Furt jsem chtěl S I a je tady!
Moderátor: Rover
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
To půjde! Pracanti vypadají šikovně a díly jsou tady z anglie za tejden. Moc se mi líbí to rozebírací nářadí se zelenou omotávkou kolem rukojeti.
Ten rám bych teda po shlédnutí zahodil anebo postavil k tomu nějakého dědu svářeče v důchodě, který si s tím bude pár měsiců hrát doma na ponku vedle své šichty jako hlídač v kolbence a nebude tě účtovat telefonohodiny ale domluvíte se na paušálu. Mezitím můžou kluci repasovat jednotlivé díly.
Mirko
Ten rám bych teda po shlédnutí zahodil anebo postavil k tomu nějakého dědu svářeče v důchodě, který si s tím bude pár měsiců hrát doma na ponku vedle své šichty jako hlídač v kolbence a nebude tě účtovat telefonohodiny ale domluvíte se na paušálu. Mezitím můžou kluci repasovat jednotlivé díly.
Mirko
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Ano, to půjde. Vypadá to, že je tam většina původních věcí. Rám je dost děsný, ale ten výše zmíněný důchodce si s ním poradí. Díly na rám dodávají bratři Radfordové, zadní crossmember s kusy podélníků a s věšáky na péra stojí 205 liber, příčník pod bulkhead 34 a přední věšák na péra 50. POZOR, Radfordové mají dlouhé dodací lhůty a dá se s nimi komunikovat je telefonicky nebo přes forum LRSOC. Nový rám z LRSOC stojí 1750 liber.
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
No Oldo,to vypadá na náročnou operaci! Ani se nedivím,ze ses mi neozval ohledně toho písku
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Díky za radu! Je tam něco, co tam evidentně nepatří? Mechanik si myslí alternátor, čerpadlo ...Martin T píše:Ano, to půjde. Vypadá to, že je tam většina původních věcí. Rám je dost děsný, ale ten výše zmíněný důchodce si s ním poradí. Díly na rám dodávají bratři Radfordové, zadní crossmember s kusy podélníků a s věšáky na péra stojí 205 liber, příčník pod bulkhead 34 a přední věšák na péra 50. POZOR, Radfordové mají dlouhé dodací lhůty a dá se s nimi komunikovat je telefonicky nebo přes forum LRSOC. Nový rám z LRSOC stojí 1750 liber.
http://oldblack.galerie.cz/5349819-2-demontaz" onclick="window.open(this.href);return false;
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Tak já ještě mechanika doplním (v pořadí fotek): nepatří tam zadní světla a držáky na gumové háky na hard top, díry na přední blinkry, ty gumy nalepené pod prostřední sedačkou, gumové háky na hard top, plynová vzpěra zadních horních dveří, takový výfuk, ta hranatá krabice na bulkheadu nad tyčí volantu, ty vingly nad nárazníkem, alternátor, benzínové čerpadlo je jiné, ty dva podélníky mezi zadním crossmemberem a zadní příčkou pod korbu, ochranný plech pod nádrž je předělaný, ten s úkosem tam nepatří, rozdělovač není původní, víko volantu není původní, má být bakelitové s houkačkou a přepínačem světel, červený vypínač na bulkheadu a ty dva vlevo od něj a ten vlevo od klíčku taky, malá oranžová kontrolka na palubce a díra vedle tachometru, tlačítko či co to je na držáku tyče volantu, rámečky světel, ta modrá nádoba zezadu na masce, ta černá skřínka na bulkheadu vpravo od palubky. Samé drobnosti .
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Dík, to je seznam!
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Mám tady stále ty belgické papíry, možná se z toho dozvíš taky nějaké věci.
Zdá se mi, že by některé tlačítka a kontrolky mohli být nějaká místní úprava provedená v Belgií pro jeho původní účel. Ale nevím, Seriím nerozumím.
Mirko
Zdá se mi, že by některé tlačítka a kontrolky mohli být nějaká místní úprava provedená v Belgií pro jeho původní účel. Ale nevím, Seriím nerozumím.
Mirko
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Bude teď málo práce, tak se pokusíme pokročit. Díly na opravu rámu jsou nařezané. Zadní crossmember bych rád koupil nový nebo mnohem lepší.
Má někdo tip?
Našel jsem toto:
http://www.johncraddockltd.co.uk/produc ... ackets.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Má někdo tip?
Našel jsem toto:
http://www.johncraddockltd.co.uk/produc ... ackets.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Jde o to jak jseš náročný... od nejlevnějšího po nejdražší , nejkvalitnější, nejvěrnější
JC157
JC159
a nebo:
http://www.radfordbulkheads.lrsoc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale Ti fungují jen přes telefon...
JC157
JC159
a nebo:
http://www.radfordbulkheads.lrsoc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ale Ti fungují jen přes telefon...
Country boy...
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Furt jsem chtěl S I a je tady!
Díky, nakupujete tam někdo?
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz