Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#21 Příspěvek od eliott » 02 pro 2009 20:53

Myslíš? Měl jsi nějakého bez znaku?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#22 Příspěvek od PavelU » 02 pro 2009 21:48

Já jsem spíš neměl ze znakem, teda ne z RRC, z Alfy ano. RRC má ty víka čtyři samostatné a Alfa má jedno v kuse... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#23 Příspěvek od eliott » 03 pro 2009 09:58

mysleli jsme prsa, ne víka :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#24 Příspěvek od PavelU » 03 pro 2009 10:25

Tak tam bývá znak VM... :wink:

Hoďte sem fotku s tím znakem Alfy.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#25 Příspěvek od Mattyfu » 14 pro 2009 20:57

Ahoj všichni

Tak mám nemilou zprávu, tdíčko nebude, bohužel......neklaplo to a moc mě to mrzí. Všem moc děkuji za důležité rady, které mi velmi pomohly, nicméně se budu muset podívat po náhradní variantě a to VM-které bude v lepším stavu než moje současné, už se zde nakously rozdíly mezi 2,4 a 2,5 nějaké ty rozdíly v hlavách jsem měl možnost vidět škorpiku vs můj Brumla, jinak vše se zdá stejné více méně stejné. Nevíte kde by se tyto motory povalovaly??? Už jsem volal na vrakoviště alfy Romeo a s neúspěchem, jinak podotýkám že jelikož si to budem přehazovat s otcem a do naší dílny se landy nevjede, maximálně tam projede jeho niva, takže budu čekat na jaro.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#26 Příspěvek od Mattyfu » 13 led 2010 21:16

Ahojte
Tak se mi podařilo sehnat motor a v nejbližší době si pro něj pojedu, díky tomu že jsem prodal své civilní přibližovado (saaba) tak mi zbývá už jen dědeček brumla a přítelčino přibližovadlo, sice jsem měl v úmyslu čekat s prohozením na jaro, ale půjdu do přehazování už v průběhu února, tak mi držte palce, ať se vše daří a nepotkají mne vážné špeky, stejně potkají. Tak hurá do práce a budu sem přispívat s pokroky. No a jestli jste už někdo přehazovali Vm-ko a máte tipy na co si dát pozor nebo jakoukoliv jinou radu , budu rád za vše.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4

#27 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:07

Ahojte všichni

Po dlouhé době kdy nebyl čas pomalu na nic oživím toto téma. Jelikož mi v renči umíralo moje VM-ko rozhodl jsem se jej vyměnit. První verze byla výměna za 300 TDI, to však nedopadlo a tak jsem se musel podívat po jiném, zdravějším motoru.

Pomocnou ruku mi nabídl Mirko, kerý zrovna jednoho renče s VM- měl přichystaný na rozebírání. Tak jsem se domluvili a začali čekat na poněkud příjemnější počasí, byl přelom ledna a února. Na začátku března kdy se zdálo, že se počasí umoudřilo, jsem si zapůjčil dodávku a v sobotu časně ráno s kamarádem Honzou vyrazil z Prahy k Brnu. To že by se počasí umoudřilo sem si mohl nechat zdát, 100 km přestalo hustě sněžit,ale teplota byla kolem -7 a během dne spíš klesla, než aby rostla.
Nicméně po šestnácti hodinách práce byl motůrek venku z Renče. Tímto chci Mirkovi velmi poděkovat za obětavou pomoc, bez tebe by to neklaplo.
Pak jsem si už skutečně počkal na oteplení. Takže v dubnu jsem začal s demotáží svého Renče. Jelikož mám stodolu přes 80 km od baráku a dělal jsem to jen po sobotách a nedělích tak mi trvá práce dost dlouho.
Samotné vytažení motůrku mi trvalo asi půl dne, ale podotýkám, vše si dělám sám a auta jsou můj koníček, živím se jako kancelářská krysa, ikdyž nějaké technické vzdělání jsem utrpěl a na pár autech jsem se realizoval.
Po vytažení motůrku jsem musel, odmastit,oškrabat a natřít motorový prostor. Na novém motůrku jsem vyměnil pár těsnění, dal jsem novou keramickou spojku, teda nechal jsem si jí nově přeložit, dal nové spojkové ložisko a přítlačák sice použitý,ale byl nedávno měněný a nepoškozený. Raději jsem i přetahal elektriku ze starého na nový, nějak mi neseděli všechny kablíky.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#28 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:23

Takže nyní, mám nový motůrek očištěný, elektrika mi sedí, spojka je vystředěná, motorová díra je natřená tak jsem minulý víkend lupnul nový motůrek do renče. Zatím jsem ho nestačil pozapovovat,ale to nejtěžší mám myslím za sebou.
Jen mám jeden dotaz, musel jsem vymontovat řízení, při demontáži mi narazil motor na tuto překážku a nešel dál, jen mi poraďte, když už ho mám zpět namontované, a když ho zaleju servo olejem, jakým způsobem se odvzdušní????
Jinak se pokusím i dodat pár fotek. Ti co podobné věci provádí tyto věco každý den zřejmě nepřekvapí,ale k něčemu se přiznám, pro mě je to jedna z největších operací do kterých jsem se sám pustil.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#29 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:35

Nejdříve jsem stavěl šibenici a pak se šlo na věc
Přílohy
09052010(020)-1.jpg
09052010(020)-1.jpg (91.67 KiB) Zobrazeno 6963 x
09052010(020)-1.jpg
09052010(020)-1.jpg (91.67 KiB) Zobrazeno 6963 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#30 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:38

Nový motůrek, už umytý
Přílohy
09052010(005)-1.jpg
09052010(005)-1.jpg (113.06 KiB) Zobrazeno 6961 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#31 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:39

A ještě jednou
Přílohy
09052010(006)-1.jpg
09052010(006)-1.jpg (99.92 KiB) Zobrazeno 6957 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#32 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:43

Pomalu ale jistě jsem začal vytahovat, raději jsem zvolil, dvojí jištění, hupcuk a nezávisle jestě kladkostroj. Jistota je jistota
Přílohy
09052010(019)-1.jpg
09052010(019)-1.jpg (99.78 KiB) Zobrazeno 6950 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#33 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:45

Zátišší
Přílohy
09052010(028)-1.jpg
09052010(028)-1.jpg (89.8 KiB) Zobrazeno 6949 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#34 Příspěvek od Mattyfu » 10 čer 2010 21:50

Montáž zpátky byla téměř stejná, jen kupodivu, jsem ho měl nasazený asi za tři hodiny, nicméně k tomu mi pomohl již zmíněný kamarád Honza, také ti děkuji.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#35 Příspěvek od Mirko » 11 čer 2010 09:14

:clap Konečně fotky :wink: Takového místa ve stodole, to je úžasný. A ty tři hodiny montáž to je tou praxi. Doufám že ti to všechno bude klapat a brzy vyjedeš.
Mirko

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#36 Příspěvek od Mattyfu » 14 čer 2010 21:26

Ahoj
V neděli jsem zase něco zapojoval a narazil jsem na jednu neznámou, nejsem si jistý kam mám zapojit tlustý hnědý kabel co mi jde ze startéru, na stejnou svorku (přívod mi jde i plusový červený kabel, poraďte mi prosím.
Přílohy
Fotografie0316-1.jpg
(117.3 KiB) Staženo 941 x
Fotografie0315-1.jpg
Fotografie0315-1.jpg (112.38 KiB) Zobrazeno 6825 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#37 Příspěvek od eliott » 14 čer 2010 21:38

Hnědý je u LR vždy +, podle mne by měl jít k alternátoru.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#38 Příspěvek od Mattyfu » 14 čer 2010 22:03

Jo to zní logicky a ještě jedna věc nad kterou se drbu na hlavě, plusový kabel z levé i pravé baterky je přichycen k pravému blatníku a to origál odhalenými kontakty s očky, vyfocené toto nemám, ale vedou tam i další hnědé kable ze svazků. Moc se mi nezdá že by se plus měl dotýkat karosérie. Ale v tom potřebuji ujištění žee jo páč to tak bylo ale....
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#39 Příspěvek od eliott » 14 čer 2010 22:43

:?: + na blatník?? snad kostra , ne? A tu bych připojil prvně na blok motoru a pak až na karoserii.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#40 Příspěvek od skritekcrx » 15 čer 2010 16:52

JE TO PLUS.POD PRAVOU BATERKOU JE SROUB VEDOUCI Z KASTLE ALE JE OD NI ODIZOLOVANEJ A JE TO OPRAVDU PLUS. ZE STARTERU JDE JEDEN KABEL NA STEJNY SROUB KTERY JE PRED SPOLUJEZDCEM JE ZASE ODIZOLOVANY OD KASTLE A VEDE ZKRZ A POD PRISTROJOVKOU JE NA NEJ NASROUBOVANO ASI 10 KABELU PLUSU KE VSEM MOZNEJM NESMYSLUM. Je mel jsem caps Lock. RRC Je jedine auto u ktereho jsem tento system videl ale vazne je to tak. Takze plusy spojit pod pravou baterkou pak na starter a ze starteru na sroub co vede skrz kastli do interieru. Na ten mam jeste pripojeny relatko zhaveni. Dobijeni mam tez ze starteru ale myslim ze kdyz to bylo jeste VMko tak jsem ho mel taky na ten sroub co vede do interieru.

Odpovědět