
RRC 1987 2.5 VM
RRC 1987 2.5 VM
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
no nevypadá to zle a navíc to nejsou nevratné změny
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: přírustek SIII
Toho částečného výřezu se bát nemusíš, to je celkem běžná úprava! Taky to tak mám a sedadlo mám posunuté až za vrchní hranu té přepážky jak byla původně. A poslední modely Defa tu přepážku nemají vůbec a myslím že nemají ani tu výztuhu, která se normálně dá koupit. A ta se zlýma kolama se mi taky líbí !
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
Johny R píše:Toho částečného výřezu se bát nemusíš, to je celkem běžná úprava! Taky to tak mám a sedadlo mám posunuté až za vrchní hranu té přepážky jak byla původně. A poslední modely Defa tu přepážku nemají vůbec a myslím že nemají ani tu výztuhu, která se normálně dá koupit. A ta se zlýma kolama se mi taky líbí !
a jak se ti jeví posed? já myslím že každý centimetr je pozitivum a navíc né tak kolmo postavená opěrka je určitě fain?
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: přírustek SIII
Já si na posed nikdy nestěžoval ! Ale hádám že opěrák mám možná 5cm za tou hranou. Pojezdy mám origo bez prodloužení. Ten plocháč prodloužení tomu přidá dalších 5 cm, to už by se tam snad musela vejít žirafa!
Re: přírustek SIII
tomáš štěpnička píše:a pak je tu ještě jedna věc která mě zaujala (za tu mě asi zastřelíte)
ale je na foto vidět že tam zustali i držáky listových per a tudíz by neměl být problém to kdykoliv zase přehodit zpět do původního stavu
http://www.flickr.com/photos/23145544@N ... /lightbox/" onclick="window.open(this.href);return false;
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: přírustek SIII
V ARO jsem se nikdy nesvezl a snad ani nebudu muset. Sérii jsem si koupil kvůli tomu, že je to staré auto a průvan a nepohodlí mi nevadí. Nesrovnávám to s ničím, je to prostě staré auto se šarmem a kouzlem starých časů. Ať už v Anglii nebo tady, skučení nad nepohodlím a vysokou spotřebou těhle aut mi přijde postavené na hlavu.
Je důležité, pokud si auto člověk nekupuje s tím, že buď ví, do čeho jde, nebo že je mu to jedno a je připraven vydržet vše, aby si do toho alespoň předem sedl a svezl se. Že to není pohodlná limuzína, to se dá zjistit asi na prvním nebo druhém výtluku na většině našich silnic.
Můj názor je, že kdo chce auto pro extrémní terén a auto mu nevyhovuje, tak se buď dost nesnaží (viz lidé co umí s neupravenou sérií vyjet málem i na strom, kterých u nás není úplně málo - i když já mezi ně nepatřím) nebo tomu autu připravují terén, na které prostě žádné auto bez úprav stavěné není (takový si ale nedokážu osobně představit, zkušenosti mi ale v tomto směru chybí, takže nejsem asi správný vzorek).
I já, který s těžkým terénem nemám žádné zkušenosti, mám kolikrát pocit, že jedinou překážkou, kterou tahle auta nedokážou překonat, je řidič. Koneckonců než přišly všechny tyhle vymoženosti, tak auta na listových perech (a zdaleka ne jen LR) projely půlku světa s pány v kravatě a pneumatikami, kterým by se dnes každý smál.
Jinak ta žlutá trojka je pro mě osobně hrozný paskvil, ale třeba je postavená pro závody nebo čert ví co, kde každá z úprav má svou funkci, to se samozřejmě nedá hodnotit jako staré auto. Pro přestavbu 88" i 109" sérií na vinuté pružiny existují rámy Designa (http://www.designa-chassis.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;), ale tuším, že se moc nerozšířily - v Anglii takových aut je na prodej poskrovnu, tak buď jsou milovány majiteli až za hrob, nebo se zjistilo, že když někdo chce jezdit na vinutých pružinách, je nejrozumnější si takhle odpružené auto koupit hotové - což nejspíš platí i dnes.
Konec hlášení v dědkařském jazyce.
Je důležité, pokud si auto člověk nekupuje s tím, že buď ví, do čeho jde, nebo že je mu to jedno a je připraven vydržet vše, aby si do toho alespoň předem sedl a svezl se. Že to není pohodlná limuzína, to se dá zjistit asi na prvním nebo druhém výtluku na většině našich silnic.
Můj názor je, že kdo chce auto pro extrémní terén a auto mu nevyhovuje, tak se buď dost nesnaží (viz lidé co umí s neupravenou sérií vyjet málem i na strom, kterých u nás není úplně málo - i když já mezi ně nepatřím) nebo tomu autu připravují terén, na které prostě žádné auto bez úprav stavěné není (takový si ale nedokážu osobně představit, zkušenosti mi ale v tomto směru chybí, takže nejsem asi správný vzorek).
I já, který s těžkým terénem nemám žádné zkušenosti, mám kolikrát pocit, že jedinou překážkou, kterou tahle auta nedokážou překonat, je řidič. Koneckonců než přišly všechny tyhle vymoženosti, tak auta na listových perech (a zdaleka ne jen LR) projely půlku světa s pány v kravatě a pneumatikami, kterým by se dnes každý smál.
Jinak ta žlutá trojka je pro mě osobně hrozný paskvil, ale třeba je postavená pro závody nebo čert ví co, kde každá z úprav má svou funkci, to se samozřejmě nedá hodnotit jako staré auto. Pro přestavbu 88" i 109" sérií na vinuté pružiny existují rámy Designa (http://www.designa-chassis.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;), ale tuším, že se moc nerozšířily - v Anglii takových aut je na prodej poskrovnu, tak buď jsou milovány majiteli až za hrob, nebo se zjistilo, že když někdo chce jezdit na vinutých pružinách, je nejrozumnější si takhle odpružené auto koupit hotové - což nejspíš platí i dnes.
Konec hlášení v dědkařském jazyce.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: přírustek SIII
ahoj. popravdě já to auto nechci nějak ,,zprasit" určitě k starým autům nějakou úctu mám
myslím že už třeba na rámu kterej je sežranej napadrť a drolí se před očima se namakám až až a tak určitě nehodlám to auto zničit . chci aby bylo v dobré kondici.
já nemám nic ani proti listům .. listy můžou fungovat dobře-to mám odskoušené právě z Ara.
kterým trochu neoprávněně pohrdáte
myslím že už třeba na rámu kterej je sežranej napadrť a drolí se před očima se namakám až až a tak určitě nehodlám to auto zničit . chci aby bylo v dobré kondici.
já nemám nic ani proti listům .. listy můžou fungovat dobře-to mám odskoušené právě z Ara.
kterým trochu neoprávněně pohrdáte