Jak je to s díly na SI?
Moderátor: Rover
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
[quote="cyril"]Tak auto je čerstvě odvezený, zatím na zkoušku....Jsem zvědav, jak se s tím hoši poperou. Vypadá to, že to je možná 86" a ne 88". Tedy tam asi nesedí ještě více věcí, než se původně zdálo...
Pokud ještě stále není ani jasné, jestli se jedná o 86" nebo 88", pak by asi nebylo od věci začít pátrání číslem šasi - je-li tedy přítomno... To samotné by mohlo rozkódovat mnohé, na čemž by se poté mohlo začít "stavět"
Jinak věřím, že i takovýto, kutilem značně napadený, kousek se nakonec dočná zaslouženého uznání nového majitele... SI si to určitě zaslouží!
Pokud ještě stále není ani jasné, jestli se jedná o 86" nebo 88", pak by asi nebylo od věci začít pátrání číslem šasi - je-li tedy přítomno... To samotné by mohlo rozkódovat mnohé, na čemž by se poté mohlo začít "stavět"
Jinak věřím, že i takovýto, kutilem značně napadený, kousek se nakonec dočná zaslouženého uznání nového majitele... SI si to určitě zaslouží!
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Podle mě to je taky 86". Minimálně už proto, že původní je ten kratší z předních blatníků. Ale rozvor jsem změřit zapoměl Jinak pobíháním s metrem a vodováhou a dalším zkoumáním rámu jsem zjistil, že přední náprava je vyosená taky, na levém podélníku je kromě boule na úrovni půlky motoru další boule v ohybu na úrovni zadního konce palivové nádrže, levý přední roh rámu je ohnutý nahoru a pravý podélník je vepředu i vzadu do vrtule. Nejzadnější příčník je měněný a je dost hrozně přivařený. Navíc je na levé sraně auto v půlce viditelně prolomené směrem dolů. Tolik dnešní poznatky ohledně rámu...
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- eliott
- Příspěvky: 11487
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
No vypadá to, že nic horšího se asi pořídit nedá. Od začátku tvého popisování jsem se bál, že se jedná o tohle auto, které jsem viděl a podle mně je to fakt hrůza. Dát tohle dohromady bude fakt fuška, držím palce.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Jak je to s díly na SI?
To se nám to začíná krásně vybarvovat!
Když jsem začal na téma případného odkoupení S1 r.v.1958 s LubošemM komunikovat, řekl, že má auto napůl s dalším ivestorem, ale že auto je ok. Škoda, že jsem si tento hovor tenkrát nenahrál. Kryten mi na telefonický dotaz řekl, že tam je vyměněný motor a pár neoriginálních dílů. Že by si takoví specialisté jako je Kuba (lepšího specialistu na LR než je Kuba, MartinT a pár dalších neznám) a známý to autohandlíř Luboš M, nevšimli, že auto je 86" a ne 88", protože je papírově z roku 1958 a že je nabourané a s tak křivým rámem? Myslím, že možná nadešel ten správný čas, aby se prodávající k celé věci nějak vyjádřil. Já, pokud si auto Michal nevezme nemám co ztratit a podle toho se také asi zařídím. O tom, že se opravit dá, jsem přesvědčen. Jen jde o to, že jsem kupoval pojízdnou S1 z roku 1958 na dodělání, ne bouranou trosku S1/S2 na náhradní díly! A podle toho tenkrát byla také nastavena i cena. Začíná mi připadat, že se hledal naivní "Hejl", kterýmu se "černej Petr" nadělí! A ten se nakonec našel....a byl jsem to já! A s tím pocitem se žije těžko, obvzvláště, pokud člověk kupuje něco od lidí z komunity, kde je mu dobře a ke které cítí důvěru. No nic...budu čekat, jak se k tomu LubošM postaví. Nejde mi ani tak o ty peníze, pouze o to, že z toho začínám cítit prachobyčejnej hnusnej podvod. Povídačky o tom, že těmhle autům nerozumí a že to a ono nevěděl asi na tomhle fóru neobstojí. Já auto kupoval s důvěrou a nechal jsem si jej bez prohlídky "doručit" až do Třeboně, kde jsem si jej na place u Meškyho přeložil. Doma sundal z vleku a nikdy jej neprohlížel. Auto čekalo až na něj přijde řada a ten čas nadešel teď. Výsledek znáte....
Samozřejmě, že se teď zvedne vlna reakcí od kamarádů toho či onoho, ale nedá mi to, tohle mě fakt nasralo. Admin odpustí.
Cyril.
Když jsem začal na téma případného odkoupení S1 r.v.1958 s LubošemM komunikovat, řekl, že má auto napůl s dalším ivestorem, ale že auto je ok. Škoda, že jsem si tento hovor tenkrát nenahrál. Kryten mi na telefonický dotaz řekl, že tam je vyměněný motor a pár neoriginálních dílů. Že by si takoví specialisté jako je Kuba (lepšího specialistu na LR než je Kuba, MartinT a pár dalších neznám) a známý to autohandlíř Luboš M, nevšimli, že auto je 86" a ne 88", protože je papírově z roku 1958 a že je nabourané a s tak křivým rámem? Myslím, že možná nadešel ten správný čas, aby se prodávající k celé věci nějak vyjádřil. Já, pokud si auto Michal nevezme nemám co ztratit a podle toho se také asi zařídím. O tom, že se opravit dá, jsem přesvědčen. Jen jde o to, že jsem kupoval pojízdnou S1 z roku 1958 na dodělání, ne bouranou trosku S1/S2 na náhradní díly! A podle toho tenkrát byla také nastavena i cena. Začíná mi připadat, že se hledal naivní "Hejl", kterýmu se "černej Petr" nadělí! A ten se nakonec našel....a byl jsem to já! A s tím pocitem se žije těžko, obvzvláště, pokud člověk kupuje něco od lidí z komunity, kde je mu dobře a ke které cítí důvěru. No nic...budu čekat, jak se k tomu LubošM postaví. Nejde mi ani tak o ty peníze, pouze o to, že z toho začínám cítit prachobyčejnej hnusnej podvod. Povídačky o tom, že těmhle autům nerozumí a že to a ono nevěděl asi na tomhle fóru neobstojí. Já auto kupoval s důvěrou a nechal jsem si jej bez prohlídky "doručit" až do Třeboně, kde jsem si jej na place u Meškyho přeložil. Doma sundal z vleku a nikdy jej neprohlížel. Auto čekalo až na něj přijde řada a ten čas nadešel teď. Výsledek znáte....
Samozřejmě, že se teď zvedne vlna reakcí od kamarádů toho či onoho, ale nedá mi to, tohle mě fakt nasralo. Admin odpustí.
Cyril.
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Z mého laického pohledu to chce sehnat nový rám a začí přešívat díly z původního auta a v případě potřeby výměny neorigo dílů ( pokud to někdo jako já chce takhle udělat ) shánět originální a auto bude dokonalé. Díly SII apod. které tam jsou se dají použít/prodat apod. Ale není to na vyjetí ještě letos.
Takhle bych to řešil asi já.
Takhle bych to řešil asi já.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Jak je to s díly na SI?
Souhlasim s obema. Kazdopadne je rozdil, jestli kupuju vrak za 30 (podle popisu to asi vetsi cenu moc nema), nebo vysperkovany dedek za 100 jen s drobnymi nedostatky, jak tu byl kdysi prezentovan...
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Jak je to s díly na SI?
Díky Aleši! O nic jiného mi nejde...Allik píše:Souhlasim s obema. Kazdopadne je rozdil, jestli kupuju vrak za 30 (podle popisu to asi vetsi cenu moc nema), nebo vysperkovany dedek za 100 jen s drobnymi nedostatky, jak tu byl kdysi prezentovan...
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Tak. A teď mi řekněte, co mám dělat já. Vidím to stejně jako "Zanzibar". Nový rám, na který se to všechno pěkně narovná a postupem času vyměňovat dvojkové a další jinak dobastlené věci za origo. Jediný problém je s tou cenovkou. Když to vezmu, jak to leží a běží, tak jsem blázen. Když mi Cyril výrazně sleví, tak zase strašně prodělá on. Takže co s tím??? A přitom mě se to auto tak líbí
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
Re: Jak je to s díly na SI?
no ja cenu kalkuluju vzdycky ze dvou pohledu - "koupit na splatky"=horsi stav a dat dohromady/koupit neco slusnyho, kde ale nemas vubec jistotu, ze se do nej nevysypes i tak, az to cely jednou rozeberes
no a ceny na S1 nejsou moc lidove, takze ram je 50, blatniky po 10, lak, prace, motor minimalne 15, napravy taky tak... no a ses tam minimalne za 100 v dilech + prace za odborny servis, takze klidne 150-200 no a za 5000 liber uz zacinaji pomerne slusne S1 a to se drzim hodne pri zemi, protoze kompletni renovace na S3 se pohybuje okolo 300, kdyz si to nechas delat a umerne tomu stoupaji ceny k S1
no a ceny na S1 nejsou moc lidove, takze ram je 50, blatniky po 10, lak, prace, motor minimalne 15, napravy taky tak... no a ses tam minimalne za 100 v dilech + prace za odborny servis, takze klidne 150-200 no a za 5000 liber uz zacinaji pomerne slusne S1 a to se drzim hodne pri zemi, protoze kompletni renovace na S3 se pohybuje okolo 300, kdyz si to nechas delat a umerne tomu stoupaji ceny k S1
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
To já radši něco horšího a udělat to, protože pak za ty peníze aspoň vím, co mám. Navíc ty peníze po kouskách míň bolí než naráz
Jinak má být vzadu korba přidělaná k rámu takto? Nějak se mi to nelíbí...
Jinak má být vzadu korba přidělaná k rámu takto? Nějak se mi to nelíbí...
- Přílohy
-
- lr.jpg
- (99.65 KiB) Staženo 255 x
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Pořizovací cena serie ( I / II ) je vždy ta nejnižší a základní investice .
Vím o čem mluvím, například vzácná SIIa original Dormobile přišla s dopravou na necelých 100 tis. a kompletní repase do originálu ??? lehce pod mega ! A tak to je. Prostě to nejsou auta na kšeft typu : koupím/udělám a se ziskem prodám. Sorry
Vím o čem mluvím, například vzácná SIIa original Dormobile přišla s dopravou na necelých 100 tis. a kompletní repase do originálu ??? lehce pod mega ! A tak to je. Prostě to nejsou auta na kšeft typu : koupím/udělám a se ziskem prodám. Sorry
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Jak je to s díly na SI?
koukam ze ten zadni cross member je taky z dvojky... ale to je pomerne obvykle, ted uz se da sehnat spravny z druhovyroby, ale driv se tam davaly lehce upravene dvojkove.
Cyrila je mne trochu lito, Lubose nebudu komentovat, ale vsechno to jen potvrzuje to co furt rikam a to je ze je dulezite se soustredit na kvalitu a ne na kvantitu. Mrzi mne ze se Cyrilovi od nas nedostalo lepsich informaci kdyz to kupoval, ale na druhou stranu to bylo v obdobi kdy bral vsechno. Ja osobne jsem par potencialnich zajemcu varoval, ale uz jsem zapomnel kdo to byl.
Cyrila je mne trochu lito, Lubose nebudu komentovat, ale vsechno to jen potvrzuje to co furt rikam a to je ze je dulezite se soustredit na kvalitu a ne na kvantitu. Mrzi mne ze se Cyrilovi od nas nedostalo lepsich informaci kdyz to kupoval, ale na druhou stranu to bylo v obdobi kdy bral vsechno. Ja osobne jsem par potencialnich zajemcu varoval, ale uz jsem zapomnel kdo to byl.
Country boy...
Re: Jak je to s díly na SI?
Jo to je správně, takových pacek je tam 5 a pak jsou 2 vpředu, to je vše. Crossmember je dvojkový, ale to už se tu myslím objevilo.
Ještě k těm dvojkovým pedálům: dávaly se tam dost často a znamenalo to jen vyříznout dvě díry nahoře do footwellu, ale znamená to taky, že je asi hydraulicky ovládaná spojka a tedy převodovka z S2, takže jenom vrátit zpět původní pedály (kdybys to chtěl mít originál) bude znamenat dost shánění a peněz. Převodovka je sice stejná, ale to ovládání je jiné. Já jsem nedávno kupoval v Dunsfoldu hřídel pedálů a futra a vyšlo to s dopravou skoro na 100 liber.
Co se týče rámu, tak jak to popisuješ je to asi zralé na nový, ten stojí v LRSOC 1750 liber, ale je pozink a když to na něj postupně postavíš, tak máš auto napořád .
Jaký je tam motor?
Ještě k těm dvojkovým pedálům: dávaly se tam dost často a znamenalo to jen vyříznout dvě díry nahoře do footwellu, ale znamená to taky, že je asi hydraulicky ovládaná spojka a tedy převodovka z S2, takže jenom vrátit zpět původní pedály (kdybys to chtěl mít originál) bude znamenat dost shánění a peněz. Převodovka je sice stejná, ale to ovládání je jiné. Já jsem nedávno kupoval v Dunsfoldu hřídel pedálů a futra a vyšlo to s dopravou skoro na 100 liber.
Co se týče rámu, tak jak to popisuješ je to asi zralé na nový, ten stojí v LRSOC 1750 liber, ale je pozink a když to na něj postupně postavíš, tak máš auto napořád .
Jaký je tam motor?
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Motor je taky dvojka. Ta spojka je samozřejmě hydraulická, říkal jsem si, že tam asi nepatří podle toho, jak je v motorovém prostoru na ni "vystříhané" místo. Na komplet originálním autě za každou cenu nelpím, ale přijde mi postupně, že bude jednodušší vyjmenovat věci, které na tom jsou z jedničky...
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
- Mirko
- Příspěvky: 2813
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Jenom upozorňují, že se to sice hezký čte, jen přehodit rám, ale v praxi nebudeš mít to srdce ani nervy na ten nový rám pak zas namašlít staré, zbastlené či nesprávné díly. Takže na 99 procent skončíš u celkové renovace a jezdit nejbližší dobu nebudeš, pokud si to budeš spravovat sám a nemáš to jako hlavní pracovní náplň.
Jinak ten inzerát si pamatuju, protože jsme s Olinem řešili nákup jeho série a rozhodně z něho nevyplývalo, že by to byl takový zbastlený vůz, jak se nyní ukazuje.
Jinak ten inzerát si pamatuju, protože jsme s Olinem řešili nákup jeho série a rozhodně z něho nevyplývalo, že by to byl takový zbastlený vůz, jak se nyní ukazuje.
Re: Jak je to s díly na SI?
jj, presne tak, inzerat byl veskrze positivni, a kdyz se to vyjmenuje, co je vse potreba nove, nebo original puvodni, tak se opravdu vyplati neco klidne shnileho, jako dovezl Olin, ale bude to vse jen o repasi a doplneni detailu a ne o postaveni skoro celeho auta znova, protoze ti tam pak zbyva korbicka, cast interieru a bulkheadu a jeden blatnik s kapotou a to neni moc, kdyz hlavnim identifikacnim prvkem (identitou s nejvetsi historickou hodnotou jako celek) serii je ram s motorem, prevodovkou a napravami, ktere jsou scislovany (alespon u S3)
je mi Cyrila hrozne lito, vlastne to mluvi proti tomu prodeji a je to jen na vas, jak se nakonec dohodnete a bude fajn, kdyz ho das do kupy a bude to heroicky vykon, ale rozhodne bych nepocital s tim, ze se zastavis jen na par desitkach tisic za opravu, i kdyz by sis vsechno delal sam...
je mi Cyrila hrozne lito, vlastne to mluvi proti tomu prodeji a je to jen na vas, jak se nakonec dohodnete a bude fajn, kdyz ho das do kupy a bude to heroicky vykon, ale rozhodne bych nepocital s tim, ze se zastavis jen na par desitkach tisic za opravu, i kdyz by sis vsechno delal sam...
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- Luboš M.
- Příspěvky: 3300
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Dobrý večer/noc,
Reaguji timto na celou vec v tomhle vlakne.
Nevím cim jsem si zaslouzil Cyriluv "ODSTREL" na tomto foru, kdyz jiz vse bylo vysvetleno v konfer. hovoru (s Krytenem)ihned po zaslani tvoji SZ.
Presto ale budu reagovat na tve obvineni.
Vysvetleni: SI jsem koupil v SRN. a dovezl do CZ. (presne pred 2 lety). Nabizel jsem zde vozidlo na prodej cca 1.5 roku (pozor neplette si ho s timto: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 24&t=12177" onclick="window.open(this.href);return false;
Pred rokem tento vuz koupi Cyril (ca cenu nizsi nez porizovaci) a vozidlo si mel a prohledl na WM v Belci., kde mu k tomu Kryten vysvetlil vsechny neduhy a celk. stav vcetne nepuvodniho motoru a natrav. Byl nabizen jako predrenovacni stav.
To ze v tomhle mas gulas, je tvuj boj, ale byl jsi na to upozorneny (mam to (radeji) nahrany kdyz jsem ti volal v konferencnim hovor). Tvoje odpoved je " jsem hojt asi bl... kdyz si na to (po roce) nepamatuji.
Nic na tom ale nemeni ze jsem NIKOHO NA TOMTO FORU NECHTEL ORADST A OKLAMAT zamlcenim udaju o vozidle.
Mozna tomu Cyrile nebudes verit, ale jsi na tyto serie vetsi odbornik nez ja a ja jsem o tomhle faktu opravdu nevedel.
Jestli mohu poprosit, nerikej nikde ze jsem autohandlir. Auta kupuji a prodavam ale mam to jako konicka a pres den prodavam mobilni telefony a vecer svaruji v dilne narazniky tak nerikej a neurazej. To ze mam jeste u nekoho duveru a chce ode mne obstarat nejakeho Defika a nebo Discarnu neberu jako handlirskou cinnost ale jako placenou pomoc pri porizeni vozu, coz jsi pri koupi (jako neodbornik)mel udelat taky.
Taky prosím jiz nepis SZ kde vyhrozujes s tim ze (po roce) prijedes vratit auto a nebo rozbit hubu (presna citace : nebo ti za to, že jsi mě vědomě podvedl nechat rozbít hubu a napráskat to na fórech. )
Timto se nadale k tomuto nebudu vyjadrovat, mozna k tomu jeste neco napise Kuba.
Nejsem konflitkní osoba co ma zapotrebi nekoho zde odsuzovat a nebo urazet.
Je mi s toho opravdu nejak smutno
S pozdravem vsech Lubos
Reaguji timto na celou vec v tomhle vlakne.
Nevím cim jsem si zaslouzil Cyriluv "ODSTREL" na tomto foru, kdyz jiz vse bylo vysvetleno v konfer. hovoru (s Krytenem)ihned po zaslani tvoji SZ.
Presto ale budu reagovat na tve obvineni.
Vysvetleni: SI jsem koupil v SRN. a dovezl do CZ. (presne pred 2 lety). Nabizel jsem zde vozidlo na prodej cca 1.5 roku (pozor neplette si ho s timto: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 24&t=12177" onclick="window.open(this.href);return false;
Pred rokem tento vuz koupi Cyril (ca cenu nizsi nez porizovaci) a vozidlo si mel a prohledl na WM v Belci., kde mu k tomu Kryten vysvetlil vsechny neduhy a celk. stav vcetne nepuvodniho motoru a natrav. Byl nabizen jako predrenovacni stav.
To ze v tomhle mas gulas, je tvuj boj, ale byl jsi na to upozorneny (mam to (radeji) nahrany kdyz jsem ti volal v konferencnim hovor). Tvoje odpoved je " jsem hojt asi bl... kdyz si na to (po roce) nepamatuji.
Nic na tom ale nemeni ze jsem NIKOHO NA TOMTO FORU NECHTEL ORADST A OKLAMAT zamlcenim udaju o vozidle.
Mozna tomu Cyrile nebudes verit, ale jsi na tyto serie vetsi odbornik nez ja a ja jsem o tomhle faktu opravdu nevedel.
Jestli mohu poprosit, nerikej nikde ze jsem autohandlir. Auta kupuji a prodavam ale mam to jako konicka a pres den prodavam mobilni telefony a vecer svaruji v dilne narazniky tak nerikej a neurazej. To ze mam jeste u nekoho duveru a chce ode mne obstarat nejakeho Defika a nebo Discarnu neberu jako handlirskou cinnost ale jako placenou pomoc pri porizeni vozu, coz jsi pri koupi (jako neodbornik)mel udelat taky.
Taky prosím jiz nepis SZ kde vyhrozujes s tim ze (po roce) prijedes vratit auto a nebo rozbit hubu (presna citace : nebo ti za to, že jsi mě vědomě podvedl nechat rozbít hubu a napráskat to na fórech. )
Timto se nadale k tomuto nebudu vyjadrovat, mozna k tomu jeste neco napise Kuba.
Nejsem konflitkní osoba co ma zapotrebi nekoho zde odsuzovat a nebo urazet.
Je mi s toho opravdu nejak smutno
S pozdravem vsech Lubos
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Shollochov
- Příspěvky: 118
- Registrován: 28 led 2009 20:57
- tel.: 603754251
- auto: Series II A
- Bydliště: Lhota Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak je to s díly na SI?
Tak já dneska vezu auto vrátit Cyrilovi a tím páden z tohoto vlákna vypadávám....
LR SIIA 88"
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb
DEFÍK 110 300Tdi
Triumph Spitfire 1500
BMW R 1150 GS
Honda VF 750 F
Škoda 1000 mb