Karburátor
Moderátor: Rover
Karburátor
Tak jsem tu přelouskal těch pár větiček ke karbecům a nenašel co potřebuji.Chystám se jej měnit,tak řeším dilema jaký?Jestli zůstat u současný značky Zenith,nebo dát Webber"u toho jsem zde vyčetl,že má naopak polohu zavřen,otevřen a musí se přehodit hejblata ovládání",nebo existují ještě nějaký alternativy?Vyplatí se repliky?Nebo jen OME díl!Jo a u současného Zenithu jsem nenašel paliv.filr,nemá?Je nový karburátor nastaven z výroby,takže se jen namontuje a jede,nebo se musí seřídit?Ď za rady a informace.
Re: Karburátor
já tam měl absolutně netěsnící Solex, koupil jsem novýho Webera v Paddocku za pár Liber, tyčky ovládání jsem musel nějak přeházet, sehnat správnou přírubu a dlouho jsem ho nastavoval - jsou tam sice jen asi tři šroubky, ale stejně to furt nebylo "vono". A pořád to není úplně, auto startuje pěkně, jede celkem slušně ale různě prská atak trochu lehce škube. Původní Solex jsem nechal zrepasovat u šikovnýho důchodce v Humpolci a už se těšim až si najdu čas a dám ho tam zpět. Myslím že starý LR jedou nejlíp s původními origo díly, doporučuju repasi původního karbce. Ale neber to zas tak vážně jsem kutil amatér...
Re: Karburátor
Krtku prosim Te, kde si sehnal tu prirubu?
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
Re: Karburátor
přírubu jsem sehnal od Krytena.
Re: Karburátor
Musim se zeptat proč? Kvůli autentičnosti, nebo prostě repasovaný slouží líp než novej? DíkRover píše:Rozhodně repase původního karburátoru!!!
Re: Karburátor
obojí
k.
k.
Re: Karburátor
ok, díky
Re: Karburátor
Taky jsem se Solexem trochu laboroval, ale spíše proto, že jsem měl špatný předstih. Teď už mám předstih OK, karbec jsem za pomoci fora ( a hlavně Alíka kterej mi přeložil manuál) naladil a zatím šlape pěkně. Taky jsem měl myšlenky na novej, ale nechám tenhle.
LR Series, Zetor, Ferguson TEA 20, Ferguson 35