tak už taky.... S III
Moderátor: Rover
Re: tak už taky.... S III
souhlasim s Honzou, pride mi to jako vylozena zhovadilost tam cpat nejakou herku a kde co s tim pokurvit, kdyz se da za par korun sehnat originalni bezici motor...
tahle situace je asi tak stejne absurdni, jako bastlit jinej motor do Felicie...
tahle situace je asi tak stejne absurdni, jako bastlit jinej motor do Felicie...
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: tak už taky.... S III
Pěkná S III osobně bych do ní dal V8
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: tak už taky.... S III
no,origo motor bude něco stát a investovat prozatím do auta,kde je v prd...skoro vše se mi moc nechce.
Mám vítečnou 2,4 D z piána,kterou tam budu implantovat a její pozitiva jsou:
především cena-je zadara
veškeré příslušenství ještě v autě
výkonově +- stejně jako benzínák
díly přiznám se u LR nevím,u merglů díky známým řeším kávou nebo flaškou.
spolehlivost taky u naftových LR nevím,piáno myslím bez debat
plus je to taková další čistě osobní zkouška co všechno jde a následná radost když to pak funguje.
Jinak můj landák opravdu není ve stavu kdy by mi takové "prasení" bylo líto,do zóny LR teprve vstupuju a věřím,že časem přibude lepší,origo a pojízdný,tohle holt bude "ztuzenej" dělník..a až se rozpadne,motor zase vyndám a zbytek bude zásobárna dílů
Mám vítečnou 2,4 D z piána,kterou tam budu implantovat a její pozitiva jsou:
především cena-je zadara
veškeré příslušenství ještě v autě
výkonově +- stejně jako benzínák
díly přiznám se u LR nevím,u merglů díky známým řeším kávou nebo flaškou.
spolehlivost taky u naftových LR nevím,piáno myslím bez debat
plus je to taková další čistě osobní zkouška co všechno jde a následná radost když to pak funguje.
Jinak můj landák opravdu není ve stavu kdy by mi takové "prasení" bylo líto,do zóny LR teprve vstupuju a věřím,že časem přibude lepší,origo a pojízdný,tohle holt bude "ztuzenej" dělník..a až se rozpadne,motor zase vyndám a zbytek bude zásobárna dílů
Re: tak už taky.... S III
tu myslím že by ten rám už neudržel....krestak píše:Pěkná S III osobně bych do ní dal V8
Re: tak už taky.... S III
Allíku,ještě cca. před dvouma rokama bych ti ukázal feldu (ůmyslně značně okyslou a vícebarevnou) s motorem a částečně podvozkem z toleda 2,0 16V,asi 150 kobylek.
Bylo to auto vyloženě pro zábavu a trápení "stříbrných tédéíček v kombajnu",fakt jsem si s ní užil !Pak jsem jí prodal a myslím jezdí dodnes,další můj level (až bude čas,zatím jen v hlavě) je kšiltová 1203 v napohled dezolátním stavu s mechanikou ze staré trojky BMW - nejspíš 2,5 benzín.
Kdo si hraje nezlobí....
Bylo to auto vyloženě pro zábavu a trápení "stříbrných tédéíček v kombajnu",fakt jsem si s ní užil !Pak jsem jí prodal a myslím jezdí dodnes,další můj level (až bude čas,zatím jen v hlavě) je kšiltová 1203 v napohled dezolátním stavu s mechanikou ze staré trojky BMW - nejspíš 2,5 benzín.
Kdo si hraje nezlobí....
Re: tak už taky.... S III
No nevím ale myslím že takhle tu LR zónu asi mineš obloukem,nicméně" tož hodně štěstí s tým piánem"kadett píše:no,origo motor bude něco stát a investovat prozatím do auta,kde je v prd...skoro vše se mi moc nechce.
Mám vítečnou 2,4 D z piána,kterou tam budu implantovat a její pozitiva jsou:
především cena-je zadara
veškeré příslušenství ještě v autě
výkonově +- stejně jako benzínák
díly přiznám se u LR nevím,u merglů díky známým řeším kávou nebo flaškou.
spolehlivost taky u naftových LR nevím,piáno myslím bez debat
plus je to taková další čistě osobní zkouška co všechno jde a následná radost když to pak funguje.
Jinak můj landák opravdu není ve stavu kdy by mi takové "prasení" bylo líto,do zóny LR teprve vstupuju a věřím,že časem přibude lepší,origo a pojízdný,tohle holt bude "ztuzenej" dělník..a až se rozpadne,motor zase vyndám a zbytek bude zásobárna dílů
Disco1, 300Tdi......+žirafa (už bohužel ne)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
S III. SWB 2.2 petrol (stále nehotová...)
Re: tak už taky.... S III
Myslíš "velebnosti jdu blejt"?
Ve své kalkulaci jsi zapoměl na to, že cena mezikusu z klavíru na převodovku LR bude pravděpodně převyšovat cenu motoru LR. Dělal jsem jich pár na traktůrky a aby to za něco stálo je s tím měření a práce jak na kostele. Není to jen vlastní mezikus ale i spojka, mrkev, chladič, elektrika a pod. A to jsem nebyl omezován karoserií , šasím, ostatními agregáty, mám soustruh a pod. Neříkám, že to nejde, pár takových aut už bylo i v inzerci. Ale Arnošte zvaž to!
Ve své kalkulaci jsi zapoměl na to, že cena mezikusu z klavíru na převodovku LR bude pravděpodně převyšovat cenu motoru LR. Dělal jsem jich pár na traktůrky a aby to za něco stálo je s tím měření a práce jak na kostele. Není to jen vlastní mezikus ale i spojka, mrkev, chladič, elektrika a pod. A to jsem nebyl omezován karoserií , šasím, ostatními agregáty, mám soustruh a pod. Neříkám, že to nejde, pár takových aut už bylo i v inzerci. Ale Arnošte zvaž to!
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35
Re: tak už taky.... S III
Neboj trochu opravit a ten rám to vydrží zrovna na tom samim makám S III s V8kadett píše:tu myslím že by ten rám už neudržel....krestak píše:Pěkná S III osobně bych do ní dal V8
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: tak už taky.... S III
tak to bude dobrý peklo !!!!
držím palce,já zatím začnu zlehka....
držím palce,já zatím začnu zlehka....
Re: tak už taky.... S III
kucí prosím o radu - jaký je průměr spojkové lamely na tu mojí S III,původně 2,25 benz.,nemůžu to nikde najít...
Díky!
Díky!
Re: tak už taky.... S III
už jsem našel - 9,5"...