Záchrana "Mrzáčka"
Moderátor: Rover
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Nádhera,klobouk dolu, .
Re: Záchrana "Mrzáčka"
tak to je síla by se to vlakno mělo přejmenovat bo žadného mrzačka nevidím,jinač pěkná práce ,na to už bych neměl koule
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Nádhera! Klobouk dolů, tohle muselo stát hodně času, nervů i peněz, ale je vidět, že umíš. Paráda!
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kawa12
- Příspěvky: 547
- Registrován: 06 črc 2009 18:10
- auto: rezinka 88,LC V8
- Bydliště: Kralupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Pořádnej kus práce, moc hezký.
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Začal jsem řešit testaci. Byl byste někdo tak moc hodný a pomohl mi podle registrační značky "NMW 121G" zjistit VIN a jestli je auto v Anglii odhlášené?
Díky
M...
Díky
M...
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3218
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Podle RZ VIN nezjistíš, ten je ale snad vyražený někde na rámu? Jinak jedině v původních dokladech, které by měl mít poslední majitel, ale nevím, jestli se k nim dostaneš... Každopádně britský registr vozidel (DVLA) o exportu neví, tj. z původního V5 nebyla spodní třetina vrácena DVLA k označení vozidla jako prodaného do zahraničí (Export Marker). To by snad ani nevadilo, jen bude možná problém dohledat toho původního majitele.
U DVLA jsou tyhle údaje:
Vehicle details
12 Month rate ... £0.00
Vehicle make ... LAND ROVER
Date of first registration ... 31 January 1969
Year of manufacture ... 1969
Cylinder capacity (cc) ... 2286cc
CO₂Emissions ... Not available
Fuel type ... PETROL
Export marker ... No
Vehicle status ... Not taxed
Vehicle colour ... GREY
Vehicle type approval ... Not available
V UK existuje formulář V888, kterým lze podle RZ dohledat všechny předchozí majitele vozidla od data jejich komputerizace někdy v roce 1978 nebo tak nějak, dál DVLA už "nevidí", staré údaje jsou údajně pro některé oblasti už skartovány.
U DVLA jsou tyhle údaje:
Vehicle details
12 Month rate ... £0.00
Vehicle make ... LAND ROVER
Date of first registration ... 31 January 1969
Year of manufacture ... 1969
Cylinder capacity (cc) ... 2286cc
CO₂Emissions ... Not available
Fuel type ... PETROL
Export marker ... No
Vehicle status ... Not taxed
Vehicle colour ... GREY
Vehicle type approval ... Not available
V UK existuje formulář V888, kterým lze podle RZ dohledat všechny předchozí majitele vozidla od data jejich komputerizace někdy v roce 1978 nebo tak nějak, dál DVLA už "nevidí", staré údaje jsou údajně pro některé oblasti už skartovány.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Děkuju za info, nějak se s tím zkusím poprat
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Ahoj, poslušně hlásím, že poctivě jezdím a vychytávám mouchy. A ohledně jedné z nich bych se rád zeptal.
Mám trochu problém s řízením. Jde ztuha jako když jsou na Embéčku moc utažené svislé čepy. Ale ne pořád. Vypozoroval jsem, že je to horší, když jsou přední kola víc zatížená. Takže do kopce na hrbaté cestě to docela jde, naopak na dlouhé rovince bez hrbů je to nejhorší. Když jsem heverem zvednul přední nápravu do vzduchu, šlo poměrně těžce točit volantem. Takže jsem odpojil tyče řízení od kol a zjistil, že levým kolem jde zatáčet jen velkou silou. Po chvilce hýbání to povolilo a když jsem to zase všechno spojil, šlo volantem točit normálně. Při zatížení to ale zase zatuhne.
Jsou tam nové rejdové koule a hromada dalších věcí, takže předpokládám, že když to kluci skládali, asi udělali někde chybu. Rozešel jsem se s nimi ovšem ve zlém a auto nakonec dodělával někdo jiný, takže to nemůžu jít "reklamovat".
Než se do toho poleze, dostal jsem za úkol, zeptat se Vás Znalců na názor. Takže se tedy ptám a předem mnohokrát děkuji.
Další problém, spojený s přední nápravou, je ten, že když při odlehčení pravého předního kola při pohupování v terénu nebo při větším náklonu v pravotočivé zatáčce, se ozve ostrá železná rána a další stejná, když se to vrací zpět. Když do toho hledím, nic mě nenapadá. Říkal jsem si, že třeba tlumič, ale ta rána se úplně nese rámem až jde cítit nohama na podlaze, tak mi přijde, že od tlumiče to být snad nemůže.
P.S. LR Series byla skvělá volba, jsem z něj nadšený a strašně mě baví
Mám trochu problém s řízením. Jde ztuha jako když jsou na Embéčku moc utažené svislé čepy. Ale ne pořád. Vypozoroval jsem, že je to horší, když jsou přední kola víc zatížená. Takže do kopce na hrbaté cestě to docela jde, naopak na dlouhé rovince bez hrbů je to nejhorší. Když jsem heverem zvednul přední nápravu do vzduchu, šlo poměrně těžce točit volantem. Takže jsem odpojil tyče řízení od kol a zjistil, že levým kolem jde zatáčet jen velkou silou. Po chvilce hýbání to povolilo a když jsem to zase všechno spojil, šlo volantem točit normálně. Při zatížení to ale zase zatuhne.
Jsou tam nové rejdové koule a hromada dalších věcí, takže předpokládám, že když to kluci skládali, asi udělali někde chybu. Rozešel jsem se s nimi ovšem ve zlém a auto nakonec dodělával někdo jiný, takže to nemůžu jít "reklamovat".
Než se do toho poleze, dostal jsem za úkol, zeptat se Vás Znalců na názor. Takže se tedy ptám a předem mnohokrát děkuji.
Další problém, spojený s přední nápravou, je ten, že když při odlehčení pravého předního kola při pohupování v terénu nebo při větším náklonu v pravotočivé zatáčce, se ozve ostrá železná rána a další stejná, když se to vrací zpět. Když do toho hledím, nic mě nenapadá. Říkal jsem si, že třeba tlumič, ale ta rána se úplně nese rámem až jde cítit nohama na podlaze, tak mi přijde, že od tlumiče to být snad nemůže.
P.S. LR Series byla skvělá volba, jsem z něj nadšený a strašně mě baví
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana "Mrzáčka"
Tak problémy s řízením vyřešeny správným vymezením axiální vůle.
A hned mám další dotaz: Jaký zvolit termostat do SIIA? V nabídce je 74 nebo 82 stupňů. Doteď jsem tam měl z Favorita nebo něčeho podobného a je to moc teplé. 82-stupňový mám doma v poličce, ale budu teď objednávat nějaké další věci, tak si říkám, jestli by na léto (v zimě jezdit nehodlám) nebyl vhodnější ten 74-stupňový.
Díky..
A hned mám další dotaz: Jaký zvolit termostat do SIIA? V nabídce je 74 nebo 82 stupňů. Doteď jsem tam měl z Favorita nebo něčeho podobného a je to moc teplé. 82-stupňový mám doma v poličce, ale budu teď objednávat nějaké další věci, tak si říkám, jestli by na léto (v zimě jezdit nehodlám) nebyl vhodnější ten 74-stupňový.
Díky..
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb