Dědek na cestě, na dílně
Moderátor: Rover
Re: Dědek na cestě
Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě
šekovou. Ostatní jsou nadbytečnépsmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě
trefnéGobey píše:šekovou. Ostatní jsou nadbytečnépsmrz píše:Co si mam obstarat za knihy. Mám Haynese Land Rover Series II, IIA, III
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě
Auto nestartuje. Kontrolky svítí, světla svítí, otočim spinačkou a šlus. Zítra budu chytřejší.[/quote]
Startuješ "knoflíkem" startéru ( pod dashboard ), netočíš spínačkou. Teda jestli ti rozumím.
Startuješ "knoflíkem" startéru ( pod dashboard ), netočíš spínačkou. Teda jestli ti rozumím.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Dědek na cestě
Podle videa od kupce startoval otočením klíče. Mám naftu. Dnes se to podařilo nastartovat natvrdo. Nejdřív 10 vt.
Na zhaveni pak drátem na cívku a drc. a už si bafal. Ještě štěstí že jsem věděl jak se to chcípne.
Na zhaveni pak drátem na cívku a drc. a už si bafal. Ještě štěstí že jsem věděl jak se to chcípne.
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě
Sorry, moje chyba, přehlédl jsem, že je to diesel. Ty nemám, neznám.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Dědek na cestě
ja neznam tuplem nic, diky Krytenovi se to podarilo. Jsem na začátku, batole nebo radeji kojenec. I když ty 4 m co jsem si s ´´ MARTYM´´ popojel mě dostalo.
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Dědek na cestě
Jo a byl jsem u Krytena o víkendu a Neklanův rám je opravdu na SIIA. Takže se sním domluv. Je vyvařený a vypadá dost dobře. http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =2&t=13367" onclick="window.open(this.href);return false; Má tam i nová pera na tom rámu, ale ty prý nejsou na prodej. Tak zavolej Neklanovi.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Dědek na cestě
Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.
Re: Dědek na cestě
Jsou,ale ty si Neklan nechává na svou SIII.Martin T píše:Pokud se pamatuji, tak ty péra jsou paraboliky.
Asi ale budou na prodej právě ty původní z SIII,pokud budou slušné,třeba by Petrovi pomohly.
Ať se domluví s Neklanem.
k.
Re: Dědek na cestě, na dílně
Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
Re: Dědek na cestě, na dílně
napsany to vypada krasne co
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě, na dílně
Na zinku nedrží NIC obzvlášť když je čerství.
Na zinkovou lázeň musíš mít dostatek, dostatečných otvorů v dutinách, tak jen aby jsi nemusel vrtat víc jak je zdrávo.
Nejsem odborník, ale rám bych nezinkoval, vzhledem k tomu že to má být stylové.
Na zinkovou lázeň musíš mít dostatek, dostatečných otvorů v dutinách, tak jen aby jsi nemusel vrtat víc jak je zdrávo.
Nejsem odborník, ale rám bych nezinkoval, vzhledem k tomu že to má být stylové.
Všechno má svůj čas........
Re: Dědek na cestě, na dílně
nove ramy se prodavaji uz zinkovane, ale stare se vetsinou nezinkuji, protoze to dela neplechu
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
- zbynek
- Příspěvky: 822
- Registrován: 01 bře 2007 21:00
- tel.: 724258113
- auto: DII 99
- Bydliště: Děčín Czech Republik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě, na dílně
Věřím že ve fabrice mají nějaké specielní nátěry, které na zinku drží, ale v amaterských podmínkách bych se toho bál...
Všechno má svůj čas........
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dědek na cestě, na dílně
Mám pár dílu na Jeepovi žárově pozinkované, nechali jsme je před lakováním pár měsiců válet venku na déšti a pak vzali základovkou na lehké kovy a nástřikem na podvozky...tuším Body 930. zatím to drží a nedělá neplechu.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Dědek na cestě, na dílně
Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Dědek na cestě, na dílně
psmrz píše:Mám představu, že vezmu rám, opiskuji, nazinkuji, nabarvím na černo, koupím pérá a tlumiče. Pak přehodím napravy, motor atd na nový rám a postupně opravím, nabarvim ( mid Grey) a sestavím auto
Jak říkají s oblibou archtekti: Papír snese všechno....
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover
Re: Dědek na cestě, na dílně
Myslim, že jsou spec barvy na zinek. Zatím se mi neozvali se zinkovny ohledně ceny. Takže uvidíme. Nechám si poradit. Na netu jsem našel článek jak rám nastříkal zinkovou barvou , pak 3 x černou barvou. Třeba by to stačilo jen lehce obrousit, nastříkat 1-2 základem a 2-3x černou. Kamarád mi zase radí dvousložkovou barvu. aby se vyznal.MadTom píše:Klíčové je to pár měsíců válet na dešti. Já mám zkušenost s konstrukcí jako jsou stožáry a podobně - zhruba za 15let zpátky - to co bylo žárově zinkované je zinkované pořád, prostě je tam toho zinku taková vrstva, že keště nezmizel. Galvanicky pozinkované věci začaly po roce reznout v místech koutů - tam se galvanika špatně dostává, jinde když se to po 5 letech natřelo tak je to dodnes ok, to co se nenatřelo tak už rezaví.
Nechal jsem si to vysvětlit od lidí co se těmahle věcma živí (mimo jiné ty ochrany navrhují) a je to jednoduché - zinek chrání železo z barva chrání zinek. Navíc zinek je dobrej i v tom, že chrání železo i ve svém bezprostředním okolí - to už na pochopení není tak jednoduché, souvisí to s eletrochemickou korozí a s tím, že železo není homogenní, ale je jakoby z malých kousků, které jsou z různého materiálu a nezi mina vzniká článek a jak se tam dostane voda, tak to rezne. A ten zinek si to v malém okolí stáhne k sobě a žere se zinek místo železa.
A rozdíl mezi galvanickým z žárovým zinkem je hlavně v tloušťce nanesené vrstvy a ve schopnosti zatékat to spár a dutin.
Problem ?
No, Land Rover
No, Land Rover