Spotreba RR 4,6

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
VOGUE

#21 Příspěvek od VOGUE » 26 dub 2007 23:46

CHLAPY CHLAPY CHLAPY, RANGE ROVER SE KUPUJE SRDCEM RANGE ROVER SE TANKUJE SRDCEM, A TEN KDO HO TANKUJE PENĚŽENKOU MOC DOBŘE VÍ ŽE RENČ JE EKONOMICKEJ NESMYSL, TAKŽE RANGE ROVER MUSÍ BÝT SRDCOVÁ ZÁLEŽITOST. VŠECHNY DIESEL AGREGATY CO KDY LANDROVER NAMONTOVAL DO RENČE AT UŽ TO TDS ČÍ TD6 JSOU Z NOUZE CNOST. JINAK DOBRÉ MOTORY ALE V JEJICH DOBU A NÉ KONCEPČNĚ STARÝ A JEŠTĚ K TOMU VE 2 A 1/2 TUNOVÉM RENČI. SPÍŠ SE PTEJTE PROČ MINULÝ MAJITEL BMW MONTOVAL TD6 KDYŽ KLIDNĚ MOHL POUŽÍT TU JEJICH 3.9 V8 /JAKO DÁVAL DO SEDMIČKY 740D/ ALE ON SI PŘECE NEBUDE DĚLAT KONKURENCI, ASI UŽ V TÉ DOBĚ MYSLEL NA ZADNÍ KOLEČKA. A DNES TDV8??? SMUTNÉ NA TOM JE ŽE AT VŽ MB 400CDI I TEN DIESEL OD BMW JSOU PŘED A TO MĚ ŠTVE, ANO TDV8 SI MAŽE OPRAVDU PĚKNĚ ALE NESMÍTE POTKAT ANI GÉČKO 400CDI ANI X5 A STAČÍ ABY MĚLA TEN ŠESTIVÁLEC. RANČE JE RENČ A JESTLI MU FORD PONECHÁ TU JEHO IMAGE KTEROU SI RANGE NESE TU DLOUHOU DOBU JÁ BUDU SPOKOJENEJ. A KLIDNĚ AT SI TO TADY TY JAPONCI CELÉ POHLTĚJ. JO A AŽ BUDETE CHTÍT SLYŠET OPRAVDU INGENIEERING BY JAPAN DOPORUČUJI SVEZENÍ HONDA AKORD 2.2 CTDI, NEBO NOVOU RAVKU D4D A VUBEC NEMLUVIM O LEXUS IS220D. MOJE RADA??? VUBEC DO TOHO NESEDAT!!!! TA JEJICH 14HODINOVÁ PRACOVNÍ DOBA A TEN JEJICH ZÁPAL JE OPRAVDU HROZIVÝ, PŘED 30LETY NETUŠEJ CO JE AUTO A DNES TRUMFNOU GM, PTEJME SE CO BUDE ZA 10LET, TA EVROPA MÁ OPRAVDOVÝ STRACH A NÉ ŽE NÉ! PROTOŽE TEN STRACH JE VÁŽNNĚ NA MÍSTĚ!!!! JO A JEŠTĚ ZKUSTE TEN HYBRID PRIUS TO BYLO I NA MĚ UŽ MOC!!! AUTO KTERÉMU SE DÍVÁTE DO MOTORU A PŘITOM JEDINÉ CO SLYŠÍTE JE JEN VRZNUTÍ KOLEČKA U KOČÁRKU KOLEMJDOUCÍ MAMINY. CHCETE SE ROVNAT?? JISTĚ ŽE TO JDE, ALE U VAŠEHO AUTA MUSÍTE VYNDAT KLÍČEK ZE SPÍNACÍ SKŘÍNKY. A JEŠTĚ PŘÍKLAD??? 4.6HSE VERSUS PRIUS 1.7VVTI PO STO METRECH JSEM SLEDOVAL UŽ POUZE JEHO SPZ A TO ŠOKUJÍCÍ?? PÁNOVÉ A UŽ TOMU JE DVA ROKY ZPĚT!!! A SPOTŘEBA? RENČ 18LITRU PETROL, PRIUS 3.7LITRU PETROL! TAŽE ZNOVU OPAKUJI RANGE ROVER JE SRDCE JINAK HO ANI KOUPIT NELZE!!!! KDYŽ VEMU 3.7LITRU JAKO 4LITRY TAK 4KRÁT 4 JE 16 ALE NIKOLI 18 NEBO 20 NEBO 22, JO JO TA JAPAN TECHNIKA NÁS VŠECHNY ZNIČÍ NA TO PAMATUJTE, ALE JEN TAK SE NEDÁME!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#22 Příspěvek od karel » 27 dub 2007 06:20

VOGUE píše:CHLAPY CHLAPY CHLAPY, RANGE ROVER SE KUPUJE SRDCEM RANGE ROVER SE TANKUJE SRDCEM, A TEN KDO HO TANKUJE PENĚŽENKOU MOC DOBŘE VÍ ŽE RENČ JE EKONOMICKEJ NESMYSL,
Mluvíš mi z duše, ikdyž chci mluvit o Discoveře,kdybych ji nemiloval, nikdy bych si ji nekoupil ani jako TDI.Protože láska k autu narůstala, koupil jsem si k ní ještě V8 3,9 l.První tankování by "normálního člověka"(majitele břichoplazu) určitě zdeptalo, já to beru jako zvýšenou sazbu DPH za pocit, že konečně mám vůz, který stojí za to mít!
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od discover » 27 dub 2007 09:21

Mate pravdu, dneska bych taky Disco nemenil. Mozna, bych za cas sel do jednodussiho Defendra. Peknyho dedka a udelat si ho.
K tomu prispevku: pamatuju z minula, ze vzdy kdyz se v casopisech nebo biaku mihl snimek ci clanek z automobilky v Japonsku, tak to bylo jakoby od jinud, nadcasovy. A ten trend si drzi. Kluci sikmooci, museji rano driv vstavat a vo tom to je :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od OC » 22 úno 2008 22:00

Tak tohle jsem tedy v Rangiem ještě neviděl :shock: -- poctivá 4.6, žádný diesel! :wink:
Přílohy
RRSpotreba.png
RRSpotreba.png (119.24 KiB) Zobrazeno 5943 x
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

KAKTUS
Příspěvky: 117
Registrován: 14 zář 2007 18:41
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od KAKTUS » 22 úno 2008 22:15

na volnobeh...

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od motohanz » 23 úno 2008 01:22

a z kopce....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od OC » 23 úno 2008 01:57

... a s větrem v zádech, samozřejmě. Nicméně je to hodně neobvyklé numero, na to nejsem prostě zvyklý, tak mi to stálo za to vyfotit ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od motohanz » 23 úno 2008 10:45

jasny.....ale je to prostre dobrej pocit z toho jak je to sporivy auto.... :wink:
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Ycy
Příspěvky: 67
Registrován: 18 led 2007 00:50

#29 Příspěvek od Ycy » 23 úno 2008 12:01

motohanz píše:jasny.....ale je to prostre dobrej pocit z toho jak je to sporivy auto.... :wink:
moje řeč :lol: :lol: ... taky jsem takovou hodnotu už viděl, dokonce 8,2 ale ta by se nestihla ani vyfotit ...

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#30 Příspěvek od RB » 23 úno 2008 20:57

OC píše:Tak tohle jsem tedy v Rangiem ještě neviděl :shock: -- poctivá 4.6, žádný diesel! :wink:
ToTo numero sleduji taky,ale v létě u mého 2,5td.Na letních kolech jdu pod 9l.Sice jezdím prům 80km ale u nás na šumavě v kopcích.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od alap » 26 úno 2008 17:32

Tak jsem si stále stěžoval, že mi můj čtyřlitr v P38 žere 23 litrů (teda dle palubního počítače) a dnes jsem si zapůjčil od fotříka jeho čtyři-šestku a po chvilce jezdění (asi 40 km) se mi povedlo bez jakýchkoliv problémů dosáhnout spotřeby 25,2 teda dle palubního počítače. Takže problém u mě bude asi v tom mezikusu mezi volantem a pedály. Ale jinak ti fotr jezdí hezky :lol:
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#32 Příspěvek od George » 26 úno 2008 20:00

Tak nevím,
mám tu proklínanou 2,5 DSE,ale na spotřebu si už fakt stěžovat nemůžu.Po seřízení motoru jsem se dostal při cestě z Prahy za Liberec na spotřebu 7,5l/100km.Jel jsem do 110km/h a po dojezdu jezdím ve městě a okolí a jsem na 8,3l.a nemyslím,že by to auto bylo líné.Předjíždím často a rád a občas dostanu i nějakou tu Octávii.Jasně není to žádné dělo,ale Alap mi to chválil jak jsem mu ujížděl ze zatáček.Navíc je to vždy věc názoru a založení každého z nás,jinak by přeci stačilo vyrábět jediný typ auta pro všechny a to by byla nuda.A o čem bychom tu vedli diskuse?
George

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od alap » 26 úno 2008 21:11

George píše:Tak nevím,
mám tu proklínanou 2,5 DSE,ale na spotřebu si už fakt stěžovat nemůžu.Po seřízení motoru jsem se dostal při cestě z Prahy za Liberec na spotřebu 7,5l/100km.Jel jsem do 110km/h a po dojezdu jezdím ve městě a okolí a jsem na 8,3l.a nemyslím,že by to auto bylo líné.Předjíždím často a rád a občas dostanu i nějakou tu Octávii.Jasně není to žádné dělo,ale Alap mi to chválil jak jsem mu ujížděl ze zatáček.Navíc je to vždy věc názoru a založení každého z nás,jinak by přeci stačilo vyrábět jediný typ auta pro všechny a to by byla nuda.A o čem bychom tu vedli diskuse?
George

Ale samozřejmě, že ten diesel má něco do sebe, ale ty máš ještě manuál. A tohle je fakt jízda na malý kousky po Liberci, jinak na dálku se taky dostanu o dost níž. V sobotu jedu do Českých Budějovic pro hagusy s rakví, tak uvidím co mi to bude papkat. Třeba pak se konečně rozhodneš, že nafta patří do kamen. :lol:
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#34 Příspěvek od George » 27 úno 2008 17:57

No jo,
já už to mám na pohodu,předtím jsem měl několik Audin a všechny byly na benzín a tudíž i patřičně rychlé.Ale s tímhle se tak nějak víc ztotožňuju,tak,že mi to ani nevadí že je to pomalejší.To víš my starší pánové už víme svý. :lol: :lol:

George

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od OC » 27 úno 2008 18:02

(Ono snad ani nejde o agilitu, ale ty saze..... :( )
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#36 Příspěvek od George » 27 úno 2008 18:16

No vždyť to říkám,o čem bychom diskutovali.Kouří no,co dodat?Taky vydechujeme zplodiny a co ,budeme se střílet?A tvé heslo ,,nafta patří do kamen"-to je podstatně nedokonalejší spalování než v autě,tak to snad opravdu radši to auto.Navíc je to zbytečné štengrování.

Goerge

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od alap » 27 úno 2008 18:31

Už jsem si taky užil dost rychlých aut. Je pravda, že co mám RR tak jsem se hodně zpomalil. Co se týká nafty nebo benzínu hádejte se jak chcete. Já jezdím na plyn a jsem spokojený.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#38 Příspěvek od George » 27 úno 2008 18:43

No vidíš,a je to vyřešený třetí se směje :lol:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od OC » 27 úno 2008 18:45

George píše:Navíc je to zbytečné štengrování.
No.... zbytečné, nezbytečné. Já osobně považuji ty saze za dost špatné, a tak chci, aby se nad tím každý nafťák zamyslel, zda mu to stojí za to -- protože mnoho lidí vidí jen "diesel je levný", ale ten schweinerei v úvahu neberou.

Proto to připomínám. Pokud se zamyslíš a dojdeš k názoru že Ti to za to stojí, je to už Tvá věc a není co řešit (akorát snad když pojedeme v koloně, budu se snažit nejet zrovna za Tebou :))

A jen pro úplnost, ono to sem až tak moc ani nepatří -- u teréňáků mi ten diesel zdaleka nevadí tolik, jako u osobáků; prostě proto, že terénních aut je mnohem méně, a ta trocha sazí, jež z nich jdou, se v lese dokáže rozptýlit a škodu, jež by stála za hovor, nenadělat. Skutečné neštěstí jsou ty statisíce Ochcávek v TDI...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od alap » 27 úno 2008 18:49

Jo jo nafťáky. Mě nejvíc vadí dvoutakty, za těma se jezdit nedalo. Naftu ještě nějak zvládnu. A co se týče jízdy za jiným vozidlem, tak mi vadí předemnou i eletromobil. A jinak OC naše auta jsou vybavena takouvou věcí jako je vnitřní okruh, tak je možno si ho zapnout a neucítíš už ani ty ochtávky v TDI.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Odpovědět