Neví někdo co je to za tlačítko?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

Neví někdo co je to za tlačítko?

#1 Příspěvek od cenda111 » 26 bře 2007 20:10

Prosím Vás neví někdo co je to za tlačítko ''2'' v tom červenym kroužku ?A k čemu slouží?Díky :shock:

Jouzef

#2 Příspěvek od Jouzef » 26 bře 2007 20:58

no odhadem ze by redukce? :roll:

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od cenda111 » 26 bře 2007 21:08

Jouzef píše:no odhadem ze by redukce? :roll:
Já mám automat ten má redukci přehozením ''řadící'' páky doprava :?

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MartinMM » 26 bře 2007 21:44

Je to tlacitko na zamknuti dane vysky mechu . kdyz chces jet v dane vysce kterou si sam urcis ale u nejvyssi polohy se pri urcite vyssi rychlosti auto sfoukne s duvodu bezpecnosti

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od coroner » 26 bře 2007 22:46

MartinMM píše:Je to tlacitko na zamknuti dane vysky mechu . kdyz chces jet v dane vysce kterou si sam urcis ale u nejvyssi polohy se pri urcite vyssi rychlosti auto sfoukne s duvodu bezpecnosti
Jo, je to tak. Já to nikdy prakticky nepoužil, ale prý je to dobré u tažení vozejku, aby byl ve stálé výšce.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#6 Příspěvek od George » 27 bře 2007 20:02

Ahoj,na ten vozík je to přímo doporučeno výrobcem v návodu na obsluhu.Jinak je to dobré,když už je kompresor nebo měchy na konci svých sil,k tomu aby se při překročení 80km/h nesnižovala výška a tím se kompresor zbytečně nepřetěžoval.
George

Vicari

Měchy??

#7 Příspěvek od Vicari » 29 bře 2007 11:05

Ten dotaz se mi zrovna hodil s tím obrázkem když zapnu klíček tak mi svítí všechny ty kontrolky co jsou na obrázku?Auto mám pár dnů dovezené a po zapojení nové baterky.

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Měchy??

#8 Příspěvek od coroner » 29 bře 2007 11:09

Vicari píše:Ten dotaz se mi zrovna hodil s tím obrázkem když zapnu klíček tak mi svítí všechny ty kontrolky co jsou na obrázku?Auto mám pár dnů dovezené a po zapojení nové baterky.
To myslíš pozici 3, indikátor výšky???
Co ti u toho hlásí message center? Funguje ti změna výšky?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Vicari

Ondikátor 3

#9 Příspěvek od Vicari » 30 bře 2007 08:39

Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...

Vicari

Indikátor 3

#10 Příspěvek od Vicari » 30 bře 2007 09:09

A navíc je můj manuál ve francoužštině takže se můžu jen domýšlet o jakou závadu jde.. :roll:

Uživatelský avatar
cenda111
Příspěvky: 60
Registrován: 09 úno 2007 18:15
Bydliště: Kutná Hora

Re: Ondikátor 3

#11 Příspěvek od cenda111 » 30 bře 2007 13:45

Vicari píše:Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...
Když se zapne klíček zapalování do polohy před startem tak svítí všechny kontrolky poloh naráz.Až se auto nastartuje a nafouká svítí už jen aktuální poloha měchů.

Vicari

Měchy

#12 Příspěvek od Vicari » 30 bře 2007 14:59

Tááák měla jsem více času v tom posedět,takže jsem nechala klíček v poloze před startem :D všechny kontrolky blikaj,všechny zaráz,a když nastartuju tak po blikání začnou svítit-všechny a nic se nenafukuje!!!Ach jo...něco mi tam furt pípá a hlásí ve fránině,tak se ještě mrknu do manuálu jak nastavit angličtinu...nemám při ruce žádného chlapa a už vůbec ne takového který někdy seděl v takovém kočáru..aby mi poradil... :cry:

Vicari

Měchy

#13 Příspěvek od Vicari » 30 bře 2007 15:28

No a kdyby někdo náhodou věděl-ANOMALIE EAS,RALENTIR:55km/h,(a všechno tohle v manuálu je popsáno jako anomalie suspension pneumatique...což je asi jasné,že se jedná o závadu s měchama je to tak??Může to být špatný třeba jenom jeden?A kolik to tak stojí?

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od coroner » 30 bře 2007 16:38

Vem to do servisu. Nech si udělat diagnostiku a změnit menu z fr. na angličtinu. na tyto věci je potřeba speciální diagnostický počítač a ten mají jen v servisech LR, to doma neuděláš. Ať ti taky smáznou závady v jednotce odpružení a třeba se stane zázrak a bude to pak fungovat, pokud ne, budeš aspoň vědět, co tomu vlastně je (a toho může být spousta, nějaký ventil, čidlo výšky, kompresor, měch...). V servisu tě tahle sranda přijde asi na 1500Kč (AMT :evil: ).
Kdyby to byl měch, tak pokud najdeš LR nadšence, který ho vymění pro tvoje krásné oči, tak se dá i za 3500Kč, pokud to dáš do AMT :evil: tak taky třeba za 15000.
Každopádně pokud je tam závada, budeš vědět kde. Pokud si ji pak odstraníš svépomocí, mimo značkový servis, čeká tě pak opět diagnostika a vymazání chyb.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Měchy

#15 Příspěvek od default » 30 bře 2007 23:56

Vicari píše:No a kdyby někdo náhodou věděl-ANOMALIE EAS,RALENTIR:55km/h,(a všechno tohle v manuálu je popsáno jako anomalie suspension pneumatique...což je asi jasné,že se jedná o závadu s měchama je to tak??Může to být špatný třeba jenom jeden?A kolik to tak stojí?
RALENTIR je omezeni rychlosti na udanou hodnotu (respekrive bych to chapal jako pokyn "pomalu - max /hodnota/"
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od MartinMM » 31 bře 2007 00:50

Tak stejnej problem mam nebo doufam sem mel za posledni tri mesice asi ctyrikrat. postupne jsem vymenil vsechny snimace vysky a jeste byla chyba v konektoru , staci aby nekde v terenu stekr poskocil a na okamzik se odhlasil a naskoci ti ta chyba jelikoz se pocitac zblbne , musis do servisu a chybu vymazat, to so ti to pise ve franine je ze nemas jet vic jak 55 km v hodine, coz se samodrejme da ale jen na rovne silnici , vetsi nerovnost a litas s autem a v aute ze je to jak na centrifuze, kamos se mi minule pri podobne jizde s Prahy po ceste poblil :D :D je trosku cajicek :lol: :lol: tak jak ti povi zavadu , samodrejme to muze hlasit i tri za sebou jdouci poruchy ale vetsinou to byva ta prvni kterou jim to hlasi . Aby jsi eliminoval to ze ti nekde uchazi mech nebo nekde ve spoji tak auto po nafoukani a zapnuti neboli zamknuti toho vypinace vedle nastaveni vysky musi minimalne nejakou hodinku stat nafoukane jinak to nekde fuci a to muze byt taky problem jelikoz komresor furt musi bezet a mech se sfukuje a spatne hlasi , me to uchazelo v rychlospojce na mechu a nez jsem prisel jak se meni tak jsem ji sprasil a musel obednat novou z UK , mohl bych tu asi psat jeste hodinu o problemu s mechama a jak se daj resit tak az budes vedet co to asi je tak to muzem jeste upresnit . Martin

mildin

#17 Příspěvek od mildin » 31 bře 2007 10:37

U mne se stalo že než jsem auto koupil tak ho v bazaru zvedali ještěrkou a vypadl jeden měch tak jsme ho nasadili a hurá na diagnostiku, jízda nezapomenutelná málem jsem začal koktat diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.Problem s čidli jsem zatím neměl a doufám že ani nebudu/asi/

Ycy
Příspěvky: 67
Registrován: 18 led 2007 00:50

#18 Příspěvek od Ycy » 31 bře 2007 11:16

mildin píše: ...... diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.
To je celkem levné až divné !!! Kde Ti to dělali ??

mildin

#19 Příspěvek od mildin » 31 bře 2007 11:34

má tam 450,-kč za hodku dělal to 1,5hodiny mne to připadá v pořádku asi je to slušnej člověk a ještě k tomu z Prahy

Vicari

Měchy

#20 Příspěvek od Vicari » 01 dub 2007 14:50

Tak kluci děkuji za poučné rady,budu muset do Ostravy to mám nejblíž nějaký Indis servis..naložím to na vozík a pofrčím, jet s tím nemá cenu..možná to opravdu hlásí jen počítač..no ale chci mít jistotu to víte ženská při jízdě nemám ráda překvapení.... :lol: dám vědět jak jsem dopadla...

Odpovědět