Dědek na cestě, na dílně

Předchůdci Defenderů a další veteráni

Moderátor: Rover

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě

#21 Příspěvek od psmrz » 21 bře 2011 21:22

Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě

#22 Příspěvek od Gobey » 21 bře 2011 21:28

psmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
šekovou. Ostatní jsou nadbytečné :)
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě

#23 Příspěvek od eliott » 21 bře 2011 21:51

Gobey píše:
psmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
šekovou. Ostatní jsou nadbytečné :)
:rofl :rofl trefné
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě

#24 Příspěvek od Zanzibar » 22 bře 2011 18:06

Auto nestartuje. Kontrolky svítí, světla svítí, otočim spinačkou a šlus. Zítra budu chytřejší.[/quote]

Startuješ "knoflíkem" startéru ( pod dashboard ), netočíš spínačkou. Teda jestli ti rozumím.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě

#25 Příspěvek od psmrz » 22 bře 2011 18:20

Podle videa od kupce startoval otočením klíče. Mám naftu. Dnes se to podařilo nastartovat natvrdo. Nejdřív 10 vt.
Na zhaveni pak drátem na cívku a drc. a už si bafal. Ještě štěstí že jsem věděl jak se to chcípne.
:yes
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě

#26 Příspěvek od Zanzibar » 22 bře 2011 19:05

Sorry, moje chyba, přehlédl jsem, že je to diesel. Ty nemám, neznám.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě

#27 Příspěvek od psmrz » 22 bře 2011 19:21

ja neznam tuplem nic, diky Krytenovi se to podarilo. Jsem na začátku, batole nebo radeji kojenec. I když ty 4 m co jsem si s ´´ MARTYM´´ popojel mě dostalo.
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7823
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Dědek na cestě

#28 Příspěvek od Sláma Karel » 29 bře 2011 21:45

Jo a byl jsem u Krytena o víkendu a Neklanův rám je opravdu na SIIA. Takže se sním domluv. Je vyvařený a vypadá dost dobře. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false; :wink: Má tam i nová pera na tom rámu, ale ty prý nejsou na prodej. Tak zavolej Neklanovi.
K :dance
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 815
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

Re: Dědek na cestě

#29 Příspěvek od Martin T » 30 bře 2011 12:50

Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Dědek na cestě

#30 Příspěvek od kryten » 30 bře 2011 13:15

Martin T píše:Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.
Jsou,ale ty si Neklan nechává na svou SIII.
Asi ale budou na prodej právě ty původní z SIII,pokud budou slušné,třeba by Petrovi pomohly.
Ať se domluví s Neklanem.
k.

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě

#31 Příspěvek od psmrz » 30 bře 2011 13:31

S Neklanem jsem mluvil. Péra i tlumiče si nechává.
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě, na dílně

#32 Příspěvek od psmrz » 30 bře 2011 13:37

Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto :muscle
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě, na dílně

#33 Příspěvek od Allik » 30 bře 2011 14:16

napsany to vypada krasne co :D
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě, na dílně

#34 Příspěvek od zbynek » 30 bře 2011 14:23

Na zinku nedrží NIC obzvlášť když je čerství.
Na zinkovou lázeň musíš mít dostatek, dostatečných otvorů v dutinách, tak jen aby jsi nemusel vrtat víc jak je zdrávo.
Nejsem odborník, ale rám bych nezinkoval, vzhledem k tomu že to má být stylové.
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 858
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě, na dílně

#35 Příspěvek od Allik » 30 bře 2011 14:30

nove ramy se prodavaji uz zinkovane, ale stare se vetsinou nezinkuji, protoze to dela neplechu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě, na dílně

#36 Příspěvek od zbynek » 30 bře 2011 14:40

Věřím že ve fabrice mají nějaké specielní nátěry, které na zinku drží, ale v amaterských podmínkách bych se toho bál...
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Dědek na cestě, na dílně

#37 Příspěvek od Mirko » 30 bře 2011 16:47

Mám pár dílu na Jeepovi žárově pozinkované, nechali jsme je před lakováním pár měsiců válet venku na déšti a pak vzali základovkou na lehké kovy a nástřikem na podvozky...tuším Body 930. zatím to drží a nedělá neplechu.

MadTom
Příspěvky: 14936
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Dědek na cestě, na dílně

#38 Příspěvek od MadTom » 30 bře 2011 17:42

Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě, na dílně

#39 Příspěvek od psmrz » 30 bře 2011 17:45

psmrz píše:Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto :muscle

Jak říkají s oblibou archtekti: Papír snese všechno....
Problem ?
No, Land Rover

Uživatelský avatar
psmrz
Příspěvky: 508
Registrován: 13 kvě 2010 19:35
tel.: 603109678

Re: Dědek na cestě, na dílně

#40 Příspěvek od psmrz » 30 bře 2011 17:54

MadTom píše:Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Myslim, že jsou spec barvy na zinek. Zatím se mi neozvali se zinkovny ohledně ceny. Takže uvidíme. Nechám si poradit. Na netu jsem našel článek jak rám nastříkal zinkovou barvou , pak 3 x černou barvou. Třeba by to stačilo jen lehce obrousit, nastříkat 1-2 základem a 2-3x černou. Kamarád mi zase radí dvousložkovou barvu. :devil aby se vyznal.
Problem ?
No, Land Rover

Odpovědět