Tak se vitam mezi Vami

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od coroner » 11 dub 2007 09:59

Válku ohledně nafty nemá smysl řešit, komu to stačí, může být rád, že to míň žere a je to rychlejší než škoda HTP zázrak 8)
Jirka píše:Ma byt kompresor celkem dost hlucnej a ma bezet celkem dost casto?( nebo je to vina toho jednoho spatnyho mechu a kompresor je pred smrti?)
U mého auta není při běhu motoru zvuk kompresoru vůbec slyšet, abych zjistil, že běží, musím sundat kryt EAS a položit na něj ruku, pak cítím vibrace. Take normálně slyšet by být asi neměl. Neznamená to ale, že je přímo KO, možná jsou pouze špatné gumové silentbloky co to drží. Zkus s ním ve vypnutém stavu požádně zacloumat, jestli drží jak má, nikam nenaráží atd. Běžet často může, to že na něm po delší jízdě neudržím ruku je normální.
Jak moc není v pořádku ten měch? Jak dlouho po zastavení je auto rovně než někam padne?
Jirka píše: Zacina blbnout zvedani podvozku. Kdyz jsme ho privezli, tak makal na 100%, musel se pri zvedani na miste trosku turovat. Tedka se na miste odmita zvedat, maka jenom za jizdy. Je to vlastnost nebo vada?
Tak tůrování rozhodně nemá na zvedání na místě žádný vliv, pokud nemáš zcela mrtvej akumulátor. Jinak není souvislost mezi během motoru a funkcí zvedání (to, že motor musí při zvedání běžet je jen taková konstrukční pojistka, aby se zajistilo dost energie pro kompresor). Na místě jde samozřejmě RR zvedat a spouštět zcela normálně. Vyzkoušej to nejlépe po jízdě, když máš dostatek talku v systému (tlak. nádobě). Po delším stání vlivem vadného měchu a snahy RR o dorovnávání může veškerý tlak zmizet a pak kompresoru trvá i pět minut než dostatečně nafouká aby auto zvednul.
Jirka píše:Muze mi nekdo poradit, jak na synchronizaci oken. Precetl jsem si tady vlakno na to tema, ale moc moudrej s toho nejsem.
Synchronizace oken se používá pouze po odpojení baterie a slouží k tomu, aby ti okno na jeden stisk sjelo úplně dolů, popřípadě vyjelo úplně nahoru. A taky k tomu, aby ti zmizela hláška z message centra :)
Provádí se tak, ze držíš tlačítko spouštění a spustíš okno až úplně dolů, to samé pak zase ve směru nahoru.


Jinak gratulace ke krásné spotřebě plynu, kterou ti mohou všichni naftomilové jen tiše závidět :!:
Ať se všechny problémy podaří brzy odstranit a chodí to jak má.

Jirka píše:Admine, kdyz ti poslu c. kastle, sezenes mi prosimte kody na to verglovani s klicem v zamku.
K tomuto dotazu se připojuji, ten kód chci taky a chtěl bych i na rádio pokud by to bylo možné :)
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Jirka

#22 Příspěvek od Jirka » 11 dub 2007 10:25

coroner píše:Válku ohledně nafty nemá smysl řešit, komu to stačí, může být rád, že to míň žere a je to rychlejší než škoda HTP zázrak 8)
Svatá pravda
Jirka píše:Ma byt kompresor celkem dost hlucnej a ma bezet celkem dost casto?( nebo je to vina toho jednoho spatnyho mechu a kompresor je pred smrti?)
U mého auta není při běhu motoru zvuk kompresoru vůbec slyšet, abych zjistil, že běží, musím sundat kryt EAS a položit na něj ruku, pak cítím vibrace. Take normálně slyšet by být asi neměl. Neznamená to ale, že je přímo KO, možná jsou pouze špatné gumové silentbloky co to drží. Zkus s ním ve vypnutém stavu požádně zacloumat, jestli drží jak má, nikam nenaráží atd. Běžet často může, to že na něm po delší jízdě neudržím ruku je normální.
Jak moc není v pořádku ten měch? Jak dlouho po zastavení je auto rovně než někam padne?
Protoze s nim vetsinou prijedeme az vecer, tak spolehlive muzu rict, ze rano je spadnutej. Pres den na hodiny jsem to jeste nevysledoval.
Jirka píše:
Synchronizace oken se používá pouze po odpojení baterie a slouží k tomu, aby ti okno na jeden stisk sjelo úplně dolů, popřípadě vyjelo úplně nahoru. A taky k tomu, aby ti zmizela hláška z message centra :)
Provádí se tak, ze držíš tlačítko spouštění a spustíš okno až úplně dolů, to samé pak zase ve směru nahoru.
Tak to mi funguje, ja jsem si myslel, ze to tlacitko slouzi k tomu, abych jednim cudlem zavrel vsechny okna a sibr naraz.


Jinak gratulace ke krásné spotřebě plynu, kterou ti mohou všichni naftomilové jen tiše závidět :!:
Ať se všechny problémy podaří brzy odstranit a chodí to jak má.

K tomuto dotazu se připojuji, ten kód chci taky a chtěl bych i na rádio pokud by to bylo možné :)
:oops:

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od coroner » 11 dub 2007 10:49

coroner píše:Synchronizace oken se používá pouze po odpojení baterie a slouží k tomu, aby ti okno na jeden stisk sjelo úplně dolů, popřípadě vyjelo úplně nahoru. A taky k tomu, aby ti zmizela hláška z message centra :)
Provádí se tak, ze držíš tlačítko spouštění a spustíš okno až úplně dolů, to samé pak zase ve směru nahoru.
Jirka píše:Tak to mi funguje, ja jsem si myslel, ze to tlacitko slouzi k tomu, abych jednim cudlem zavrel vsechny okna a sibr naraz
Zavřít vše by mělo jít tak, že stiskneš a podržíš tlačítko pro zamčení dveří na dálkovém ovládání. To se mi pak zavřou všechna boční okna, šíbr bohužel ne, nevím proč.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Jirka

#24 Příspěvek od Jirka » 11 dub 2007 11:11

Tak nam ty okna na ten dalkac nefungujou. Asi 97´ jeste neni tak chytra jako 01´ :shock:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od motohanz » 11 dub 2007 13:54

Ale vis co je vyhoda? ze dily na motor nebo i celej motor sezenes za hubicku kdyz je to bmw..... :wink:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od eliott » 11 dub 2007 14:06

No to bych netvrdil, oni jsou ty motory už většinou po smrti :?

mildin

#27 Příspěvek od mildin » 11 dub 2007 16:27

Eliotte tobě musel motor TDS hodně ublížit že jo :mrgreen:

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od motohanz » 11 dub 2007 17:52

eliott píše:No to bych netvrdil, oni jsou ty motory už většinou po smrti :?
ale to je reakce na uplne jiny tvzeni nez to moje...:)

ale daj se sehnat moturky ze zborek....akorat musis vedet co kupujes....


Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak se vitam mezi Vami

#30 Příspěvek od OC » 22 dub 2007 21:59

Jirka píše:Po dlouhe dobe premysleni jsme se stali hrdymi majiteli RR. Dali jsme na OC s tim, ze nafta patri do kamen
Gratuluji! :)
cesta z nemec spotreba pod 20 l ani nahodou
Divné, teď jsem najezdil 4000 do Anglie, po Anglii (včetně nějakých greenlanes, ačkoli to byla bída, co tam vládnou ti labourističtí fašisté, je všude cedule "zákaz vjezdu"), a zpátky, a za celou dobu mám průměr 16.5 :shock:
nedrzi tlumice zadnich dveri). Az budu mit vic casu, budu otravovat s radou, kde a za kolik ty tlumice koupit
Já je koupil od famousfour, kolik stály teď z hlavy nevím, ale stačí juknout na web :)
Jo, a jeste nedrzi jeden mech ( ale pri jizde je ok).
Asi by chtěl vyměnit, sleduj, jak moc často/pořád musí běžet kompresor. Ale zřejmě to nespěchá.
kuze mi nevyhovuje, moc to po ni klouze
Ten problém jsem nikdy neměl, leč samozřejmě, de gustibus, a tak dále...
motor na ten obsah a spotrebu nic moc. Zda se mi, ze malo toci ( porad se drzi pod 2000 ot.).
To nebude dobře. Samozřejmě hodně záleží na tom kde a jak se zrovna jede, ale kupříkladu při běžných dálničních 140 mívám těsně nad 3K.
tempomat je kuuul
Ten mi zrovna z neznámých důvodů nefunguje, ačkoli hadičky se zdají OK. Kéž by tak v Solihullu nešetřili a dali tam místo toho vakuového nesmyslu normální civilizované servo, co se dá pohodlně oměřit multimetrem :evil:
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#31 Příspěvek od Rover » 22 dub 2007 23:43

Pánové, pánové, ty vaše kybernetické vozidla, nikdy bych nevyměnil za RRC 300 Tdi... a to nemluvím o S2A s třema drátama a jednou pojistkou... P.S.: měchy patří do harmoniky, maximálně...
Country boy...

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od OC » 23 dub 2007 13:22

Rover píše:Pánové, pánové, ty vaše kybernetické vozidla, nikdy bych nevyměnil za RRC 300 Tdi... a to nemluvím o S2A s třema drátama a jednou pojistkou...
Kůň. Jedině kůň ;)

(hehe)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#33 Příspěvek od Rover » 23 dub 2007 13:29

Tak ten článek je naprostá bomba, jakožto "koňáka" mně to velmi oslovilo!!! Docela jsem se nasmál!!!
Country boy...

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od OC » 23 dub 2007 13:31

Podle mého osobního názoru jsou D-FENS jedny z velmi mála stránek, jež má smysl číst pravidelně: poměr dobrých článků ke špatným je tam hodně vysoký.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#35 Příspěvek od Rover » 23 dub 2007 13:34

Já ten web vůbec neznal, tak díky za tip!
Country boy...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od eliott » 23 dub 2007 14:03

Na koni jsem jel sice jen jednou v životě, navíc to byl Hucul a ještě k tomu s vadou řídící jednotky, ale je to úchvatný tvor. A článek je prtostě geniální :lol:

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#37 Příspěvek od Rover » 23 dub 2007 14:14

Náš kůň má řídící jednotku poměrně v pořádku, objevují se jen chvilkové poruchy, které způsobují náhle se objevující ptáci, srny, případně i zvuky, řídící jednotka ve zlomku sekundy startuje přídavné spalování nebo vstřikování NOS a toto se projevuje velmi dramatickým zrychlením do nejméně očekávaného směru a protože, já velkej frajer, jezdím na koni zásadně nepřipoutaný a nesvítící (naštěstí mně policie ještě nestavěla) většinou moje tělo pokračuje setrvačností původním směrem a původní rychlostí. Když se řídící jednotka stabilizuje kůň se pro mně automaticky vrátí a tváří se jako kdyby říkal "kde jseš, kam jsi zmizel?" Zjistil jsem, že se dá padat tak, aby to moc nebolelo... :-)
Country boy...

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od eliott » 23 dub 2007 14:36

Hned jak jsem viděl název stránek, vzpoměl jsem si na film, ve kterém jsem se identifikoval... :lol: :lol: .

Jirka

#39 Příspěvek od Jirka » 23 dub 2007 19:35

D.fense znam uz dlouho, od ty doby se u nas zabydlela jista souslovi, jako napr" autobazarni zm*d a autobazarni kinder zm*d" nebo " ochcafka f metle na hlinach a s cervenzm ickem, pi*o" " jo a mam ji cipnutou, pi*o".
Fakt dobry cteni :D

Sam

#40 Příspěvek od Sam » 24 dub 2007 08:09

Rover píše:.............. jezdím na koni zásadně nepřipoutaný a nesvítící..........
V 80-tých letech nás v druhým hraničním pásmu na Bulharsko - Řeckých hranicích honili pohraničníci. Když už po třech dnech života desperáta a blízko civilizace nebylo slyšet vrtulníky, blížila se k nám vádím podle světla motorka. Zamaskovali jsme se a čekali na další hlídku. Jela pomalu, tiše a neskutečně dlouho. Pak se vynořil osel s reflektorem na čele a domorodcem na zádech :roll: :lol:

Odpovědět