S1 "Klon" pokus o záchranu

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

S1 "Klon" pokus o záchranu

#1 Příspěvek od cyril » 15 zář 2011 16:45

Jak zde již pár lidí ví, stal jsem se majitelem S1, které důvěrně říkám "Klon", protože je to nabouraná splácanina S1 86" a 88" a S2. Třešničkou na dortu jsou německé doklady. Protože bych chtěl Klona přihlásit na veteránské papíry, rád bych auto v první řadě správně identifikoval. Na rámu se totiž výrobní číslo nedá přečíst.
Dle německého TP má výrobní číslo 111800875 a první uvedení do provozu 1.7.1958.
A to by při rámu 86" neměla být pravda.
Auto je již rozebráno, rám byl rozřezán a svařen, aby tak následky bouračky a dalších "úprav" nebyly tak moc patrné.
Pokud by jste mi někdo pomohl s identifikací vozu dle výrobního čísla, budu rád.
Díky cyril
Přílohy
DSC_0213m.JPG
DSC_0213m.JPG (87.22 KiB) Zobrazeno 10079 x
100_1457m.jpg
100_1457m.jpg (117.19 KiB) Zobrazeno 10075 x
DSC_0089m.jpg
DSC_0089m.jpg (180.26 KiB) Zobrazeno 10069 x
Naposledy upravil(a) cyril dne 15 zář 2011 17:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#2 Příspěvek od Mirko » 15 zář 2011 16:58

@ německé papíry: Co tam je uvedené? deutsche Erstzulassung? nebo jenom Erstzulassung? Z jakého roku jsou ty německé papíry? Protože vůz je zřejmě původně angličan, když má řízení vpravo. Nevyloučil bych možnost, že papíry patří k jednomu z vozů. které darovali orgány, tzn 88 nebo S2. Bohužel obchodování s papírama a přeražení čísel má i svou německou podobu, kde hlavní roli hráli do 80-tých let často laxní úřady a TÜV. V některých mých starších techničácích mám údaje doplněné propiskou úředníkem.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#3 Příspěvek od Rover » 15 zář 2011 17:03

111800875 je 1958, RHD, Soft Top, benzín...
Country boy...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#4 Příspěvek od Rover » 15 zář 2011 17:17

A značka ATK217B byla poprvé zaregistrovaná 08. 07. 1964
Country boy...

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#5 Příspěvek od Martin T » 15 zář 2011 18:18

Tady máš výkresy špiček rámu s rozměrama:
Přílohy
1B.jpg
1B.jpg (44.33 KiB) Zobrazeno 10051 x
1C.jpg
1C.jpg (43.76 KiB) Zobrazeno 10051 x

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#6 Příspěvek od cyril » 15 zář 2011 23:41

Díky všem za rady! :yes :hand :drink Jelikož nemám nic jiného, než protokol z TÜV, německé papíry (starý typ velkého Briefu) a neplatný Gutachten, překvapím samotného anglického výrobce a budu pokračovat. Bude to možná první S1 z roku 1958 ve verzi 86". Už si na podobná překvapení u tohohle nezapomentulnýho nákupu pomalu zvykám. :bandit Čím víc se na Klonovi pracuje, tím víc jej mám rád. I ošklivé káčátko, Popelka a Nastěnka nakonec svoji smůlu prolomily....tak to přeci nevzdám.... :muscle. A jde přeci "jenom o auto!" :mrgreen:
Přílohy
DSC_0110m.jpg
DSC_0110m.jpg (74.38 KiB) Zobrazeno 9990 x
DSC_0030m.jpg
DSC_0030m.jpg (105.89 KiB) Zobrazeno 9989 x
DSC_0014m.jpg
DSC_0014m.jpg (69.58 KiB) Zobrazeno 9987 x
DSC_0101m.jpg
DSC_0101m.jpg (103.23 KiB) Zobrazeno 9986 x

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#7 Příspěvek od Rover » 16 zář 2011 00:15

Cyrile prosím,
vyfoť detailně oba štítky pod a okolo tlačítka startéru..., docela mně to zajímá... děkuju...
Country boy...

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#8 Příspěvek od mikihran » 16 zář 2011 11:55

Nesklamals,postavil ses k tomu jak frajer a dal se do toho i po počátečním rozčarování.LR :heart na tom pravém místě.A kdyby tě opustlila chuť,tak se jeď podívat na S1" MartinaT"já ji viděl na Písmenech a spadla mi brada.To budeš mít motivaci na hooodně dlouho.Teda pokud jsi ji ,už neviděl.

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#9 Příspěvek od Ivoš Def » 17 zář 2011 21:52

Koukám na ty štítky na fotce: Ten černý k autu celkem určitě nepatří, proč by RHD mělo štítek německy (jestli čtu dobře), navíc je podezřele nový...
Zato na tom velkém hnědém by nahoře mělo být vyražené i číslo rámu... a ten zdá se být i původní (snad) :think

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#10 Příspěvek od cyril » 18 zář 2011 18:33

Ivoš Def píše:Koukám na ty štítky na fotce: Ten černý k autu celkem určitě nepatří, proč by RHD mělo štítek německy (jestli čtu dobře), navíc je podezřele nový...
Zato na tom velkém hnědém by nahoře mělo být vyražené i číslo rámu... a ten zdá se být i původní (snad) :think
Ahojda....v týdnu nafotím a vložím. Ten německej štítek je dávanej samozřejmě až dodatečně v Německu a mám k tomu už dohledaný i dokumenty. Budu se po Německu snažit vyčmuchat co půjde a snad se mi podaří zkontaktovat i lidi, kteří jej měli. Třeba se dozvím nějaký důležitý věci.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#11 Příspěvek od cyril » 19 zář 2011 16:46

Rám a další díly jsou opískovaný a dokonce vylezlo i nějaký výrobní číslo. ( 19249 ?) nebo číslo dílu. Našli jsme ho na přední levé straně rámu viz foto.
Fragmenty dalšího čísla jsme našli i na levé zadní části rámu, na uchycení zadní části péra. Ale je to dost nečitelný....
Přílohy
VIN1.JPG
VIN1.JPG (111.24 KiB) Zobrazeno 9747 x
DSC_0396m.JPG
DSC_0396m.JPG (116.07 KiB) Zobrazeno 9741 x
cislo1.jpg
(221.18 KiB) Staženo 389 x
DSC_0382.JPG
DSC_0382.JPG (90.78 KiB) Zobrazeno 9738 x
DSC_0403m.JPG
(83.44 KiB) Staženo 389 x

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#12 Příspěvek od Allik » 19 zář 2011 17:39

1 Type: Land Rover
11 Model: Land Rover, Series I
Body type: Basic
Wheel base: 88in (Short Wheel Base, SWB)
Engine: Petrol
Destination: Right-hand drive (RHD), home market
8 Model year: 1958
00875 Serial number

ram je sice blbe citelnej, ale urcite nesedi se stitkem
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#13 Příspěvek od cyril » 19 zář 2011 17:52

Díky.Výrobní číslo dle štítku k TP sedí, ale spíš mne zajímá ten rám. Podle fotek s rozměry od Martina bych řekl, že je to díky tomu dlouhýmu přesahu čumáku jasně 86/107. I když ty sváry vypadaj, že už se na něm někdo pořádně vyřádil. Radši bych Klona přihlásil jako 86" dle čísla na rámu. Snad se to podaří rozluštit. Celou přední část budeme dávat stejně novou. Je to celý křivý a v divných rozměrech. Takže se to pokusíme vyrobit včetně nárazníku dle podkladů, co jsem si stáhnul na LRSC. Ještě, že je kde to nasosat....
Přílohy
DSC_0405m.JPG
DSC_0405m.JPG (207.58 KiB) Zobrazeno 9722 x
DSC_0403mm.JPG
(102.84 KiB) Staženo 372 x
DSC_0404m.JPG
DSC_0404m.JPG (91.27 KiB) Zobrazeno 9720 x

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#14 Příspěvek od Martin T » 19 zář 2011 18:03

Štítek přesně jak píše Allik, to číslo na rámu nepřipomíná nic z jedničkového katalogu. Zkusím napsat dotaz na forum LRSOC.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#15 Příspěvek od cyril » 19 zář 2011 18:07

Martin T píše:Štítek přesně jak píše Allik, to číslo na rámu nepřipomíná nic z jedničkového katalogu. Zkusím napsat dotaz na forum LRSOC.
Díky všem za psychickou i technickou podporu :hand . Budu tedy napjatě čekat na případný informace. :Pohoda:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#16 Příspěvek od Rover » 19 zář 2011 18:32

Spička rámu SI 88 vypadá asi takhle... (je to focené jen telefonem, kdybys to chtěl nafotit lépe dej vědět).
Přílohy
88.jpg
88.jpg (119.19 KiB) Zobrazeno 9712 x
Country boy...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#17 Příspěvek od Rover » 19 zář 2011 18:34

Nárazník se dá koupit nový v Anglii nebo myslím, že ho vyráběl i Kryten..., asi to je zbytečný to dělat sám, když to existuje...
Country boy...

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#18 Příspěvek od Ivoš Def » 19 zář 2011 20:21

To pětimístné č. je asi pořadové č. výroby rámu nebo tak něco...
Ale to číslo z levého zadního držáku listového pera se pokus rozluštit - to by mělo být co hledáš!
Zajímavé je, že číslo šasi na levém zadním držáku pera měly povícero 86" a 107". 88" a 109" jej měly většinou na pravém předním držáku listového pera přední nápravy (špičce) na vnitřní straně...

Ivoš Def
Příspěvky: 274
Registrován: 21 zář 2009 15:42
tel.: 728609347
Bydliště: Kaplice
Kontaktovat uživatele:

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#19 Příspěvek od Ivoš Def » 19 zář 2011 20:32

A ještě když koukám na fotku DSC_0403 tak jediný svár, který vypadá původní, je ten horní právě na třmenu uložení listového pera (nad textem "Původní svár mohl...") Skoro se tedy přikláním k názoru, že 86" je správně... :bandit

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu

#20 Příspěvek od cyril » 19 zář 2011 20:36

Díky všem, za opravdu cenné informace. Zkusím ještě detailněji mrkout na číslo na tom zadním držáku péra. Třeba se podaří jej rozluštit a posune nás to v identifikaci. Ta fotka přední části rámu stačí takhle, Ivane. Díky moc. Nárazník se nabídli pánové vyrobit sami, tak uvidíme. Když se jim to podaří, bude to paráda, když ne, budu mít zase o poučení více. U tohohle auta se to zkušenostmi jen hemží....
Už se těším na identifikaci autíčka...rád bych zvěděl jakou mělo původně barvu. Pokud to nezjistím, dám asi lesklou zelenou, podobnou té, co má teď. Ale trochu mne láká i ta písková, co prodal Violka. Červenou nebo modrou bych asi nechtěl....hmmm uvidíme. Ještě jednou díky za trpělivost, se kterou se mi snažíte pomoci.

Odpovědět