EAS problém

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

EAS problém

#1 Příspěvek od eliott » 08 bře 2007 09:17

Tak se mi RR konečně projevil :( . Auto nechce občas měnit výšku. Po zmáčknutí přepínače polohy začne blikat kontrolka zvolené polohy, ale auto do ní nepřejde. platí to i směrem dolů. platí to i pro automatické snížení při rychlé jízdě. Když vypnu motor a nastartuju znova, většinou to zase funguje ...do té doby než to zase začne blbnout :evil: Může to vyřešit překalibrování snímačů výšky??

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od coroner » 08 bře 2007 09:40

Tak to je vážně záhada :roll:
Má to auto aspoň snahu tu výšku nějak změnit? Jako že o kousek klesne nebo naopak zvedne, nebo se ani nehne? Pokud má snahu něco dělat, zkusil bych překalibrovat ty čidla, pokud nedělá nic, obávám se, že možná bude chyba jinde.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS problém

#3 Příspěvek od Admin » 08 bře 2007 09:46

eliott píše:Tak se mi RR konečně projevil :( . Auto nechce občas měnit výšku. Po zmáčknutí přepínače polohy začne blikat kontrolka zvolené polohy, ale auto do ní nepřejde. platí to i směrem dolů. platí to i pro automatické snížení při rychlé jízdě. Když vypnu motor a nastartuju znova, většinou to zase funguje ...do té doby než to zase začne blbnout :evil: Může to vyřešit překalibrování snímačů výšky??
Překalibrování ti asi nepomůže. Mohlo jedno znich odejít, nebo kompresor odchází do věčných lovišť. Není stavěn na trvalou zátěž a pokud je v systému netěsnost, třeba i v samotném kompresoru, tak se to projevuje, že po čase se ohřeje a přestane fungovat. Pak to vyhodí chybu. Nejlepší je udělat diagnostiku, proč systém nepracuje tak jak má.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od eliott » 08 bře 2007 09:52

Na diagnostiku moc nespoléhám, jak jsem psal, po opětovném nastartování ( a jak předpokládám restartování systému) vyskočí auto do požadované polohy jako blesk. Kdyby byl problém v kompresoru, tak by snad nebyl problém při snižování, nebo jo :?: :?: Netěsnost v systému taky nebude, auto vydrží na nejvyšší poloze v pohodě 8 hodin...

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Admin » 08 bře 2007 10:03

Těch příčin, může být více. Takhle můžem spekulovat do nekonečna. Diagnostika by měla ukázat příčinu, proč ta chyba vznikla. Může to být i špatným senzorem výšky, nebo i třeba oxidací v patici na senzoru.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od eliott » 08 bře 2007 10:05

Hmm, takže mě čeká cesta do Německa :(

Odpovědět