SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Moderátor: Rover
SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Konečně se mně podařilo dát dohromady většinu podkladů k renovaci SYFa, tedy ex. GPO S2A, kterého sem dovezl Violka.
V první fázi bych tady uveřejnil odkazy na webové stránky, kde je vše uvedeno, plus nějaké scany. Asi je zbytečné, abych všechno překládal, předpokládám, že Land Jirka jakožto renovátor si potřebné údaje z podkladů vytáhne.
Ve stručnosti SYF, který se bude renovovat byl původně bronz green, jakožto všechny ostatní SYF z várky 95 aut, které GPO objednalo, dále bílý nápis + možná bílé logo s korunkou (pravděpodobně s červenými doplňky). Technické vybavení aut bylo různé, více na uvedených odkazech, je otázka jak byl tento SYF vybaven. Auto jsem na vlastní oči neviděl, tedy netuším co by se z toho dalo vystopovat. Kolem roku 1972 bylo auto přestříkáno na Golden Yellow, změnily se pravidla pro livery GPO aut.
Doporučuji si projít odkazy:
http://www.ex-gpo.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.povehclub.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Velmi zajímavé fotky jsou na webu:
http://www.bt.com/archives-telefocus" onclick="window.open(this.href);return false;
Zde jsou dobové fotky všeho co se týká pošt, je tam například i logo GPO v tiskovém rozlišení. Nevýhodou je, že za stažení tiskové kvality chtějí 8GBP. Ale hlavně u toho loga to bude asi nutnost, pravděpodobně se bude muset mít velké, aby se udělala šablona (pokud se logo bude stříkat) nebo ho překreslit do vektorů, pokud se bude vyřezávat na plotru. Nicméně k logu - prameny se trochu rozcházejí v tom kdy a kde bylo použito - osobně se přikláním k tomu, že na zelených SYF byl jen bílý nápis a logo s korunkou bylo až potom, když se auta stříkala na žlutou, ale možná to neplatilo u žlutých na 100%. Vyplatilo by se udělat "hloubkovou sondu" v místech kde nápisy byly, pořád by tam někde dole mohl být...
Web ohledně technického vybavení je nejlepší asi tento:
http://www.britishtelephones.com/vehicl ... er/025.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a tento:
http://www.landy.broadsrnli.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud bych auto renovoval já (nebo ho nechával renovovat) chtěl bych ho dát do prvního provedení, tedy bronz green a bílý nápis. A případně dosehnat některé věci co tam mohly být a nejsou. Nemám teď nikde fotky tohoto SYF a nevybavuji si jestli má capstan winch, pokud ne měl by ho mít...
Dole jsou ještě připojené scany zajímavého článku z LRO. Co se týče historie auta o kterém se bavíme nechával jsem něco zjišťovat, ale zatím vím, jen to, že působilo v oblasti Londýna. Uvidíme jestli se podaří zjistit víc. Možná by stálo za to zkusit kontaktovat i posledního majitele v GB, prý chtěl auto původně renovovat, ale potom to vzdal (říká se v anglických kuloárech). Violka by ještě mohl mít kontakt.
K těmto základním info rád doplním více, bude-li renovátor a majitel chtít a pokud to budu vědět nebo pokud vědět kde to najít...
Dá se taky samozřejmě objednat certifikát z BMIHT, ale z toho asi nic zásadního nedozvíme, tedy až na přesné datum výroby a expedice.
V první fázi bych tady uveřejnil odkazy na webové stránky, kde je vše uvedeno, plus nějaké scany. Asi je zbytečné, abych všechno překládal, předpokládám, že Land Jirka jakožto renovátor si potřebné údaje z podkladů vytáhne.
Ve stručnosti SYF, který se bude renovovat byl původně bronz green, jakožto všechny ostatní SYF z várky 95 aut, které GPO objednalo, dále bílý nápis + možná bílé logo s korunkou (pravděpodobně s červenými doplňky). Technické vybavení aut bylo různé, více na uvedených odkazech, je otázka jak byl tento SYF vybaven. Auto jsem na vlastní oči neviděl, tedy netuším co by se z toho dalo vystopovat. Kolem roku 1972 bylo auto přestříkáno na Golden Yellow, změnily se pravidla pro livery GPO aut.
Doporučuji si projít odkazy:
http://www.ex-gpo.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.povehclub.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Velmi zajímavé fotky jsou na webu:
http://www.bt.com/archives-telefocus" onclick="window.open(this.href);return false;
Zde jsou dobové fotky všeho co se týká pošt, je tam například i logo GPO v tiskovém rozlišení. Nevýhodou je, že za stažení tiskové kvality chtějí 8GBP. Ale hlavně u toho loga to bude asi nutnost, pravděpodobně se bude muset mít velké, aby se udělala šablona (pokud se logo bude stříkat) nebo ho překreslit do vektorů, pokud se bude vyřezávat na plotru. Nicméně k logu - prameny se trochu rozcházejí v tom kdy a kde bylo použito - osobně se přikláním k tomu, že na zelených SYF byl jen bílý nápis a logo s korunkou bylo až potom, když se auta stříkala na žlutou, ale možná to neplatilo u žlutých na 100%. Vyplatilo by se udělat "hloubkovou sondu" v místech kde nápisy byly, pořád by tam někde dole mohl být...
Web ohledně technického vybavení je nejlepší asi tento:
http://www.britishtelephones.com/vehicl ... er/025.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a tento:
http://www.landy.broadsrnli.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud bych auto renovoval já (nebo ho nechával renovovat) chtěl bych ho dát do prvního provedení, tedy bronz green a bílý nápis. A případně dosehnat některé věci co tam mohly být a nejsou. Nemám teď nikde fotky tohoto SYF a nevybavuji si jestli má capstan winch, pokud ne měl by ho mít...
Dole jsou ještě připojené scany zajímavého článku z LRO. Co se týče historie auta o kterém se bavíme nechával jsem něco zjišťovat, ale zatím vím, jen to, že působilo v oblasti Londýna. Uvidíme jestli se podaří zjistit víc. Možná by stálo za to zkusit kontaktovat i posledního majitele v GB, prý chtěl auto původně renovovat, ale potom to vzdal (říká se v anglických kuloárech). Violka by ještě mohl mít kontakt.
K těmto základním info rád doplním více, bude-li renovátor a majitel chtít a pokud to budu vědět nebo pokud vědět kde to najít...
Dá se taky samozřejmě objednat certifikát z BMIHT, ale z toho asi nic zásadního nedozvíme, tedy až na přesné datum výroby a expedice.
- Přílohy
-
- IMG_0002.jpg
- (203.49 KiB) Staženo 1113 x
-
- IMG_0001.jpg
- (159.81 KiB) Staženo 1113 x
Country boy...
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Diky moc...
Aktuální fotky jsou tady http://tkala.rajce.idnes.cz/2010_01_Dedek/#album.
To co píšeš o barvě mění původní záměr. Asi teda ve finále žlutý nebude.... I když mu to sluší.
Podle fotek na téhle stránce http://www.landy.broadsrnli.org.uk/syf.htm to vypadá, že v původní verzi opravdu dělali s bílým nápisem bez korunky. Viz SYF 50F. Na fotkách, které vypadají původní je na každé stejný velký nápis a pod ní různý menší.... Třeba se Jirkovi povede seškrábnout žlutá vrstva a dopracuje se k původnímu logu.
Jinak v těchto dnech začíná rozebírání.
Rovere ještě jednou díky a kdybys na cokoli narazil hoď to sem, prosím.
Tom
Aktuální fotky jsou tady http://tkala.rajce.idnes.cz/2010_01_Dedek/#album.
To co píšeš o barvě mění původní záměr. Asi teda ve finále žlutý nebude.... I když mu to sluší.
Podle fotek na téhle stránce http://www.landy.broadsrnli.org.uk/syf.htm to vypadá, že v původní verzi opravdu dělali s bílým nápisem bez korunky. Viz SYF 50F. Na fotkách, které vypadají původní je na každé stejný velký nápis a pod ní různý menší.... Třeba se Jirkovi povede seškrábnout žlutá vrstva a dopracuje se k původnímu logu.
Jinak v těchto dnech začíná rozebírání.
Rovere ještě jednou díky a kdybys na cokoli narazil hoď to sem, prosím.
Tom
-
- Příspěvky: 274
- Registrován: 21 zář 2009 15:42
- tel.: 728609347
- Bydliště: Kaplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Tak toto je krásná práce!!!
Kéž by zde do budoucna bylo více podobných cenných historických informací.
Za toto každopádně díky!
(pracuji na historii 107"SW, ale nebudu predbihat...)
Kéž by zde do budoucna bylo více podobných cenných historických informací.
Za toto každopádně díky!
(pracuji na historii 107"SW, ale nebudu predbihat...)
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Rover = šikula, doufám, že někdy najdu čas vypátrat něco o tom mým vojákovi.
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Děkuju mládenci...
Jinak co se týče té barvy, myslím, že je to jen o vkusu (a pohledu na věc) majitele, jestli se vrátí k prvnímu livery nebo z toho udělá žluťáka. Obojí je správné, jen trochu z jiné doby. Jak jsem psal mně se víc líbí ta zelená s bílým nápisem, přijde mně, že se to k LR víc hodí a je to starší (co je starší to je lepší ), ale obě varianty jsou v pořádku. Cení se především to, že to majitel chce vrátit do původních barev a nápisů, ať už to bude zelená nebo žlutá.
Jinak co se týče té barvy, myslím, že je to jen o vkusu (a pohledu na věc) majitele, jestli se vrátí k prvnímu livery nebo z toho udělá žluťáka. Obojí je správné, jen trochu z jiné doby. Jak jsem psal mně se víc líbí ta zelená s bílým nápisem, přijde mně, že se to k LR víc hodí a je to starší (co je starší to je lepší ), ale obě varianty jsou v pořádku. Cení se především to, že to majitel chce vrátit do původních barev a nápisů, ať už to bude zelená nebo žlutá.
Country boy...
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Rovere je to kus práce, která je pro majitele těchto autíček k nezaplacení. Také bych rád podnikl kroky, které by zdokumentovali původ mojich sérií, třeba i pro nové majitele velmi přínosné. Na SI 88 a SII 109 bych mohl napsat max do SRN a dopátrat se aspoň tímto způsobem. U 107 bych ti ale požádal jestli bys něco nenašel v UK. Pro tu mám slabost a zůstane domaRover píše:Děkuju mládenci...
Jinak co se týče té barvy, myslím, že je to jen o vkusu (a pohledu na věc) majitele, jestli se vrátí k prvnímu livery nebo z toho udělá žluťáka. Obojí je správné, jen trochu z jiné doby. Jak jsem psal mně se víc líbí ta zelená s bílým nápisem, přijde mně, že se to k LR víc hodí a je to starší (co je starší to je lepší ), ale obě varianty jsou v pořádku. Cení se především to, že to majitel chce vrátit do původních barev a nápisů, ať už to bude zelená nebo žlutá.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Děkuji Roverovi za perfektní pátrací akci.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Luboš - Tvojí 107 už jsem tak trochu naťukl a potvrdilo se co jsem tušil - je to jedna z nejstarších dochovaných 107... Zatím vím o cca 2-3 107, které jsou jen o měsíc nebo měsíc a kousek starší... Až budu mít chvilku vyhrabu korespondenci na toto téma někdy z minulého měsíce...
Country boy...
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: SYF - ex. GPO - podklady k renovaci...
Ty woe , tak to je bomba!!!! Dnes jí pohladím po kapotěRover píše:Luboš - Tvojí 107 už jsem tak trochu naťukl a potvrdilo se co jsem tušil - je to jedna z nejstarších dochovaných 107... Zatím vím o cca 2-3 107, které jsou jen o měsíc nebo měsíc a kousek starší... Až budu mít chvilku vyhrabu korespondenci na toto téma někdy z minulého měsíce...
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.