Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#41 Příspěvek od skritekcrx » 15 čer 2010 17:03

JE TO PLUS.POD PRAVOU BATERKOU JE SROUB VEDOUCI Z KASTLE ALE JE OD NI ODIZOLOVANEJ A JE TO OPRAVDU PLUS. ZE STARTERU JDE JEDEN KABEL NA STEJNY SROUB KTERY JE PRED SPOLUJEZDCEM JE ZASE ODIZOLOVANY OD KASTLE A VEDE ZKRZ A POD PRISTROJOVKOU JE NA NEJ NASROUBOVANO ASI 10 KABELU PLUSU KE VSEM MOZNEJM NESMYSLUM. Je mel jsem caps Lock. RRC Je jedine auto u ktereho jsem tento system videl ale vazne je to tak. Takze plusy spojit pod pravou baterkou pak na starter a ze starteru na sroub co vede skrz kastli do interieru. Na ten mam jeste pripojeny relatko zhaveni. Dobijeni mam tez ze starteru ale myslim ze kdyz to bylo jeste VMko tak jsem ho mel taky na ten sroub co vede do interieru.

nasel jsem fotky na jedne jsou videt oba srouby a na druhe sroub do kabiny a z druhe strany svezek plus kabelu (hnedych)
Přílohy
2009,11,16   DSC00673m.JPG
2009,11,16 DSC00673m.JPG (79.53 KiB) Zobrazeno 3142 x
2009,11,10   DSC00592.JPG
2009,11,10 DSC00592.JPG (57.23 KiB) Zobrazeno 3143 x

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#42 Příspěvek od Mattyfu » 15 čer 2010 19:47

A na jaký z nich jsi to plus dal???? Také mi ten kabel vychází do těchto míst.
Děkuji
Přílohy
Range Rover - demontaz motoru 006-1.jpg
(203.23 KiB) Staženo 721 x
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#43 Příspěvek od skritekcrx » 15 čer 2010 20:52

Ani na jeden ty srouby drzi ten plech. z te fotky to nepoznam ja ten sroub mam v tom bilem kolecku. a co je toco je v tom cervenym. Tys to nerozebiral?
Přílohy
Range%20Rover%20-%20demontaz%20motoru%20006-1.jpg
(204.75 KiB) Staženo 701 x

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#44 Příspěvek od Mattyfu » 15 čer 2010 21:31

Ale jo, jen nemohu najít na fotkách právě to místo kam je tento kabel zapojený a za boha si nemohu vzpomenout.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Mattyfu
Příspěvky: 333
Registrován: 30 lis 2009 20:19
auto: Range Rover L322 M62
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#45 Příspěvek od Mattyfu » 18 črc 2010 14:11

Ahojte

Tak už mám po první jízdě s novým motorem. Mám pocit, že je do dvouapůl tisíc vůbec nejede, pak zabere turbo a renč vyrazí jak splašený, po natankování cca 20 litrů nové nafty, (přeci jen ta v nádrži byla cca přes půl roku zimní nafta) a ujetí 60 km se dynamika zlepšila, nástup turba je znát už od 2200 ot/min ale přeci jen jezdím častěji na vyšší stupně něž dřív. Také mám trochu problém s teplotou, při jízdě do kopců, rychlé jízdě zkrátka při námaze mi teplota lezla za půlku, po natankování se to zlepšilo, chladiče jsem propláchl, takže už jen hrozí že je zarostý ale uvidíme až nebudou takové infarktové vedra.... uvidíme.
Poslední problém je, že mi kape hadice, která vrací olej z turba zpět do vany, máte kontakt na někoho kdo ty hadice vyrábí??? Poslal bych jim jednu, co je také prasklá jako musrt ale podle ní by se to dalo snad vyrobit.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#46 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 25 srp 2019 23:39

Je to už čtrnáct dní, co jsem se zbavil rrc, protože s takovým autem vlastně nechci mít už nikdy nic společného, protože je to pro mne slepá větev, když dělám jenom diskošky2 a kdybych měl náhodou čas i na něco jiného, tak si udělám defa a tak nějak najednou mi padlo do oka jedno dvoudvířko s véemkem, tak se chci zeptat, jestli je ještě pořád bezproblémů záměna motoru za 200/300tdi papírově, jestli jste to někdo teď nedělali (stehlík?) a pak samozřejmě ta nejduležitější otázka, jestli nevíte, jestli by mi schválili výměnu za motor 10p (td5), to je takovej moc šikovnej dýzl od lr :-)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2813
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#47 Příspěvek od Mirko » 25 srp 2019 23:54

Při tvé vytíženosti bych navrhoval napřed fyzicky vyřešit tu přestavbu a pak rajtovat úředního šimla. Je velká naděje, že nestrávíš čas nad zbytečnostma, oproti tomu, kdybys to řešil v obráceném pořadí :mrk

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6477
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#48 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 26 srp 2019 09:34

To jako že jsem neschopák? Asi máš pravdu :-)
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna motoru VM2,4 za 300 tdi do RR clasic

#49 Příspěvek od eliott » 26 srp 2019 10:07

Mirko píše: 25 srp 2019 23:54 Při tvé vytíženosti bych navrhoval napřed fyzicky vyřešit tu přestavbu a pak rajtovat úředního šimla. Je velká naděje, že nestrávíš čas nad zbytečnostma, oproti tomu, kdybys to řešil v obráceném pořadí :mrk
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Odpovědět